abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80394957
Dat afscheid van Sandra was echt waanzinnig mooi! Een staande ovatie in studio 21 en dan ook nog een tango. Ik kreeg er kippenvel van.

Gelukkig is Pieter Jan thuis overleden. En zoals zijn vader al zei: "Het is een geweldig kind".

Ik ben heel benieuwd naar de volgende en laatste aflevering waarin ze nog een terugblik doen over de afgelopen 6 maanden. Bas met al die vragen die hij nog had willen stellen zoals waar Sandra het kentekenbewijs heeft gelaten
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_80395690
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:29 schreef Chell het volgende:
Pfew, wat zijn de overgangen in aflevering 7 heftig. Zit ik net te janken, gaan ze ineens weer naar Lonneke of Bob, ben ik weer uitgejankt, moet ik weer opnieuw janken omdat ze weer terug switchen
dat omschrijft mijn gevoel perfect
Maar wat een bewondering voor die vader, net je zoon verloren en dan gewoon voor de camera.
En Bas...wat een lieve woorden, wat een dijk van een Man
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 16 april 2010 @ 21:39:46 #128
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80401196
Ja veels te jong overleden Pieter-Jan..En een hele mooie uitvaart van Sandra.
pi_80409347
Wat een verschrikkelijk kut programma is het ook

Ik vind het heerlijk hoe deze mensen toch hun laatste wensen en ideen samen met ons (de kijker) kunnen delen.

Ik heb groot respect gekregen voor iedereen die hier aan meegedaan heeft. Het heeft me veel tranen bezorgt in de afleveringen. Het doet je toch weer beseffen hoe we het leven aannemen alsof het allerdaags is
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_80409973
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:29 schreef Chell het volgende:
Pfew, wat zijn de overgangen in aflevering 7 heftig. Zit ik net te janken, gaan ze ineens weer naar Lonneke of Bob, ben ik weer uitgejankt, moet ik weer opnieuw janken omdat ze weer terug switchen
Heel slecht geedit eigenlijk deze aflevering...
Maar wel goeie muziek op de meeste momenten. Halleluja bij de begrafenis van Sandra, You've got a friend bij het filmpje over Pieter-Jan...

En een emotionelere kant bij Lonneke. Op zich best goed om dat eens te zien.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80409990
En nu proberen te slapen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80411471
Respect voor Yvon. Je zou maar met je kindertjes aan het avondeten zitten en net een wandeling achter de rug hebben met een jong meiske wat die avond zal gaan sterven en voor de laatste keer buiten is geweest.
Ik vind overigens ook dat Yvon het hartstikke goed doet en buiten Patrick Lodiers zou ik niemand anders kennen die dit programma aan kan.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  † In Memoriam † zaterdag 17 april 2010 @ 10:36:19 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80413219
ach, die vader van pieter jan
wat moet het toch vreselijk zijn om zo je kind te verliezen.
en wat heb ik een respect voor de negen vrienden.
en pieter jan zelf...... zoveel wijsheid in een jongenslichaam
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:44:21 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_80414659
Net aflevering 7 gekeken.

We doen niet meer aan spoilers aangezien ik hier alles reacties gewoon zie staan? Dan zet ik em ook maar even neer.

2e minuut meteen janken idd! Mooie uitvaart van Sandra, wat een mooie foto is het toch die daar ook op de beamer werd geprojecteerd. Wat me het meest opviel waren idd ook de overgangen van verschrikkelijke scenarios naar Bob of Lonneke. Maar......that's life, isn't it?

Verder de vader van Pieter-Jan..... Echt maar net na het overlijden van PJ: vol ongeloof, huilen, dan weer terugkijkend. Zo typisch en wat een TV eigenlijk om zo iemand voor de camera te hebben. Ik vind het een mooi programma.

En nu over naar de orde van de dag, lekker zonnetje ;-) Zo werkt het dus.
pi_80415706
Die arme ouders van Pieter Jan. Zo heb je een gezonde (denk je) sportieve zoon van 15. Vol levenslust en toekomstplannen en zo zit je met een doodziek kind waar je afscheid van moet nemen.

Echt ongelofelijk hoe die jongen in die paar maanden zich geschikt had in zijn vreselijke lot.
Maar dat geldt eigenlijk voor al die jongeren. Ook als je 30 bent heb je nog zoveel te gaan en te beleven toch?

Die man van Sandra... geweldige man zoals hij dat heeft gedaan!

(zo kun je het dus ook doen Kluun!!!)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_80415907
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:29 schreef Injetta het volgende:

Zo waar!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:39:43 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_80415971
quote:

Daar ben ik het weer niet mee eens andere discussie
Snap je reactie wel hoor
pi_80416123
Van de vorige aflevering vond ik het ook een kippenvel moment toen pieter-jan zei dat hij alleen nog maar zijn basisschool had af kunnen maken, bah zo triest.
pi_80416894
quote:

Slechte reactie Slaat ook gewoon nergens op....
pi_80417117
Even een vraagje:

Zat Marc Forno bij de herdenkingsdienst van Sandra in Studio 21?
pi_80417135
Volgens mij wel inderdaad
pi_80417156
Het slaat WEL ergens op. De man van Sandra zal nooit het platform hebben om te laten zien hoe geweldig hij voor zijn vrouw is geweest terwijl hij dat oneindig veel meer verdiend dan zo'n galbak als een Kluun.

(Er even vanuit gaand dat de show een goede weergave van de werkelijkheid was!)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_80417337
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het slaat WEL ergens op. De man van Sandra zal nooit het platform hebben om te laten zien hoe geweldig hij voor zijn vrouw is geweest terwijl hij dat oneindig veel meer verdiend dan zo'n galbak als een Kluun.

(Er even vanuit gaand dat de show een goede weergave van de werkelijkheid was!)
Als je zo reageert geeft dat alleen maar aan hoe slecht je de boeken begrepen hebt...
Ik wist niet trouwens dat er een goede of slechte manier is om met deze situatie te handelen. Ik ging er vanuit dat iedereen doet wat er in z'n kunnen ligt en dat het aan hem of haar en zijn of haar partner is om te oordelen of het toelaatbaar is in de situatie waarin zij zich vinden.

Maar blijkbaar zijn er mensen die het antwoord daarop al klaar hebben liggen. Het komt er dan wel op neer dat iedereen zich blijkbaar naar dat beeld moet gaan gedragen omdat dat dan waarschijnlijk maatschappelijk verantwoord is? Ondanks dat je jezelf niet kunt vinden in deze wijze, moet je je daarin maar schikken?

Edit; laat ik even voorop stellen dat ik het lang niet altijd eens ben met de keuzes die Kluun in z'n "verhaal" gemaakt heeft. Ik zou op zo'n moment anders gehandeld hebben denk ik.
pi_80417381
Sorry, ik had er in dit topic niet op door moeten gaan! Beetje ongepast.
pi_80418550
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:44 schreef Quoi het volgende:
...

Verder de vader van Pieter-Jan..... Echt maar net na het overlijden van PJ: vol ongeloof, huilen, dan weer terugkijkend. Zo typisch en wat een TV eigenlijk om zo iemand voor de camera te hebben. Ik vind het een mooi programma.

...
Dat vond ik dus ook ontzettend...die mensen hebben hun eigen kind zien aftakelen en sterven. Dat gun je niemand. Elke ouder zou lachend uit het raam stappen om dat voor hun kind te voorkomen. Ook al leef je er een half jaar naar toe en weet je dat het eraan zit te komen, dan nog is een een mokerslag als het echt gebeurt. Gadverdamme...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_80423878
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:18 schreef areke81 het volgende:
Even een vraagje:

Zat Marc Forno bij de herdenkingsdienst van Sandra in Studio 21?
Ja herkende hem ook... op zich wel logisch... zelfde circuit...
pi_80425915
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:48 schreef elkravo het volgende:

[..]

Ja herkende hem ook... op zich wel logisch... zelfde circuit...
Zoals ook Patrick toch met Sandra te maken heeft gehad. Misschien is zij zelfs wel benaderd om mee te doen...

In het tijdschrift Flair staat trouwens sinds enige tijd de column van Debralee. Zij heeft hetzelfde als Sandra, is geloof ik pas halverwege 20, ook een vreselijk mooie meid. Nu lees ik altijd een Flair van een week of 6 oud en daarin schrijft ze dat ze ook zo'n voedingszak heeft gekregen als Sandra had. Soort dejavu krijg je ervan en eigenlijk zie ik er al bijna tegenop om haar te volgen (ik weet ook via de website van Flair dat het ook met haar steeds slechter gaat0.
Don't you love her madly?
pi_80425986
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:06 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Zoals ook Patrick toch met Sandra te maken heeft gehad. Misschien is zij zelfs wel benaderd om mee te doen...

In het tijdschrift Flair staat trouwens sinds enige tijd de column van Debralee. Zij heeft hetzelfde als Sandra, is geloof ik pas halverwege 20, ook een vreselijk mooie meid. Nu lees ik altijd een Flair van een week of 6 oud en daarin schrijft ze dat ze ook zo'n voedingszak heeft gekregen als Sandra had. Soort dejavu krijg je ervan en eigenlijk zie ik er al bijna tegenop om haar te volgen (ik weet ook via de website van Flair dat het ook met haar steeds slechter gaat0.
Hoe komen al die jonge mensen toch aan die kanker???
Neemt het nou toe of horen we er gewoon meer van dan vroeger?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_80426099
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:07 schreef Cyan het volgende:
Dat afscheid van Sandra was echt waanzinnig mooi! Een staande ovatie in studio 21 en dan ook nog een tango. Ik kreeg er kippenvel van.
...
Inderdaad zeg! Die ovatie... wauw!
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:16:58 #150
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_80426204
Wat vonden jullie eigenlijk zo extra geweldig aan de man van Sandra? Absoluut: geweldige vent en ga er maar aan staan als je partner overlijdt. Niets dan respect van mijn kant. Ik bedoel het volgende dan ook niet negatief, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar:

Ik denk dat hij er prima mee omging, maar ik begrijp niet helemaal waarom men hem hier zo bóvengeweldig vindt. Volgens mij deed hij wat hij moest doen en dat verdient uiteraard alle respect. Net zoals alle andere partners van deelnemers aan OML. Maar voor hen was er zelden zó veel lof. Wat is dat extra-aan-Rob dan?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')