Ik ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met zon.![]()
Ik ben altijd zo blij met zon he.![]()
![]()
![]()
smaakt het pilsje in de tuin weer toch net ff beter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met zon.![]()
Ik ben altijd zo blij met zon he.![]()
![]()
![]()
Hey goed idee, misschien ga ik dat zo doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
smaakt het pilsje in de tuin weer toch net ff beter.
Met -10 en sneeuw smaakt een biertje in de tuin ook lekker maar je krijgt het zo koud.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
smaakt het pilsje in de tuin weer toch net ff beter.
Mietje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met -10 en sneeuw smaakt een biertje in de tuin ook lekker maar je krijgt het zo koud.
En het is mijn schuld ook nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
Omg, ik schrok me kapot. K3 was ineens in mijn afspeellijst en ik heb die rotzooi niet eens gedownload gekocht.
Je vind het gewoon leuk!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
Omg, ik schrok me kapot. K3 was ineens in mijn afspeellijst en ik heb die rotzooi niet eens gedownload gekocht.
Tuurlijk, daarom meld ik het ook.quote:
Ey dushiquote:
Ik heb de cd van Slash in de loop gezet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom meld ik het ook.
Ik vind het serieus scary shit dat het ineens in mijn afspeellijst is.
Held.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb de cd van Slash in de loop gezet.![]()
![]()
Is het wat? Stukje over gelezen... Slash is wel altijd erg lekker luisteren natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb de cd van Slash in de loop gezet.![]()
![]()
Jup.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Luister jij trouwens ook Japanse muziek?
quote:
Ja, ik vind het echt een waanzinnige plaat. Het is niet veel speciaals maar hij luistert zo heerlijk weg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is het wat? Stukje over gelezen... Slash is wel altijd erg lekker luisteren natuurlijk
http://www.last.fm/user/Lithvana/libraryquote:
Cool!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:25 schreef L.no het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Lithvana/library
Vanaf pagina 4 ofzo kan je al een paar zien. Het zijn ze niet allemaal though, maar ik ben te lui om alles op te noemen.
Ze heeft wel een strot, maar is wel lelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt een waanzinnige plaat. Het is niet veel speciaals maar hij luistert zo heerlijk weg.![]()
Fergie en die flip uit Maroon 5 klinken ook lekker. En Ozzy en Lemmy tuurlijk.![]()
Veel mensen zeuren wel op Fergie, dat snap ik ook wel maar mensen volgen haar side projects niet. Want ze heeft eerder met Slash opgetreden en onder andere Barracuda gezongen. Die meid heeft een strot hoor.
Veel plezierquote:
Sommige maar hoor, een paar nummers van Dir en Grey, GazettE, en nog meer maar weet de namen niet.quote:
Zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze heeft wel een strot, maar is wel lelijk
En staat die homo van Maroon5 erop? Welke track? Dan hoef ik die niet down te loaden.
Tof.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommige maar hoor, een paar nummers van Dir en Grey, GazettE, en nog meer maar weet de namen niet.
7. Gottenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze heeft wel een strot, maar is wel lelijk
En staat die homo van Maroon5 erop? Welke track? Dan hoef ik die niet down te loaden.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |