En jij had wel oordopjes in?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan ook nog over pc speakertjes ofzo dat het zo'n fucking irritante schelle doordringende schijtzooi word
Als het van twee verdiepingen hoger zelfs mijn muziek overstemt dat ik die niet meer hoor is het een terechte klacht jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op het balkon muziek aanzetten en dan klagen dat anderen hetzelfde doen..
Ja, wat is het nou, mên, BOEM BOEM BOEM of schelle bende?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan ook nog over pc speakertjes ofzo dat het zo'n fucking irritante schelle doordringende schijtzooi word
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Betraptquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef Salamando het volgende:
ze lagen gewoon ontzettend hard te krikken, TS kan er niet mee omgaan dat hij geen vriendin heeft
meer TIK TIK TIK TIK dan iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, mên, BOEM BOEM BOEM of schelle bende?
Nee.quote:
De scene is groter dan ooit..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hardcore![]()
Dat dat nog niet uitgestorven is
okquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja ik ga weer naar buiten, gelukkig heb ik nog dubbellikkers
[ afbeelding ]
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Fucking lekker weer natuurlijk dus lekker chillen op het balkon met knetterijsjes van de AH (die overigens niet te vreten zijn dus bespaar je de moeite) Lekker chill muziekje opgezet van Donavon Frankenreiter
Wat een fokking asociaal volk loopt er toch rond he ? En dan wel z'n eigen grafherrie opdringen maar nee meneer z'n smaak is cultureel verantwoord. En vast en zeker "goede" muziek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
zowiesoquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Wat een fokking asociaal volk loopt er toch rond he ? En dan wel z'n eigen grafherrie opdringen maar nee meneer z'n smaak is cultureel verantwoord. En vast en zeker "goede" muziek.
Zowieso met luxe goederen paraderen om je balkon. Alsof iedereen een laptop kan betalen.
Doe mij er één..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:38 schreef Poostema het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor de échte bazen.
Jeuk aan je huig ken je krijgen ;pquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:38 schreef Poostema het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor de échte bazen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
lekekr hardcore luistere en cocacine snuiveren [ afbeelding ]
Speed!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
en speed en pillen slikken en bier zuipenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:
Die zijn anders ook wel ZALIG!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jeuk aan je huig ken je krijgen ;p
[ afbeelding ]
Geen discussie mogelijk
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hardcore![]()
Dat dat nog niet uitgestorven is
Je faalt kut noob.quote:
Rustig aan hé, MAKKER!quote:
hardcorefan ?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hey Dribbel ik kom zo ff bij jouw onder de flat staan met mn gitaar en versterker zal ik ze ff een poepie laten ruiken!! Ff een beetje SLAAAYEERRRRRRRR door die flat heen pleuren!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Maar dat heeft er niks mee te maken. Je bent een noob.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:
Poostema.quote:
O, je bent een vrouw. Welkom. Cup maat?quote:
Ik lust ze rouw.quote:
Piemelbreedte en -lengte?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, je bent een vrouw. Welkom. Cup maat?
Ik stelde als eerst een vraag.quote:
neuh noobs zijn geen muzikantquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat heeft er niks mee te maken. Je bent een noob.
35, 124. Cm jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |