Same herequote:Op zondag 19 september 2010 11:02 schreef SRPNTN het volgende:
Ik had even een tijdje niet zo goed naar mijn tattoo gekeken en nu zag ik echt deeltjes waar de inkt wegvalt! Ik zie mijn huid weer! Dit wel op de plek waar de inkt heel dun was gezet, maar ik zie in ieder geval resultaat. Als ik de dikkere lijnen vergelijk met een andere tattoo van mezelf of mijn vriend dan zijn die echt al meer grijs dan zwart.
Jullie kunnen je misschien voorstellen hoe blij ik was. Het geeft weer goede moed om over een paar weken de derde behandeling te ondergaan.
Begrijp ik hieruit dat ze blauw niet kunnen laseren? Ik heb ook een beetje blauw in mijn tatt en die laseren ze gewoon......?quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Miran78 het volgende:
Hopen dat er ooit nog een laser op de markt komt die deze wel weg kan laseren.
quote:haha, Vossius is dus gewoon verhuisd naar de Pieter Baststraat vlakbij het rijks. Daar zat mijn tandarts vroegerOp dinsdag 26 oktober 2010 09:51 schreef WRH het volgende:
Het lijkt erop dat Vossius een nieuwe tactiek heeft. Momenteel wordt een nieuwe speler op de markt; laser-inc te Amsterdam overal erg positief onder de aandacht gebracht. ook alleen door mensen die zich daar speciaal voor aanmelden en die nog nooit eerder op fora hebben meegesproken over laser of tatoeages.
slechts 2 seconden nader bekijken maakt al duidelijk dat alleen al de websites dezelfde eigenaren hebben, zo toevallig.
ben benieuwd hoelang het duurt voor we hier weer een super enthousiaste maar tot nu toe onbekende volgeling van laser-inc horen.
sommige mensen staan toch ook voor niets in hun drive om geld te verdienen....
quote:daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar inderdaad.Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Raantje het volgende:
Hey WRH, wel goed van je dat je dit hier meldt, zo komt dit topic ook naar boven als op laser-inc gegoogeld wordt..!
wat leuk, nog iemand uit Almere die naar Veldhoven gaat! same here!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef STFB het volgende:
Hallo iedereen,
Ik weet niet zeker of ik de Emla-creme ga halen omdat ik het nou ook weer niet zó pijnlijk vond dat ik het niet volhield.
Nou vroeg ik me af, het is nu geloof ik de 3e dag na de behandeling, of het normaal is dat de huid weer vrij normaal is? Ik heb namelijk geen blaasjes, korstjes of andere dingen gehad. De inkt is wel flink dik zegmaar. en er zitten een soort kleine witte stipjes af en toe, die niet zo met het blote oog te zien zijn.
Ook vroeg ik me af of het invloed heeft dat mijn bh-bandje over de plek schuurt, af en toe voelt dat namelijk een beetje vervelend aan. Kan ik het bandje dan beter even losmaken, of af doen?
Ben benieuwd naar de antwoorden!
Wauw super zo snel reactie!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:41 schreef WRH het volgende:
[..]
wat leuk, nog iemand uit Almere die naar Veldhoven gaat! same here!
vwb je vragen:
.
zal ongetwijfeld ook van de locatie afhangen, waar wat meer vet zit kan de laser meer 'weg' ipv op bv plekken waar geen vet zit en je vrij dicht op het bot zit, dan kan de laser nauwelijks weg en blijft het min of meer kaatsen waardoor de temperatuur inwendig weer meer oploopt.
de tatoeage, dus de inkt zelf die gaat opzetten is redelijk normaal. het gebeurt niet altijd, maar is wel normaal en niets om je zorgen over te maken, gaat vanzelf weer over.
blaasjes / korstjes is ook zoiets dat kan gebeuren, maar lang niet altijd gebeurt. maak wel melding van alle reacties bij de behandelaar, dingen als blaren moeten bij voorkeur niet voorkomen, of minimaal.
het kan altijd natuurlijk, elke huid is uniek, maar laat het wel altijd weten aan de behandelaar zodat hij daar de volgende behandeling op kan aanpassen.
en voor alles geldt natuurlijk! maak pics!
het lijkt nu nog heel ver weg, maar straks ooit heb je daar geen tatoeage meer staan
De reistijd is inderdaad best flink, mijn vriend gaat ook mee inderdaad voor het rijden en de gezelligheid. Wij maken er inderdaad ook een dagje van, heenreis doen we lekker 'n broodje langs de weg. En na de behandeling Eindhoven in, beetje winkeltjes kijken enzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef WRH het volgende:
de reistijd is wel echt flink, maar ik reken dan altijd maar: pf, het is maar een paar keer per jaar, dus wat maakt het uit, als het wekelijks was wordt het een ander verhaal.
lief gaat altijd mee, mijne zit op mijn enkel en ik heb er altijd erg veel last van, dus autorijden is dan heel vervelend. we maken er een half dagje van; stoppen bij de rotonde voor lunch en roséetje, gewoon dat het niet alleen maar iets vervelends is.
het kan wel elke keer verschillen wat de reactie is, denk persoonlijk dat onze vrouwelijke cyclus ook nog wel eens effect kan hebben op zowel pijngrens als reactie.
de ene keer wandel ik lachend rond de rest van de dag, de andere keer gaat mijn hele enkel op slot, wordt 3x zo dik en kan ik bijna niet meer bewegen. soms niets te zien, soms enorm opzetten van de inkt, soms blaren (ik prik ze door en dek ze dan weer af, wel altijd 2 gaatjes zodat er niet te grote druk op 1 gaatje ontstaat, geleerd van de eerste hulp een keer) en inderdaad, soms gewoon helemaal niets, dat ik echt denk;
huh, iets niet goed gegaan?!
maar het hoort er allemaal bij. ben wel zeer blij met de koeling tijdens het laseren, scheelt ook echt enorm.
hoop dat je het niet te erg krijgt, kan echt enorm jeuken zodat je (bijna) je huid kapotkrabt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:27 schreef STFB het volgende:
Oke, ik heb niks gezegd over 'normale' huid.
Het jeukt! Haha, en al is het ongelooflijk vervelend. Het stelt me ook wel weer een beetje gerust.
Nu weet ik tenminste dat er wat gebeurt daar binnen.
Ik zal er wel even lekker een coolpack op leggen zo!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:41 schreef WRH het volgende:
[..]
hoop dat je het niet te erg krijgt, kan echt enorm jeuken zodat je (bijna) je huid kapotkrabt.
gemerkt dat bv anti muggen creme werkt, die jeuk creme dinges en anders koelen, dat scheelt ook vaak.
2 seconden zoeken met google levert op:quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Miran78 het volgende:
Hoi Allemaal,
Fijn om te lezen dat het bij iedereen lekker gaat met het verwijderen, ik vraag me af waarom het blauw van mijn tattoo niet weggaat door deze laser. Ze hebben 3x een proefpikkeltje gezet maar er gebeurde niks daarentegen is de rest van de uitlopers al zeker voor drie kwart weg?
Ik ben benieuwd wie er nog meer ervaring heeft met blauw/groen?
Volgens mij is het slimst om gewoon de topics hier even terug te lezen, meer informatie dan daar al in staat, ook over die kliniek is er bijna niet...quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:28 schreef kuokuo het volgende:
Hoi mensen,
ik had een vraag over mijn tatoeage. Ik wil hem laten weghalen in verband met mijn werk.
de plaats waar de tattoo zit is op mijn hand tussen mijn duim en mijn wijsvinger ( bovenop ).
Hij is denk 1 vierkante cm groot en in een ster vorm. Hij is niet ingekleurd.
Wat denken jullie ervan? Makkelijk weg te halen of zal dat ook nog veel sessies duren?
En ik woon in omgeving Den Bosch dus ik denk dat het dichtsbijzijnde lasercentrum Veldhoven is.
Goede ervaringen of slechte ervaringen met die laserpraktijk.
Dankjewel voor je reactie. Ik had de meeste berichten al gelezen maar dat ging vrijwel altijd over een best grote tatoeage.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Volgens mij is het slimst om gewoon de topics hier even terug te lezen, meer informatie dan daar al in staat, ook over die kliniek is er bijna niet...
haha, ik was zelfs zo snel met mn reactie dat mn laatste zin niet eens af isquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:15 schreef kuokuo het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie. Ik had de meeste berichten al gelezen maar dat ging vrijwel altijd over een best grote tatoeage.
Mijn is klein van formaat. Ik had al even gebeld met lasercentrum en ze zeiden toch dat het tussen de 10-15 sessies lag. Terwijl het eigenlijk maar een mini tattoo is bestaande uit lijntjes.
Ik hoor graag nog wat reacties en zal nog wat meerdere topics doorlezen.
Nogmaals dankjewel voor je snelle reactie.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef SRPNTN het volgende:
Ik vind het ook heel fijn dat ik weer met plezier fantaseer over een volgende tattoo, want dat deze niet bij mij hoort heeft niets te maken met de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |