abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:59:14 #101
308860 Arabia
Live Life.
pi_85833223
@WRH Nee, gelukkig echt een opgezette pols, tot nu toe nog helemaal geen last gehad van blaren etc. Tot 3 dagen na de behandeling zijn de plekker flink opgezet, en ligt de inkt bovenop de huid.
De inkt begint al te verkleuren (hou ik mijzelf heel hard voor)

Hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat>
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:35:51 #102
308860 Arabia
Live Life.
pi_85834497
Had iemand hier trouwens ervaring met rejuvi? Ik kon mij vaag herinneren een hele tijd geleden hier iets over gelezen te hebben.. Zag het gister in een documentaire, zag er heel effectief uit, te mooi om waar te zijn?
pi_85840150
Ik lasin de viva deze week een drama-ervaring met dat spul... Staat een heel artikel in over spijt van tattoo's, erg interessant.
I had a signature once. It was awful.
pi_85858118
@zoeperzazke Echt? Ga morgen gelijk even in de winkel kijken offie er nog ligt! Bedankt voor je reactie trouwens, het leek idd al te mooi om waar te zijn..

[ Bericht 1% gewijzigd door Arabia op 30-08-2010 01:07:44 ]
pi_85876033
rejuvi is echt niet aan te raden, tenzij je into scarfing bent ;)
alles weer minder dik inmiddels? ligt de tatoeage er nog boven op of begint deze ook weer normaal te worden?

zelf net vandaag weer geweest, gelukkig geen pijnlijke behandeling, de koeling tijdens het laseren maakt ook echt een wereld van verschil, heel blij dat ze die gebruiken.
begint inmiddels wel weer flink te kloppen en de huid brandt dwars door mijn kleding heen, extra kacheltje niet nodig :)

ook even gevraagd naar de website; klopt dat ze inderdaad een nieuwe website hebben, het is nu alleen nog www.kliniekveldhoven.nl
denk dat de oude 1 dezer dagen wel zal verdwijnen. moet zeggen dat ik de nieuwe een stuk overzichtelijker vind maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_86010269
@Wrh

De tattoo's zijn een stuk minder dik, maar liggen idd nog flink bovenop de huid, en branden nu een week later nog steeds :-( jeuk begint ook flink door te komen, dus we genieten er weer van

De koeling doet inderdaad wonderen, anders zou het een heus martelwerktuig zijn..

Hoe verloopt het bij jou, begin je al wat resultaat te zien?
pi_86013061
komt wel iets resultaat, zie 1 'slingertje' dat echt al minder wordt. verder een hele hoop 'gaatjes' lichtere huid overal tussenin.
als het niet zo langzaam zou gaan best een grappig gezicht ;)

dit keer heel even dezelfde dag en dag erna kleine blaar, was vrij snel weer weg (doorgeprikt) en de volgende avond begon al de jeuk, echt extreem vroeg, meestal duurt dat wel een paar dagen.
ziet er nu erg goed uit, op dat rode na van het krabben :@

die jeuk komt ook echt in aanvallen, dan begint het enorm te branden (kunt dan echt een hand boven de huid laten zweven en nog de hitte voelen die er vanaf komt) en vlak erna begint het dan echt enorm te jeuken.
heb er nu wel iets op gevonden: mits de huid dicht is en geen blaren smeer ik het bij gloeien meteen in met aloe vera gel, dat verkoelt behoorlijk en als de hitte eruit is, verdwijnt ook de jeuk.
pi_86111790
Fijn de verhalen hier nog steeds te lezen!
Over vier weken mag ik weer, voor de derde behandeling. Hopelijk ga ik dan wat meer resultaat zien. Maar zoals de topictitel al zegt; geduld is een schone zaak...
Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed en lopen de behandelingen voorspoedig!
pi_86140062
Wie heeft ervaring met Jan Aart, hij heeft 3 vestiging waar die tattoos verwijderd.(veldhoven,breda en heerlen)
Word er bij jullie ook met een koeler gewerkt.
pi_86156275
Jan Aart, nooit van gehoord. bij googlen komt deze site (oa) naar boven, neem aan dat je die bedoeld?
Waarschijnlijk een nieuwe speler op de markt, persoonlijk geen ervaringen en ook nog nergens van horen zeggen (schrijven)
Wil je er naartoe?
(en zoja, waarom een nieuwe onbekende, terwijl er juist in die regio al wat goed bekendstaande zitten? moet het natuurlijk zelf weten en wil ook helemaal niet zeggen dat je altijd maar naar de gevestigde orde moet of dat een nieuwe behandelaar niet goed zou zijn, maar aangezien het om je lijf gaat, waarom het risico nemen van misgokken?)
pi_86160651
Sorry hij heet Jan Aarts.

Hij geeft ook veel advies over tattoos verwijderen zie ik via google.
Op de site staat dat die met de nieuwste laser werkt maar dat zegt iedereen.
Daarom mij vraag is er iemand al bij hem geweest want er staat 12 jaar ervaring,Dus dan moet iemand hem kennen.
Dit is zijn website

http://www.tatoeagespijt.nl/
pi_86594207
mamahuevo: Ik heb deze website inderdaad ook gezien toen ik zocht naar een behandelaar, maar ik weet nog dat het op mij niet heel goed overkwam (de naam alleen al: tatoeagespijt.nl...). Dat zegt niets hoor, wat ik heb verder dus geen ervaring met deze kliniek.

Maar: ik had gister een kleine doorbraak! Ik postte een paar weken terug dat ik nog niet echt resultaat zag (na 2 behandelingen, ook niet zo gek), maar nu wel! Ik had even een tijdje niet zo goed naar mijn tattoo gekeken en nu zag ik echt deeltjes waar de inkt wegvalt! Ik zie mijn huid weer! Dit wel op de plek waar de inkt heel dun was gezet, maar ik zie in ieder geval resultaat. Als ik de dikkere lijnen vergelijk met een andere tattoo van mezelf of mijn vriend dan zijn die echt al meer grijs dan zwart.
Jullie kunnen je misschien voorstellen hoe blij ik was. Het geeft weer goede moed om over een paar weken de derde behandeling te ondergaan.

Hopelijk gaat het bij jullie ook voorspoedig! De zomer is duidelijk weer voorbij dus degenen met tattoos op zichtbare plaatsen hoeven tenminste niet meer zo moeilijk te doen met verbandjes, zonnecreme, etc. Fijn!
pi_86873436
Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels terug van vakantie en heb mijn tweede laserbehandeling gehad, het resultaat mag er zijn zeg ze gaf aan dat ze 'm nu wat dieper had ingeteld al na een week zie ik resultaat wel erg jammer dat het bloemtje zelf het blauw niet weg wil ben dus nu alleen de tentakels aan het laseren.
Hopen dat er ooit nog een laser op de markt komt die deze wel weg kan laseren. Probeer binnenkort wel even een foto te posten dan kunnen jullie weer even kijken.

Ik ga over 8 weken weer laseren wil volgend jaar echt zonder pleister op vakantie!!

Groetjes en sterkte allemaal met laseren :)
pi_87235980
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:02 schreef SRPNTN het volgende:
Ik had even een tijdje niet zo goed naar mijn tattoo gekeken en nu zag ik echt deeltjes waar de inkt wegvalt! Ik zie mijn huid weer! Dit wel op de plek waar de inkt heel dun was gezet, maar ik zie in ieder geval resultaat. Als ik de dikkere lijnen vergelijk met een andere tattoo van mezelf of mijn vriend dan zijn die echt al meer grijs dan zwart.
Jullie kunnen je misschien voorstellen hoe blij ik was. Het geeft weer goede moed om over een paar weken de derde behandeling te ondergaan.
Same here :D Ik inspecteer mijn tatts niet dagelijks, maar als ik ze nu met eerst vergelijk, zie je echt verschil en idd soms ook puntjes die weer huidskleur zijn :D
Volgens mij lopen wij met behandelingen redelijk gelijk :D Ik mag a.s. maandag weer, voor de 3e keer :)

Er zit nu trouwens een bultje op de plek van mn roosje, bij de leeuw... Ga maandag even vragen wat t kan zijn en of t schadelijk/onverstandig is om door te laseren...

quote:
Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Miran78 het volgende:
Hopen dat er ooit nog een laser op de markt komt die deze wel weg kan laseren.
Begrijp ik hieruit dat ze blauw niet kunnen laseren? Ik heb ook een beetje blauw in mijn tatt en die laseren ze gewoon......?
pi_87968755
Het lijkt erop dat Vossius een nieuwe tactiek heeft. Momenteel wordt een nieuwe speler op de markt; laser-inc te Amsterdam overal erg positief onder de aandacht gebracht. ook alleen door mensen die zich daar speciaal voor aanmelden en die nog nooit eerder op fora hebben meegesproken over laser of tatoeages.
slechts 2 seconden nader bekijken maakt al duidelijk dat alleen al de websites dezelfde eigenaren hebben, zo toevallig.
ben benieuwd hoelang het duurt voor we hier weer een super enthousiaste maar tot nu toe onbekende volgeling van laser-inc horen.
sommige mensen staan toch ook voor niets in hun drive om geld te verdienen....
pi_88001486
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 09:51 schreef WRH het volgende:
Het lijkt erop dat Vossius een nieuwe tactiek heeft. Momenteel wordt een nieuwe speler op de markt; laser-inc te Amsterdam overal erg positief onder de aandacht gebracht. ook alleen door mensen die zich daar speciaal voor aanmelden en die nog nooit eerder op fora hebben meegesproken over laser of tatoeages.
slechts 2 seconden nader bekijken maakt al duidelijk dat alleen al de websites dezelfde eigenaren hebben, zo toevallig.
ben benieuwd hoelang het duurt voor we hier weer een super enthousiaste maar tot nu toe onbekende volgeling van laser-inc horen.
sommige mensen staan toch ook voor niets in hun drive om geld te verdienen....
haha, Vossius is dus gewoon verhuisd naar de Pieter Baststraat vlakbij het rijks. Daar zat mijn tandarts vroeger :D
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_88082393
Hey WRH, wel goed van je dat je dit hier meldt, zo komt dit topic ook naar boven als op laser-inc gegoogeld wordt..!
Ik ben vorige week geweest, en voor het eerst heb ik flinke blaren op mn schouder gekregen. Gelukkig is het nu alweer genezen (zo snel!) en heb ik (ook voor het eerst) het idee dat ook bij deze tattoo het verschil met vóór de behandeling nu duidelijk te zien is.
pi_88111683
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Raantje het volgende:
Hey WRH, wel goed van je dat je dit hier meldt, zo komt dit topic ook naar boven als op laser-inc gegoogeld wordt..!
daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar inderdaad.

goed dat het zichtbaar wordt!
doet het bij mij inmiddels, hoewel minimaal, ook gelukkig, ik zie diverse witte puntjes verschijnen. spannend, het wordt zo nog zo'n omgekeerd spelletje; welk figuurtje komt er langzaam tevoorschijn? hah, absoluut naakte witte huid!
pi_88362837
Hallo iedereen,

Ik ben na een hele poos twijfelen en researchen tot de beslissing gekomen dat ik m'n tattoo wil laten verwijderen.
Na hier heel veel positieve reacties te hebben gelezen heb ik ongeveer 2 maanden geleden een afspraak gemaakt bij de kliniek in Veldhoven, en was ik afgelopen dinsdag aan de beurt!
Ik vond het op het begin heel spannend. Ik woon in Almere dus het was een redelijke reis naar Veldhoven, maar toen ik eenmaal de kamer binnenstapte voor het gesprek voelde ik me reuze op m'n gemak.

Ze waren heel vriendelijk, en hebben me het hele laserverhaal nog een aantal keer haarfijn uitgelegd.
Uiteindelijk heb ik na een 1 uur durend gesprek besloten om de behandeling maar meteen te starten.
Ik wist totaal niet wat ik kon verwachten, buiten het elastiekjes verhaal, en vond de behandeling dan ook wel redelijk pijnlijk en een heel ander gevoel dan elastiekjes die tegen je huid aan schieten. Ik weet niet zeker of ik de Emla-creme ga halen omdat ik het nou ook weer niet zó pijnlijk vond dat ik het niet volhield.

Nou vroeg ik me af, het is nu geloof ik de 3e dag na de behandeling, of het normaal is dat de huid weer vrij normaal is? Ik heb namelijk geen blaasjes, korstjes of andere dingen gehad. De inkt is wel flink dik zegmaar. en er zitten een soort kleine witte stipjes af en toe, die niet zo met het blote oog te zien zijn.
Ook vroeg ik me af of het invloed heeft dat mijn bh-bandje over de plek schuurt, af en toe voelt dat namelijk een beetje vervelend aan. Kan ik het bandje dan beter even losmaken, of af doen?

Ben benieuwd naar de antwoorden!
pi_88367243
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef STFB het volgende:
Hallo iedereen,

Ik weet niet zeker of ik de Emla-creme ga halen omdat ik het nou ook weer niet zó pijnlijk vond dat ik het niet volhield.

Nou vroeg ik me af, het is nu geloof ik de 3e dag na de behandeling, of het normaal is dat de huid weer vrij normaal is? Ik heb namelijk geen blaasjes, korstjes of andere dingen gehad. De inkt is wel flink dik zegmaar. en er zitten een soort kleine witte stipjes af en toe, die niet zo met het blote oog te zien zijn.

Ook vroeg ik me af of het invloed heeft dat mijn bh-bandje over de plek schuurt, af en toe voelt dat namelijk een beetje vervelend aan. Kan ik het bandje dan beter even losmaken, of af doen?

Ben benieuwd naar de antwoorden!
wat leuk, nog iemand uit Almere die naar Veldhoven gaat! same here!

vwb je vragen:
creme; ja ik zou het wel doen eigenlijk, de pijn van de behandeling verschilt per keer, dus niet als de eerste 2x niet pijnlijk was, de 3de keer ook weer niet pijnlijk, valt eigenlijk geen peil op te trekken.
zal ongetwijfeld ook van de locatie afhangen, waar wat meer vet zit kan de laser meer 'weg' ipv op bv plekken waar geen vet zit en je vrij dicht op het bot zit, dan kan de laser nauwelijks weg en blijft het min of meer kaatsen waardoor de temperatuur inwendig weer meer oploopt.
en anders hou je de creme voor een keer proberen, ik vind het zelf in ieder geval echt vele malen prettiger.
creme is te koop bij kliniek veldhoven zelf.

invloed van een bh bandje; nee, niet echt, het werk van de laser wordt onderhuids / inwendig gedaan, dus aan de buitenkant een beetje schuren zou ik mij niet te druk om maken. als het vervelend voelt (is vaak zo de eerste paar dagen na behandeling, gevoelig) proberen of je bv op vrijdag behandeld kunt worden, dan misschien het weekend bh-loos door het leven gaan ;)

de tatoeage, dus de inkt zelf die gaat opzetten is redelijk normaal. het gebeurt niet altijd, maar is wel normaal en niets om je zorgen over te maken, gaat vanzelf weer over.
sterker nog, het kan ook spontaan 2 mnd na de behandeling gebeuren, dan is duidelijk onderhuids weer iets bezig. de werking van de laser gaat rustig 3 mnd minimaal door, dus in die tijd kan het geregeld gebeuren dat de inkt opeens naar boven komt of opzet. (bij mij gaat dit altijd gepaard met mega jeuk, maar dat is niet bij iedereen zo)

blaasjes / korstjes is ook zoiets dat kan gebeuren, maar lang niet altijd gebeurt. maak wel melding van alle reacties bij de behandelaar, dingen als blaren moeten bij voorkeur niet voorkomen, of minimaal.
het kan altijd natuurlijk, elke huid is uniek, maar laat het wel altijd weten aan de behandelaar zodat hij daar de volgende behandeling op kan aanpassen.

en voor alles geldt natuurlijk! maak pics!
het lijkt nu nog heel ver weg, maar straks ooit heb je daar geen tatoeage meer staan :Y
pi_88368479
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 15:41 schreef WRH het volgende:

[..]

wat leuk, nog iemand uit Almere die naar Veldhoven gaat! same here!

vwb je vragen:
.
zal ongetwijfeld ook van de locatie afhangen, waar wat meer vet zit kan de laser meer 'weg' ipv op bv plekken waar geen vet zit en je vrij dicht op het bot zit, dan kan de laser nauwelijks weg en blijft het min of meer kaatsen waardoor de temperatuur inwendig weer meer oploopt.

de tatoeage, dus de inkt zelf die gaat opzetten is redelijk normaal. het gebeurt niet altijd, maar is wel normaal en niets om je zorgen over te maken, gaat vanzelf weer over.

blaasjes / korstjes is ook zoiets dat kan gebeuren, maar lang niet altijd gebeurt. maak wel melding van alle reacties bij de behandelaar, dingen als blaren moeten bij voorkeur niet voorkomen, of minimaal.
het kan altijd natuurlijk, elke huid is uniek, maar laat het wel altijd weten aan de behandelaar zodat hij daar de volgende behandeling op kan aanpassen.

en voor alles geldt natuurlijk! maak pics!
het lijkt nu nog heel ver weg, maar straks ooit heb je daar geen tatoeage meer staan :Y
Wauw super zo snel reactie!

Aha, oke. Ik heb de tattoo op m'n schouderblad dus erg veel vel/vet heb ik daar niet haha.
Ik zal inderdaad de creme dan gewoon aanschaffen! Kwaad kan het iniedergeval niet dus dat scheelt.

Zolang het bh-bandje geen kwaad kan vind ik het vervelende gevoel niet zo erg!
Het ging me er vooral om dat het geen schade zou aanrichten.

Oke, wat grappig dat je dat nog na 2 maanden ineens kan voelen met die jeuk enzo! Ik had eigenlijk een beetje verwacht dat qua jeuk, en pijn de eerste periode na het laseren het ergst zou zijn.

Ik zal het in de gaten houden met blaasjes e.d. maar ik was zo verrast dat ik geen vreemde dingen zag dat ik het toch eens wilde na vragen, haha.

Ik heb gisteren even een foto gemaakt, zal wel proberen 'm vanavond of morgen te posten!
De behandelaar heeft voor, en na het laseren ook foto's gemaakt!

Ik had inderdaad gelezen dat je ook uit Almere komt, daardoor dacht ik eigenlijk ach wat zal die reistijd ook. Als ik daardoor een betere behandeling krijg boeit me het me niet zoveel.

Ik kan niet wachten tot de volgende behandeling! Haha, loop mezelf (zoals iedereen waarschijnlijk) gek te maken door te zoeken naar verandering. Ben echt heel benieuwd naar het resultaat!
pi_88369572
de reistijd is wel echt flink, maar ik reken dan altijd maar: pf, het is maar een paar keer per jaar, dus wat maakt het uit, als het wekelijks was wordt het een ander verhaal.
lief gaat altijd mee, mijne zit op mijn enkel en ik heb er altijd erg veel last van, dus autorijden is dan heel vervelend. we maken er een half dagje van; stoppen bij de rotonde voor lunch en roséetje, gewoon dat het niet alleen maar iets vervelends is.

het kan wel elke keer verschillen wat de reactie is, denk persoonlijk dat onze vrouwelijke cyclus ook nog wel eens effect kan hebben op zowel pijngrens als reactie.
de ene keer wandel ik lachend rond de rest van de dag, de andere keer gaat mijn hele enkel op slot, wordt 3x zo dik en kan ik bijna niet meer bewegen. soms niets te zien, soms enorm opzetten van de inkt, soms blaren (ik prik ze door en dek ze dan weer af, wel altijd 2 gaatjes zodat er niet te grote druk op 1 gaatje ontstaat, geleerd van de eerste hulp een keer) en inderdaad, soms gewoon helemaal niets, dat ik echt denk;
huh, iets niet goed gegaan?!
maar het hoort er allemaal bij. ben wel zeer blij met de koeling tijdens het laseren, scheelt ook echt enorm.
pi_88369862
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef WRH het volgende:
de reistijd is wel echt flink, maar ik reken dan altijd maar: pf, het is maar een paar keer per jaar, dus wat maakt het uit, als het wekelijks was wordt het een ander verhaal.
lief gaat altijd mee, mijne zit op mijn enkel en ik heb er altijd erg veel last van, dus autorijden is dan heel vervelend. we maken er een half dagje van; stoppen bij de rotonde voor lunch en roséetje, gewoon dat het niet alleen maar iets vervelends is.

het kan wel elke keer verschillen wat de reactie is, denk persoonlijk dat onze vrouwelijke cyclus ook nog wel eens effect kan hebben op zowel pijngrens als reactie.
de ene keer wandel ik lachend rond de rest van de dag, de andere keer gaat mijn hele enkel op slot, wordt 3x zo dik en kan ik bijna niet meer bewegen. soms niets te zien, soms enorm opzetten van de inkt, soms blaren (ik prik ze door en dek ze dan weer af, wel altijd 2 gaatjes zodat er niet te grote druk op 1 gaatje ontstaat, geleerd van de eerste hulp een keer) en inderdaad, soms gewoon helemaal niets, dat ik echt denk;
huh, iets niet goed gegaan?!
maar het hoort er allemaal bij. ben wel zeer blij met de koeling tijdens het laseren, scheelt ook echt enorm.
De reistijd is inderdaad best flink, mijn vriend gaat ook mee inderdaad voor het rijden en de gezelligheid. Wij maken er inderdaad ook een dagje van, heenreis doen we lekker 'n broodje langs de weg. En na de behandeling Eindhoven in, beetje winkeltjes kijken enzo.

Ik denk inderdaad dat je over de vrouwelijke cyclus wel eens gelijk zou kunnen hebben, ja! Met bijvoorbeeld harsen merk ik dat namelijk ook heel erg.
Goed om te weten dat het per behandeling heel erg verschilt hoe je er op reageert! Dat ik niet volgende keer heel erg schrik als het dan ineens een stuk meer pijn doet o.i.d.
Ik had trouwens geen koeling tijdens het laseren, die was in gebruik of zoiets. Hij koelde na de behandeling, die overigens nog geen 40 sec. duurde, met een coolpack. Dat vond ik ook prima.
Maar de volgende keer zal ik ook wel koeling hebben denk ik dan!
pi_88407715
Oke, ik heb niks gezegd over 'normale' huid.
Het jeukt! Haha, en al is het ongelooflijk vervelend. Het stelt me ook wel weer een beetje gerust.
Nu weet ik tenminste dat er wat gebeurt daar binnen.
pi_88410389
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:27 schreef STFB het volgende:
Oke, ik heb niks gezegd over 'normale' huid.
Het jeukt! Haha, en al is het ongelooflijk vervelend. Het stelt me ook wel weer een beetje gerust.
Nu weet ik tenminste dat er wat gebeurt daar binnen.
hoop dat je het niet te erg krijgt, kan echt enorm jeuken zodat je (bijna) je huid kapotkrabt.
gemerkt dat bv anti muggen creme werkt, die jeuk creme dinges en anders koelen, dat scheelt ook vaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')