Ik vind Rotterdam wel mooi met al die nieuwe sky rises.quote:Op zondag 11 april 2010 21:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En E. is nog altijd beter dan Rotterdam.
boven de 600 euro vind ik al te veel ik ga zoeken, ik zie wel, ik heb geduldquote:Op zondag 11 april 2010 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mag je wel ruim van te voren gaan zoeken. Helemaal als je ook werkruimte wilt hebben. Ik weet dat ze bij het Centraal Station in de buurt een oud gebouw hebben die ze verhuren aan jonge artists etc.
Woonruimte heb je er wel, maar veelal vrije sector. Boven de 1000 euro is niet ongewoon. Ik betaal gelukkig 750 euro (kaal)
no shit...quote:Op zondag 11 april 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nando![]()
maar je weet toch wel dat als ikpost ik niet echt zwaai maar alleen de computer is
he jongenquote:Op zondag 11 april 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Mike je gaat in Amsterdam wonen? Tof! heb je al een woonruimte?
pas 26 hoorquote:Op zondag 11 april 2010 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
no shit...![]()
nando.. die is toch in de 30?toch geen daddy complex?
das wel weinig als dat ook incl. werkruimte is.quote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
boven de 600 euro vind ik al te veel ik ga zoeken, ik zie wel, ik heb geduld
o o.k. my fault.quote:
hebben we dat niet allemaal?quote:Op zondag 11 april 2010 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij heb jij hier gewoon de daddycomplex
Ha dat is vlakbij mijquote:Op zondag 11 april 2010 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongendas lang geleden..
ja, ik ga achter het Haarlemmermeerstation wonen. Eigenlijk tussen Haarlemmermeerstation en Hoofddorpplein in. Ga er pas tegen de zomer in, maar ben nu al een beetje aan het opknappen zodat ik er meteen in kan.
if you say soquote:Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hebben we dat niet allemaal?
dan mag ik wel in het bejaardenhuis gaan zoeken.
Nee, ik heb 'vriendjes' gehad jong en oud dus die vlieger gaat niet op.
o god ja, woon je nog steeds op die woonboot? hebben die bitches nog steeds ruzie?quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha dat is vlakbij mijhoe heb je je crib gevonden?
grapjasquote:
wat is flink?quote:Op zondag 11 april 2010 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
grapjas![]()
waren al jouw neukertjes niet flink ouder dan dat jij bent?
quote:
Die bitches hebben tegenwoordig minder ruzie, dus het gaat wel okay. Wil even lekker de zomermaanden hier meemaken, maar vanaf september wil ik toch echt zelfstandig gaan wonen. So if you know something, let me know! ik ben slapen, trustennnquote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, woon je nog steeds op die woonboot? hebben die bitches nog steeds ruzie?![]()
Ik heb die via via gekregen. Het hele pand is van een tante van een vriendin van mij.
hoeveel jaar moet ik denken dan?quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
fors, groot, aanzienlijk etc..
nee, niet zo..
slaapsequote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die bitches hebben tegenwoordig minder ruzie, dus het gaat wel okay. Wil even lekker de zomermaanden hier meemaken, maar vanaf september wil ik toch echt zelfstandig gaan wonen. So if you know something, let me know! ik ben slapen, trustennn
LOL grapjas, i don't even know you dus waarom zou ik voor jou moeten gaan zoeken...quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die bitches hebben tegenwoordig minder ruzie, dus het gaat wel okay. Wil even lekker de zomermaanden hier meemaken, maar vanaf september wil ik toch echt zelfstandig gaan wonen. So if you know something, let me know! ik ben slapen, trustennn
o dat bedoelde je..quote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoeveel jaar moet ik denken dan?
ik ook niet over die van mijquote:
ik moet R. ophalen vannachtquote:Op zondag 11 april 2010 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
morgen vroeg op? of was er niks aan?
ach en nu? ontwenningsverschijnselen?quote:
nee verlangen naarquote:Op zondag 11 april 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ach en nu? ontwenningsverschijnselen?
zolang het maar geld oplevert hequote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat is de 3D in Clash of the Titans rommelig slecht zeg
Ja zoietsquote:Op zondag 11 april 2010 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeveel m2 heb jij dan? Rond de 60 a 70 ofzo?
Het had niet veel toegevoegde waarde nee...quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Wie was dat in de film? Ik heb alleen maar naar Perseus zitten gapenquote:Op maandag 12 april 2010 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is nicolas hoult toch een ongelofelijk lekker ding, hij maakt clash of the titans tot een adembenemend schouwspel, hij en hij alleen, verder was het niet veel soeps
ik weet niet waar jij op basseert dat ik iets met werkruimte zoek, ik ben al blij met een kamer, desnoods hoogslapertje met pc er onder, ik weet dat ik voor dat geld weinig eisen kan stellen, en een kleine kamer verhinderd dat je alleen maar binnen zit. ik werk op locatie, studio's en ruimtes van groepen die mij inhuren, en misschien moet ik wel eerst een hele tijd vakkenvullen bij een supermarkt voordat ik een beetje naam heb gemaakt in de scene daar en het me werk opleverd, we zien wel, ik leef vandaagquote:Op zondag 11 april 2010 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das wel weinig als dat ook incl. werkruimte is.
Maar goed, je moet het in de gaten houden wat ze met lege kantoorpanden gaan doen and shit. Je zal dan moeten zoeken in Oost of West. Misschien zien we elkaar nog weleens ooit.
ja maar het is wel om 2 uur vannacht em ik moet morgen vroeg werken. Ja mijn fout ik dacht dat het vroeger was. Maar nu dus geen slaap vanachtquote:
etc etc wat een copa de merdequote:Op maandag 12 april 2010 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij op basseert etc
Het is ook niet in 3D gefilmd...quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
euh...hello...u dipshit...quote:Op maandag 12 april 2010 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij op basseert dat ik iets met werkruimte zoek, ik ben al blij met een kamer, desnoods hoogslapertje met pc er onder, ik weet dat ik voor dat geld weinig eisen kan stellen, en een kleine kamer verhinderd dat je alleen maar binnen zit. ik werk op locatie, studio's en ruimtes van groepen die mij inhuren, en misschien moet ik wel eerst een hele tijd vakkenvullen bij een supermarkt voordat ik een beetje naam heb gemaakt in de scene daar en het me werk opleverd, we zien wel, ik leef vandaag
thank youquote:Op zondag 11 april 2010 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik woon nog steeds in het dorp waar ik geboren ben, als het goed is studeer ik af in november, daarna wil actief iets zoeken in amstetdam, werk en woonruimte die bij mijn budget past
Een middelmatige zangeres uit Girls Aloud. Die haar status ook te danken heeft aan haar (mislukte) huwelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Cheryl Cole bij X-Factor is toch best erg goed live
komt ie eindelijk over...quote:
achja nachtje doorhalen overleef je toch welquote:Op maandag 12 april 2010 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar het is wel om 2 uur vannacht em ik moet morgen vroeg werken. Ja mijn fout ik dacht dat het vroeger was. Maar nu dus geen slaap vanacht
zelfs ik kan dat en ik ben antiek.quote:Op maandag 12 april 2010 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja nachtje doorhalen overleef je toch wel
echt niet, you cradle robberquote:Op maandag 12 april 2010 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is nicolas hoult toch een ongelofelijk lekker ding, hij maakt clash of the titans tot een adembenemend schouwspel, hij en hij alleen, verder was het niet veel soeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |