Ik ben nu bijna 3 jaar bezig, en ik laat twee tattoos verwijderen. Eentje daarvan is al zo goed als weg, de andere heeft helaas wat langer nodig (geduld............................................).quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Cath007 het volgende:
Ja, ik heb 27 mei een afspraak. Een donderdagavond, vrijdagavond ben ik altijd al bezet. Helaas, want het was wel een goede tip om de behandeling op vrijdag te doen.
Ben heel benieuwd en zal jullie op de hoogte houdenGaat idd wel n tijdje duren zoals ik hier heb gelezen, maar vond het daarom ook wel leuk om me bij t topic te voegen. De interesse naar elkaar toe is wel fijn lijkt me als je er zo mee bezig bent.
Maar goed, eerst maar eens aftellen tot 27 mei en dan eens kijken wat er gaat gebeuren...
Met het zetten had ik eigenlijk niet zo veel last. Dat was best te doen. Heb n redelijk hoge pijngrens, dus das mooi meegenomen, maar ik zal absoluut naar die zalf vragen. Als ik alles hier zo lees denk ik die toch wel nodig te hebben...
Hoe lang zijn jullie nu ongeveer precies bezig WHR en Raantje? En zijn er nog meer die ik nu ff vergeet die bezig zijn met het laten verwijderen?
Gr's Cath
da's echt niet gebruikelijk hoor, het hoort in ieder geval niet maar ik heb gewoon een super gevoelige huid, heb bv al 20 jaar niet meer in de zon gezeten. voor de meesten onder ons is het dus niet zo erg gelukkig.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:09 schreef Cath007 het volgende:
wow, dat klinkt heftig, zelfs koorts na n behandeling!! Hoop dat t bij mij wat minder is....
hier moest ik wel even lachen, want ik zit dus altijd exact hetzelfde op een burostoelquote:Op donderdag 15 april 2010 09:09 schreef Cath007 het volgende:
zit eigenlijk nooit op mn stoel zoals t hoort... vaak mn zit mn rechterbeen onder me gevouwen, of zelfs helemaal in kleermakerzit,
da's een goeie, ik weet in ieder geval dat een echt 'verse' tatoeage niet direct verwijdert kan / mag worden, geen idee waarom eerlijk gezegd, denk dat dat iets te maken zal hebben met de beschadiging van de huid door het tatoeren.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:09 schreef Cath007 het volgende:
De tattoo is trouwens redelijk jong nog, oktober 2007, heeft dat ook nog invloed? Gaat t dan sneller/minder snel?
Waarom camoufleer je het dan niet af en toe? Toen mn litteken nog wat aanweziger was heb ik ook Derma Color gebruikt, is in veel tinten dus altijd de juiste erbij. Ik kon ermee sporten, ook zwemmen, en het blijft altijd goed zitten. Kan me voorstellen dat je ook wel ns t idee wil hebben dat je er al vanaf bentquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:53 schreef WRH het volgende:
heel goed Cath, gewoon op je eigen gevoel afgaan, dat is nog altijd de beste manier.
als je je ok voelt met de uitleg en de omgang dan komt het vaak wel goed, je zit er wel voor een tijdje aan vast dus dat is gewoon erg belangrijk.
moet zelf over 2 mnd weer, maandje geleden geweest, weinig te zien sindsdien, maarja, dat is normaal.
helaas nog geen korte rokken voor mij deze zomer
OK, in principe moet het steeds gemakkelijker worden omdat je minder te camoufleren hebt, dat is dan ook wel weer positiefquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef WRH het volgende:
doe ik ook wel hoor, soms gooi ik er wat make up overheen en dan gaat het wel, maar tegelijkertijd gaat dat ook zo tegen mijn gevoel in omdat ik er al zo lang mee bezig ben.
maar ik doe het wel soms, in de zomer, toch lekker korte rok, nadeel is wel dat ik er een half uur mee bezig ben om het beetje goed weg te werken
Kunnen zoveel redenen zijn, ik realiseerde me dat ik mn tatoeage mooi vond, maar het zat was om er altijd mee rond te lopen. Had m ook samen met anderen laten zetten dus te weinig over nagedacht achteraf, alhoewel ik hem ook weer niet zomaar heb laten zetten. Ook veranderen mensen en kun je ineens iets niet meer mooi vinden. Bij anderen kan ik het nog steeds erg mooi vinden maar bij mij pastte het achteraf gewoon niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie een tatoeage weg laten halen?Ben wel nieuwsgierig naar beweegredenen om er weer vanaf te willen.
natuurlijk, maar had er niet echt veel over te zeggen, niet voor niets een ex.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor jullie verhalen! Heeel kut van je ex WRH, maar heb je op het moment dat hij die liet zetten niet gezegd van 'ho eens even!?'?
Pijnlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef WRH het volgende:
[..]
natuurlijk, maar had er niet echt veel over te zeggen, niet voor niets een ex.
Waar haal je Derma Color vandaan? Ik heb vd zomer een bruiloft van n lieve vriendin, maar haar fam en alles (overig erg gezellige mensen) zijn niet zo gecharmeerd van tattoos... op zich geen probleem, maar als ik m kan wegwerken is dat misschien wel zo netjes...quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:59 schreef Samson het volgende:
Waarom camoufleer je het dan niet af en toe? Toen mn litteken nog wat aanweziger was heb ik ook Derma Color gebruikt, is in veel tinten dus altijd de juiste erbij. Ik kon ermee sporten, ook zwemmen, en het blijft altijd goed zitten. Kan me voorstellen dat je ook wel ns t idee wil hebben dat je er al vanaf bentIk kan het iig aanraden.
Morgen is de behandeling. Ik heb al n foto gemaakt, die zal ik er dan ook meteen bijzetten... Eerst ff uitvogelen hoe dat moet op n forum en dan komt t wel goed. Bestelling komt eraan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:45 schreef Raantje het volgende:
Spannend Cath!!! Ik zou me er maar niet te druk om maken, het is echt zo gepiept!
Misschien een voor/na foto..? Ben heel benieuwd namelijk...
Je kunt het gewoon op internet bestellen, maar dan moet je wel de juiste kleur al weten. Ik ben bij een huidtherapeute langsgeweest voor een advies en zij heeft het toen ook voor mij besteld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:09 schreef Cath007 het volgende:
[..]
Waar haal je Derma Color vandaan? Ik heb vd zomer een bruiloft van n lieve vriendin, maar haar fam en alles (overig erg gezellige mensen) zijn niet zo gecharmeerd van tattoos... op zich geen probleem, maar als ik m kan wegwerken is dat misschien wel zo netjes...
[..]
Moeilijk te vinden. Op websites van verwijderaars vind je vaak gephotoshopte exemplaren maar af en toe ook wel iets echts. Ik ben bang dat de realiteit zo is dat je er nooit helemaal vanaf komt. Het laseren heeft altijd impact en in principe is je huid ooit ook al beschadigd door het zetten van de tatoeage. Je krijgt dus helaas nooit meer de huid daar terug die je voor het zetten van de tatoeage had. Vaak ik het dan ook nog zo dat niet elke tatoeage zich goed laat verwijderen. Die van mij ging na tig behandelingen gewoon niet echt weg dus ik heb hem uiteindelijk door een plastisch chirurg in een aantal keren laten verwijderen. Dat moet echter wel kunnen natuurlijk, niet elke plek op je lichaam leent zich daarvoor en dan is laseren wel de beste optie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef ikke043 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook foto's van verwijderde tattoo's?
Ik ben namelijk wel benieuwd hoe goed het tegenwoordig kan, ik ken namelijk maar een iemand die het heeft gedaan en daar is dat niet mooier op geworden. Maar dat was al mss 10-15 jaar geleden gedaan.
Ah ok, tis idd wel erg fijn de juiste kleur te hebben. Zal t vanavond bij de behandeling eens vragen, misschien kunnen zij me verder helpen....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon op internet bestellen, maar dan moet je wel de juiste kleur al weten. Ik ben bij een huidtherapeute langsgeweest voor een advies en zij heeft het toen ook voor mij besteld.
Bij mij doen ze er ook een zalf op, maar die moet er na ong n uur weer af, en daarna een andere zalf. De eerste is n antibiotica zalf en de tweede een verzorgende, helende zalf. Ik kan het verband dus niet laten zitten, maar het lukt me aardig om mezelf in te pakkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:51 schreef WRH het volgende:
douchen inderdaad ook niet de eerste dag, maar moet eerlijk zeggen dat ik dezelfde dag en nacht sowieso het verband uit de kliniek laat zitten, ze doen er na het koelen een flinke laag zalf op en die laat ik 24 uur goed intrekken, pas daarna haal ik het verband eraf en ga ik rustig aan douchen en 2 maal daags opnieuw insmeren.
blij dat het je meeviel, eerste behandeling is toch erg eng, vond het zelf vooral eng omdat ik echt geen idee had wat ik kon verwachten qua gevoel en die vergelijking met een elastiekje die je op meerdere sites leest vond ik echt totaal niet kloppen.
Moet ik inderdaad wel gaan doen , ik weet namelijk totaal nog niet hoelang het duurt voordat het weg is , hoeveel het kost.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Raantje het volgende:
Welkom tuintegel! Heb je de vorige topics ook gelezen? Staan ook best veel foto's in.
Succes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |