ja, appartement gaat door.quote:Op zondag 11 april 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
Tweewekelijks, tenzij ik te veel pieken en dalen krijg, dan wordt het aangepast naar frequenter.
Dus het gaat allemaal door met dat appartement? Wel tof. De reden dat je terugmoet natuurlijk niet zo, maar het is wel lekker als je daar gewoon terecht kunt natuurlijk.
Ja, voor onbepaalde tijd, in Amsterdam.quote:
Omdat homo's MOOIE mannen zijn?quote:Op zondag 11 april 2010 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Zucht.... waarom is William Spaaij toch geen homo
William is cutequote:
Studententijd? Decadente trutquote:Op zondag 11 april 2010 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, appartement gaat door.Tis niet echt groot. rond de 60m2 maar goed, voor in je uppie is dat wel voldoende. Doet me denken aan mijn studententijd.
Ik denk dat ie bedoelt "in z'n eentje op kamers", niet dat ie in zijn studententijd een kamer had van 60m2quote:
quote:
juist, tijdens mijn studies woonde ik nog thuis. Ik woonde vlakbij Amsterdam dus dat was makkelijk te doen met openbaar vervoer. Ik heb nooit in een studentenhuis gezeten. Vrienden van mij wel, was er altijd smerig etc. hetero's, he...quote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt "in z'n eentje op kamers", niet dat ie in zijn studententijd een kamer had van 60m2
met die 5 o'clock shadow ziet ie er ouder uit. Terwijl ie 33 jaar is.quote:
als je dat frequent doet dan bouw je vanzelf conditie op. Ik merk het zelf ook met hardlopen als ik dat een tijdje niet heb gedaan.quote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef Peter het volgende:
vandaag zo'n 35 km gefietst.. tegen de wind in, duin op, duin af.. Ging wel maar ik mag wel wat meer conditie opbouwen
Echt waar? ik dacht dat je veel meer had a.d.h.v. die foto's die je postte. dat was jij toch?quote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook ja! Jezus... ik zit op 55m2!
55m2 maarquote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook ja! Jezus... ik zit op 55m2!
Je bent een verwende kut.quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Echt waar? ik dacht dat je veel meer had a.d.h.v. die foto's die je postte. dat was jij toch?
Ik heb maar een grote slaapkamer, woonkamer, en een smalle maar diepe keuken (ik kook toch nooit) en een fucked up balkon waar geen zon op staat. O ja, en ik sta me te douchen in een grote inloopkast.dat is omgebouwd tot douche. Ja, oude huisjes in Amsterdam.
Ik las het alsof je je neus ophaalde voor de oppervlakte van je huisje... alsof het je te min was en je zoiets met je studententijd nog had...quote:
Ach, je gaat wel vaker in en uit de kast, dus da's geen puuuuunt!quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Echt waar? ik dacht dat je veel meer had a.d.h.v. die foto's die je postte. dat was jij toch?
Ik heb maar een grote slaapkamer, woonkamer, en een smalle maar diepe keuken (ik kook toch nooit) en een fucked up balkon waar geen zon op staat. O ja, en ik sta me te douchen in een grote inloopkast.dat is omgebouwd tot douche. Ja, oude huisjes in Amsterdam.
Ik was een verwende kut met mijn 2 verdiepingen van 13 bij 8quote:
Ja maar ik hou al van jou. Dan kan je geen verwende kut meer zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was een verwende kut met mijn 2 verdiepingen van 13 bij 8
Ik heb ook 2/3 in moeten leveren ongeveer, dus dat zet je weer op de grondquote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar ik hou al van jou. Dan kan je geen verwende kut meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |