truequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
Nah, d'r ogen zijn mooier dan d'r tieten, voor zover ik kan beoordelen
ietsjequote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef gniffie het volgende:
Danielle is echt het mooiste oiot die ik heb gezien van al die talentsshows
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
Klinkt beter dan vorige keer? toch?
welkom terug!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet slapen dus lees nog even mee
Koorknaapjes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef Cee het volgende:
Kom, laten we raden wat er in die hangzakken van dat beeldigejurkje van Stees zit.
Yup, rekken....quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:32 schreef Rauzer het volgende:
Toch niet weer commentaar van iedereen he?
Ah, gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:32 schreef Rauzer het volgende:
Toch niet weer commentaar van iedereen he?
ik was fan, ff paar uurtjes wachten dan ben ik weer fanquote:
Komt straks welquote:
'maar ik heb Sumera'quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:32 schreef Anonymousz het volgende:
danielle moet eruit
want
dan gaat stacey niet meer stoer doen
jannaquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit niet voor mijn tv, maar wie moeten er nog een keer zingen dan? Danielle en?
Ze zijn al begonnen..quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:33 schreef Slaif het volgende:
Ik heb geluid uit, maar gaan ze nu weer zingen?
Veel beter idd zonder geluid.quote:
In NL kom je nergens als je arrogant bent. Iets wat niet getolereerd wordt blijkbaar. In een Amerika is dat niet meteen exit, hier wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:34 schreef Chell het volgende:
Bah die arrogante kop!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef Melochan het volgende:
Janna mag door de plee gespoeld
Die hangbuikjes van FierceGosh..
Nu de friet nog.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef Rauzer het volgende:
Tja, toch zonde dat je die school hebt opgegeven janieadasfasmera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
*boing**boing*Ik kan zometeen al m'n schilderijtjes weer terug aan de muur hangen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:36 schreef UltraR het volgende:
Jury bepaald wie er doorgaat?
Nee, ik vind dat die kerel die Michael Jackson deed veruit het slechtste was.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Jammer hoor....![]()
Deze 3 acts waren absoluut niet de slechtste acts....
Hier hadden Kelvin, Mathijs en 4Granted moeten staan (oke, mijn mening is wat gekleurd omdat ik nu eenmaal liever meiden zie dan kerels...![]()
)
Nou als vrouw zijnde ben ik het toch echt met je eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Jammer hoor....![]()
Hier hadden Kelvin, Mathijs en 4Granted moeten staan (oke, mijn mening is wat gekleurd omdat ik nu eenmaal liever meiden zie dan kerels...![]()
)
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Jammer hoor....![]()
Hier hadden Kelvin, Mathijs Sarina en 4Granted moeten staan (oke, mijn mening is wat gekleurd omdat ik nu eenmaal liever meiden zie dan kerels...![]()
)
Kelvin toch??? Helemaal mee eens dus !!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat die kerel die Michael Jackson deed veruit het slechtste was.
Dan zal de auditie van janna er wel weer voor zorgen dat ze weer doorgaat.quote:
Ja, Angela kunnen ze het beter meteen vragen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |