Potten?quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
"Defensie pindakaas"...... bestaat dat nog? Waren potten van ik meen PDC oid's.
Men mag erover denken wat men wilt, droge meuk etc...........maar altijd heerlijk in het veld. Gewoon oplepelen en rechtstreeks eten.
Defensie pindakaas, welke militair is er niet groot mee geworden?
Friesche vlag?quote:Op maandag 12 april 2010 07:51 schreef AchJa het volgende:
Zo, spullen pakken en aftakken naar het noorden voor Frisian flag.
Vaardigheidskeutel? wat dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
Hup, en weer een plakkert op m'n pak erbij..
H, brevet A.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
H, brevet A.
Leuk voor de heb en op het uniform. NU wel je sprongen bijhouden, anders verlies je je brevet
Dat heb je dan netjes geregeldquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat ik nou net bij een eenheid zitten waardoor het van een hebbedingetje veranderd naar een operationeel vereiste kwaliteit..
dus binnenkort weer
ik dacht dat het rode erekoord alleen werd uitgereikt als je iemands keven red?quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:47 schreef cw2cu het volgende:
Ook mocht de opc een rood erekoord in ontvangst nemen voor die dag dat hij het peleton goed heeft geholpen door de zware tijd 2 jaar geleden.
Rood ere koord word uitgereikt aan mensen die 'bijzondere' dienstverlening uitvoeren bij een ongebruikelijke situatie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik dacht dat het rode erekoord alleen werd uitgereikt als je iemands keven red?
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 18 april 2010 10:07 schreef Braamyo het volgende:
yup, niks aan te doen helaas
Overigens wel blij dat de derde inzittende het wel gehaald heeft, maar vraag me af hoe leuk het voor hem is wetende dat de twee man die naast hem zaten wel dood zijn gegaan. Denk dat je daar mentaal ook best kapot aan kunt gaan.
![]()
Vandaag met de trein naar oirschot, in Best uitgestapt.quote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef Maitje het volgende:![]()
Vanochend 20km gelopen en de brandende zon..
Opzich wel lekker, maar nu ben ik aan de rechterkant he-le-maal verbrand.... Echt, ziet er niet uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |