Ik ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met zon.![]()
Ik ben altijd zo blij met zon he.![]()
![]()
![]()
smaakt het pilsje in de tuin weer toch net ff beter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met zon.![]()
Ik ben altijd zo blij met zon he.![]()
![]()
![]()
Hey goed idee, misschien ga ik dat zo doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
smaakt het pilsje in de tuin weer toch net ff beter.
Met -10 en sneeuw smaakt een biertje in de tuin ook lekker maar je krijgt het zo koud.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
smaakt het pilsje in de tuin weer toch net ff beter.
Mietje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met -10 en sneeuw smaakt een biertje in de tuin ook lekker maar je krijgt het zo koud.
En het is mijn schuld ook nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
Omg, ik schrok me kapot. K3 was ineens in mijn afspeellijst en ik heb die rotzooi niet eens gedownload gekocht.
Je vind het gewoon leuk!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
Omg, ik schrok me kapot. K3 was ineens in mijn afspeellijst en ik heb die rotzooi niet eens gedownload gekocht.
Tuurlijk, daarom meld ik het ook.quote:
Ey dushiquote:
Ik heb de cd van Slash in de loop gezet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom meld ik het ook.
Ik vind het serieus scary shit dat het ineens in mijn afspeellijst is.
Held.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb de cd van Slash in de loop gezet.![]()
![]()
Is het wat? Stukje over gelezen... Slash is wel altijd erg lekker luisteren natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb de cd van Slash in de loop gezet.![]()
![]()
Jup.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Luister jij trouwens ook Japanse muziek?
quote:
Ja, ik vind het echt een waanzinnige plaat. Het is niet veel speciaals maar hij luistert zo heerlijk weg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is het wat? Stukje over gelezen... Slash is wel altijd erg lekker luisteren natuurlijk
http://www.last.fm/user/Lithvana/libraryquote:
Cool!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:25 schreef L.no het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Lithvana/library
Vanaf pagina 4 ofzo kan je al een paar zien. Het zijn ze niet allemaal though, maar ik ben te lui om alles op te noemen.
Ze heeft wel een strot, maar is wel lelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt een waanzinnige plaat. Het is niet veel speciaals maar hij luistert zo heerlijk weg.![]()
Fergie en die flip uit Maroon 5 klinken ook lekker. En Ozzy en Lemmy tuurlijk.![]()
Veel mensen zeuren wel op Fergie, dat snap ik ook wel maar mensen volgen haar side projects niet. Want ze heeft eerder met Slash opgetreden en onder andere Barracuda gezongen. Die meid heeft een strot hoor.
Veel plezierquote:
Sommige maar hoor, een paar nummers van Dir en Grey, GazettE, en nog meer maar weet de namen niet.quote:
Zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze heeft wel een strot, maar is wel lelijk
En staat die homo van Maroon5 erop? Welke track? Dan hoef ik die niet down te loaden.
Tof.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommige maar hoor, een paar nummers van Dir en Grey, GazettE, en nog meer maar weet de namen niet.
7. Gottenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze heeft wel een strot, maar is wel lelijk
En staat die homo van Maroon5 erop? Welke track? Dan hoef ik die niet down te loaden.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:43 schreef jna het volgende:
Het broertje van Messi gaat voor Ajax voetballen
Hij schijnt nog scherper te zijn dan z'n broer. Hij heet Stanley...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 is verkleed als bokser naar een themafeestje
Thema belgië dus ik ga tegen iedereen roepen KNOKKE!?!?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Thema belgië dus ik ga tegen iedereen roepen KNOKKE!?!?
Mn pa gaat in een hele grote kartonnen doos "als vlaams blok"quote:
Je hoeft van mij opeens niet meer naar Zeeland te komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik zou gewoon naakt gaan en alles onder zeiken.
Jullie hebben daar geen Belgisch thema tochquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hoeft van mij opeens niet meer naar Zeeland te komen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik zou gewoon naakt gaan en alles onder zeiken.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jullie hebben daar geen Belgisch thema toch
Nou danquote:
QFT!quote:
en dan maar klagen over die smalle tuindersweggetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Hehe jaquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan maar klagen over die smalle tuindersweggetjes
btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef PieterBas het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden, als je met een noodgang over zo'n weg moet rijden.
Lekker slapenquote:
Ja, ik denk ook niet dat ik dat in mijn Golf wil doen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef PieterBas het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden, als je met een noodgang over zo'n weg moet rijden.
Lekker slapen popquote:
Pizza salamiquote:
Nu niet meerquote:
Pics van het eindresultaat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Net terug van de kapper
I did itquote:
Nee, vanaf 17:00quote:
Eerst naar Westkapelle gegaan voor een bezoek aan het Dijk- en oorlogsmuseum.quote:
In Waschappel was het vanochtend maar erg mistig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:25 schreef Piles het volgende:
Blij dat ik vandaag niet in een museum liep zeg, gezien het weer![]()
Zaterdagochtend bestaat bij mij niet gelukkigquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Waschappel was het vanochtend maar erg mistig.
Nu nog hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdagochtend bestaat bij mij niet gelukkig![]()
Vanmiddag was het briljant in de zon
Ik vind dat haar er echt kutquote:
Oke.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat haar er echt kutuitzien.
Jup, mijn mening staat gelijk met alle vrouwen,quote:
Och arm kind wat een kutkapsel heb je danquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och arm kind wat een kutkapsel heb je dan
Ik zie niet wat er zo erg aan is hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is Niekquote:
Holla @ hemquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is NiekMijn boyboy uit Amsterdam!
Het ziet eruit alsof iemand een nestje op z'n hoofd heeft gebouwdquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er zo erg aan is hoor
Overdrijving ten top.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goeiemorgen popquote:
Heerlijkquote:
Vrouwen en humor.quote:Op zondag 11 april 2010 11:27 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera glijdt uit over de slijmbult in het topic
't is watquote:
Oh ja hoorquote:
Oke dan.quote:Op zondag 11 april 2010 11:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh ja hoor![]()
Hoefde alleen maar 3 nummers in te zingen, dus viel best mee, stond er bij de eerste of tweede take al op
Het is een Friese band. De Nederlandse versie is er ook.quote:Op zondag 11 april 2010 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Waarom is jullie site in eerste instantie in het FriesNiet echt gebruiksvriendelijk
Omdat we trotse Friezen zijnquote:Op zondag 11 april 2010 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Waarom is jullie site in eerste instantie in het FriesNiet echt gebruiksvriendelijk
quote:
Niks mis met trotse Fries zijn enzo, maar het was niet de keuze die ik gemaakt zou hebbenquote:
quote:
Omdat we ook Fries zingen enzo, dan profileer je je toch alleen in Friesland, en omdat we vinden dat iedereen die hier woont het in ieder geval moet kunnen snappen, en de meesten dat ook gewoon doen, dat we ook de site gewoon in het Fries opstellen. En voor wie het alsnog niet snapt, dan is er de Nederlandse versiequote:Op zondag 11 april 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met trotse Fries zijn enzo, maar het was niet de keuze die ik gemaakt zou hebben
quote:Op zondag 11 april 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat we ook Fries zingen enzo, dan profileer je je toch alleen in Friesland, en omdat we vinden dat iedereen die hier woont het in ieder geval moet kunnen snappen, en de meesten dat ook gewoon doen, dat we ook de site gewoon in het Fries opstellen. En voor wie het alsnog niet snapt, dan is er de Nederlandse versie
Och, De Kast en Twarres konden het ook met Friese nummers... maar denk niet echt dat wij in de zelfde commerciële doelgroep vallenquote:Op zondag 11 april 2010 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]Helder
Ik kon niet echt vinden of jullie landelijk wilden gaan of niet misschien niet alles gelezen
vandaar dat ik het een beetje apart vond.
En om het even bij m'n stage te houdenHet sluit goed aan op de doelgroep en dat is altijd een goede keuze
ik heb weekend, waarom denk ik hier aan![]()
Sony bmg heeft nog niet gebeld?quote:Op zondag 11 april 2010 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, De Kast en Twarres konden het ook met Friese nummers... maar denk niet echt dat wij in de zelfde commerciële doelgroep vallen
quote:Op zondag 11 april 2010 12:25 schreef The_Dean het volgende:
Die hebben ook nog niks gehoord
Donderdag de boel afmixen en masteren, en dan op de MySpace gooien
Ben benieuwd naar de reactiesquote:
Dat hoop ik ookquote:
Ik ga ook even wat zoekenquote:
COBRA 11 MAN!!! NU!!quote:
Breng hem deze kant even op.quote:
FOK!Stok door Nederland #104 Paal (Zwarte_hand)quote:Op zondag 11 april 2010 14:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Breng hem deze kant even op.
Link naar topic?
quote:Op zondag 11 april 2010 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar stond gewoon tien over drie.
quote:14:25 - 15:15 Cobra 11 RTL 7
Je hebt toch geen papieren gids hè?quote:Op zondag 11 april 2010 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar stond gewoon tien over drie.
Net koffie voor je gezetquote:Op zondag 11 april 2010 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
FOK!Stok door Nederland #104 Paal (Zwarte_hand)
En nee, ik rij niet van Middelburg naar Friesland
*zet cola terug in koelkastquote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar, smerig spul
Maar ik kom nog wel eens een keer die kant op
Appelsap?quote:
quote:
Wtfquote:Op zondag 11 april 2010 15:00 schreef Bravebart het volgende:
http://kankerzooi.com/index.php?p=producten&prod_id=22
Die hele site is epicquote:
Ik woon nog thuis, hè.quote:Op zondag 11 april 2010 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bejaarden die hebben ok, maar jij zit hele dagen op internet![]()
Ja, dus?quote:
Wekelijkse dingen moeten gewoon iedere week om dezelfde tijd komen en niet veranderen.quote:Op zondag 11 april 2010 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik ook, en ik kijk gewoon op internet hoor, papieren gidsen kloppen bij het drukken al niet meer
Dat is opzich wel zo. Gelukkig is dat meestal ook het geval, behalve Cobra 11 op zondagmiddagquote:Op zondag 11 april 2010 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wekelijkse dingen moeten gewoon iedere week om dezelfde tijd komen en niet veranderen.
Als het onze Kuno niet isquote:
quote:
the one and only!quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2010 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is opzich wel zo. Gelukkig is dat meestal ook het geval, behalve Cobra 11 op zondagmiddag
Nope. Wel ouwehoeren.quote:
quote:
Geef.quote:
Ze konden mij de boom in met die keien.quote:
Ik zou ook niet voor mijn plezier over die keien gaan rijden.quote:Op zondag 11 april 2010 16:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze konden mij de boom in met die keien.
One can only hopequote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef jna het volgende:
Ik stap zo weer de trein in richting den haag. Duim voor een mooie foto mensen
Wanneer komt de grap?quote:Op zondag 11 april 2010 16:09 schreef jna het volgende:
Zit ik in de tram die net voorbij Artis gaat. Gaat er een kind in die palen hangen. Zegt die chick in dat hokje: ja als je voor aapje wil spelen stap je hier maar uit en ga je naar artis! Hier in de tram hang je niet in dingen!
Ja typisch gevalletje "je moest er bij zijn"quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Ja typisch gevalletje "je moest er bij zijn"Ik weet het
ook een mooie actie van me. Op Amsterdam cs naar perron 13 lopen via dat gangetje bij de oostingang. Daar realiseren dat het zondag is en je dus gewoon een kaartje moet kopen. Kon ik weer teruglopen
quote:Op zondag 11 april 2010 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Ja typisch gevalletje "je moest er bij zijn"Ik weet het
ook een mooie actie van me. Op Amsterdam cs naar perron 13 lopen via dat gangetje bij de oostingang. Daar realiseren dat het zondag is en je dus gewoon een kaartje moet kopen. Kon ik weer teruglopen
Saai terugdoenquote:Op zondag 11 april 2010 16:50 schreef jna het volgende:
Geen leuke mensen in de treineerst 2 Italianen en nu een saaie gast..
quote:Op zondag 11 april 2010 16:50 schreef jna het volgende:
Geen leuke mensen in de treineerst 2 Italianen en nu een saaie gast..
quote:Op zondag 11 april 2010 17:02 schreef jna het volgende:
Noooooooooooooooo, stapt er net een dameshockeyteam in toen ik moest overstappen
quote:Op zondag 11 april 2010 17:02 schreef jna het volgende:
Noooooooooooooooo, stapt er net een dameshockeyteam in toen ik moest overstappen
Snapte ikquote:
Ik heb snel een tentje opgezet op het perron, daar schijnen ze gevoelig voor te zijn heb ik begrepen uit betrouwbare bron.quote:
L. tot the Noquote:
Ik kan alleen betaalde torrentquote:
Ja, verdomme, nu heb ik er ook zin inquote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
L. tot the No
Waarom is Spaghetti Carbonara zo afzichtelijk lekker
Die is wel leuk.quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
L. tot the No
Omdat je moet zoeken naar Apocalyps en niet naar acopalyps?quote:Op zondag 11 april 2010 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Waarom kan ik nergens de serie/documentaire Acopalyps, de Tweede Wereldoorlog vinden?
typfoutje hier.quote:Op zondag 11 april 2010 17:30 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat je moet zoeken naar Apocalyps en niet naar acopalyps?
Is dit iets?quote:Op zondag 11 april 2010 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan alleen betaalde torrentvinden.
![]()
No probs, ik ondertitels zijn lastigquote:Op zondag 11 april 2010 17:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Die is wel leuk.ik twijfel nog though. bedankt
quote:Op zondag 11 april 2010 17:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, verdomme, nu heb ik er ook zin in
Echte, met pecorino en pancetta?quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
L. tot the No
L.no!quote:
Beterschapquote:Op zondag 11 april 2010 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 is dit seizoen klaar met sporten
Is net het gedoe met mn knie over gaat er iemand tijdens de wedstrijd vanmiddag op mijn enkel staan. Kan er niet meer op lopen en er zit echt een mega ei opAls t morgen niet beter is maar eens naar de dokter..
Dien!quote:
Danku!quote:Op zondag 11 april 2010 18:55 schreef PieterBas het volgende:
Beterschap Rex!
Weet hoe het voelt om een langere tijd naast het veld/baan te moeten staan
Chuck, Better Off Ted, My Name Is Earl, MacGyver, Reaper, How I Met Your Mother, Still Stading [die is echt cool, lekker anti-moraal]...quote:Op zondag 11 april 2010 18:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Danku! Heb je nog suggesties voor films en series?Heb nu toch tijd zat
Dankuquote:Op zondag 11 april 2010 19:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Chuck, Better Off Ted, My Name Is Earl, MacGyver, Reaper, How I Met Your Mother, Still Stading [die is echt cool, lekker anti-moraal]...
En buiten comedy om kan je fantasy dingen als Firefly, Fringe of Eureka downloaden.
Films? Genoeg! Te veel... wat voor soort genre zoek je?
The Italian Job (2003) is wel tofquote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Danku
Ik ben van de actie/oorlog/comedy/misdaad films
Hier is mijn moviemeter account, staan de films in die ik de afgelopen tijd gezien heb
http://www.moviemeter.nl/user/80135/stats/
Die ook jaquote:
Jouw smaak.quote:Op zondag 11 april 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
The Pacific al gezien?
Films... Gangs Of New York, Inglorious Bastards, Guns of Navarone, Walk The Line, Green Mile, Lord Of War, Percy Jackson, Van Helsing, The Machinist, The Hangover, Scarface, Shawshank Redemption, La Vita e Bella, .....
Dankuquote:Op zondag 11 april 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
The Pacific al gezien?
Films... Gangs Of New York, Inglorious Bastards, Guns of Navarone, Walk The Line, Green Mile, Lord Of War, Percy Jackson, Van Helsing, The Machinist, The Hangover, Scarface, Shawshank Redemption, La Vita e Bella, .....
Is goedquote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Jouw smaak.Vooral Gangs of New York.
We moeten die samen kijken.
quote:Op zondag 11 april 2010 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 is dit seizoen klaar met sporten
Is net het gedoe met mn knie over gaat er iemand tijdens de wedstrijd vanmiddag op mijn enkel staan. Kan er niet meer op lopen en er zit echt een mega ei opAls t morgen niet beter is maar eens naar de dokter..
Niet schrikken hoor, Guns of Navarone is wel erg oud, maar wel erg coole oorlogsfilm.quote:Op zondag 11 april 2010 19:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
DankuIk zal eens wat gaan downloaden
Dankuquote:Op zondag 11 april 2010 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
sterkte
Hoop dat het mee valt.
Moet wel kijken of die dan nog wel te downloaden is, heb Gangs of New York al binnenquote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet schrikken hoor, Guns of Navarone is wel erg oud, maar wel erg coole oorlogsfilm.
Verder kan je ook de gewoon even door de IMDB top 100 neuzen, staan veel goede dingen tussen.
Guns of Navarone komt binnenkort gewoon op TV... met 4 en 5 mei is het altijd vaste prikquote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet schrikken hoor, Guns of Navarone is wel erg oud, maar wel erg coole oorlogsfilm.
Verder kan je ook de gewoon even door de IMDB top 100 neuzen, staan veel goede dingen tussen.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet wel kijken of die dan nog wel te downloaden is, heb Gangs of New York al binnen
De kwaliteit is wel baggerquote:
Dat is in ieder geval al watquote:Op zondag 11 april 2010 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Danku
Ik krijg morgen al krukken dus dan kan ik me tenminste nog redelijk verplaatsen in t huis
quote:
Ja,quote:
Al ging het proces in dit topic echt mega langzaam.quote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,het weekend is weer voorbij gevlogen.
Klopt, verwacht hem elk jaar, maar laatste paar jaar geloof ik niet gezien. Komt ook door de aanwas van nieuwere films natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Guns of Navarone komt binnenkort gewoon op TV... met 4 en 5 mei is het altijd vaste prik
Soldaat van Oranje
Patton
Guns Of Navarone
Schnidler's List
Waarschijnlijk nu ook Oorlogswinter en Zwartboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |