ja eindelijk weer eens een keer, o filho de p....nee hoor dit meen ik nietquote:
met sex ahahah dat wordt moeilijkquote:Op maandag 12 april 2010 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja nachtje doorhalen overleef je toch wel
quote:
hier in Nederland spreken we nNderlands, als je iets over of tegen me zegt doe dat dan ook in het Nederlands, dit was brandpunt, goedenavond....quote:
daar had vast een komma tussen gemoeten daarmee bedoel ik dus, dat ik daar eerst werk moet vinden en dan een woonruimte die daar dan bij past wat budget betreftquote:Op maandag 12 april 2010 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...hello...u dipshit...![]()
[..]
thank you
tja dat kun je vinden, en als dat zo is bergrijp ik dat The vulture zo lang bij mijn buren is gebleven, ik lijk daar namenlijk best wel niet opquote:Op maandag 12 april 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet, you cradle robber![]()
die hoofdrolspeler is a hot fuck.
ik ben een gramaticaal wangedrochtquote:Op maandag 12 april 2010 07:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier in Nederland spreken we nNderlands, als je iets over of tegen me zegt doe dat dan ook in het Nederlands, dit was brandpunt, goedenavond....
Wat Wilderesk uit jouw mondquote:Op maandag 12 april 2010 07:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier in Nederland spreken we nNderlands, als je iets over of tegen me zegt doe dat dan ook in het Nederlands, dit was brandpunt, goedenavond....
Dat was Alice ook niet, en daar zweefde ook niet de achterkant van het hoofd in een andere dimensie dan de rest van het mannetjequote:
Dat irriteerde mij ook mateloos... ik dacht dat ik dronken wasquote:Op maandag 12 april 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was Alice ook niet, en daar zweefde ook niet de achterkant van het hoofd in een andere dimensie dan de rest van het mannetjeMijn God dat was de slechtste 3D die ik óóit gezien heb! Pandadome is nog beter!
Het klinkt allemaal een beetje alsof dat hele 3d-gedoe bij die film er op het laatste moment opgegooid is "omdat het kan". En dat lijkt me niet helemaal de bedoelingquote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Echt he?Ik dacht ook: Ligt dat nou ana mijn ogen? Is mijn brilletje stuk?
Dat ZIE je als filmmaker toch dat ej 3D uiterst crap is? Lijkt mij dat dat niet het allerduurste is om dat nog ff recht te zetten van die hoofden.
Dit deed echt afbreuk aan de film, zoiets slordigs.
Niet dat de film zelf zo'n enorm juweeltje was, maar hij was niet baggerstorendslecht.... die 3D was dat echt wel.
dat hele 3d gedoe kan voor mij achterwege blijven, voor mij voegt het toch niets toequote:Op maandag 12 april 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind 3D uberhaupt weinig toevoegen tot op heden... in geen enkele film
Avatar. Absoluut wel.quote:Op maandag 12 april 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind 3D uberhaupt weinig toevoegen tot op heden... in geen enkele film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |