abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:46:27 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80135227
http://overmijnlijk.bnn.nl/

Je bent jong, in de kracht van je leven, maar doodziek. Wat dan? Dan kies je voor het leven! In Over Mijn Lijk volgt Yvon Jaspers Lonneke, Bob, Maartje, Pieter Jan en Sandra. Ze zijn alle vijf ongeneeslijk ziek. Maar halen alles uit de laatste tijd van hun leven.

Over Mijn Lijk is vanaf 11 maart elke donderdag om 22.25 uur te zien bij BNN op Nederland 1.

De afleveringen verschijnen een week voordat ze op tv komen op de site.
***
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:49:19 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80135344
Echte spoilers over de afleveringen online graag onder een spoiler zetten voor degenen die gewoon op tv kijken.
***
pi_80135479
Hier tvp ik even!
All good things are wild and free.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:57:30 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80135624
Blijft zķ confronterend om iemand dood zien te gaan en om dood te zien... Over, uit, klaar, weg.
Bah
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80135878
Ik denk overigens niet dat Yvon nog een seizoen gaat presenteren. Het laat haar duidelijk ook niet koud.
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:16:00 #6
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_80136457
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Blijft zķ confronterend om iemand dood zien te gaan en om dood te zien... Over, uit, klaar, weg.
Bah
Ieder mens gaat ooit een x dood
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik denk overigens niet dat Yvon nog een seizoen gaat presenteren. Het laat haar duidelijk ook niet koud.
Ik vind haar ook absoluut niet in deze serie passen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_80136490
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef Prowl het volgende:

[..]

Ieder mens gaat ooit een x dood
Ja maar daar is geen programma over dus je kan niet meeleven.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 20:27:29 #8
43556 miss_dynastie
pi_80136982
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef Prowl het volgende:
Ik vind haar ook absoluut niet in deze serie passen
Nee, die moet maar lekker op de boerderie blijven voortaan. Maar wie dan? Om de een of andere reden schiet 'Irene Moors' door mijn hoofd, maar die zal dat sowieso ook te heavy vinden denk ik...
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:30:17 #9
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_80137106
Ik dacht ik ben mooi alleen thuis, kan ik nu mooi aflevering 2t/m6 kijken. Ik heb lang getwijfeld of ik het wel zou doen, maar heb het toch gedaan.
Het is me heel zwaar tegen gevallen. Het is een super mooie serie, maar ik voel me nu echt even kut.

Nogmaals even wijzen op de starzfoundation http://starzfoundation.hyves.nl/
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_80138124
tvp
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:15:24 #11
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_80139250
Heb vanmiddag afl. 3-4 en 6 gekeken, nadat ik gisteravond weer getriggerd werd toen ik 5 op de tv zag (door elkaar heen kijken is overigens niet zo'n aanrader). Wat een heftige serie blijft dit toch...

Yvon blijft irritant, maar echt heel erg stoor ik me er niet meer aan. Mooie muziek wordt er gebruikt overigens!
pi_80139320
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef Puala het volgende:
tvp
pi_80139969
ook even een tvp... ben nog steeds bezig in mijn hoofd met afl 6
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:30:05 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80139972
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, die moet maar lekker op de boerderie blijven voortaan. Maar wie dan? Om de een of andere reden schiet 'Irene Moors' door mijn hoofd, maar die zal dat sowieso ook te heavy vinden denk ik...
Dat meen je niet serieus toch?
Daar zou ik echt nog geen seconde naar kijken! Nooit! Ik ben er allergisch voor.
***
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 21:31:30 #15
43556 miss_dynastie
pi_80140038
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat meen je niet serieus toch?
Daar zou ik echt nog geen seconde naar kijken! Nooit! Ik ben er allergisch voor.
Mja, dat heb ik dan weer met onze nationale knuffelboerin Ik vind Irene een mooi en integer mens, dat goed met mensen om kan gaan. Maar nogmaals, denk dat dat programma voor haar ook emotioneel te belastend is.
pi_80140416
Ik vind dat Yvonne het helemaal niet zo slecht doet. Haar manier van presenteren en vragen stellen is anders dan die van Patrick maar ik vind het niet storend.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_80140494
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, die moet maar lekker op de boerderie blijven voortaan. Maar wie dan? Om de een of andere reden schiet 'Irene Moors' door mijn hoofd, maar die zal dat sowieso ook te heavy vinden denk ik...
Nee Irene moet niets serieus gaan doen, die moet lekker blijven grappen en grollen
All good things are wild and free.
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:41:31 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80140580
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, dat heb ik dan weer met onze nationale knuffelboerin Ik vind Irene een mooi en integer mens, dat goed met mensen om kan gaan. Maar nogmaals, denk dat dat programma voor haar ook emotioneel te belastend is.
Ik heb nog nooit naar Boer zoekt Vrouw gekeken, dus ik heb geen idee hoe ze het daar doet.
***
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 9 april 2010 @ 21:47:36 #19
95752 crew  Chell
Kluns
pi_80140898
Irene Moors? Nee, never! Brrr
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:55:14 #20
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_80141323
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, die moet maar lekker op de boerderie blijven voortaan. Maar wie dan? Om de een of andere reden schiet 'Irene Moors' door mijn hoofd, maar die zal dat sowieso ook te heavy vinden denk ik...
Ik zie het voor me!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:56:04 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:25:40 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80142903
Dude!
***
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 22:32:08 #23
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:33:59 #24
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_80143238
Gut, net aflevering 6 gekeken. Toch maar, al leek de serie me deze keer niet zo te grijpen. Wat een tof mens, die Sandra. Heel ontroerend vond ik het.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_80143837
Deze serie raakt me het meest, want het gaat om vrijwel allemaal leeftijdsgenoten. Bij Maartje kon ik wel huilen, toen ze zo op dat bed rechtop zat. Ze wou echt helemaal niet dood, maar ze was zo moe...
En wat je ook van de stijl van presenteren van Yvon vindt, volgens mij doet ze het helemaal op intuitie. Daardoor komt ze soms een beetje onhandig over, wat verward kan worden met 'nep'-gedoe.
pi_80152104
Pffff ik vind de aanwezigheid (niet perse van yvon, maar van het programma) vaak wat ongepast. Ik zou ze dan liever op een meer verslagleggende manier (van achter de camera dus) aan de gang zien, dan dat ze zo prominent aanwezig zijn bij en onderdeel uitmaken van zulke intieme momenten... Dat stoort me wel eens tijdens het kijken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80152432
Ik vind dat Yvon het goed doet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 10 april 2010 @ 09:55:09 #28
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_80152828
Ik heb de vorige series nooit gezien, maar ik vind Yvon het ook goed doen.Ik vind het heel puur.

En dat ze prominent aanwezig is is ook een keuze geweest van mensen zelf. Zij hebben heel bewust hiervoor gekozen en hebben ook inspraak gehad op wanneer wel en wanneer niet.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:25:28 #29
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_80158991
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pffff ik vind de aanwezigheid (niet perse van yvon, maar van het programma) vaak wat ongepast. Ik zou ze dan liever op een meer verslagleggende manier (van achter de camera dus) aan de gang zien, dan dat ze zo prominent aanwezig zijn bij en onderdeel uitmaken van zulke intieme momenten... Dat stoort me wel eens tijdens het kijken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde eigenlijk niet meer zeuren over Yvon, want het is zo persoonlijk hoe je vindt dat iemand iets zou moeten presenteren, maar dit viel me ook op. Ik dacht op een bepaald moment: mens, trek je even terug in de stoet. Laat de beelden even voor zich spreken, en de interactie met vrienden en familie.
Maar misschien was dit slechts een klein deel van de wandeling (maar dan had ik het toch anders geknipt, denk ik).

Enfin, het is allemaal niet slecht bedoeld natuurlijk en ga er maar aanstaan om zo'n programma te maken.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_80159185
Het lijkt mij overigens ook weer logisch om juist het wandelen met de rest van de familie en vrienden niet te filmen, omdat dat nog initiemer is. Ik kan me niet voorstellen dat BNN/Yvon niet hun uiterste best doen niet te intrusief te werk te geaan.
pi_80159443
Kijk, Patrick Lodiers deed het gewoon geweldig, het was ook zijn programma en zijn gezicht zit in mijn hoofd vastgeplakt aan dit programma.
Maar ook Yvon vind ik het heel goed doen, had wel het idee dat ze in de serie moest groeien, maar ik vind dat ze (net zoals patrick deed) gewoon zegt en vraagt wat er in haar opkomt, ik vind haar heel spontaan en oprecht.
Had bij die stoet voor Sandra ook wel even het idee van.. meid, het is niet jouw stoet, maar die van Sandra en haar belangrijken, maar net als Filatelistfetisjist (sjongejonge.. ) kan ik me heel goed voorstellen dat dat gedeelte niet op is genomen, een momentje voor hun alleen, zonder camera en met elkaar.

Onwijs mooi programma
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:51:57 #32
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_80159675
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het lijkt mij overigens ook weer logisch om juist het wandelen met de rest van de familie en vrienden niet te filmen, omdat dat nog initiemer is. Ik kan me niet voorstellen dat BNN/Yvon niet hun uiterste best doen niet te intrusief te werk te geaan.
Nee, niet mee eens. De opzet is juist dat wij bij de intieme momenten zijn. Dat is ook de keuze van de deelnemmers. De vraag is of je die intimiteit wilt registreren, of erin wilt participeren. Ik zou kiezen voor het eerste. Ik kijk immers voor de deelnemers en om te zien hoe zo'n proces van afscheid verloopt. Ik kijk níet voor de presentator. Die stelt namens de kijkers natuurlijk vragen, maar verder hoeft hij/zij wat mij betreft niet te gaan.


Kwestie van voorkeur, denk ik. En de deelnemers lijken dol op Yvon te zijn, dus het zit vast goed. Maar het heeft voor mij als kijker niet de voorkeur.

Soit.

EDIT: Ik snap nu wat je bedoelt, dat het deel met de familie alléén niet is opgenomen en er dus alleen beelden mét Yvon waren. dat zou kunnen ja. Ik las je verkeerd.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_80160012
Het is hoe dan ook een zeer indrukwekkend programma.
Don't you love her madly?
pi_80163735
Net aflevering 6 gekeken, wat was het weer heftig zeg..
En dat gaat die van volgende week vast ook worden..
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:06:30 #35
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_80164544
Ik vind OML wel iets voor Karin de Groot
Shuffle up and deal!!!
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:13:22 #36
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80164694
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:33 schreef Duizendpootje het volgende:
Net aflevering 6 gekeken, wat was het weer heftig zeg..
En dat gaat die van volgende week vast ook worden..
Dat denk ik ook, zeer heftig hoor!!
pi_80164784
Ik heb zoveel respect en bewondering voor de vriend van Sandra.

Wat een held
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:20:58 #38
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80164902
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:16 schreef pleeborstel het volgende:
Ik heb zoveel respect en bewondering voor de vriend van Sandra.

Wat een held
Helemaal eens met jou. Bas
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:45:13 #39
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80167281
even weer een tvp. ik wacht tot alles online is, en hier krijg ik al een idee wat ik kan verwachten. hopelijk wordt het dan makkelijker om te kijken...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80168456
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:16 schreef pleeborstel het volgende:
Ik heb zoveel respect en bewondering voor de vriend van Sandra.

Wat een held
Nou echt! Heb net aflevering 6 gezien. Wat een toffe peer zeg.
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:36:20 #41
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_80170604
Hoeveel afleveringen staan ons nog te wachten?
pi_80175275
Ik heb net even de laatste 3 afleveringen in een ruk zitten kijken. Het blijft echt een heel iondrukwekkend programma helemaal als je ziet dat de meesten net zo oud zijn als jezelf

Ik ben echt een behoorlijk niet emotioneel figuur, maar bij Sandra werd het me toch even troebel voor de ogen op het laatst. Wat een mooi mens.
Nu tijd voor een stevige borrel.
A mind with a heart of it's own
pi_80176317
Ik heb net 5 en 6 gekeken. Kut... niet doen zo vlak voor het naar bed gaan... pff

Mijn beeld van Maartje is gedurende de afleveringen onwijs veranderd. In het begin (in de bruidsmodezaak) kwam ze op mij wat kil en arrogant over. Maar heb zoveel respect voor haar en haar vechtlust gekregen. Maar haar overlijden, wat vreselijk oneerlijk en ontzettend snel. Bah.

wat betreft 6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Yvon juist heel oprecht overkomen. Inderdaad af en toe een beetje onhandig in gedrag en woordkeuze, maar dat maakt het voor mij juist meer overkomen als een bepaalde onzekerheid die ik ook zeker bij haar "rol" vind passen. Ook haar afscheidswoorden naar Maartje en Sandra laten imo zien dat ze zoveel respect voor hen en hun familie heeft!
Verder moet je volgens mij ook inderdaad niet vergeten dat het de 'wens' van de deelnemers was om op deze manier in het programma te staan. Als Sandra en haar vriend bijvoorbeeld niet hadden gewild dat Yvon bij de wandeling zou zijn, dan hadden ze absoluut de ruimte gekregen om dat te weigeren bijvoorbeeld. Maar zij hebben er ook zelf voor gekozen om zelfs 's avonds de dagboekcam te gebruiken. Op een nog intiemer moment.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bartjebart op 11-04-2010 01:31:09 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80176620
^ wil je die quote in een spoiler zetten? Er zijn users die het op tv kijken en dus nog niet bij afl. 6 zijn
pi_80176686
quote:
Op zondag 11 april 2010 01:26 schreef Puala het volgende:
^ wil je die quote in een spoiler zetten? Er zijn users die het op tv kijken en dus nog niet bij afl. 6 zijn
sjit, dat was de bedoeling ook...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80177756
Heftige serie toch... vooral met de laatste afleveringen.

Yvon is zichzelf, en dat kun je over veel mensen op tv niet zeggen. Het valt me niet op, en als ze volgens anderen af en toe onhandig zou zijn,.. ze is een mens.

Ben ook van mening dat het juist de wens van de mensen was om op camera te zijn, en denk dat er zat momenten zijn waar de camera niet bij is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80180684
Ik vind Yvon wel heel echt en heel erg betrokken... ze doet het geweldig.
Alan rickman could talk me out of my pants in like less than five seconds..
pi_80181724
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zondag 11 april 2010 @ 13:34:30 #49
164459 Klooney
Too good to be true
pi_80183690
Een heel eerlijk en aandoenlijk filmpje op de BNN website over Pieter Jan waarin echt de onmacht van het ziek zijn naar voren komt.

Bevat geen spoilers dus gewoon voor iedereen te kijken.

http://overmijnlijk.bnn.n(...)4d45dcfb7affb18c4eb0
pi_80183820
Ik vraag me steeds af hoe de selectie van dit programma te werk gaat. Of veel mensen zich aanmelden en of je dan moet schiften op gradatie van ziekzijn. Het lijkt me een lastige kwestie.
Don't you love her madly?
pi_80184189
Och Pieter Jan....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80205574
Na anderhalf jaar geleden mijn tante zo te zien aftakelen en bewust afscheid te zien nemen in vrede met alles, durfde ik het toch aan deze serie te gaan volgen. Ontzettend fascinerend op een gruwelijk/mooie manier om mensen zo bewust te zien "gaan".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_80205709
tvp
pi_80214483
Tvp, moet aflevering 6 nog zien, blijft een heftige serie ...
Merk wel dat weinig mensen hier het over Lonneke hebben, zal dat zijn (zoals bij mij) dat die minder indruk maakt omdat ze eigenlijk niet zo ziek oogt ?
Als je het verschil ziet tussen Maartje in afl. 5 en Lonneke die staat te dansen in Gambia ...
pi_80214823
Ik heb gehuild om Maartje... en komende week Sandra
Vond alleen jammer dat Yvonne zo kort was tegen Maartje, ze kwam binnen, zei even kort iets en ging toen eigenlijk ook weer......?!?!
pi_80215610
Ja, maar Maartje was supermoe, ik denk dat ze geen lang gesprek meer aankon. Anders had ze er wel langer gezeten denk ik.
Tralalalaaa
  maandag 12 april 2010 @ 10:08:05 #57
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80216623
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:36 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gehuild om Maartje... en komende week Sandra
Vond alleen jammer dat Yvonne zo kort was tegen Maartje, ze kwam binnen, zei even kort iets en ging toen eigenlijk ook weer......?!?!
Maartje was doodop hé..Ze vond het niet erg dat Yvon weer wegging. Omdat ze moe was.
  maandag 12 april 2010 @ 10:19:12 #58
127899 AnTjUh
kčk ųit he....!!
pi_80216914
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door cinnamongirl op 12-04-2010 11:00:49 ]
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  maandag 12 april 2010 @ 10:35:03 #59
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_80217393
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef AnTjUh het volgende:
Dit staat op de site van OML
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je dit tussen spoiler tags willen zetten, niet iedereen wil dit al weten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_80217869
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef AnTjUh het volgende:
Dit staat op de site van OML

- datums + personen overleden -

Wil je dat aub spoileren?
pi_80218955
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef AnTjUh het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80219018
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef AnTjUh het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 12 april 2010 @ 11:54:54 #63
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80220122
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:19 schreef Koningin het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 april 2010 @ 13:32:08 #64
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_80223424
Moet nu ook al onder spoilers wannéér iemand is overleden? Sorry hoor, maar nu slaat het een beetje door, vind ik. Het is geen soap waarvan je de plotwendingen nog niet wilt weten, wel?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 13:34:03 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80223496
net aflevering 6 bekeken.

tranen, tranen, tranen
  maandag 12 april 2010 @ 13:46:17 #66
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80223976
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef Duderella het volgende:
Moet nu ook al onder spoilers wannéér iemand is overleden? Sorry hoor, maar nu slaat het een beetje door, vind ik. Het is geen soap waarvan je de plotwendingen nog niet wilt weten, wel?
Ja ik vind het ook vreemd..je kan zelf op de site kijken wie zijn overleden. Waarom spoiler weet ik ook niet.
  maandag 12 april 2010 @ 14:17:34 #67
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_80225407
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:46 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook vreemd..je kan zelf op de site kijken wie zijn overleden. Waarom spoiler weet ik ook niet.
Tja van mij hoeft het ook niet, maar blijkbaar zijn er andere die het nog niet willen weten. Ik hou zelf ook niet van spoilers, dus een kleine moeite om het onder een spoiler te zetten.

Al is het bij dit programma wel een beetje raar om over spoilers te praten
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_80235441
Dit wordt gewoon 1 spoilertopic volgens mij.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 12 april 2010 @ 20:01:11 #69
159909 -Peach
Prunus persica
pi_80238531
Heftig, maar wel mooi. Ik heb zwaar veel respect voor Bas!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_80238818
zet gewoon spoiler alert in de titel dit is niet leuk lezen met al die spoilers
pi_80241823
tvp.
ik heb aflevering 6 ook al gezien.
ga er niet verder op in, wil alleen zeggen dat het een mooie aflevering is.
maarja dat zijn de meeste
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoīst
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 22:23:04 #72
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80245006
ik vind dat yvon het in deze aflevering (6 dus) wel heel erg goed doet hoor!
  maandag 12 april 2010 @ 22:41:18 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80245954
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef Duderella het volgende:
Moet nu ook al onder spoilers wannéér iemand is overleden? Sorry hoor, maar nu slaat het een beetje door, vind ik. Het is geen soap waarvan je de plotwendingen nog niet wilt weten, wel?
Idd HET gegeven van de serie... ze gaan dood...
***
pi_80246212
Pff lijkt me zo bizar om zo exact te weten wanneer iemand gaat overlijden... Ene kant wel mooi vanwege het goed afscheid kunnen nemen, maar ook wel dubbel ..
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:05:12 #75
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_80254730
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:46 schreef dapluiz het volgende:
Pff lijkt me zo bizar om zo exact te weten wanneer iemand gaat overlijden... Ene kant wel mooi vanwege het goed afscheid kunnen nemen, maar ook wel dubbel ..

Dat lijkt me ook echt bizar ja! Maar aan de andere kant is het ook heel mooi...
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:26:32 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_80255274
Pff, aflevering 6 is ook weer heftig zeg. Ik had even de illusie dat ik niet ging janken bij deze aflevering zoals bij 5, maar helaas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_80255334
echt, het gros van de mensen kijkt het via internet,dus die spoilers kunnen wmb achterwege gelaten worden.

En als je het nog niet gezien hebt, dan kijk je gewoon even niet in dit topic..... want je komt heir toch om de afleveringen te ' bespreken ' neem ik aan

dit leest echt gewoon kut
Ja doei.
pi_80261347
Ik vind het ook niet prettig lezen maar ik zal het even spoileren want heb net afl. 6 gekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80275191
Wat is nu de bedoeling van dit topic? Mogen hier nu wel of geen spoilers geplaatst worden zonder spoilertags? En zo ja, kan er dan in de topic titel een spoiler alert vermeld worden?

Want dit topic leest echt voor geen meter zo.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 13 april 2010 @ 19:42:35 #80
208890 June.
Seriously?
pi_80276497
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:12 schreef Cyan het volgende:
Wat is nu de bedoeling van dit topic? Mogen hier nu wel of geen spoilers geplaatst worden zonder spoilertags? En zo ja, kan er dan in de topic titel een spoiler alert vermeld worden?

Want dit topic leest echt voor geen meter zo.
Gewoon wel, volgens mij volgt het merendeel via internet en de rest kijkt hier pas als ze de aflevering hebben gezien..
Shine bright like a diamond.
pi_80327032
Ik moest huilen van aflevering 6
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
  donderdag 15 april 2010 @ 22:22:54 #82
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80364141
Aflevering 6 op TV
Zou hierna de laatste al zijn?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 15 april 2010 @ 22:24:26 #83
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80365142
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee denk het niet hoor..
De andere series hadden toch ook maar 7 afleveringen?
  donderdag 15 april 2010 @ 22:43:29 #85
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80365331
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:40 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

De andere series hadden toch ook maar 7 afleveringen?
Ja de volgende week toch de laatste aflevering 7 afl:
  donderdag 15 april 2010 @ 22:45:14 #86
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80365437
Aflevering 7: donderdag 22 april 2010, om 22:25 uur op 1.
pi_80365702
Ik heb trouwens een site van Pieter Jan gevonden:
http://allaboutpieter.websitemaker.nl/allaboutpieterhoeve/3312411
pi_80365763
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Aflevering 7: donderdag 22 april 2010, om 22:25 uur op 1.
ja, maar dat zal dan toch wel de laatste zijn? Ik dacht dat dat bedoeld werd
pi_80365887
damn.. zat echt met tranen in de ogen bij sandra... Zo klaar zij er voor was en afscheid neemt van iedereen. Zo mooi hoe al die vrienden en fam etc haar steunen. Had het ook zo te doen met haar vriend... Wel mooi dat ze die humor er zo in hebben gehouden...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 15 april 2010 @ 22:54:40 #90
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80365927
Dag Sandra
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_80365935
nee dat kan nooit.
er moeten nog 3 mensen dood gaan waarvan er 2 nog in goede conditie zijn.
  donderdag 15 april 2010 @ 22:57:59 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80366094
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef fespo het volgende:
nee dat kan nooit.
er moeten nog 3 mensen dood gaan waarvan er 2 nog in goede conditie zijn.
Wel waar Maartje is overleden en nu Sandra dus volgende week No 3
  donderdag 15 april 2010 @ 22:58:17 #93
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80366104
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef fespo het volgende:
nee dat kan nooit.
er moeten nog 3 mensen dood gaan waarvan er 2 nog in goede conditie zijn.


Ze overlijden niet per definitie tijdens de uitzendingen.
Emmy van het vorige seizoen is ook pas een half jaar terug overleden.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 15 april 2010 @ 23:00:02 #94
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80366178
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:51 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

ja, maar dat zal dan toch wel de laatste zijn? Ik dacht dat dat bedoeld werd
Ja dat is ook de laatste !
pi_80366818
er zijn 8 afleveringen.
volgende week alleen een weekje niet.
heb 7 net gezien.
pi_80366967
pi_80367014
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Apotheose het volgende:
damn.. zat echt met tranen in de ogen bij sandra... Zo klaar zij er voor was en afscheid neemt van iedereen. Zo mooi hoe al die vrienden en fam etc haar steunen. Had het ook zo te doen met haar vriend... Wel mooi dat ze die humor er zo in hebben gehouden...
Die vriend van haar was echt inspirerend om te zien.
  donderdag 15 april 2010 @ 23:37:31 #98
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80367753
Over 2 weken de laatste uitzending (dus eigenlijk over 3).
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_80368009
Een gek idee dat als je je ogen sluit je weet dat je ze nooit meer opendoet.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 15 april 2010 @ 23:55:46 #100
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80368428
En toch blijf ik het jammer vinden dat er dit seizoen geen weblogs worden bijgehouden.
Ik zou Bob en Lonneke wel willen blijven volgen.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 15 april 2010 @ 23:57:14 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80368483
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Over 2 weken de laatste uitzending (dus eigenlijk over 3).
Ja dat klopt, hebben jullie nog gelijk..heb afl 7 gekeken
  donderdag 15 april 2010 @ 23:58:12 #102
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80368513
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat klopt, hebben jullie nog gelijk..heb afl 7 gekeken
Hier ook....wederom heftig
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_80368562
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:45:58 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80369751
Aflevering 7 was heftig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_80369951
Ik moest huilen
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
pi_80371291
Aflevering 7 al gekeken? Op internet of?
All good things are wild and free.
pi_80372489
vanavond maar even kijken, op mijn werk lijkt me dat niet zo puik...
Ja doei.
pi_80372564
Oh net aflevering 7 gekeken, Pieter Jan pff, wat heb ik respect voor hem hoe hij er mee omging ..
All good things are wild and free.
pi_80373607
weten jiullie hoe het met bob is,m ik heb geproibeerd op internet te kijken, en ik kan er niets over vinden
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:05:08 #110
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_80374401
Aflevering 7 was weer heftig
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:05:31 #111
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80374415
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:43 schreef TLC het volgende:
Een gek idee dat als je je ogen sluit je weet dat je ze nooit meer opendoet.
Daar moest ik ook aan denken.Sandra die gister naar buiten ging en zei 'Dit is de laatste keer buiten voor altijd!' Dat lijkt me zo'n gek idee.Ik zou gek worden van het idee dat je alles voor de laatste keer aan het doen bent.Ik vind sowieso de hele berusting die ze had echt waanzinnig mooi.Ik ben nu 22,en als ik nu te horen zou krijgen dat het binnenkort afgelopen zou zijn,zou ik daar heel moeilijk mee dealen denk ik.

Was een erg heftige aflevering gisteravond.Maar Sandra en haar man waren zo moedig..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_80375899
Ik wil dit programma eigenlijk helemaal niet zien.
pi_80376068
Damn ik heb lang niet gehuild maar gisteren liepen er toch tranen over m'n wangen
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_80376116
Dat bewust alles meemaken zou ik ook gek van worden inderdaad, dat je zo precies weet wanneer je dood gaat enzo ...
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:14:33 #115
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_80376905
Pfff, heftig, aflevering 7. Damn Bij de 2e minuut zat ik al te janken
En over 2 weken dus nog een aflevering zeiden ze in de laatste minuut.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:26:11 #116
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_80377311
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:14 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, heftig, aflevering 7. Damn Bij de 2e minuut zat ik al te janken
En over 2 weken dus nog een aflevering zeiden ze in de laatste minuut.

Ik heb ook nog nooit zo snel gehuild, geloof ik! Het was echt heel mooi gedaan allemaal
Er komt sowieso nog een afevering idd.
pi_80388980
Pieter-Jan gelukkig toch nog thuis, maar dat is werkelijk het enige goeds wat ik kan verzinnen...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_80389314
zo zielig.
15 jaar. van de 1 op de andere dag doodziek, niet meer kunnen lopen en nog 6 maanden vooruitzicht
pi_80389499
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef fespo het volgende:
zo zielig.
15 jaar. van de 1 op de andere dag doodziek, niet meer kunnen lopen en nog 6 maanden vooruitzicht
Ja inderdaad, en natuurlijk is het ongelooflijk kut voor Sandra, Maartje en de rest. Maar die hebben nog mooie momenten in hun leven gehad, maar hij heeft niet kunnen weten hoe het is om verliefd te zijn, waarschijnlijk ook niet hoe het is om seks te hebben, bepaalde emoties te voelen, gewoon voor jezelf te zorgen en ga zo maar door. Dat gaf hij zelf ook al aan in het programma.
All good things are wild and free.
pi_80391186
Ik vraag me alleen af waarom ze steeds kiezen voor jongeren met kanker. Volgens de beschrijving gaat het om jonge mensen die gaan sterven. Er zijn toch ook andere ziektes waar jongeren aan overlijden toch? Ik zou het ook interessant vinden om die groep eens te zien. Misschien hebben zij weer heel andere problemen, misschien lopen ze tegen dezelfde dingen op. Als je aan zo'n andere ziekte lijdt, zou je je ook bijna vergeten voelen zo.
pi_80391334
Ik denk niet dat ze bewust kiezen voor mensen met kanker, maar dat er relatief gezien gewoon veel meer mensen lijden aan een terminale vorm van kanker dan aan een andere terminale ziekte. Verder zijn ze natuurlijk ook afhankelijk van wie zich aanmelden.
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:37:42 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80392128
Kanker is inderdaad de meest voorkomende ziekte waaraan jongeren overlijden. De andere veel voorkomende doodsoorzaken zijn geen slopende ziektes, dus daar is niet zo makkelijk een serie programma's over te maken.

Bij jongeren tussen 10 en 25 jaar is doodsoorzaak nummer 1 verkeersongevallen.
Op 2 staat zelfdoding.
Op 3 kanker en op 4 hart- en vaatziekten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:24:59 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80393541
Dat is nou idd de essentie van het programma, dat onvermijdelijke, en vaak snel naderende...
Over iemand met MS zou je een heel ander programma maken.
Enige wat ik me nog voor kan stellen is iets van Cistic Fibrosis ofzo.
***
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 april 2010 @ 18:29:55 #124
95752 crew  Chell
Kluns
pi_80393704
Pfew, wat zijn de overgangen in aflevering 7 heftig. Zit ik net te janken, gaan ze ineens weer naar Lonneke of Bob, ben ik weer uitgejankt, moet ik weer opnieuw janken omdat ze weer terug switchen
pi_80393875
ik heb eigenlijk helemaal niet zitten huilen. Net even gekeken, en ik vond 't eigenlijk alleen maar mooi
wat een geweldige vrienden heeft Pieter! Echt, ontzettend veel respect voor deze groep jonge mensen die het idee 'volwassenheid' al heel goed doorhebben, met nog wel lekker die tienerstreken als ik die dagboekcams zo zie

mooi afscheid ook van Sandra. Helemaal mooi
Ja doei.
pi_80394957
Dat afscheid van Sandra was echt waanzinnig mooi! Een staande ovatie in studio 21 en dan ook nog een tango. Ik kreeg er kippenvel van.

Gelukkig is Pieter Jan thuis overleden. En zoals zijn vader al zei: "Het is een geweldig kind".

Ik ben heel benieuwd naar de volgende en laatste aflevering waarin ze nog een terugblik doen over de afgelopen 6 maanden. Bas met al die vragen die hij nog had willen stellen zoals waar Sandra het kentekenbewijs heeft gelaten
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_80395690
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:29 schreef Chell het volgende:
Pfew, wat zijn de overgangen in aflevering 7 heftig. Zit ik net te janken, gaan ze ineens weer naar Lonneke of Bob, ben ik weer uitgejankt, moet ik weer opnieuw janken omdat ze weer terug switchen
dat omschrijft mijn gevoel perfect
Maar wat een bewondering voor die vader, net je zoon verloren en dan gewoon voor de camera.
En Bas...wat een lieve woorden, wat een dijk van een Man
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 16 april 2010 @ 21:39:46 #128
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80401196
Ja veels te jong overleden Pieter-Jan..En een hele mooie uitvaart van Sandra.
pi_80409347
Wat een verschrikkelijk kut programma is het ook

Ik vind het heerlijk hoe deze mensen toch hun laatste wensen en ideen samen met ons (de kijker) kunnen delen.

Ik heb groot respect gekregen voor iedereen die hier aan meegedaan heeft. Het heeft me veel tranen bezorgt in de afleveringen. Het doet je toch weer beseffen hoe we het leven aannemen alsof het allerdaags is
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_80409973
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:29 schreef Chell het volgende:
Pfew, wat zijn de overgangen in aflevering 7 heftig. Zit ik net te janken, gaan ze ineens weer naar Lonneke of Bob, ben ik weer uitgejankt, moet ik weer opnieuw janken omdat ze weer terug switchen
Heel slecht geedit eigenlijk deze aflevering...
Maar wel goeie muziek op de meeste momenten. Halleluja bij de begrafenis van Sandra, You've got a friend bij het filmpje over Pieter-Jan...

En een emotionelere kant bij Lonneke. Op zich best goed om dat eens te zien.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80409990
En nu proberen te slapen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80411471
Respect voor Yvon. Je zou maar met je kindertjes aan het avondeten zitten en net een wandeling achter de rug hebben met een jong meiske wat die avond zal gaan sterven en voor de laatste keer buiten is geweest.
Ik vind overigens ook dat Yvon het hartstikke goed doet en buiten Patrick Lodiers zou ik niemand anders kennen die dit programma aan kan.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  † In Memoriam † zaterdag 17 april 2010 @ 10:36:19 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80413219
ach, die vader van pieter jan
wat moet het toch vreselijk zijn om zo je kind te verliezen.
en wat heb ik een respect voor de negen vrienden.
en pieter jan zelf...... zoveel wijsheid in een jongenslichaam
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:44:21 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_80414659
Net aflevering 7 gekeken.

We doen niet meer aan spoilers aangezien ik hier alles reacties gewoon zie staan? Dan zet ik em ook maar even neer.

2e minuut meteen janken idd! Mooie uitvaart van Sandra, wat een mooie foto is het toch die daar ook op de beamer werd geprojecteerd. Wat me het meest opviel waren idd ook de overgangen van verschrikkelijke scenarios naar Bob of Lonneke. Maar......that's life, isn't it?

Verder de vader van Pieter-Jan..... Echt maar net na het overlijden van PJ: vol ongeloof, huilen, dan weer terugkijkend. Zo typisch en wat een TV eigenlijk om zo iemand voor de camera te hebben. Ik vind het een mooi programma.

En nu over naar de orde van de dag, lekker zonnetje ;-) Zo werkt het dus.
pi_80415706
Die arme ouders van Pieter Jan. Zo heb je een gezonde (denk je) sportieve zoon van 15. Vol levenslust en toekomstplannen en zo zit je met een doodziek kind waar je afscheid van moet nemen.

Echt ongelofelijk hoe die jongen in die paar maanden zich geschikt had in zijn vreselijke lot.
Maar dat geldt eigenlijk voor al die jongeren. Ook als je 30 bent heb je nog zoveel te gaan en te beleven toch?

Die man van Sandra... geweldige man zoals hij dat heeft gedaan!

(zo kun je het dus ook doen Kluun!!!)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_80415907
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:29 schreef Injetta het volgende:
(zo kun je het dus ook doen Kluun!!!)


Zo waar!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:39:43 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_80415971
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:29 schreef Injetta het volgende:

(zo kun je het dus ook doen Kluun!!!)
Daar ben ik het weer niet mee eens andere discussie
Snap je reactie wel hoor
pi_80416123
Van de vorige aflevering vond ik het ook een kippenvel moment toen pieter-jan zei dat hij alleen nog maar zijn basisschool had af kunnen maken, bah zo triest.
pi_80416894
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:29 schreef Injetta het volgende:

(zo kun je het dus ook doen Kluun!!!)
Slechte reactie Slaat ook gewoon nergens op....
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80417117
Even een vraagje:

Zat Marc Forno bij de herdenkingsdienst van Sandra in Studio 21?
pi_80417135
Volgens mij wel inderdaad
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80417156
Het slaat WEL ergens op. De man van Sandra zal nooit het platform hebben om te laten zien hoe geweldig hij voor zijn vrouw is geweest terwijl hij dat oneindig veel meer verdiend dan zo'n galbak als een Kluun.

(Er even vanuit gaand dat de show een goede weergave van de werkelijkheid was!)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80417337
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het slaat WEL ergens op. De man van Sandra zal nooit het platform hebben om te laten zien hoe geweldig hij voor zijn vrouw is geweest terwijl hij dat oneindig veel meer verdiend dan zo'n galbak als een Kluun.

(Er even vanuit gaand dat de show een goede weergave van de werkelijkheid was!)
Als je zo reageert geeft dat alleen maar aan hoe slecht je de boeken begrepen hebt...
Ik wist niet trouwens dat er een goede of slechte manier is om met deze situatie te handelen. Ik ging er vanuit dat iedereen doet wat er in z'n kunnen ligt en dat het aan hem of haar en zijn of haar partner is om te oordelen of het toelaatbaar is in de situatie waarin zij zich vinden.

Maar blijkbaar zijn er mensen die het antwoord daarop al klaar hebben liggen. Het komt er dan wel op neer dat iedereen zich blijkbaar naar dat beeld moet gaan gedragen omdat dat dan waarschijnlijk maatschappelijk verantwoord is? Ondanks dat je jezelf niet kunt vinden in deze wijze, moet je je daarin maar schikken?

Edit; laat ik even voorop stellen dat ik het lang niet altijd eens ben met de keuzes die Kluun in z'n "verhaal" gemaakt heeft. Ik zou op zo'n moment anders gehandeld hebben denk ik.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80417381
Sorry, ik had er in dit topic niet op door moeten gaan! Beetje ongepast.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80418550
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:44 schreef Quoi het volgende:
...

Verder de vader van Pieter-Jan..... Echt maar net na het overlijden van PJ: vol ongeloof, huilen, dan weer terugkijkend. Zo typisch en wat een TV eigenlijk om zo iemand voor de camera te hebben. Ik vind het een mooi programma.

...
Dat vond ik dus ook ontzettend...die mensen hebben hun eigen kind zien aftakelen en sterven. Dat gun je niemand. Elke ouder zou lachend uit het raam stappen om dat voor hun kind te voorkomen. Ook al leef je er een half jaar naar toe en weet je dat het eraan zit te komen, dan nog is een een mokerslag als het echt gebeurt. Gadverdamme...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_80423878
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:18 schreef areke81 het volgende:
Even een vraagje:

Zat Marc Forno bij de herdenkingsdienst van Sandra in Studio 21?
Ja herkende hem ook... op zich wel logisch... zelfde circuit...
pi_80425915
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:48 schreef elkravo het volgende:

[..]

Ja herkende hem ook... op zich wel logisch... zelfde circuit...
Zoals ook Patrick toch met Sandra te maken heeft gehad. Misschien is zij zelfs wel benaderd om mee te doen...

In het tijdschrift Flair staat trouwens sinds enige tijd de column van Debralee. Zij heeft hetzelfde als Sandra, is geloof ik pas halverwege 20, ook een vreselijk mooie meid. Nu lees ik altijd een Flair van een week of 6 oud en daarin schrijft ze dat ze ook zo'n voedingszak heeft gekregen als Sandra had. Soort dejavu krijg je ervan en eigenlijk zie ik er al bijna tegenop om haar te volgen (ik weet ook via de website van Flair dat het ook met haar steeds slechter gaat0.
Don't you love her madly?
pi_80425986
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:06 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Zoals ook Patrick toch met Sandra te maken heeft gehad. Misschien is zij zelfs wel benaderd om mee te doen...

In het tijdschrift Flair staat trouwens sinds enige tijd de column van Debralee. Zij heeft hetzelfde als Sandra, is geloof ik pas halverwege 20, ook een vreselijk mooie meid. Nu lees ik altijd een Flair van een week of 6 oud en daarin schrijft ze dat ze ook zo'n voedingszak heeft gekregen als Sandra had. Soort dejavu krijg je ervan en eigenlijk zie ik er al bijna tegenop om haar te volgen (ik weet ook via de website van Flair dat het ook met haar steeds slechter gaat0.
Hoe komen al die jonge mensen toch aan die kanker???
Neemt het nou toe of horen we er gewoon meer van dan vroeger?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_80426099
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:07 schreef Cyan het volgende:
Dat afscheid van Sandra was echt waanzinnig mooi! Een staande ovatie in studio 21 en dan ook nog een tango. Ik kreeg er kippenvel van.
...
Inderdaad zeg! Die ovatie... wauw!
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:16:58 #150
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_80426204
Wat vonden jullie eigenlijk zo extra geweldig aan de man van Sandra? Absoluut: geweldige vent en ga er maar aan staan als je partner overlijdt. Niets dan respect van mijn kant. Ik bedoel het volgende dan ook niet negatief, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar:

Ik denk dat hij er prima mee omging, maar ik begrijp niet helemaal waarom men hem hier zo bķvengeweldig vindt. Volgens mij deed hij wat hij moest doen en dat verdient uiteraard alle respect. Net zoals alle andere partners van deelnemers aan OML. Maar voor hen was er zelden zķ veel lof. Wat is dat extra-aan-Rob dan?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_80426309
Hm nou ik vond hem niet exrasoepelmegaspeciaaaal, maar hij kwam heel erg rots-in-de-brandingerig over. Een soort van rust straalde hij uit ofzo. En hij was gewoon zo ontzettend lief voor Sandra. Sterk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80426320
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef Injetta het volgende:

[..]

Hoe komen al die jonge mensen toch aan die kanker???
Neemt het nou toe of horen we er gewoon meer van dan vroeger?
Ik denk het laatste. Want ik geloof dat het opzich nog steeds uitzonderlijk is om zo jong gynaecologische kanker te krijgen, of zo jong borstkanker. En ik geloof dat van gynaecologische kanker ook nog niet zoveel bekend is en dat men gewoon nog niet zo attent is op de symptomen daarvan is. Vandaar dat ik de Hyves van Sandra en Bas nog maar eens 'spam'': starzfoundation.hyves.nl, want het lijkt me erg belangrijk dat (jonge) vrouwen hierop geattendeerd worden.
Don't you love her madly?
pi_80429698
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:16 schreef Duderella het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk zo extra geweldig aan de man van Sandra? Absoluut: geweldige vent en ga er maar aan staan als je partner overlijdt. Niets dan respect van mijn kant. Ik bedoel het volgende dan ook niet negatief, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar:

Ik denk dat hij er prima mee omging, maar ik begrijp niet helemaal waarom men hem hier zo bķvengeweldig vindt. Volgens mij deed hij wat hij moest doen en dat verdient uiteraard alle respect. Net zoals alle andere partners van deelnemers aan OML. Maar voor hen was er zelden zķ veel lof. Wat is dat extra-aan-Rob dan?
Hij straalde zoveel rust en liefde uit. Op de een of andere manier zette hij zijn eigen verdriet opzij om Sandra niet nog verdrietiger te maken. Hij bleef steeds zo rustig en krachtig. Moeilijk te beschrijven eigenlijk.
Sterven lijkt me enorm angstig en op de een of andere manier had ik het gevoel: met hem voel je je prettig, veilig en kan je rustig sterven.......
En dat betekent dus dat hij er in geslaagd is boven zichzelf uit te stijgen en dat voelen mensen altijd! Dat wekt altijd bewondering en waardering.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  † In Memoriam † zaterdag 17 april 2010 @ 21:54:11 #154
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80430626
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:18 schreef Injetta het volgende:

[..]

Hij straalde zoveel rust en liefde uit. Op de een of andere manier zette hij zijn eigen verdriet opzij om Sandra niet nog verdrietiger te maken. Hij bleef steeds zo rustig en krachtig. Moeilijk te beschrijven eigenlijk.
Sterven lijkt me enorm angstig en op de een of andere manier had ik het gevoel: met hem voel je je prettig, veilig en kan je rustig sterven.......
En dat betekent dus dat hij er in geslaagd is boven zichzelf uit te stijgen en dat voelen mensen altijd! Dat wekt altijd bewondering en waardering.
precies dat ja
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:20:04 #155
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80431308
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:18 schreef Injetta het volgende:

[..]

Hij straalde zoveel rust en liefde uit. Op de een of andere manier zette hij zijn eigen verdriet opzij om Sandra niet nog verdrietiger te maken. Hij bleef steeds zo rustig en krachtig. Moeilijk te beschrijven eigenlijk.
Sterven lijkt me enorm angstig en op de een of andere manier had ik het gevoel: met hem voel je je prettig, veilig en kan je rustig sterven.......
En dat betekent dus dat hij er in geslaagd is boven zichzelf uit te stijgen en dat voelen mensen altijd! Dat wekt altijd bewondering en waardering.
Mooi gezegd
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:23:34 #156
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80431400
ff terugkijken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80431954
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:18 schreef Injetta het volgende:

[..]

En dat betekent dus dat hij er in geslaagd is boven zichzelf uit te stijgen en dat voelen mensen altijd! Dat wekt altijd bewondering en waardering.
Zeker weten! En dat hij kon zeggen "Wie ben ik om haar nog langer hier te willen houden?". Daar is moed voor nodig want natuurlijk wil je altijd je geliefde bij je houden.
Don't you love her madly?
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:00:23 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80432484
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:42 schreef Lovechild het volgende:


Zeker weten! En dat hij kon zeggen "Wie ben ik om haar nog langer hier te willen houden?". Daar is moed voor nodig want natuurlijk wil je altijd je geliefde bij je houden.
De moed zat vooral bij Sandra zelf, die hem er van doordrongen had dat zij zelf echt er een eind aan wilde maken en dat hij door haar daarvan overtuigd is geworden.
Verder altijd mooi om te zien hoe de partners er mee omgaan.
In dit geval overigens voor mij niet meer of minder indrukwekkend dan bij alle andere deelnemers van OML.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_80432786
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:00 schreef golfer het volgende:

[..]

De moed zat vooral bij Sandra zelf, die hem er van doordrongen had dat zij zelf echt er een eind aan wilde maken en dat hij door haar daarvan overtuigd is geworden.
Verder altijd mooi om te zien hoe de partners er mee omgaan.
In dit geval overigens voor mij niet meer of minder indrukwekkend dan bij alle andere deelnemers van OML.
Daarbij groei je als partner én patient mee met de ziekte. Wij zien het 'eindresultaat', maar het lange proces hieraan voorafgaand dus niet, terwijl dat juist de fase is waarin de grootste aanpassingen optreden. Bij Bob en Nancy bijvoorbeeld is er nog wat hoop en toekomstplannen, dus daar zien we ze nog in een identificeerbare situatie.
pi_80463514
Ik weet niet of onderstaande mag, het is een Hyvesbericht van Bas (de man van Sandra) over het belang van de Starzfoundation, daarom zet ik het in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't you love her madly?
pi_80470141
Ik heb echt zitten janken bij Sandra.... stomme hormonen
Die wandeling door het dorp en iedereen er achteraan......ongelooflijk.
  maandag 19 april 2010 @ 10:00:26 #162
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80471763
Waanzinnig goed nummer ook op haar begrafenis.Dream on van Aerosmith.Wel heftig,dat 'Dream on,untill your dream comes true' zo hard door die studio heen galmde
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_80540338
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik heb echt zitten janken bij Sandra.... stomme hormonen
Die wandeling door het dorp en iedereen er achteraan......ongelooflijk.
Volgens mij hoef je geen last te hebban van hormonen om hiervan geëmotioneerd te raken.

Ik had ook een enorme brok in mijn keel. Wetende dat je voor de laatst keer het daglicht ziet, de sneeuwvlokjes ziet vallen en dat je 's avonds voor de laatste keer je ogen dicht doet om in een eeuwige slaap te vallen.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_80552606
Hier op de pc komt Roxanne in de Moulin Rouge versie-voorbij en ik moet gelijk denken aan het dansen bij de uitvaart bij Sandra. En bedenk me dan: oh, over dat nummer had ze het ook! Ik had het niet verstaan toen ze dat vertelde, alleen dat ze zei dat het over een hoer ging.
Ik geloof dat ik ieder seizoen meer met de mensen bezig ben in mijn dagelijks leven. Gek fenomeen eigenlijk...
Don't you love her madly?
pi_80552958
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
Hier op de pc komt Roxanne in de Moulin Rouge versie-voorbij en ik moet gelijk denken aan het dansen bij de uitvaart bij Sandra. En bedenk me dan: oh, over dat nummer had ze het ook! Ik had het niet verstaan toen ze dat vertelde, alleen dat ze zei dat het over een hoer ging.
Ik geloof dat ik ieder seizoen meer met de mensen bezig ben in mijn dagelijks leven. Gek fenomeen eigenlijk...
Nee, ze had het over een ander nummer dat over een hoer ging, "Darling Nikki"
pi_80553232
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:17 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nee, ze had het over een ander nummer dat over een hoer ging, "Darling Nikki"
Ooooh oké! Roxanne gaat het ook, grappig.
Don't you love her madly?
  donderdag 22 april 2010 @ 22:28:04 #167
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_80614874
hier is t topic gebleven..

ik heb net t eerste stukje gekeken (sandra in de studio) maar ik trek t niet vandaag..

ander keertje kijk ik wel.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_80615698
Pfff....
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_80617042
Ik probeerde de aflevering de hele week al online te bekijken maar het lukte niet, bleef vaag hangen ofzo.

Dus net op tv gekeken, pfff had van PJ nog eigenlijk niet verwacht deze uitzending.
Fijn dat hij nog thuis is overleden, zoals zijn vader (of Yvonne) zei, hij voelde dat het eraan kwam, en wilde meteen naar huis..... Dat lijkt me toch zo enorm zwaar!
Hij was nog zo jong, verschrikkelijk!

zucht...
pi_80632625
En dan die lieve vriendengroep! Wat nou die jeugd van tegenwoordig....
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:45:21 #171
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_80636516
Komt volgende week de laatste aflevering online?
pi_80639962
Zometeen de aflevering van gisteravond terugkijken ..
Alan rickman could talk me out of my pants in like less than five seconds..
pi_80644236
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef JustD1984 het volgende:
Ik probeerde de aflevering de hele week al online te bekijken maar het lukte niet, bleef vaag hangen ofzo.

Dus net op tv gekeken, pfff had van PJ nog eigenlijk niet verwacht deze uitzending.
Fijn dat hij nog thuis is overleden, zoals zijn vader (of Yvonne) zei, hij voelde dat het eraan kwam, en wilde meteen naar huis..... Dat lijkt me toch zo enorm zwaar!
Hij was nog zo jong, verschrikkelijk!

zucht...
Hij is eigenlijk nog maar een uurtje levend thuis geweest. Lijkt me zo raar.
  donderdag 29 april 2010 @ 11:32:39 #174
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 11:39:32 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80836598
op tv toch? wanneer komtie online?
  donderdag 29 april 2010 @ 11:43:01 #176
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80836752
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef lady-wrb het volgende:
op tv toch? wanneer komtie online?
Vanavond
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_80836945
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef lady-wrb het volgende:
op tv toch? wanneer komtie online?
staat er al op.
  donderdag 29 april 2010 @ 11:51:25 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80837107
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef lady-wrb het volgende:
op tv toch? wanneer komtie online?
Nee vanavond niet op tv. Dan komt er een drieluik over Beatrix om 22.30u
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 12:11:58 #179
43556 miss_dynastie
pi_80837929
Hij staat inmiddels online.
  donderdag 29 april 2010 @ 12:30:33 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80838626
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij staat inmiddels online.
Ja dat klopt..heb inmiddels gekeken
pi_80840116
Laatste aflevering gezien en voorlopig wil ik er helemaal niets meer over horen. Echt heftige tv.
  donderdag 29 april 2010 @ 14:24:19 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80842267
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:21 schreef Mestras het volgende:
Laatste aflevering gezien en voorlopig wil ik er helemaal niets meer over horen. Echt heftige tv.
Helemaal mee eens.
pi_80843147
Ik vond het een mooie aflevering.
Tralalalaaa
  donderdag 29 april 2010 @ 17:06:24 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80848444
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij staat inmiddels online.
Bekeken. Mooi.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 29 april 2010 @ 21:23:51 #185
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80856298
Mooie aflevering
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_80856498
Komt ie niet op tv?
pi_80856603
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
Komt ie niet op tv?
Jawel, volgende week. Vanavond is er geen uitzending vanwege een uitzending over de koningin geloof ik.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_80856877
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:33 schreef Cyan het volgende:

[..]

Jawel, volgende week. Vanavond is er geen uitzending vanwege een uitzending over de koningin geloof ik.
oh... Dacht vanavond de een na laatste en volgende week de laatste aflevering... Niet dus.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:37:34 #189
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80858880
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

oh... Dacht vanavond de een na laatste en volgende week de laatste aflevering... Niet dus.
De een na laatste aflevering is vorige week geweest.
pi_80861268
Mooie aflevering.
Heb met kippenvel gekeken..
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
pi_80865921
hele mooie laatste aflevering, op een of andere manier heeft dit seizoen mij het meeste geraakt.
waar ik trouwens in het begin erg aan Yvon moest wennen,vind ik dat ze het ontzettend goed gedaan heeft.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_80912173
indrukwekkende laatste aflevering .. prachtige reeks is het geworden..
Alan rickman could talk me out of my pants in like less than five seconds..
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:47:44 #193
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_80914519
Kippenvel! In deze serie heeft Sandra echt indruk gemaakt.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:56:04 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80914795
Ik was gisteren toch wel een tijdje stil na het zien van de laatste aflevering...
***
pi_80941809
Ik vond het ook een ontzettend mooi seizoen. Patrick Lodiers heeft het altijd prima gepresenteerd, maar ik vind Yvonne er ook wel een goed persoon voor. En natuurlijk diep respect voor de 5 hoofdpersonen. Ik heb regelmatig zitten brullen op de bank.

Weet iemand trouwens wat de titel is van dat pianointrostukje bij de laatste aflevering?
Ik ken het ergens van, maar ik kan me niet meer herinneren waarvan.
  zondag 2 mei 2010 @ 20:20:37 #196
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_80945076
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vond het ook een ontzettend mooi seizoen. Patrick Lodiers heeft het altijd prima gepresenteerd, maar ik vind Yvonne er ook wel een goed persoon voor. En natuurlijk diep respect voor de 5 hoofdpersonen. Ik heb regelmatig zitten brullen op de bank.

Weet iemand trouwens wat de titel is van dat pianointrostukje bij de laatste aflevering?
Ik ken het ergens van, maar ik kan me niet meer herinneren waarvan.


Allermooiste stukje muziek ooit gemaakt!! Is bekend uit de film Amelie.
Ik wil het ook op mijn begrafenis! Prachtig
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_80972653
Dat was hem! Heel erg bedankt!
Ik wil hem zelf idd ooit ook op mijn begrafenis.
  maandag 3 mei 2010 @ 16:32:44 #198
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80973084
Ik vind het wel jammer dat we nu geen info meer krijgen over Lonneke en Bob
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:13:42 #199
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80976646
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we nu geen info meer krijgen over Lonneke en Bob
Dat was vorig jaar wel via de website van OML net met Emmy toen zij was overleden. Kon je via de site lezen.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:55:25 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80977900
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]



Allermooiste stukje muziek ooit gemaakt!! Is bekend uit de film Amelie.
Ik wil het ook op mijn begrafenis! Prachtig
Supermooi idd!
***
pi_80979891
die muziek is mooi maar zo afgezaagd.
tegenwoordig wordt het bij elk tv programma gebruikt als het maar iets sentimenteel begint te worden.
pi_80994256
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]



Allermooiste stukje muziek ooit gemaakt!! Is bekend uit de film Amelie.
Ik wil het ook op mijn begrafenis! Prachtig
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_81039421
Ik vind het echt mooi hoe Yvonne dit gepresenteerd heeft, ze voelt het precies goed aan... Ik zou dit echt niet kunnen.

Ik vind het verhaal van Sandra toch wel het meest aansprekend
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_81207305
Ik vind dat Yvonne Jaspers het redelijk doet. Soms is ze te direct is met haar vragen en ze is niet altijd even tactvol waardoor ik het gevoel krijg dat mensen zich soms ongemakkelijk voelen rondom haar. Ik vind haar een beetje te "luchtig" voor dit programma.
Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_81207673
Ik vond Yvon opzich wel goed. Twee keer heb ik me als kijker ongemakkelijk gevoeld bij haar 'enthousiasme' en dat was allebei bij Bob: toen ze op de begraafplaats hem aanmoedigde op zijn land te gaan staan en toen ze hem binnenhaalde bij de vierdaagse.
Don't you love her madly?
pi_81209474
Ze heeft een soort van opdringerige spontaniteit waardoor mensen dingen zeggen/doen waarvan ik me afvraag of ze daar achteraf niet "spijt" van hebben. Je doet mee aan een programma, er staat een camera op je en dan de combinatie met die ongebreidelde nieuwsgierigheid en pusherigheid, dan zit je als het ware gevangen en doet mee....

Je ziet ook dat de mensen er verschillend op reageren. De een is er beter tegen opgewassen dan de ander.

Het was op zich niet slecht.. maar die overdreven opgewektheid en spontaniteit vond ik ongemakkelijk.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 9 mei 2010 @ 16:02:43 #207
300082 roos85
JUICHEN!
pi_81215466
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:12 schreef Innercircle het volgende:
Ik vind dat Yvonne Jaspers het redelijk doet. Soms is ze te direct is met haar vragen en ze is niet altijd even tactvol waardoor ik het gevoel krijg dat mensen zich soms ongemakkelijk voelen rondom haar. Ik vind haar een beetje te "luchtig" voor dit programma.
Patrick was in het begin ook direct met zijn vragen en ook niet altijd even tactvol..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_81222551
Ok misschien dat Yvonne er inderdaad in moet komen. Zelf denk ik dat Yvonne iets mist van integerheid. Misschien komt dit wel omdat ze het moeilijk vind om zich in te leven in de situatie (ze zegt vaker dat ze zich iets niet kan voorstellen). Ik weet het niet, soms doet ze het wel goed hoor, maar soms vind ik het een beetje ongemakkelijk om naar te kijken vanwege haar vragen/reacties en de sfeer die hieruit voortvloeit.
Always keep an open mind and a compassionate heart
  maandag 10 mei 2010 @ 09:44:30 #209
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81242981
de eerste twee afleveringen staan niet meer op de website ik heb de rest wel gezien,
wat me opvalt, is dat yvon vooral vanuit zichzelf de mensen interviewt. zij is nieuwsgierig, en wil daar antwoord op. En dus minder vanuit het perspectief dat ze het doet voor de mensen die een mooi portret willen achterlaten voor hun nabestaanden. En dat is nou net jammer.

al vond ik het niet storend dat ze zo pontifiaal bij de wandeling met sandra liep. zij hebben volgens mij het meest laten zien, ook met dat dagboekfragment waarbij ze er helemaal doorheen zit, tot aan het overlijden aan toe. ik heb het idee dat het hun keuze is geweest om yvon zo dichtbij te laten zijn bij die wandeling.
maar das een beetje mosterd na de maaltijd, deze overdenking
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:54:47 #210
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82921185
Op de site staat weer een filmpje; Yvon praat met de vriendgroep + vriend van Maartje.

http://overmijnlijk.bnn.n(...)997d04cfb92b813c16ef
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_82923976
Indrukwekkend ook weer.
Haar vriend kwam toch helemaal niet zo naar voren in de filmpjes over haar? Het was mij bijvoorbeeld volgens mij niet duidelijk geworden dat ze met hem samenwoonde.

Ik las trouwens laatst een column van Yvon waarin ze schreef over dat ze direct na de uitvaart van Maartje ook in een café waren en dat er een vrouw op haar afkwam die zij via via zou moeten kennen. En dat die heel lelijk deed dat Yvon haar niet herkende. Nou ja, het komt nu denk ik niet zo goed over omdat ik het ook niet helemaal meer weet, maar het leek me echt bijzonder pijnlijk op juist dát moment en een flinke keerzijde aan het BN-er zijn.
Don't you love her madly?
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:41:42 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82925966
Ik denk dat dat een keuze van hen geweest is, dat van die vriend.
***
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 13:19:16 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_82927722
is er over de nog levende mensen bekend hoe het nu met ze gaat?
pi_82933679
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat dat een keuze van hen geweest is, dat van die vriend.
Oh ja, kan heel goed natuurlijk. Kan me er misschien ook ergens wel wat bij voorstellen.
Don't you love her madly?
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:18:15 #215
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82933967
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
is er over de nog levende mensen bekend hoe het nu met ze gaat?
Nope, al kun je wel e.e.a. aflezen als je de reacties onder de namen leest.
Vind het oprecht jammer dat er dit seizoen geen blog wordt bijgehouden door de mensen zelf.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_82934082
Yvon kwam over alsof ze zelf nooit eerder iets dergelijks meegemaakt had in haar omgeving. Een beetje naīef vond ik het zelf overkomen ... Maargoed, het lijkt me ook niet makkelijk voor haar om zoiets te presenteren... Het moet ook leuk blijven voor de kijker, en alleen zware toestanden daar zit ook weer niemand op te wachten, dat contrast tussen humor/luchtigheid en de dood is juist waarom het programma werkt.
pi_82945484
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:20 schreef Dwab het volgende:
Yvon kwam over alsof ze zelf nooit eerder iets dergelijks meegemaakt had in haar omgeving. Een beetje naīef vond ik het zelf overkomen ... Maargoed, het lijkt me ook niet makkelijk voor haar om zoiets te presenteren... Het moet ook leuk blijven voor de kijker, en alleen zware toestanden daar zit ook weer niemand op te wachten, dat contrast tussen humor/luchtigheid en de dood is juist waarom het programma werkt.
Dat kan toch ook zo zijn?... ik heb ook niemand verloren aan een lange slopende ziekte..
pi_82949887
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef elkravo het volgende:

[..]

Dat kan toch ook zo zijn?... ik heb ook niemand verloren aan een lange slopende ziekte..
Ja tuurlijk kan dat zo zijn. Het kwam gewoon over alsof het allemaal mijlenver van haar af stond. Alsof ze zich moeilijk kon inleven in de situatie. Dit vond ik wel storend op sommige momenten...
pi_82950089
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef elkravo het volgende:

[..]

Dat kan toch ook zo zijn?... ik heb ook niemand verloren aan een lange slopende ziekte..
Maar het ís niet zo! Ze heeft zelf een goede vriendin verzorgd op diens sterfbed.
Don't you love her madly?
pi_82975764
erg mooi programma
Trouwens gebruikte ze nou ook huizen van baby te huur of leek dat maar zo?
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:36:51 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_82992456
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef bobjuh het volgende:
erg mooi programma
Trouwens gebruikte ze nou ook huizen van baby te huur of leek dat maar zo?
Wat denk je zelf? Een huis "gebruiken" om dood te gaan voor een TV programma
pi_92069171
Even een schopje omhoog :)

Las net op de site dat Lonneke een update heeft geplaatst..

http://overmijnlijk.bnn.nl/page/oml2010/bio/lonneke

Tevens zijn de verwachtingen dat er begin maart weer wordt gestart met een nieuwe
reeks afleveringen van over mijn lijk.

[ Bericht 31% gewijzigd door Miam op 30-01-2011 12:09:24 (aangepast.) ]
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 30 januari 2011 @ 10:57:12 #223
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92069268


[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 30-01-2011 11:40:39 (11 maart is van vorig jaar.valt dit jaar op een vr) ]
pi_92069744
De update van Lonneke vertelt eigenlijk niet hoe het nu met haar gaat.
Dat ze achteruit gaat kan ik er niet uit opmaken..
  zondag 30 januari 2011 @ 11:26:38 #225
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_92069805
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef leukerdje het volgende:
De update van Lonneke vertelt eigenlijk niet hoe het nu met haar gaat.
Dat ze achteruit gaat kan ik er niet uit opmaken..
Alleen dat haar mindere dagen meer worden.

En ik las laatst ook dat er in maart 2011 een nieuw seizoen zou beginnen, maar de namen die daarbij stonden waren dezelfde als 2010.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_92070137
Aha, het onderste stukje is er als laatste bijgevoegd.
Ik was het bovenste gedeelte aan het lezen als update.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:02:21 #227
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_94113681
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_94147339
Een nieuwe seizoen..... elke keer ben ik dankbaar dat we een kijkje mogen nemen in het laatste stukje leven van iemand, elke keer hoop ik dat er goed nieuws op de site staat en elke keer hoop ik dat het de laatste keer is dat ze dit programma moeten maken, dat het niet meer kan omdat er geen doodzieke mensen meer zijn.... maar elke keer zijn ze er weer... helaas
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_94147999
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:

En een Lonneke-update...
http://overmijnlijk.bnn.nl/page/oml2010/bio/lonneke
:{ gaat nu toch wel vrij snel achteruit dus.. ;(
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:18:32 #230
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_94154536
Had idd gelezen dat er een nieuw seizoen komt. Het blijft een heel heftig programma, maar je wordt wel even wakker geschud dat niks vanzelfsprekend is.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:34:18 #231
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_94159588
Ik vind het ook wel een heel "mooi" programma eigenlijk :)

En Lonneke gaat nu idd slecht :{
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:21:59 #232
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_94235675
quote:
Patrick Lodiers terug met Over Mijn Lijk


Patrick Lodiers gaat een nieuw seizoen van Over Mijn Lijk presenteren. Na twee series gaf hij de presentatie vorig jaar uit handen aan KRO-collega Yvon Jaspers, maar zij heeft het nu te druk. “Dit is een programma dat gemaakt mķét worden“, legt Lodiers uit in De Telegraaf. In Over Mijn Lijk staan ongeneeslijk zieke jongeren centraal. “Soms is het hartstikke kut, als je iemand met zo veel levenskracht zo ziet wegkwijnen. Daarom was ik er na die twee series ook helemaal klaar mee.”
Jaspers heeft te veel werk bij de KRO, zegt Lodiers. “Yvon Jaspers heeft het prima opgepakt, maar het programma paste ditmaal niet in haar KRO-draaischema.”

Over Mijn Lijk wordt in het voorjaar van 2012 uitgezonden.
Klik
pi_94235705
In de spits van vandaag stond het volgende:

quote:
Lodiers terug bij Over Mijn Lijk
Patrick Lodiers is onlangs toch weer aan de slag gegaan met een nieuwe reeks van Over Mijn Lijk. Dat heeft de BNN-presentator gisteren laten weten.

De vorige reeks werd nog door Yvon Jaspers gedaan. Lodiers liet in 2008, na twee edities, namelijk weten dat hij het te zwaar vond om opnieuw een lichting zieke deelnemers te volgen.

"Ik wil niet nog een keer vijf jonge mensen verliezen”, zei hij toen. Hij zegt nu zich een jaar te hebben kunnen herbezinnen. "Ik heb er weer zin in, maar het blijft schuren.”

Het vierde seizoen van het internationaal zeer positief ontvangen programma komt pas volgend voorjaar op de buis. Over de deelnemers is nog niets bekend.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:24:04 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_94235751
Ik ben oprecht blij dat PL het weer gaat presenteren *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:27:56 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94235888
Ik vond dat Yvon het niet slecht deed, maar Patrick is beter denk ik. :Y
Goed dat hij het weer gaat doen!
***
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:31:40 #236
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_94236042
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben oprecht blij dat PL het weer gaat presenteren *O*
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:33:18 #237
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_94236105
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:22 schreef Miam het volgende:
In de spits van vandaag stond het volgende:

Zelfde als in mediacourant :D
pi_94236334
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zelfde als in mediacourant :D
ok.

Wel fijn dat Lodiers het stokje weer overneemt.
Yvon kun je toch niet meer serieus nemen na het kijken van boer zoekt vrouw.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:47:30 #239
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_94236614
Patrick deed het beter ja..Maar Yvon heeft een nieuw programma over de liefde geloof ik *)
pi_94236697
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Patrick deed het beter ja..Maar Yvon heeft een nieuw programma over de liefde geloof ik *)
verbaasd me niks.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 19 maart 2011 @ 17:18:20 #241
95752 crew  Chell
Kluns
pi_94338731
Ik vind het ook wel fijn dat Patrick het weer gaat doen :Y
pi_94347353
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef fespo het volgende:
die muziek is mooi maar zo afgezaagd.
tegenwoordig wordt het bij elk tv programma gebruikt als het maar iets sentimenteel begint te worden.
Ik heb "Hands of Time" van Groove Armada door dit programma ontdekt. Nog altijd kippenvel als ik het hoor.
Volgens mij hebben de deelnemers "hun" liedje zelf mogen uitkiezen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:02:32 #243
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_94353320
Ik ben oprecht blij dat Patrick het weer gaat presenteren. Er is er maar één die dat kan en dat is hij. Ik heb me bij Yvon wel geërgerd aan momenten.

En ik heb zķ moeten huilen bij Sandra en Pieter Jan :'(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2011 @ 23:49:40 #244
43556 miss_dynastie
pi_94355668
Ik ben blij dat Yvon het bij de boeren mag houden voortaan, Patrick doet het veel beter!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:53:43 #245
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_94355861
Ik vind Patrick geen leuke man voor op televisie, hij komt zo antisociaal op me over (zelfs een beetje 'psycho' :o) en daar heb ik geen problemen mee, maar op televisie werkt dat natuurlijk niet zo goed.

Maar dit programma presenteert-ie dus echt wel goed, inderdaad! Mooi dat hij het weer gaat doen.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:37:15 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_94398238
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 20:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik heb "Hands of Time" van Groove Armada door dit programma ontdekt. Nog altijd kippenvel als ik het hoor.
Volgens mij hebben de deelnemers "hun" liedje zelf mogen uitkiezen.
Dat heb ik met 'Iris' van de googoodolls. Moet ik steeds aan Karina denken. ;(
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:54:48 #247
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_94457806
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Patrick geen leuke man voor op televisie, hij komt zo antisociaal op me over (zelfs een beetje 'psycho' :o) en daar heb ik geen problemen mee, maar op televisie werkt dat natuurlijk niet zo goed.

Maar dit programma presenteert-ie dus echt wel goed, inderdaad! Mooi dat hij het weer gaat doen.
Ik vind hem over het algemeen behoorlijk irritant en raar.
Maar dit programma doet hij wel goed vind ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door NouMooiNiet op 22-03-2011 09:07:15 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:00:16 #248
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94457898
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Patrick geen leuke man voor op televisie, hij komt zo antisociaal op me over (zelfs een beetje 'psycho' :o) en daar heb ik geen problemen mee, maar op televisie werkt dat natuurlijk niet zo goed.

Maar dit programma presenteert-ie dus echt wel goed, inderdaad! Mooi dat hij het weer gaat doen.
Ik vind er niet echt iets mis mee, maar tis maar net wat je gewend bent.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94459538
knap dat Patrick weer de moed verzameld heeft om het stokje weer over te nemen.
Yvon deed het niet zo heel slecht, maar ik vind Patrick beter bij dit programma passen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_94801674
Interview met Patrick, geplaatst op 29 maart dus recent :)
http://overmijnlijk.bnn.n(...)7a3c4cec5c7d18fd6bc8
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:35:46 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94802004
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef Miam het volgende:
Interview met Patrick, geplaatst op 29 maart dus recent :)
http://overmijnlijk.bnn.n(...)7a3c4cec5c7d18fd6bc8
Wow, die Wiebe... Gewoon nog steeds volhouden!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:14:08 #252
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:16:02 #253
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_94803432
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wow, die Wiebe... Gewoon nog steeds volhouden!
Ja idd. Niks meer dan respect voor deze jongen.
Aan de ene kant de onzekerheid dat het altijd kan terug komen, maar hij gaat er zo goed mee om..
Respect hoor :Y
  maandag 20 juni 2011 @ 15:06:23 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98412966
quote:
Oprichter Return zoekt betrokken opvolger
17-6-2011

Weten dat je ernstig ziek bent en geen geschikte urn kunnen vinden. Dat was voor Lonneke te Kamp de realiteit. Na een verblijf in Gambia startte ze Return. De onderneming importeert handgemaakte houten urnen vanuit dit land. Onlangs kreeg Lonneke te horen dat ze niet lang meer te leven heeft. Daarom zoekt de 28-jarige ondernemer nu een opvolger.

In het juninummer van Vakblad Uitvaart een uitgebreid interview met deze bijzondere vrouw (verschijning 23 juni).

Ik heb een abonnement op het tijdschrift, zal wel een scannetje van het interview maken als het er is.


[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 20-06-2011 15:39:00 ]
***
  maandag 20 juni 2011 @ 15:11:35 #255
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_98413207
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

-O-

Update op de OML-site van ruim een maand geleden...
http://overmijnlijk.bnn.nl/page/oml2010/bio/lonneke
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 15:27:01 #256
43556 miss_dynastie
pi_98413973
Wiebe, gewoon al vier jaar schoon dus :o
Zou dat dan ook betekenen dat hij over 1 jaar 'kankervrij' is, zoals gewoonlijk als je vijf jaar geen kanker in je lichaam hebt?
Wat een wonder!
  maandag 20 juni 2011 @ 15:29:28 #257
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_98414085
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

-O-

Update op de OML-site van ruim een maand geleden...
http://overmijnlijk.bnn.nl/page/oml2010/bio/lonneke
-O-

Ze gaat nu wel heel hard achteruit zo te lezen.
Je weet dat het ergens gaat gebeuren, maar toch het blijft zo oneerlijk.
Ze is net zo oud als ik en dan ga je wel even nadenken :N
pi_101914851
Op de site http://overmijnlijk.bnn.nl/ staan nieuwe filmpjes, waaronder een update met Lonneke en de nabestaanden van oud deelnemers..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_101916435
Lonneke ziet er zo anders uit.. maar wat is ze sterk..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_101918174
Wow Lonneke, zo anders! Maar idd zo sterk. Altijd als die topic omhoog springt schrik ik. Binnenkort de nieuwe serie, of niet?
Dat zou jij wel willen weten.
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:22:53 #261
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101918536
Mooie update :Y
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_101921903
"kop als een trekhaak" :D _O-


_O_

O god. Wat is zij stoer zeg.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101922901
Bleh, weer tranen als ik Margreet zo met haar jochie zie. Ik heb ook een vijfjarige (en eentje nog jonger) het idee dat hij niet zoveel herinneringen aan mij heeft :'(

Ik vond met name hem ook altijd zo sterk en positief (Margreet's man). Moet dan altijd denken dat op een ander forum iemand hen kende van school en zei dat ze helemaal niet leuk waren toentertijd. Ze was daardoor geloof ik zelfs een beetje dubbel door de ziekte van Margreet. Onvoorstelbaar bij hoe ze overkwamen...
Don't you love her madly?
pi_101923202
Ben jij nog wie je was op school?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 23:54:42 #265
43556 miss_dynastie
pi_101923647
Ik herinner me nog uit de serie met Margreet dat ze er zo bang voor was, dat Sven haar zou vergeten. En dat ze daarom nog een paar jaar wilde rekken. Haar angst is uitgekomen ;(
pi_101923786
Kindje is haar echt niet vergeten. Misschien met zijn actieve herinneringen, maar haar veiligheid en liefde hebben hem gevormd. Ergens is hij daardoor geworden wie hij is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 00:51:36 #267
43556 miss_dynastie
pi_101925733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kindje is haar echt niet vergeten. Misschien met zijn actieve herinneringen, maar haar veiligheid en liefde hebben hem gevormd. Ergens is hij daardoor geworden wie hij is.
Nee, dat begrijp ik ook wel, maar het was wél een angst van Margreet, uit de actieve herinneringen van haar zoon verdwijnen. Hij zal altijd zijn wie hij is (mede) door en dankzij haar.
pi_101929144
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben jij nog wie je was op school?
Nee, maar daar gaat het toch helemaal niet om? Kan me gewoon niet voorstellen dat je ambivalent to iemands ziekte staat omdat diegene op school dan niet zo leuk was.
Don't you love her madly?
pi_101929528
Tsja, ik gun ook niemand een ziekte als deze, niemand. Maar ik kan me voorstellen als een van de personen die mijn basisschooltijd of middelbareschooltijd tot een hel heeft gemaakt ineens in Over Mijn Lijk zou komen, ik minder medelijden zal voelen dan wanneer ik die persoon niet ken ķf wel graag mocht.. Je kunt iemand dan niet ineens 'aardig' gaan vinden 'omdat die persoon nu eenmaal ziek en zielig is'. Begrijp me goed, ik wens maar weinig mensen dood, ben tegen de doodstraf en maak op dit moment helaas kanker van zeer dichtbij mee, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je niet volmondig kunt zeggen 'agoss, wat zielig en wat zijn ze sterk', of wat dan ook..

Net even filmpje van Lonneke gekeken. Sterke persoon blijft ze... en die verrotte medicijnen ook. Aan de ene kant een zegen omdat ze je tijd rekken, aan de andere kant ook zo invloedrijk op de rest van je leven..
Ja doei.
pi_101930442
Oh zo werkt dat dan dus blijkbaar. Ach, misschien ben ik dan wel gewoon vreemd in dezen.
Mijn middelbare schooltijd was niet bepaald een feestje en heeft me behoorlijk wat issues gegeven in mijn volwassen leven maar als ik eraan denk dat de ergste van de stel ongeneeslijk ziek zou zijn, zou ik toch met net zoveel compassie naar haar kijken als naar anderen in het programma. Jeetje, zij heeft ook jonge kinderen en zelfs haar gun ik dat zij ze ziet opgroeien.

Maar goed, daar draait het in dit forum niet om natuurlijk.
Don't you love her madly?
  woensdag 21 september 2011 @ 03:11:53 #271
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_102207458
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, ik gun ook niemand een ziekte als deze, niemand. Maar ik kan me voorstellen als een van de personen die mijn basisschooltijd of middelbareschooltijd tot een hel heeft gemaakt ineens in Over Mijn Lijk zou komen, ik minder medelijden zal voelen dan wanneer ik die persoon niet ken ķf wel graag mocht.. Je kunt iemand dan niet ineens 'aardig' gaan vinden 'omdat die persoon nu eenmaal ziek en zielig is'. Begrijp me goed, ik wens maar weinig mensen dood, ben tegen de doodstraf en maak op dit moment helaas kanker van zeer dichtbij mee, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je niet volmondig kunt zeggen 'agoss, wat zielig en wat zijn ze sterk', of wat dan ook..

Net even filmpje van Lonneke gekeken. Sterke persoon blijft ze... en die verrotte medicijnen ook. Aan de ene kant een zegen omdat ze je tijd rekken, aan de andere kant ook zo invloedrijk op de rest van je leven..
Ik zou er ook niet mee zitten als ik - ook heel erg gepest - zo'n oud-klasgenoot zou tegenkomen in dit programma, ernstig ziek. Klaar. Ik vind pesten niet zo onschuldig. Ik ben ogenschijnlijk niet meer het meisje dat gepest werd, voor een groot gedeelte sowieso niet, maar ik denk dat je op een bepaalde leeftijd wel voor een gedeelte gevormd bent in je basis. Ik was heel lief en heel stil, en innerlijk ben ik dat nog steeds, in mijn aard. Men zal dat nu niet meer herkennen, maar dat is slechts omdat ik mezelf in de jaren heb aangeleerd bepaalde dingen wat te verbloemen. Ik huil bijvoorbeeld nooit, maar dat betekent niet dat ik nog steeds heel lief ben, en ik moet mezelf nog steeds forceren om small talk te houden, maar voor mijn gesprekspartners - de kennissen, niet de vrienden bij wie ik me sowieso op mijn gemak voel - lijkt dat me vast heel natuurlijk af te gaan. Ik ben het dus met je eens. Ik zou ook geen medelijden hebben :'). Ik vind pesten echt kwaadaardig, terwijl ik daar amper in geloof. Wel een bepaald soort pesten, trouwens, maar wat ik heb meegemaakt af en toe gaat echt te ver, en dat besef ik me pas sinds een half jaar, zeker zes jaar verder. Hoe het me beschadigd heeft. Al zal ik dat waarschijnlijk alleen op de interwebz toegeven :D. Oh, en mijn moeder heeft kanker gehad (gelukkig in een heel vroeg stadium), dus ik weet ongeveer wat het is. Maar je kunt toch onmogelijk compassie met iedereen hebben?
  woensdag 21 september 2011 @ 03:14:54 #272
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_102207472
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:16 schreef Lovechild het volgende:
Oh zo werkt dat dan dus blijkbaar. Ach, misschien ben ik dan wel gewoon vreemd in dezen.
Mijn middelbare schooltijd was niet bepaald een feestje en heeft me behoorlijk wat issues gegeven in mijn volwassen leven maar als ik eraan denk dat de ergste van de stel ongeneeslijk ziek zou zijn, zou ik toch met net zoveel compassie naar haar kijken als naar anderen in het programma. Jeetje, zij heeft ook jonge kinderen en zelfs haar gun ik dat zij ze ziet opgroeien.

Maar goed, daar draait het in dit forum niet om natuurlijk.
Mooi dat jij er zo over denkt. Ik deel je gevoel niet, maar heb er erg veel respect voor.
  woensdag 21 september 2011 @ 08:32:55 #273
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_102208523
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, ik gun ook niemand een ziekte als deze, niemand. Maar ik kan me voorstellen als een van de personen die mijn basisschooltijd of middelbareschooltijd tot een hel heeft gemaakt ineens in Over Mijn Lijk zou komen, ik minder medelijden zal voelen dan wanneer ik die persoon niet ken ķf wel graag mocht.. Je kunt iemand dan niet ineens 'aardig' gaan vinden 'omdat die persoon nu eenmaal ziek en zielig is'. Begrijp me goed, ik wens maar weinig mensen dood, ben tegen de doodstraf en maak op dit moment helaas kanker van zeer dichtbij mee, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je niet volmondig kunt zeggen 'agoss, wat zielig en wat zijn ze sterk', of wat dan ook..

Eens.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Trouwste user 2022 woensdag 21 september 2011 @ 16:02:24 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_102222282
Go Wiebe _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_106327220
Sorry voor deze niet leuke update.

Ik las van de week in de krant dat lonneke te kamp was overleden....
Ik dacht, een bekende naam.

Dit stond er bij de advertentie:
"Return to sender"
Return was Lonneke
Return is Lonneke
Return zal altijd Lonneke zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 januari 2012 @ 20:44:34 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_106327329
Och jee... Wat verdrietig...

Ik heb van de week nog aan haar gedacht toen ik iets las over uitvaartinnovatie...
***
  maandag 2 januari 2012 @ 20:51:55 #277
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106327697
Ze heeft dan uiteindelijk toch los moeten laten... Sterke vrouw...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106327774
Ja ze woont hier in de buurt dus was gewoon even de krant aan het lezen en dacht huh???

Wat een moedig en tof persoon vond ik haar!
Wat ze allemaal nog gedaan heeft, super knap!
pi_106328280
Lonneke. -O- Ook zo'n gaaf mens. ;( Bedankt voor het posten het-is-mij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 2 januari 2012 @ 21:03:35 #280
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106328337
Ik heb eergisteren nog zitten zoeken op de site van OML hoe het met haar was.
Niet zo goed dus :')
Zonde ;(
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 2 januari 2012 @ 21:06:59 #281
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106328483
Op de weblog van OML staat nu dat het tijdelijk niet mogelijk is om te reageren.
Nog maar 29....bah -O-
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  ESF Reporter maandag 2 januari 2012 @ 21:21:02 #282
87554 Cee
Welluk?
pi_106329257
Ik zag dat dit topic weer een 'schopje' had gehad en dacht 'shit'. In de lijn der verwachtingen, maar daardoor niet minder triest. :{
  maandag 2 januari 2012 @ 21:38:49 #283
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_106330153
http://www.rtvoost.nl/tv/?uid=210144

http://www.omroepgelderla(...)581/Opname-afl.2.htm

Tijdje geleden

[ Bericht 22% gewijzigd door Prowl op 02-01-2012 21:45:26 ]
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_106337936
Ooh daar ben ik ook wel even stil van...
Don't you love her madly?
pi_106339485
Aaaaaw Lonneke.... :(

Stoer wijf was het!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 januari 2012 @ 00:46:52 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_106339602
Mooie meid.

Dag Lonneke

:*
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:24:46 #287
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_106345657
Ik werd er even stil van.

Onwijs sterk persoon en toch uiteindelijk los moeten laten door zo'n rotziekte bah ;(
pi_106346951
Hier word ik echt even stil van, ik vreesde al voor dit bericht gezien het schopje..

Stoere, dappere vrouw!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_106349902
Wat triest zeg .. ;( zij was zo stoer!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:18:15 #290
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106362264
Verschrikkelijk op zo'n jonge leeftijd van 29 jaar. Lonneke je was een stoere vrouw.

[ Bericht 3% gewijzigd door Haaibaaike op 03-01-2012 17:27:34 ]
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:19:54 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106362330
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Verschrikkelijk op zo'n jonge leeftijd van 29 jaar. Lonneke je bent/was een stroere vrouw.
Ik gok 'was'.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:26:56 #292
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:28:11 #293
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_106362589
Wat erg...

De nieuwe serie gaat Patrick Lodiers weer doen. Volgens mij zijn ze nu aan het opnemen, of in elk geval op zoek naar nieuwe deelnemers. Het blijft een mooi programma, al voel ik me toch wel een voyeur... dat ik 'zin' heb in een nieuwe serie zeg maar.
pi_106364699
Wat een triest bericht.

Maar wat heeft ze nog een wil/kracht gehad om te leven.
In de link van RTV Oost staat dat de dokters haar nog maar
een paar maanden gaven toen ze 26 was.
Dat noem ik nou echt girl power.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:38:46 #295
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_106364928
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:31 schreef leukerdje het volgende:
Wat een triest bericht.

Maar wat heeft ze nog een wil/kracht gehad om te leven.
In de link van RTV Oost staat dat de dokters haar nog maar
een paar maanden gaven toen ze 26 was.
Dat noem ik nou echt girl power.
Mja, ik snap wat je bedoelt maar ik vind dit soort uitspraken wel naar t.o.v. mensen die ook keihard vechten en het desondanks niet verder redden dan de voorspelde tijd. Alsof zij niet graag genoeg wilden leven of zo.

Neemt niet weg dat het voor Lonneke in elk geval heel fijn is dat ze zoveel 'extra' tijd heeft gehad!
pi_106371283
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Mja, ik snap wat je bedoelt maar ik vind dit soort uitspraken wel naar t.o.v. mensen die ook keihard vechten en het desondanks niet verder redden dan de voorspelde tijd. Alsof zij niet graag genoeg wilden leven of zo.

Neemt niet weg dat het voor Lonneke in elk geval heel fijn is dat ze zoveel 'extra' tijd heeft gehad!
Mee eens... ze was zeker positief en alles, maar.... dat andere meisje dat tijdens de uitzending euthenasie deed, was ook aan het begin vol vechtlust en positiviteit. En dat geldt eigenlijk voor al die jonge mensen. Ze wilden allemaal dolgraag nog leven en leuke dingen doen, maar die ziekte gaat toch zijn eigen gang.. -O-
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_106374685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat erg...

De nieuwe serie gaat Patrick Lodiers weer doen. Volgens mij zijn ze nu aan het opnemen, of in elk geval op zoek naar nieuwe deelnemers. Het blijft een mooi programma, al voel ik me toch wel een voyeur... dat ik 'zin' heb in een nieuwe serie zeg maar.
Ze zijn al bezig met opnames
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_106374812
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Mja, ik snap wat je bedoelt maar ik vind dit soort uitspraken wel naar t.o.v. mensen die ook keihard vechten en het desondanks niet verder redden dan de voorspelde tijd. Alsof zij niet graag genoeg wilden leven of zo.

Neemt niet weg dat het voor Lonneke in elk geval heel fijn is dat ze zoveel 'extra' tijd heeft gehad!
Inderdaad, ik word ook niet goed van uitspraken zoals: "Ik heb kanker overwonnen", je overwint het niet, het is geluk of je het redt of niet.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:28:18 #299
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_106395322
Het staat nu ook op de site ;(

http://overmijnlijk.bnn.nl/
pi_106403653
Bob van het vorige seizoen leeft nog wel toch?

Lonneke :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 9 januari 2012 @ 15:36:07 #301
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_106602938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Bob van het vorige seizoen leeft nog wel toch?

Lonneke :'(
Ik heb eigenlijk geen idee of Bob van het vorige seizoen nog leeft?
Het enige wat ik weet is dat er op de site staat dat hij geen updates meer wilde doen na zijn deelname van het programma..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')