En jij had wel oordopjes in?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan ook nog over pc speakertjes ofzo dat het zo'n fucking irritante schelle doordringende schijtzooi word
Als het van twee verdiepingen hoger zelfs mijn muziek overstemt dat ik die niet meer hoor is het een terechte klacht jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op het balkon muziek aanzetten en dan klagen dat anderen hetzelfde doen..
Ja, wat is het nou, mên, BOEM BOEM BOEM of schelle bende?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan ook nog over pc speakertjes ofzo dat het zo'n fucking irritante schelle doordringende schijtzooi word
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Betraptquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef Salamando het volgende:
ze lagen gewoon ontzettend hard te krikken, TS kan er niet mee omgaan dat hij geen vriendin heeft
meer TIK TIK TIK TIK dan iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, mên, BOEM BOEM BOEM of schelle bende?
Nee.quote:
De scene is groter dan ooit..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hardcore![]()
Dat dat nog niet uitgestorven is
okquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja ik ga weer naar buiten, gelukkig heb ik nog dubbellikkers
[ afbeelding ]
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Fucking lekker weer natuurlijk dus lekker chillen op het balkon met knetterijsjes van de AH (die overigens niet te vreten zijn dus bespaar je de moeite) Lekker chill muziekje opgezet van Donavon Frankenreiter
Wat een fokking asociaal volk loopt er toch rond he ? En dan wel z'n eigen grafherrie opdringen maar nee meneer z'n smaak is cultureel verantwoord. En vast en zeker "goede" muziek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
zowiesoquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Wat een fokking asociaal volk loopt er toch rond he ? En dan wel z'n eigen grafherrie opdringen maar nee meneer z'n smaak is cultureel verantwoord. En vast en zeker "goede" muziek.
Zowieso met luxe goederen paraderen om je balkon. Alsof iedereen een laptop kan betalen.
Doe mij er één..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:38 schreef Poostema het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor de échte bazen.
Jeuk aan je huig ken je krijgen ;pquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:38 schreef Poostema het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor de échte bazen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
lekekr hardcore luistere en cocacine snuiveren [ afbeelding ]
Speed!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
en speed en pillen slikken en bier zuipenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:
Die zijn anders ook wel ZALIG!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jeuk aan je huig ken je krijgen ;p
[ afbeelding ]
Geen discussie mogelijk
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hardcore![]()
Dat dat nog niet uitgestorven is
Je faalt kut noob.quote:
Rustig aan hé, MAKKER!quote:
hardcorefan ?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hey Dribbel ik kom zo ff bij jouw onder de flat staan met mn gitaar en versterker zal ik ze ff een poepie laten ruiken!! Ff een beetje SLAAAYEERRRRRRRR door die flat heen pleuren!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Maar dat heeft er niks mee te maken. Je bent een noob.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:
Poostema.quote:
O, je bent een vrouw. Welkom. Cup maat?quote:
Ik lust ze rouw.quote:
Piemelbreedte en -lengte?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, je bent een vrouw. Welkom. Cup maat?
Ik stelde als eerst een vraag.quote:
neuh noobs zijn geen muzikantquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat heeft er niks mee te maken. Je bent een noob.
35, 124. Cm jaquote:
En wat voor een!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, je bent een vrouw. Welkom. Cup maat?
Het ben een emo.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
De fokaltos komen weer uit alle hoeken en gaten gekropen om die langharige kutmuziek te verspreiden.
De fokaltos komen weer uit alle hoeken en gaten gekropen om die langharige kutmuziek te verspreiden.
Ja want iedereen die hardcore kut vindt is een langharige altoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
Als je uberhaupt al denkt dat die boemboem allus kapooooot boemboem-herrie hardcore isquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, het bewijs, van hardcore krijg je een breintumor.
Ook al geef je het beestje een ander naampje, het blijft kutherrie voor VMBO-ers die Groenvoorziening "studeren".quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef fs180 het volgende:
Als je uberhaupt al denkt dat die boemboem allus kapooooot boemboem-herrie hardcore is![]()
Ben je een aap? De bass dreunt natuurlijk veel meer door dan die hoge tonen die stoppen bij de 1e de beste muur, waardoor dus alleen de boem boem overblijft. Kon dus net zo goed iets anders zijn geweest met een hoge bpmquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
BONK BONK BONK...
BONK
jBONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK BONK
ARGHGHGHGHGH
Serieus hoe kan je in godsnaam die takkeherrie luisteren als je een beetje relax in de zon ligt, normaal is er al niks uit te halen maar nu is het helemaal kut
Typische uitspraak voor een vrouwquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Poostema het volgende:
Om hardcore te maken moet je compleet talentloos zijn.
Zegt dan ook genoeg over de mensen die ernaar luisteren.
Vrouwen hebben geen recht van spreken...quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Poostema het volgende:
Om hardcore te maken moet je compleet talentloos zijn.
Zegt dan ook genoeg over de mensen die ernaar luisteren.
My tits say otherwise.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen recht van spreken...
pics er van dan.quote:
quote:
Ja, die zie je daar nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke tieten
Emo tieten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke tieten
Alles beter dan hardcorequote:
alsof je cup D moet hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke tieten
Daar zitten piercings door.quote:
Nogmaals eensch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
alsof je cup D moet hebben.
De grote van tieten boeit mij geen ene fuck
Dan heb je nog nooit iemand met flinke tieten gehadquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
alsof je cup D moet hebben.
De grote van tieten boeit mij geen ene fuck
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:34 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nogmaals eensch.
Ik ben tevreden met m'n tietjes!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit iemand met flinke tieten gehad.
Hardcore = geen boem boemquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:37 schreef IkBenOzan het volgende:
Doen alsof je muziek maakt. Metalheads bashen (wel terecht) terwijl hardcoremongolen niet veel beter zijn. Witte broeken en petjes
Waar blijven de picsquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:34 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nogmaals eensch.
Dat is het welquote:
Dude, ga ergens anders aandacht trekken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:42 schreef IkBenOzan het volgende:
En dan ook echt van die hardcoresjonnies die losgaan op DMX mixes terwijl ze die gast niet eens kennen. En daarna hiphop bashen
Dat iemand dat nou hardcore noemt kan ik niets aan doen, zelfs de bijbel staat vol leugens maar wordt verteld als waarheid. Die 'hardcore' is pas na '80 gekomen en buiten europa onbekend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:40 schreef IkBenOzan het volgende:
Tegenwoordig mixen ze ook rock (Linkin Park) en hiphop(DMX)Inspiratieloze bagger
Geeft niet kerel, je voelt je genaaid omdat je ging stampen op een mix van een rapper.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dude, ga ergens anders aandacht trekken.Niemand interesseert het wat jij zegt.
____!
Ik weet niet hoor, maar als heel nederland dit "hardcore" noemt, behalve jij. Wie heeft er dan gelijk?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat iemand dat nou hardcore noemt kan ik niets aan doen, zelfs de bijbel staat vol leugens maar wordt verteld als waarheid. Die 'hardcore' is pas na '80 gekomen en buiten europa onbekend.
De echte hardcore komt uit voor in de jaren 70 en is WEL buiten nederland bekend. Maar vooral als domme nederlander vol blijven houden dat 'onze harcore' de echte is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als heel nederland dit "hardcore" noemt, behalve jij. Wie heeft er dan gelijk?.
Ik.quote:
Hangt er vanaf wat je echt van hardcore vindtquote:
Met mij de rest van de wereld, nee beter; heel de staat washinton alleen al (helft inwoners heel nederland)quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als heel nederland dit "hardcore" noemt, behalve jij. Wie heeft er dan gelijk?.
Umm nee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Geeft niet kerel, je voelt je genaaid omdat je ging stampen op een mix van een rapper.
fs180, geen boem boem.quote:
De meerderheid heeft niet altijd gelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee. Is moeilijker dan je denkt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien moet ik maar hardcore dj worden, dat moet echt de meest makkelijk te mixen muziek ooit zijn
i lol'dquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De meerderheid heeft niet altijd gelijk.
Dribbel en muziek mixenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien moet ik maar hardcore dj worden, dat moet echt de meest makkelijk te mixen muziek ooit zijn
Nee. Ik zei dat er vmbo-ers zijn die compleet wereldvreemd zijn en totaal geen begrip van de realiteit hebben. Ironische punt is dan wel dat zij dit uiteraard blijven ontkennenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef Hard_Feesten het volgende:
Hij bedoelt dat er nog een andere muziekstroming is die "hardcore" heet. Dit wordt beluisterd door emo's, zogenaamde "straight-edgers" en andere doebers. Straight-edgers zijn mensen die niet drinken en neuken en zichzelf daarom heel stoer vinden.
Kanker aan je stem hebben is weer iets anders.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:55 schreef IkBenOzan het volgende:
Nederlandse hardcore is ook hardcore, al zeg je dat hardcore geen boem boem is. Net zo krom als mensen die zeggen dat Lil Wayne geen hiphop maakt terwijl dat wel zo is. Alleen is het kutmuziek.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kanker aan je stem hebben is weer iets anders.
Zo'n kerel die constant roept "waaat willen we driiiinken?!" "hebben we er ziiiin iiiiiin?!!" is veel beter natuurlijk. Of van die bots in fruityloops waarin je een tekst kan typen en het laten pratenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kanker aan je stem hebben is weer iets anders.
Dat beoordelen wij wel!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:34 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nogmaals eensch.
Nee dat is niet zo, hoe graag jij dat ook zou willenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:55 schreef IkBenOzan het volgende:
Nederlandse hardcore is ook hardcore, al zeg je dat hardcore geen boem boem is. Net zo krom als mensen die zeggen dat Lil Wayne geen hiphop maakt terwijl dat wel zo is. Alleen is het kutmuziek.
Daar wil ik wel eens bewijs (link, bron etc.) van zien, van het ontstaan van hardcore in de jaren 70 van de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat iemand dat nou hardcore noemt kan ik niets aan doen, zelfs de bijbel staat vol leugens maar wordt verteld als waarheid. Die 'hardcore' is pas na '80 gekomen en buiten europa onbekend.
De echte hardcore komt uit voor in de jaren 70 en is WEL buiten nederland bekend. Maar vooral als domme nederlander vol blijven houden dat 'onze harcore' de echte is![]()
![]()
Triester gaat dit topic niet wordenquote:
<3 <3 <3quote:
Black Flagquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Daar wil ik wel eens bewijs (link, bron etc.) van zien, van het ontstaan van hardcore in de jaren 70 van de vorige eeuw.
de fok?quote:
Oh je bedoelt de ECKTE ECKTE hardcore, met gitaren en zulks. Ik dacht je hebt het over die BOEMBOEMBOEM rotzooi. Nee dan heb je gelijk.quote:
Ja tuurlijk, dat is juist de hele insteek. Die neopyhte/hardcore united/lonsdale/hc4laif paupers denken dat zij de enige echte hardcore luisteren (grootheidswaarzinquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de ECKTE ECKTE hardcore, met gitaren en zulks. Ik dacht je hebt het over die BOEMBOEMBOEM rotzooi. Nee dan heb je gelijk.
Geef hierquote:
Echt hequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan zit je in de hardcore punk, dat is niet echt het genre waar het hier om draait he
Ik miste de clou van de discussie dankzij niet het hele topic gelezen gehad te hebben gedaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is juist de hele insteek. Die neopyhte/hardcore united/lonsdale/hc4laif paupers denken dat zij de enige echte hardcore luisteren (grootheidswaarzin).
Nouhouquote:
Zij doen iets fout, laat ze het maar oplossenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan zit je in de hardcore punk, dat is niet echt het genre waar het hier om draait he
quote:
* Hardcore punk;quote:
Wat?quote:
Wikiquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:12 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
* Hardcore punk;
* Hardcore house, ook wel gabberhouse, gabber of (in Nederland) simpelweg Hardcore genoemd;
* Hardcore rap.
Zowel jij als hardcoregabbers zitten fout. Het is gewoon Hardcore Punk en Gabber, maar niet alleen Hardcore.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wiki![]()
Wiki als bron![]()
Wiki in nederlands als bron![]()
Het is niet gabber. Weet je wel wat gabber betekent?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zowel jij als hardcoregabbers zitten fout. Het is gewoon Hardcore Punk en Gabber, maar niet alleen Hardcore.
Stampende kankerpatiënten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het is niet gabber. Weet je wel wat gabber betekent?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef sinadO het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook zoiets als Hardcore Rinus?
Haha! Goede grap man.quote:
quote:
God ook. nuff saidquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Die stroming is gewoon sociaal geaccepteerd als "hardcore" klaar
Hardcore god? Wat?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef sinadO het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook zoiets als Hardcore Rinus?
Ja:quote:
God ook zeg jij. Dus:quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Die stroming is gewoon sociaal geaccepteerd als "hardcore" klaar
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
God is gewoon sociaal geaccepteerd als "hardcore" klaar
sinad reactiequote:
Richcalibier!quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
haha sinadO je bent zo grappig mag ik je pijpen?![]()
Tegenwoordig ja? Leuk hae, bashen over iets wat je eigenlijk helemaal niet kentquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:40 schreef IkBenOzan het volgende:
Tegenwoordig mixen ze ook rock (Linkin Park) en hiphop(DMX)Inspiratieloze bagger
Een track mix je niet, een track produceer je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ja? Leuk hae, bashen over iets wat je eigenlijk helemaal niet kent
En al die mensen die zeiken over het technische aspect, en hoe 'makkelijk' het is om 'n nummertje te mixen.. Ik daag iedereen hier uit om 'n track te mixen die potentieel een zaal van 30.000 man uit hun dak krijgt. (nee, dat kan ik ook niet..).
Oude hardcore > Tegenwoordige hardcore btw..
/care dikzak. Je snapt toch wat ik bedoel? Nah dan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een track mix je niet, een track produceer je.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
/care dikzak. Je snapt toch wat ik bedoel? Nah dan.
Hardcore heet hier ook gewoon gabber.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Haque het volgende:
Je kan hardcore zo makkelijk maken als je wilt, vergelijk angerfist, korsakoff, tjunction, osiris of prowler maar eens met promo, enzymex crew en hardcore blasters, een wereld van verschil. Hardcore kennen wij allemaal als nederlandse "hardcore" maar in het buitenland wordt onze hardcore vaak aangeduid als gabber. Bv in UK is wat zij hardcore noemen "happy hardcore", maar in andere landen noemen ze die metalshitzooi hardcore.
Conclusie: geen
techno house etc is vele malen makkelijker te mixen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik snap wat je bedoelt ja, een track produceren die tof is, is heel moeilijk. Maar dat staat los van het feit of het moeilijk of makkelijk te mixen is. En hardcore/hardstyle is nou eenmaal simpel te mixen.
Heb je ooit iemand horen zeggen "ik luister naar gabber'?quote:
Scheelt niksquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:47 schreef fathank het volgende:
[..]
techno house etc is vele malen makkelijker te mixen.
Ik zeg het, dat telt ook, hm?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:49 schreef Haque het volgende:
[..]
Heb je ooit iemand horen zeggen "ik luister naar gabber'?
Hardstyle is heel wat anders dan hardcore. Hardstyle kun je mij 10 platen laten horen, klinkt toch allemaal hetzelfde. Hardcore zit veel mer verschil in, alhoewel de mainstream de laatste jaren ook een beetje doodgebloed is. Maar ik hou toch niet van mainstream.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Scheelt niksHardcore en vooral hardstyle platen zijn allemaal zo hetzelfde, met de standaard opbouw en breaks (handjeklap/meezingmomenten), makkelijker kan bijna niet qua mixen
Hoewel tech-house ook niet heel lastig is inderdaad.
Ik bedoelde produceren, zoals jij ook al begreep..quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik snap wat je bedoelt ja, een track produceren die tof is, is heel moeilijk. Maar dat staat los van het feit of het moeilijk of makkelijk te mixen is. En hardcore/hardstyle is nou eenmaal simpel te mixen.
Ik denk dat het per luisteraar verschilt of muziek binnen een stroming op elkaar lijkt. Ik denk dat er genoeg hardcorefreaks zijn die juist het tegenovergestelde van jou beweren. Ik behoor niet tot die groep overigens. Ik denk dat electronische muziek over het algemeen meer potentie heeft om "op elkaar te lijken".quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Hardstyle is heel wat anders dan hardcore. Hardstyle kun je mij 10 platen laten horen, klinkt toch allemaal hetzelfde. Hardcore zit veel mer verschil in, alhoewel de mainstream de laatste jaren ook een beetje doodgebloed is. Maar ik hou toch niet van mainstream.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Hardstyle is heel wat anders dan hardcore. Hardstyle kun je mij 10 platen laten horen, klinkt toch allemaal hetzelfde.
ja, jij?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:49 schreef Haque het volgende:
[..]
Heb je ooit iemand horen zeggen "ik luister naar gabber'?
Stairway to Heaven.quote:
Ja, is dat de eerste keer dat je hoort dat iemand een melodie van een ander nummer heeft gebruikt?quote:
Nog kutterquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Lekker chill muziekje opgezet van Donavon Frankenreiter
Dat ontkrachten doe je wel met juweeltjes zegquote:
Hardstyle, slome shit. Val je gewoon van in slaap. Echt totaal niet originele shit daarin.quote:
pokeball avatarquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef InGebruik het volgende:
Niks mis met een beetje hardcore op z'n tijd!
Hardstylequote:
koningquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:21 schreef Equites het volgende:
Ik luister gewoon naar alle genre's. Hihihiihi, dus heb ik de meeste uren luister genot
Slaapkamer-DJ alertquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ja? Leuk hae, bashen over iets wat je eigenlijk helemaal niet kent
En al die mensen die zeiken over het technische aspect, en hoe 'makkelijk' het is om 'n nummertje te mixen.. Ik daag iedereen hier uit om 'n track te mixen die potentieel een zaal van 30.000 man uit hun dak krijgt. (nee, dat kan ik ook niet..).
Oude hardcore > Tegenwoordige hardcore btw..
Qua bass doe je niet veel. In elke hardcore nummer heb je dezelfde bass, boem boem boem boem boem.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:35 schreef Jeff89 het volgende:
Nee hoor, ik draai zelf niet.. Ik zeg alleen dat 't een stuk moeilijker is dan het misschien lijkt.
En waarom sta jij dan niet op zo'n festival voor 30.000 man te draaien, en duizenden euros binnen te slepen? Artestieke integriteit?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:48 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Qua bass doe je niet veel. In elke hardcore nummer heb je dezelfde bass, boem boem boem boem boem.
Standaard bass
Beetje friemelen met je goedkope keyboard
Mixen in fruityloops en elektronische geluidjes invoegen
Botjes laten praten
Prachtige, inhoudelijke muziek voor 30.000 mensen die willen zuipen, pilletjes slikken en stampen. Doelgroep waar je echt heel veel moeite voor moet doen om het binnen te halen. [ afbeelding ]
Omdat een kutscheet nog beter klinkt dan hardcorequote:Op zaterdag 10 april 2010 15:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En waarom sta jij dan niet op zo'n festival voor 30.000 man te draaien, en duizenden euros binnen te slepen? Artestieke integriteit?
Kutscheten klinken vaak een hele hoop beter dan wat dan ook want doorgaans betekend dat er ergens een blote dame in de buurt is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Omdat een kutscheet nog beter klinkt dan hardcore
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |