Ik ben nu bijna 3 jaar bezig, en ik laat twee tattoos verwijderen. Eentje daarvan is al zo goed als weg, de andere heeft helaas wat langer nodig (geduld............................................).quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Cath007 het volgende:
Ja, ik heb 27 mei een afspraak. Een donderdagavond, vrijdagavond ben ik altijd al bezet. Helaas, want het was wel een goede tip om de behandeling op vrijdag te doen.
Ben heel benieuwd en zal jullie op de hoogte houdenGaat idd wel n tijdje duren zoals ik hier heb gelezen, maar vond het daarom ook wel leuk om me bij t topic te voegen. De interesse naar elkaar toe is wel fijn lijkt me als je er zo mee bezig bent.
Maar goed, eerst maar eens aftellen tot 27 mei en dan eens kijken wat er gaat gebeuren...
Met het zetten had ik eigenlijk niet zo veel last. Dat was best te doen. Heb n redelijk hoge pijngrens, dus das mooi meegenomen, maar ik zal absoluut naar die zalf vragen. Als ik alles hier zo lees denk ik die toch wel nodig te hebben...
Hoe lang zijn jullie nu ongeveer precies bezig WHR en Raantje? En zijn er nog meer die ik nu ff vergeet die bezig zijn met het laten verwijderen?
Gr's Cath
da's echt niet gebruikelijk hoor, het hoort in ieder geval niet maar ik heb gewoon een super gevoelige huid, heb bv al 20 jaar niet meer in de zon gezeten. voor de meesten onder ons is het dus niet zo erg gelukkig.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:09 schreef Cath007 het volgende:
wow, dat klinkt heftig, zelfs koorts na n behandeling!! Hoop dat t bij mij wat minder is....
hier moest ik wel even lachen, want ik zit dus altijd exact hetzelfde op een burostoelquote:Op donderdag 15 april 2010 09:09 schreef Cath007 het volgende:
zit eigenlijk nooit op mn stoel zoals t hoort... vaak mn zit mn rechterbeen onder me gevouwen, of zelfs helemaal in kleermakerzit,
da's een goeie, ik weet in ieder geval dat een echt 'verse' tatoeage niet direct verwijdert kan / mag worden, geen idee waarom eerlijk gezegd, denk dat dat iets te maken zal hebben met de beschadiging van de huid door het tatoeren.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:09 schreef Cath007 het volgende:
De tattoo is trouwens redelijk jong nog, oktober 2007, heeft dat ook nog invloed? Gaat t dan sneller/minder snel?
Waarom camoufleer je het dan niet af en toe? Toen mn litteken nog wat aanweziger was heb ik ook Derma Color gebruikt, is in veel tinten dus altijd de juiste erbij. Ik kon ermee sporten, ook zwemmen, en het blijft altijd goed zitten. Kan me voorstellen dat je ook wel ns t idee wil hebben dat je er al vanaf bentquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:53 schreef WRH het volgende:
heel goed Cath, gewoon op je eigen gevoel afgaan, dat is nog altijd de beste manier.
als je je ok voelt met de uitleg en de omgang dan komt het vaak wel goed, je zit er wel voor een tijdje aan vast dus dat is gewoon erg belangrijk.
moet zelf over 2 mnd weer, maandje geleden geweest, weinig te zien sindsdien, maarja, dat is normaal.
helaas nog geen korte rokken voor mij deze zomer
OK, in principe moet het steeds gemakkelijker worden omdat je minder te camoufleren hebt, dat is dan ook wel weer positiefquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef WRH het volgende:
doe ik ook wel hoor, soms gooi ik er wat make up overheen en dan gaat het wel, maar tegelijkertijd gaat dat ook zo tegen mijn gevoel in omdat ik er al zo lang mee bezig ben.
maar ik doe het wel soms, in de zomer, toch lekker korte rok, nadeel is wel dat ik er een half uur mee bezig ben om het beetje goed weg te werken
Kunnen zoveel redenen zijn, ik realiseerde me dat ik mn tatoeage mooi vond, maar het zat was om er altijd mee rond te lopen. Had m ook samen met anderen laten zetten dus te weinig over nagedacht achteraf, alhoewel ik hem ook weer niet zomaar heb laten zetten. Ook veranderen mensen en kun je ineens iets niet meer mooi vinden. Bij anderen kan ik het nog steeds erg mooi vinden maar bij mij pastte het achteraf gewoon niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie een tatoeage weg laten halen?Ben wel nieuwsgierig naar beweegredenen om er weer vanaf te willen.
natuurlijk, maar had er niet echt veel over te zeggen, niet voor niets een ex.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor jullie verhalen! Heeel kut van je ex WRH, maar heb je op het moment dat hij die liet zetten niet gezegd van 'ho eens even!?'?
Pijnlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef WRH het volgende:
[..]
natuurlijk, maar had er niet echt veel over te zeggen, niet voor niets een ex.
Waar haal je Derma Color vandaan? Ik heb vd zomer een bruiloft van n lieve vriendin, maar haar fam en alles (overig erg gezellige mensen) zijn niet zo gecharmeerd van tattoos... op zich geen probleem, maar als ik m kan wegwerken is dat misschien wel zo netjes...quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:59 schreef Samson het volgende:
Waarom camoufleer je het dan niet af en toe? Toen mn litteken nog wat aanweziger was heb ik ook Derma Color gebruikt, is in veel tinten dus altijd de juiste erbij. Ik kon ermee sporten, ook zwemmen, en het blijft altijd goed zitten. Kan me voorstellen dat je ook wel ns t idee wil hebben dat je er al vanaf bentIk kan het iig aanraden.
Morgen is de behandeling. Ik heb al n foto gemaakt, die zal ik er dan ook meteen bijzetten... Eerst ff uitvogelen hoe dat moet op n forum en dan komt t wel goed. Bestelling komt eraan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:45 schreef Raantje het volgende:
Spannend Cath!!! Ik zou me er maar niet te druk om maken, het is echt zo gepiept!
Misschien een voor/na foto..? Ben heel benieuwd namelijk...
Je kunt het gewoon op internet bestellen, maar dan moet je wel de juiste kleur al weten. Ik ben bij een huidtherapeute langsgeweest voor een advies en zij heeft het toen ook voor mij besteld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:09 schreef Cath007 het volgende:
[..]
Waar haal je Derma Color vandaan? Ik heb vd zomer een bruiloft van n lieve vriendin, maar haar fam en alles (overig erg gezellige mensen) zijn niet zo gecharmeerd van tattoos... op zich geen probleem, maar als ik m kan wegwerken is dat misschien wel zo netjes...
[..]
Moeilijk te vinden. Op websites van verwijderaars vind je vaak gephotoshopte exemplaren maar af en toe ook wel iets echts. Ik ben bang dat de realiteit zo is dat je er nooit helemaal vanaf komt. Het laseren heeft altijd impact en in principe is je huid ooit ook al beschadigd door het zetten van de tatoeage. Je krijgt dus helaas nooit meer de huid daar terug die je voor het zetten van de tatoeage had. Vaak ik het dan ook nog zo dat niet elke tatoeage zich goed laat verwijderen. Die van mij ging na tig behandelingen gewoon niet echt weg dus ik heb hem uiteindelijk door een plastisch chirurg in een aantal keren laten verwijderen. Dat moet echter wel kunnen natuurlijk, niet elke plek op je lichaam leent zich daarvoor en dan is laseren wel de beste optie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef ikke043 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook foto's van verwijderde tattoo's?
Ik ben namelijk wel benieuwd hoe goed het tegenwoordig kan, ik ken namelijk maar een iemand die het heeft gedaan en daar is dat niet mooier op geworden. Maar dat was al mss 10-15 jaar geleden gedaan.
Ah ok, tis idd wel erg fijn de juiste kleur te hebben. Zal t vanavond bij de behandeling eens vragen, misschien kunnen zij me verder helpen....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon op internet bestellen, maar dan moet je wel de juiste kleur al weten. Ik ben bij een huidtherapeute langsgeweest voor een advies en zij heeft het toen ook voor mij besteld.
Bij mij doen ze er ook een zalf op, maar die moet er na ong n uur weer af, en daarna een andere zalf. De eerste is n antibiotica zalf en de tweede een verzorgende, helende zalf. Ik kan het verband dus niet laten zitten, maar het lukt me aardig om mezelf in te pakkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:51 schreef WRH het volgende:
douchen inderdaad ook niet de eerste dag, maar moet eerlijk zeggen dat ik dezelfde dag en nacht sowieso het verband uit de kliniek laat zitten, ze doen er na het koelen een flinke laag zalf op en die laat ik 24 uur goed intrekken, pas daarna haal ik het verband eraf en ga ik rustig aan douchen en 2 maal daags opnieuw insmeren.
blij dat het je meeviel, eerste behandeling is toch erg eng, vond het zelf vooral eng omdat ik echt geen idee had wat ik kon verwachten qua gevoel en die vergelijking met een elastiekje die je op meerdere sites leest vond ik echt totaal niet kloppen.
Moet ik inderdaad wel gaan doen , ik weet namelijk totaal nog niet hoelang het duurt voordat het weg is , hoeveel het kost.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Raantje het volgende:
Welkom tuintegel! Heb je de vorige topics ook gelezen? Staan ook best veel foto's in.
Succes!!
Als ik het zo zie kun je goede resultaten verwachten wat het zwart betreft. Ik denk dat je tatoeage niet zo sterk en diep is gezet als die van mij ooit was. Dat zal nu in je voordeel werken. Zo snel al een hele hap uit zo'n lijn gebeurde bij mij echt niet zo snel. De kleur zal idd een ander verhaal kunnen worden. Dat schijnt een stuk lastiger te zijn. Ik zou me heel goed orienteren over wat daarbij je beste opties gaan zijn qua soort laser. maar goed bezig hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:07 schreef Miran78 het volgende:
Nog een keer de foto proberen!
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ok, gelukkig maar, je hebt je goed ingelezenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef T-bag het volgende:
Neee niet bij vossius!![]()
Ik laat het hier in Volendam doen. Hier is een meid die doet tattoeeren, en haar vriend heeft een laser, dus die haalt ze weg.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef T-bag het volgende:
Neee niet bij vossius!![]()
Ik laat het hier in Volendam doen. Hier is een meid die doet tattoeeren, en haar vriend heeft een laser, dus die haalt ze weg.
De een z'n inkt is de ander z'n winstquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef eltigra het volgende:
[..]
de een zn dood is de ander zn brood....
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef Miran78 het volgende:
Hoi Aribia,
Jeetje 4 tegelijk dat is pijnlijk en ook kostbaar zeker? Wel knap dat je ook de beslissing hebt genomen ik kan nu al niet wachten tot ie weg is.
Ik ben benieuwd hoe bescherm jij je tatoeage's na het laseren tegen de zon?
Groetjes Miran
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:38 schreef SRPNTN het volgende:
Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt, Arabia, en dat je er een goed gevoel bij hebt.
Vier tegelijk laseren lijkt me heel pittig! Zitten ze allemaal op hetzelfde lichaamsdeel of niet? En hoe werd er in je omgeving op gereageerd dat je ze weg laat halen?
Ik houd het een beetje voor mezelf, met uitzondering van heel goede vriendin. Het is toch wel een lastig proces, ook voor jezelf en ik verwacht niet dat iedereen het begrijpt.
die zijn soms ook gewoonweg vervelend, de reacties en dan zijn ze heus niet naar bedoeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 04:05 schreef Arabia het volgende:
Ze vragen continue of ze mogen kijken, maar hou het sws de eerste 3 behandelingen allemaal lekker voor mezelf, voordat je reacties krijgt als 'ooh.. hij zit er nog??'
[..]
Hoeveel behandelingen heb je er nu op zitten WRH?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:51 schreef WRH het volgende:
[..]
die zijn soms ook gewoonweg vervelend, de reacties en dan zijn ze heus niet naar bedoeld.
vaak als ik de mijne laat zien reageren mensen ook met een; 'jeetje maar je ziet hem echt nog heel erg duidelijk' en een 'maar hij is nog helemaal niet al half weg ofzo'
nee dat klopt, het gaat nu eenmaal traag en eigenlijk ook meer van onderhuids af ipv bovenaf.
vaak (als hij in de buurt is tenminste) stroopt mijn man zijn mouw op en kan dan aangeven hoe mijn tatoeage er voor behandeling uit zag, nl exact zo diepzwart als de zijne en als je dat er naast houdt is opeens wel heel erg duidelijk dat de mijne nu gewoon lichtgrijs is.
(ik heb nog wel meer tatoeages waar ik overigens heel blij mee ben, maar die zijn allemaal in zacht grijs gezet, dus geen vergelijkingsmateriaal)
maar ondanks dat ik mijn moeder nu ook al 6x heb uitgelegd hoe het proces in zijn werk gaat krijg ik rustig 2 dagen na een behandeling nog te horen: 'laat eens zien, is er wat te zien?'
(nee, een grote pleister... zucht.. pas over 3 mnd zie je misschien iets van de laatste behandeling, soms best frusterend zulke mensen. )
Gewoon doorzettenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef WRH het volgende:
oei, moet ik echt even graven..
ik ben bij deze kliniek begonnen in maart 2008, toen had ik er al 3 behandelingen opzitten bij onze grote vriend in Amsterdam die ik dus nooit meetel. (of het moet voor de huidbeschadiging zijn), dus ik denk een keer of 8 ? (zonder vossius dus)
en halverwege nu schat ik![]()
nog wel wat te gaan ben ik bang...
(maar ik houd mij wederom voor: volgende zomer, volgende zomer..)
Is dat van dat EHBO spul, die gaasjes met rolverbandjes? misschien wel handig voor mijn enkelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:32 schreef WRH het volgende:
moet er wel bij vertellen dat ik een ideale afdek vorm heb; een soort van extra stevig vierkant gaasje met daaraan / op vastgezet 2 verbandjes die ik kan strikken. ik dek dus af met telkens een vers gaasje en doe dan dit gaasje met de 2 bandjes eroverheen zodat vlekken of vocht of zalf gewoon in het te vervangen gaasje komen(snapt iemand het nog?)
bedoel er mee dat ik dus geen gedoe heb met pleisters of andere plakstrips die de huid gaan irriteren en dat het redelijk losjes zit dus ook niet gaat broeien bij hoge temperaturen.
Bij mij is het hetzelfde. Iedereen weet dat de tattoo op mn enkel weggaat, maar bijna niemand weet dat ik er uberhaupt twee heb op mn lies. Maar die zitten netjes verborgenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:32 schreef WRH het volgende:in mijn directe omgeving weet iedereen dat ik 1 tatoeage laat weghalen, wel zo prettig vind ik zelf, het geeft wat ontspanning. zakelijk heb ik het er nooit over en bedek ik de tatoeage dmv kleding of soms make up. mijn overige tatoeages zijn onzichtbaar op bedekte plekken.
Jeetje, sommige mensen hebben ook echt geen geweten daarin he... Idd, hoe verk*** je iemands lijf doe-het-zelf-pakket. Idd zonder extra kennis en verstand van zaken behoorlijk onverantwoord om mensen met n laser aan de slag te laten gaan, en dan op iemands lijf!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:06 schreef WRH het volgende:
wel 2 (!) hele uren duurt deze 'cursus' en het is zelfs gratis als je hte ding koopt, dat dit kan en mag.
ben trouwens deze maand weer aan de beurt, kan nu ook echt wat 'gaatjes' zien dus het gaat langzaam maar zeker toch echt wel de goede kant op.
toch jammer dat het kreng er in een paar uur tijd op gekomen is en er jaren over doet om weer weg te poetsen
Coveren moet maar net een optie zijn natuurlijk. En veel mensen willen er gewoon helemaal vanaf. Gelukkig heeft het voor jou zo wel gewerktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef wendy79 het volgende:
ik ben na 6 behandelingen gestopt, ik zag maar zeeeer weinig resultaat en heb de tattoo laten coveren.. als ik had geweten dat het zo mooi zou worden had ik nooit die 6 behandelingen laten doen.. zonde van mijn geld geweest...
Same herequote:Op zondag 19 september 2010 11:02 schreef SRPNTN het volgende:
Ik had even een tijdje niet zo goed naar mijn tattoo gekeken en nu zag ik echt deeltjes waar de inkt wegvalt! Ik zie mijn huid weer! Dit wel op de plek waar de inkt heel dun was gezet, maar ik zie in ieder geval resultaat. Als ik de dikkere lijnen vergelijk met een andere tattoo van mezelf of mijn vriend dan zijn die echt al meer grijs dan zwart.
Jullie kunnen je misschien voorstellen hoe blij ik was. Het geeft weer goede moed om over een paar weken de derde behandeling te ondergaan.
Begrijp ik hieruit dat ze blauw niet kunnen laseren? Ik heb ook een beetje blauw in mijn tatt en die laseren ze gewoon......?quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Miran78 het volgende:
Hopen dat er ooit nog een laser op de markt komt die deze wel weg kan laseren.
quote:haha, Vossius is dus gewoon verhuisd naar de Pieter Baststraat vlakbij het rijks. Daar zat mijn tandarts vroegerOp dinsdag 26 oktober 2010 09:51 schreef WRH het volgende:
Het lijkt erop dat Vossius een nieuwe tactiek heeft. Momenteel wordt een nieuwe speler op de markt; laser-inc te Amsterdam overal erg positief onder de aandacht gebracht. ook alleen door mensen die zich daar speciaal voor aanmelden en die nog nooit eerder op fora hebben meegesproken over laser of tatoeages.
slechts 2 seconden nader bekijken maakt al duidelijk dat alleen al de websites dezelfde eigenaren hebben, zo toevallig.
ben benieuwd hoelang het duurt voor we hier weer een super enthousiaste maar tot nu toe onbekende volgeling van laser-inc horen.
sommige mensen staan toch ook voor niets in hun drive om geld te verdienen....
quote:daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar inderdaad.Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Raantje het volgende:
Hey WRH, wel goed van je dat je dit hier meldt, zo komt dit topic ook naar boven als op laser-inc gegoogeld wordt..!
wat leuk, nog iemand uit Almere die naar Veldhoven gaat! same here!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef STFB het volgende:
Hallo iedereen,
Ik weet niet zeker of ik de Emla-creme ga halen omdat ik het nou ook weer niet zó pijnlijk vond dat ik het niet volhield.
Nou vroeg ik me af, het is nu geloof ik de 3e dag na de behandeling, of het normaal is dat de huid weer vrij normaal is? Ik heb namelijk geen blaasjes, korstjes of andere dingen gehad. De inkt is wel flink dik zegmaar. en er zitten een soort kleine witte stipjes af en toe, die niet zo met het blote oog te zien zijn.
Ook vroeg ik me af of het invloed heeft dat mijn bh-bandje over de plek schuurt, af en toe voelt dat namelijk een beetje vervelend aan. Kan ik het bandje dan beter even losmaken, of af doen?
Ben benieuwd naar de antwoorden!
Wauw super zo snel reactie!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:41 schreef WRH het volgende:
[..]
wat leuk, nog iemand uit Almere die naar Veldhoven gaat! same here!
vwb je vragen:
.
zal ongetwijfeld ook van de locatie afhangen, waar wat meer vet zit kan de laser meer 'weg' ipv op bv plekken waar geen vet zit en je vrij dicht op het bot zit, dan kan de laser nauwelijks weg en blijft het min of meer kaatsen waardoor de temperatuur inwendig weer meer oploopt.
de tatoeage, dus de inkt zelf die gaat opzetten is redelijk normaal. het gebeurt niet altijd, maar is wel normaal en niets om je zorgen over te maken, gaat vanzelf weer over.
blaasjes / korstjes is ook zoiets dat kan gebeuren, maar lang niet altijd gebeurt. maak wel melding van alle reacties bij de behandelaar, dingen als blaren moeten bij voorkeur niet voorkomen, of minimaal.
het kan altijd natuurlijk, elke huid is uniek, maar laat het wel altijd weten aan de behandelaar zodat hij daar de volgende behandeling op kan aanpassen.
en voor alles geldt natuurlijk! maak pics!
het lijkt nu nog heel ver weg, maar straks ooit heb je daar geen tatoeage meer staan
De reistijd is inderdaad best flink, mijn vriend gaat ook mee inderdaad voor het rijden en de gezelligheid. Wij maken er inderdaad ook een dagje van, heenreis doen we lekker 'n broodje langs de weg. En na de behandeling Eindhoven in, beetje winkeltjes kijken enzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef WRH het volgende:
de reistijd is wel echt flink, maar ik reken dan altijd maar: pf, het is maar een paar keer per jaar, dus wat maakt het uit, als het wekelijks was wordt het een ander verhaal.
lief gaat altijd mee, mijne zit op mijn enkel en ik heb er altijd erg veel last van, dus autorijden is dan heel vervelend. we maken er een half dagje van; stoppen bij de rotonde voor lunch en roséetje, gewoon dat het niet alleen maar iets vervelends is.
het kan wel elke keer verschillen wat de reactie is, denk persoonlijk dat onze vrouwelijke cyclus ook nog wel eens effect kan hebben op zowel pijngrens als reactie.
de ene keer wandel ik lachend rond de rest van de dag, de andere keer gaat mijn hele enkel op slot, wordt 3x zo dik en kan ik bijna niet meer bewegen. soms niets te zien, soms enorm opzetten van de inkt, soms blaren (ik prik ze door en dek ze dan weer af, wel altijd 2 gaatjes zodat er niet te grote druk op 1 gaatje ontstaat, geleerd van de eerste hulp een keer) en inderdaad, soms gewoon helemaal niets, dat ik echt denk;
huh, iets niet goed gegaan?!
maar het hoort er allemaal bij. ben wel zeer blij met de koeling tijdens het laseren, scheelt ook echt enorm.
hoop dat je het niet te erg krijgt, kan echt enorm jeuken zodat je (bijna) je huid kapotkrabt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:27 schreef STFB het volgende:
Oke, ik heb niks gezegd over 'normale' huid.
Het jeukt! Haha, en al is het ongelooflijk vervelend. Het stelt me ook wel weer een beetje gerust.
Nu weet ik tenminste dat er wat gebeurt daar binnen.
Ik zal er wel even lekker een coolpack op leggen zo!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:41 schreef WRH het volgende:
[..]
hoop dat je het niet te erg krijgt, kan echt enorm jeuken zodat je (bijna) je huid kapotkrabt.
gemerkt dat bv anti muggen creme werkt, die jeuk creme dinges en anders koelen, dat scheelt ook vaak.
2 seconden zoeken met google levert op:quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Miran78 het volgende:
Hoi Allemaal,
Fijn om te lezen dat het bij iedereen lekker gaat met het verwijderen, ik vraag me af waarom het blauw van mijn tattoo niet weggaat door deze laser. Ze hebben 3x een proefpikkeltje gezet maar er gebeurde niks daarentegen is de rest van de uitlopers al zeker voor drie kwart weg?
Ik ben benieuwd wie er nog meer ervaring heeft met blauw/groen?
Volgens mij is het slimst om gewoon de topics hier even terug te lezen, meer informatie dan daar al in staat, ook over die kliniek is er bijna niet...quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:28 schreef kuokuo het volgende:
Hoi mensen,
ik had een vraag over mijn tatoeage. Ik wil hem laten weghalen in verband met mijn werk.
de plaats waar de tattoo zit is op mijn hand tussen mijn duim en mijn wijsvinger ( bovenop ).
Hij is denk 1 vierkante cm groot en in een ster vorm. Hij is niet ingekleurd.
Wat denken jullie ervan? Makkelijk weg te halen of zal dat ook nog veel sessies duren?
En ik woon in omgeving Den Bosch dus ik denk dat het dichtsbijzijnde lasercentrum Veldhoven is.
Goede ervaringen of slechte ervaringen met die laserpraktijk.
Dankjewel voor je reactie. Ik had de meeste berichten al gelezen maar dat ging vrijwel altijd over een best grote tatoeage.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Volgens mij is het slimst om gewoon de topics hier even terug te lezen, meer informatie dan daar al in staat, ook over die kliniek is er bijna niet...
haha, ik was zelfs zo snel met mn reactie dat mn laatste zin niet eens af isquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:15 schreef kuokuo het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie. Ik had de meeste berichten al gelezen maar dat ging vrijwel altijd over een best grote tatoeage.
Mijn is klein van formaat. Ik had al even gebeld met lasercentrum en ze zeiden toch dat het tussen de 10-15 sessies lag. Terwijl het eigenlijk maar een mini tattoo is bestaande uit lijntjes.
Ik hoor graag nog wat reacties en zal nog wat meerdere topics doorlezen.
Nogmaals dankjewel voor je snelle reactie.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef SRPNTN het volgende:
Ik vind het ook heel fijn dat ik weer met plezier fantaseer over een volgende tattoo, want dat deze niet bij mij hoort heeft niets te maken met de rest.
Ik moet het met jou eens zijn, als dit het resultaat is na zoveel jaar gaat er iets niet goed met de behandelingen. Lijkt me ook beter om een andere kliniek te bezoeken, echter als er nu al littekenweefsel zit wordt het allemaal lastig. Ik heb zelf ook een slechte verwijdering gehad en uiteindelijk een excisie moeten laten doen (waar ik wel heel blij mee ben).quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:10 schreef Janneman1978 het volgende:
Tijdje niet meer bezocht dit forum. Ik vind de verwijdering op de foto en niet zo mooi uit zien. In Breda is toch hetzelfde als dat van jan aerts. Staat in omgeving Eindhoven niet zo goed aangeschreven. Ben er ook ooit op gesprek geweest. Ben toch blij dat ik toch voor de kliniek Aesthetic heb gekozen. Waarom ga je niet naar Aesthetic in Veldhoven? www.kliniekveldhoven.nl Veel mensen op dit forum zijn hierover tevreden. Hier is veel ervaring en goede apparatuur aanwezig. Ben zelf ook erg tevreden. Bij de gedeeltes die inmiddels weg zijn is niet meer aan de huid te zien dat er een tatoeage heeft gezeten.
Tja, ik denk dat je jezelf een beetje voor de gek aan het houden bent. In principe moet je toch wel weten hoe vaak je nu behandeld bent? Ongeveer 10x? Als de huid ter plekke dikker is is de kans dus groot dat je al littekenweefsel hebt. Dat had ik namelijk ook. En je krijgt toch ook niet zomaar voor niets die littekenpleisters mee? En je zegt, een soort van littekenpleister. Weet je dan wel of dit een goed werkende is? Zit ook nogal verschil tussen. Voor mijn litteken ivm de excisie heb ik indertijd die van Cica care gehad, erg duur, maar ook erg goed. Vervolgens vraag ik me af of tussen laserbehandelingen in het uberhaupt wel gaat werken met die pleisters.... Ik denk dat het in je voordeel zal zijn om eens je licht op te steken in een andere kliniek. Toen ik uiteindelijk (ook veel te lang mee gewacht) bij een andere kliniek liet kijken schrokken ze zich rot!. Dan kun je tenminste horen wat zij ervan denken. Als je zo al hoort dat je behandelaar niet zo goed bekend staat en je deze reacties op dit forum krijgt zou ik toch wel een beetje conclusies gaan trekken. Dit dus alles niet om vervelend te doen, maar misschien kun je met een aangepaste en betere behandeling ergens anders toch nog op een beter resultaat uitkomenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:54 schreef antje23 het volgende:
nou hij is in elk geval niet gestreept ofzo.. de huid is op die plaats gewoon net wat dikker als normaal. hoeveel behandelingen ik heb gehad.. pfoee ik denk ongeveer 10
de tatoeage is wel een keer bijgekleurd geweest dus misschien dat het daarom zo lang duurt? of is het echt abnormaal lang dat het nu duurt?
ik schrik een beetje van de reacties namelijk. ik had gedacht dat het eigenlijk wel goed ging qua verwijderen maar zo te horen valt het tegen?
ik zal proberen eens een betere foto te maken.
Lijkt me een heel goed besluit. Goed om te horen. Dan weet je straks tenminste met meer zekerheid hoe je er voor staat. Ik heb altijd spijt gehad dat ik niet eerder stappen heb ondernomen, maar ja, ik ging er altijd maar van uit dat het wel goed zou zijn. Houd ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef antje23 het volgende:
de afspraak staat er! bij de kliniek in veldhoven. volgende week afspraak en eventueel behandeling
(bijkomend voordeel van een kleine tatoeage die verwijderd moet worden, behandeling is gelijk mogelijk)
ik houd jullie op de hoogte! ik ben zelf ook wel erg benieuwd nu.
Ik heb helemaal niets met Veldhoven en ben daar ook nooit geweest. Echter als ik de foto zie van Antje dan zie ik overeenkomsten met mijn tatoeage waarbij het uiteindelijk helemaal mis is gegaan met het laseren. Ik had flink littekenweefsel. Een behandelaar geeft je ook niet voor de lol littekenpleisters mee... Natuurlijk duurt eea langer dan 10 behandelingen. Ik was ook al veel langer bezig. Echter moet de huid er wel goed blijven uitzien. Het kan toch helemaal geen kwaad dat ze een second opinion krijgt bij een andere kliniek? Ik zou willen dat iemand mij indertijd had gewaarschuwd voor het te laat was. Ik heb uiteindelijk mn tatoeage weg moeten laten snijden om er nog wat acceptabels van te laten maken. Nochtans hoop ik dat het bij Antje dus toch allemaal goed blijkt te zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:09 schreef lady_nogaga het volgende:
antje23 blauw is bekend als een moeilijke kleur om te verwijderen en je verteld dat je tattoo fel blauw was. Dan moet ik zeggen dat het al best wel licht is.
Het duurt wel langer dan 10 behandelingen om een blauwe tattoo te verwijderen dus begrijp de verbasing hier niet.
Je kan deze tattoo niet vergelijken met een compleet zwarte tattoo omdat zwat bekend staat als een makkelijke kleur om te verwijderen.
lijkt wel of hier een aantal mensen aandelen hebben bij kliniek veldhoven...
same here, had een afspraak staan deze week vrijdag, maar helaas, ook afgezegd, wordt het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:14 schreef antje23 het volgende:
heb de afspraak helaas moeten verzetten, vanwege het weer,
nu wordt het pas half januari!
Ik weet dan niet met wat voor apparatuur jij behandeld wordt, maar met een normale laser (waar hier dus steeds over gepraat wordt) wordt de inkt in je lichaam afgevoerd en niet buitenlangs. Dus dan kunnen er echt niet ineens stukjes inkt loskomen bij het afdrogen na douchenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef lady_nogaga het volgende:
Ow ja en ik wil om de 8 weken omdat hoe raar het ook klinkt de 1 ste 2 weken zie ik tog de meeste verandering daarna wordt het steeds minder. En wil snel vanaf ik vind het echt niet mooi. Ik heb het nooit mooi gevonden was gewoon a very big mistake!
Ik weet ook dat vaker behandelen geen zin heeft maar vind 4 x tog te wijnig omdat ik denk dat me lichaam sneller is:-p ben nog jong haha..maar vaker dan dat zou ik ook niet gaan. En bij mij geneest me huid al binnen 1 week dan is het weer helemaal normaal soms blijft het nog een beetje dik maar dat neemt dan gelijdelijk af
Trouwens ong. Na 2 weken na het douchen als ik me afdroog zie ik ook deeltjes inkt loskomen van de oppervlakte gewoon de kleur van de tattoo..
Nou ok, helemaal goed dan toch, veel succes dan met het vervolg van je behandelingen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:11 schreef lady_nogaga het volgende:
Ik wordt behandelt met een gecombineerde yag en rubinlaser. Ik heb begrepen dat de laser verschillende kleuren kan behandelen. Bij mij doet hij de zwart met de yag en de blauw met de rubin.
Over de inktdeeltes, ik denk dat je nu een heel overdreven beeld hebt gevormd van mijn uitleg. het zijn niet hele grote delen inkt maar hele kleine puntjes en niet heel veel ofzo maar het valt wel op af en toe zie ik dan weer paar kleine puntjes...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:36 schreef lady_nogaga het volgende:
Wie zegt dat ik me aangesproken voel ik zeg gewoon me mening. Maar vind het tog een beetje vreemd dat elke x aks ik een reactie plaats jij weer zoeits zegt dan vind je het raar als ik me aangesproken zou voelen. Je hebt veel vooroordelen.. Niet iedereen reageert hier zo fanatiek als jij heb daar ook niet veel tijd of zin in...
Interessante link, aan een kant zonde van een erg mooie tattoo, op zich zag het eruit als een profesioneel mooi gezette tekening. Maar ja, als je ervan af wil. Denk alleen dat als je zo'n grote oppervlakte wil doen het resultaat minder wordt. Je krijgt het nooit helemaal weg natuurlijk. Bij een kleine tattoo niet zo'n probleem, maar als hij zo groot is wordt het lastiger. Dat blijf je altijd zien, en je huid is na herhaaldelijk laseren nooit meer hetzelfde natuurlijk. Ben benieuwd hoe haar excisie uiteindelijk eruit gaat zien. Ik zie nog hechtdraden zitten en het ziet er heel anders uit dan toen dit bij mij gebeurde. Daar moesten in het begin ook pleisters overheen waar ik dan wel weer mee kon douchen. Waar ik bang voor ben is dat ze uiteindelijk een vage afspiegeling van de oude tatoeage over gaat houden met een paar littekens ertussen in.....quote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef lady_nogaga het volgende:
http://www.tinkerbell1.homepage.eu/
Dit is een homepage van iemand uit duitsland die ook haar tattoo verwijdert met laser en chirurgisch... heel interessant om te zien. Ze maakt regelmatig fotos. Die fotos kunnen jullie bekijken door te klikken op fotodokumentation...
Ik zal binnenkort ff een fotootje voor je makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef antje23 het volgende:
@ samson: heb je mss nog een foto van jouw verwijderde tattoo?
ik had wat tijd over de laatste dagen en zat nog eens terug te bladeren in de forums.. zag dat jij hem operatief weg had laten halen? dat is inmiddels al even geleden en vroeg me af hoe het er nu uit zag?
voor mij is dat zowiezo geen optie denk ik.. al zat ik wel even met het idee te spelen, wat heerlijk als die tattoo nou ineens in een keer weg zou zijn!
Dat is dezelfde kliniek, antje. De verschillende websites zijn inderdaad wel een beetje verwarrend.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef antje23 het volgende:
http://www.aestheticclinics.com/
http://www.kliniekveldhoven.nl/
ook kom ik net uit bij 2 totaal verschillende websites van kliniek in veldhoven.
is het nou dezelfde? het adres is hetzelfde maar staat een verschillend telefoon nummer bij.
hopelijk toch niet eentje die meelift op het succes van n ander?
Thanks :-) het trucje kan helaas niet herhaald worden want mn chirurg is ergens vorig jaar overledenquote:
beetje jammer, maar we hebben er dus weer 1....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef jason13 het volgende:
Hey Jason13 hier
Ik ben ook onder behandeling voor het verwijderen van een tatoeage ik laat mij behandelen met zo'n q-switched nd yag laser een profesionele met meerdere standen etc.
Ik was eerst onder behandeling bij een soort van schoonheids specialist die zou mijn tatoo wel even verwijderen ook met een q-switch laser ja zo'n ding van ebay wat waardeloos 5x behandeld geen resultaat.
Nu kom ik bij een laser kliniek in zwolle impulselaser hier wordt je echt profie behandeld goede uitleg etc.
En na 3x behandelingen echt bijna weg inderdaad nog even geduld
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon op internet bestellen, maar dan moet je wel de juiste kleur al weten. Ik ben bij een huidtherapeute langsgeweest voor een advies en zij heeft het toen ook voor mij besteld.
Hi,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:48 schreef SRPNTN het volgende:
@ksjansen376: Begrijp ik hieruit dat je je tattoo nog niet zo lang hebt?
Ik ken het gevoel van die schok, dat je denkt dat iets heel mooi wordt, zo slecht voelt.
Een half jaar na plaatsing ben ik begonnen met verwijderen van de tattoo via laser. Ik ben nu 4 behandelingen verder, binnenkort de 5e. Dan zit ik waarschijnlijk op de helft.
Ik zag al heel gauw resultaat (mijn tattoo is zwart en bestaat uit dikke en dunnere lijnen), en ik heb geen bijwerkingen zoals blaren, langdurige overgevoeligheid, etc. Maar dat is voor iedereen weer anders.
Succes met je besluit!
Deze is echt goed gelukt! ben echt blij voor jequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef Samson het volgende:
Zoals beloofd: onzichtbaar is het natuurlijk niet, maar het bleekt nog steeds verder op :-) Ik ben er erg tevreden mee.
[ link | afbeelding ]
Ze verdoven de huid met een aantal injecties. Vervolgens wordt de tatoeage in 2 a 3x weggesneden. Daarna worden de randen naar elkaar gebracht en onderhuids gehecht. Daarna een verband erop dat enkele weken kan blijven zitten. Er gaat iets overheen waardoor je er gewoon mee kunt douchen. Ik weet niet meer hoeveel tijd er tussen de behandelingen zat, dacht iets van 3 maanden of zo. Het uiteindelijke litteken wordt wel veelal breder dan je in het begin denkt. Bij mij op mn bovenarm zit toch wel spanning op de huid en dan wordt er dus toch steeds aan het litteken getrokken als het ware. Bij mij is de tatoeage in 2x weggesneden en vervolgens heb ik nog een correctie laten doen. Bij dat laatste was het afwachten of dat verschil zou maken. Bij mij heeft dat geen verschil gemaakt. Maar dat wist ik vantevoren. Hoe eea er uiteindelijk uit gaat zien verschilt van persoon tot persoon. De een maakt mooie littekens en de ander niet. Ik heb een lichte huid en dat is positief in dit geval. Het langst moet je wachten op het uitrijpen van het litteken. Dat kan wel een aantal jaren duren. Het duurt erg lang voordat het litteken uiteindelijk helemaal bleek geworden is en minder opvallend is. Wat wel belangrijk is, je hebt dus een echt litteken dat altijd in enige mate zichtbaar zal blijven. Daar moet je dan geen probleem mee hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef antje23 het volgende:
ze kunnen dit in 2 keer doen is me verteld.
dus nu heb ik een vraag aan samson: hoe gaat zoiets in zn werk? kun je me hier iets over vertellen? tijd tussen de behandelingen? genezing? behandeling zelf?
hoop dat je me kunt helpen!
Veel kleiner natuurlijk, dit was namelijk mn tatoeage en een stukje hierboven zie je hoe het er nu uit zietquote:Op maandag 28 februari 2011 18:37 schreef ksjansen376 het volgende:
okay!
Ik heb morgen de afspraak bij de dermatoloog. Hopelijk is snijden een optie
Vraag me af of het litteken even groot is als de tattoe uiteindelijk of meer een grote snee. maar we moeten alles maar afwachten
wauw, ben jaloers! gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:22 schreef antje23 het volgende:
zo... even een flinke update!
na mijn laatste laserbehandeling toch flink aan het denken gezet dat het alsnog 2 jaar zou duren.. minstens... even een diepe inzinking gehad. ook aan het denken gezet over het chirurgisch verwijderen. wat zou het heerlijk zijn er in 2 a 3 keer vanaf te zijn! binnen dit jaar nog!
even heen en weer gemaild met aestetics veldhoven en op consult gesprek geweest.
behandeling is mogelijk! en al snel ook!
ik ben namelijk gister geweest en ze hebben mijn tatoeage gedeeltelijk verwijderd! ze hebben zelfs meer verwijderd dan dat ze in 1e instantie dachten te kunnen verwijderen! ik ben dus helemaal happy! hopelijk kunnen ze dus alles in 2 keer netjes weghalen ipv de 3 keer die ze vooraf dachten nodig te hebben! ik heb geen centje pijn gevoeld en zelfs nu voel ik er nog niets van! mn huid 'trekt' n klein beetje maar dat gevoel is minimaal! (misschien dat het ergste nog komt)
er zit iets overheen wat ik nu 3 weken moet laten zitten en waar ik gewoon mee kan douchen.
over 3 weken terug om de hechtingen te verwijderen! ik ben zo benieuwd! ik kan haast niet wachten!
Netjes hoor! Fijn voor je, ik had idd ook zo'n verband met een soort van plastic ademend iets waarmee ik gewoon kon douchen. Ik neem aan dat ze onderhuids gehecht hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:22 schreef antje23 het volgende:
zo... even een flinke update!
na mijn laatste laserbehandeling toch flink aan het denken gezet dat het alsnog 2 jaar zou duren.. minstens... even een diepe inzinking gehad. ook aan het denken gezet over het chirurgisch verwijderen. wat zou het heerlijk zijn er in 2 a 3 keer vanaf te zijn! binnen dit jaar nog!
even heen en weer gemaild met aestetics veldhoven en op consult gesprek geweest.
behandeling is mogelijk! en al snel ook!
ik ben namelijk gister geweest en ze hebben mijn tatoeage gedeeltelijk verwijderd! ze hebben zelfs meer verwijderd dan dat ze in 1e instantie dachten te kunnen verwijderen! ik ben dus helemaal happy! hopelijk kunnen ze dus alles in 2 keer netjes weghalen ipv de 3 keer die ze vooraf dachten nodig te hebben! ik heb geen centje pijn gevoeld en zelfs nu voel ik er nog niets van! mn huid 'trekt' n klein beetje maar dat gevoel is minimaal! (misschien dat het ergste nog komt)
er zit iets overheen wat ik nu 3 weken moet laten zitten en waar ik gewoon mee kan douchen.
over 3 weken terug om de hechtingen te verwijderen! ik ben zo benieuwd! ik kan haast niet wachten!
Het hangt er erg vanaf hoeveel spanning er op dat deel van je huid staat. Bij mij op mn bovenarm staat best veel spanning dus het litteken is uiteindelijk niet echt een potloodstreepje geworden. Als je straks ziet hoe eea eruit ziet als de hechtingen eruit zijn is ook niet hoe het uiteindelijk gaat zijn. Er is altijd de kans dat het toch breder wordt door de spanning op je huid.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:53 schreef antje23 het volgende:
ze hebben idd ook onderhuids gehecht. ik geloof ook bovenhuids. maar ze zeiden dat ik er uiteindelijk een dun potloodstreepje aan overhield dus daar ben ik allang blij mee!
heb heeft de dag erna nog wel een beetje nagebloed (er zit nu wat bloed onder de in de pleister onder het plastic plakkertje) maar heel weinig.
@ ksjansen: snijden is niet eng. je zou het idd alleen goed zien. mss is dat een optie voor de herfst? als je toch de winter in gaat. Maar k un je wel snijden op een onderarm? boven of onderkant? zit je dan niet met aders enzo?
Hallo Smiley070,quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef smiley070 het volgende:
Hallo,
Ik loop al een tijdje rond met het idee om mijn tatoeage te laten verwijderen.
Kan iemand mij vertellen waar ze goede ervaringen mee hebben,welke plaats.
Er staat op verschillende sites dat het zonder littekens kan maar is dit ook zo?
Ik vind het niet erg om te moeten reizen hiervoor als het maar goed gedaan wordt, en ik er een goed gevoel bij heb.
Dus als iemand me kan helpen, dank je wel
Hoi Mandy,quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef smiley070 het volgende:
@ NenaLois & WRH
Ik lees meer over veldhoven.
De een zegt lasercentrum en de ander kliniek.
geen littekens??
groetjes Mandy
klinkt op zich wel aardig maar dit certificaat heeft verder dus niets te maken met nederlandse wetgeving op gebied van medische organisaties aangezien die nog niet bestaat op het gebied van laser.quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef NenaLois het volgende:
Hallo allemaal,
Na wat info hier op het forum te hebben doorgenomen heb ik e.e.a. nagevraagd bij de praktijk waar ik ga (Het Lasercentrum, Veldhoven); hoe het daar zit. Ik heb nagevraagd hoe medisch het centrum nu werkelijk is. Als antwoord kreeg ik dat zij als eerste en tot op dit moment de enige praktijk zijn die specifiek op tatoeage verwijderen met laser zijn gecertificeerd door een landelijke organisatie die certificeringen aan klinieken mag uitvoeren, dus daarover hoefde ik me geen zorgen te maken.
Ja had ik idd even moeten doen, ik had wel kleine stukjes gelezen maar niet het stukje waarin stond dat je een ook een tatoeage hebt die dubbel gezet is. Heb je ook een idee hoeveel behandelingen je in totaal nodig zal hebben? Ik had zelf gerekend op een stuk of 15 maar het gaat niet zo snel met zo'n tatoeage die dubbel is gezet. En ik las dat jij om de 12 tot 16 weken wordt behandeld? Ik ga om de 8 weken maar ik denk dat om de 12 weken wel beter is met het oog op dat verhaal dat er anders toch weer in dezelfde inktlaag wordt gelaserd en dan duurt het in totaal weer langer voordat de tatoeage weg is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:21 schreef WRH het volgende:
@ 887766
misschien even de vorige pagina's en deeltje 1 t/m 4 eerst zelf lezen voor je naar de bekende weg vraagt?
Ik vind het knap van je dat je zoveel geduld hebt. Ik had het je niet nagedaan om zo lang te moeten wachten op enig resultaat. Hoe staan ze daar in de kliniek tegenover? Hebben ze een inschatting hoeveel jaar je er nog mee bezig zult zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef WRH het volgende:
ik doe inderdaad niet elke 8 weken, is veel te snel op elkaar. en in de zomer doe ik ook liever geen behandelingen, dus het zijn er maar een paar per jaar, dat veroorzaakt dus helaas ook meteen lange doorlooptijd. maar liever dat dan risico op littekens. ik ben sowieso al heel erg voorzichtig hoor, omdat ik mijn eerste paar behandelingen helaas bij een slechte behandelaar heb gezeten, dus ik kan echt uren zitten turen op zoek naar spoortjes van littekenweefsel, ben behoorlijk voorzichtig geworden hierdoor.
(misschien dat ik er daarom soms wat fel bovenop zit, maar ik vind het zo zonde als iemand iets blijvends lelijks of schadelijks krijgt op zijn lijf, je moet er nog je hele leven mee door, slechte behandelaars kan ik echt wel wat aandoen soms, zo makkelijk als ze geld verdienen belangrijker vinden dan andermans unieke lichaam)
met 15 behandelingen klaar... zou wel willen maar verwacht niet dat dat gaat lukken![]()
inderdaad een cover up, inkt op inkt, goed diep gezet, goed inktzwart gezet..
soms zou ik willen dat ik een slechte tatoeëerder had gehad![]()
eentje die het gewoon minder goed had gezet, dan was het nu waarschijnlijk al verder weg geweest, maarja, kunt niet alles hebben.
het blijft gewoon niet alleen een lichamelijk iets maar ook echt een mentaal iets; als eenmaal de knop om is en je wilt iets weg hebben is het pas na een lange tijd weg, in tegenstelling tot het zetten van een tatoeage dat gemiddeld in een paar uurtjes gedaan is.
juist dat mentale gedeelte van besluit en dan dus maar zitten wachten tot het echt eindelijk weg is, vind ik persoonlijk het zwaarste, kan het ding wel wegkijken inmiddels.
maar het gaat met ups en downs, ene maand denk ik 'ach, het schiet al op, zie al witte gaatjes vallen' en de andere maand kijk ik er zwaar depressed naar en denk bij mijzelf 'boehoe, waarom is het nog steeds zo zichtbaar, zodat ik nog steeds niet in een korte rok kan zonder kousen'.
en ja , leuk, de zomer komt er aan... niet leuk dus...
nee niet echt een idee. we bekijken het van keer tot keer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je dat je zoveel geduld hebt. Ik had het je niet nagedaan om zo lang te moeten wachten op enig resultaat. Hoe staan ze daar in de kliniek tegenover? Hebben ze een inschatting hoeveel jaar je er nog mee bezig zult zijn?
Gewoon maar op deze voet doorgaan lijkt m dan idd het best. Misschien heb je geluk en komt er nog een nieuwe methode op de markt die beter/sneller werkt. Degene die dat uitvindt heeft goud in handen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:44 schreef WRH het volgende:
[..]
nee niet echt een idee. we bekijken het van keer tot keer.
ik heb natuurlijk wel voor mijzelf een bepaald punt waarvan ik zeg; ok, klaar nu, in kleine gedeelten gaan snijden en dan maar littekens.
het gaat met snijden wel echt heel lelijk worden omdat het nauwelijks te doen is maar voor mijzelf heb ik daar wel steeds meer vrede mee.
ik heb ook geen geduld hoorhet is meer dat ik later tegen mezelf moet kunnen zeggen dat ik het echt gedaan heb tot het punt waar ik en de kliniek zeggen; ok, jammer maar meer zit er niet in, we gaan niet meer kijken naar littekenloos maar naar zo min mogelijk littekens / zo ok mogelijk en dat punt zit ik nog niet.
Hij is ongeveer 5x5. Maar niet helemaal bedekt want het zijn mijn initialen. Dus er is in dat stuk nog veel vel zichtbaar zeg maar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef WRH het volgende:
de kosten zijn in zoverre moeilijk aan te geven omdat dit afhankelijk is van de grootte.
de grootte bepaald nl hoelang een behandeling duurt (1 enkele behandeling bedoel ik dan, niet het totale traject).
voor een klein hartje ben je natuurlijk aanzienlijk minder tijd kwijt dan voor een complete draak op je rug.
de duur van het totale traject telt dan ook, want als het een moeilijk weg te krijgen tatoeage is heb je meer behandelingen nodig en aangezien je per behandeling betaald ben je dan dus weer meer geld kwijt.
al kost het op den duur bij de meeste behandelaren minder omdat de tatoeage zelf kleiner zal worden, dus weer een kleiner oppervlak dat behandeld moet worden dus gaat dan de prijs voor een enkel behandeling weer omlaag.
heb je plannen tliciouz?
daar waag ik mij niet aan omdat het er ook van afhangt waar je het laat doen, behandelaars hebben ieder hun eigen prijsstelling en ik ben geen behandelaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij is ongeveer 5x5. Maar niet helemaal bedekt want het zijn mijn initialen. Dus er is in dat stuk nog veel vel zichtbaar zeg maar.
Maar kun je misschien een schatting geven? Ben daar erg benieuwd naar ..
Hoi,quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef tliciouz het volgende:
Wat kost het gemiddeld nou om een tat te laten verwijderen?
Waarom wil je die verwijderen als ik het vragen mag?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Seven002 het volgende:
Heb even een fotootje gemaakt van mijn kunstwerk :-))
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |