voor jullie wel, maar voor mij dus niet, daarvoor lijkt ik te veel op Guido Weijers, of heb je mij daarvoor nog nooit diep genoeg in de ogen gekeken ?quote:Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil is dan ook dat die OPGENOMEN is in 3D en bij de ander 3D is toegevoegd.
Die heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil is dan ook dat die OPGENOMEN is in 3D en bij de ander 3D is toegevoegd.
Dan kan ik me voorstellen dat je 3D niets toe vind voegen.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 08:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben een gramaticaal wangedrocht
quote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en, heb je met klussen al op je duim geslagen met de hamer ?
Zoveel hoef je daar toch niet aan te veranderen, gewoon de sling installeren is toch al genoeg ?quote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nog niet. Maar ik ga niet echt grootschalig verbouwen aangezien ik er niet permanent blijf wonen. Aan de andere kant, is het toch best wel handig om een stekkie hier te hebben. Ik kan de expats uit dat andere huis er wel uitgooien, maar dan heb ik helemaal geen geld meer. keuzes, keuzes...
4 gaten boren,quote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zoveel hoef je daar toch niet aan te veranderen, gewoon de sling installeren is toch al genoeg ?
Een sling? ben geen fister.quote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zoveel hoef je daar toch niet aan te veranderen, gewoon de sling installeren is toch al genoeg ?
Ik vond het wel leuk, ook bij How to train a dragon. Toevoegen... neu, maar het maakt het voor mij wel net iets leuker om naar te kijken.quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je 3D niets toe vind voegen.
De gemiddelde 3D film is een CGI cartoon en daar voeegt het niete cht iets toe.... al vind ik het niet vervelend.
Alice... mja ach, soms wel grappig. Maar bij slechte 3D zoals Clash kun je het echt beter weglaten.
Ah, jij hebt er ervaring mee. En hoe bevalt ie?quote:Op maandag 12 april 2010 15:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
4 gaten boren,
4 buttpluggen erin..................
klaar
quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, jij hebt er ervaring mee. En hoe bevalt ie?
Op je gemak met je benen wijd liggen? Lijkt me wel. Moet alleen wel iemand bij zijn om de baby op te vangen.quote:
En dan niet te vergeten dat we al weken idd ruzie hadden! Dit was gewoon de druppel..quote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef Deceit het volgende:
Hmmja wel meer dan alleen issues! En had zeg maar woensdag tot en met vrijdag niks van m gehoord en hij was niet bereikbaar.. en toen weer ruzie.. ik zaterdag naar rdam.. en ik zondag om 11 uur terug.. was hij niet thuis gaan slapen.. en niet te bereiken. Telefoon uit.. terwijl hij een bruiloft had.. aja dat was voor mij mij de druppel! Heb me spullen gepakt en weggegaan.. en nog niks van m gehoord.. enige teken van leven is dat hij me verwijdert heeft uit zijn hyves..
Nu toch weer wel?quote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef Deceit het volgende:
Hoooooi mensen. Officially single again! Ofja ook wel blij op zich.
Wie wil dr daten?
jij zat in zijn apartement en hij bleef weg?quote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef Deceit het volgende:
Hmmja wel meer dan alleen issues! En had zeg maar woensdag tot en met vrijdag niks van m gehoord en hij was niet bereikbaar.. en toen weer ruzie.. ik zaterdag naar rdam.. en ik zondag om 11 uur terug.. was hij niet thuis gaan slapen.. en niet te bereiken. Telefoon uit.. terwijl hij een bruiloft had.. aja dat was voor mij mij de druppel! Heb me spullen gepakt en weggegaan.. en nog niks van m gehoord.. enige teken van leven is dat hij me verwijdert heeft uit zijn hyves..
quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, jij hebt er ervaring mee. En hoe bevalt ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |