abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82276801
Ik laat twee van mijn drie tattoos verwijderen omdat ik gewoon echt spijt heb dat ik ze heb laten zetten.
Ik vond toen ik 15 was dat ik er supergoed over nagedacht had, en dat ik echt heel heel heel zeker weten nooit spijt zou krijgen. Dus. Die tattoo is door een onervaren tattoeerder gezet, en behoorlijk mislukt (duurt ook nog 's een eeuwigheid om te laten verwijderen daardoor).
De tweede tattoo liet ik zetten toen ik 17 was. Deze kwam op mijn enkel.
Nu ben ik 30 en werk ik op een advocatenkantoor, en ik ben het echt wel zat dat ik steeds mijn enkel moet bedekken.
Dus bij mij is het wel zo dat ik jong en onbezonnen mijn tattoos heb laten zetten, en daar nu spijt van heb.
pi_82276934
oei, 15 en een tatoeage laten zetten?
Ontzettend slecht van de tatoeëerder, 'mijne' doet dat dus echt niet, die stuurt je weer weg en vraagt of je paar jaar later weer terugkomt.
Natuurlijk met het risico dat je het ergens anders laat doen, maar 15 is echt heel jong, vind ik persoonlijk meer de fout van de zetter dan de klant, ben van mening dat een tatoeëerder ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_82277313
Het was ook een slechte tattoeerder, het resultaat was er ook naar zeg maar... Dus wat je zegt klopt wel
Maar ja, je bent jong en je wilt wat...
pi_82283692
Bedankt voor jullie verhalen! Heeel kut van je ex WRH, maar heb je op het moment dat hij die liet zetten niet gezegd van 'ho eens even!?' ?
pi_82286401
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor jullie verhalen! Heeel kut van je ex WRH, maar heb je op het moment dat hij die liet zetten niet gezegd van 'ho eens even!?' ?
natuurlijk, maar had er niet echt veel over te zeggen, niet voor niets een ex.
pi_82292716
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef WRH het volgende:

[..]

natuurlijk, maar had er niet echt veel over te zeggen, niet voor niets een ex.
Pijnlijk.
pi_82293121
ach, al jaren geen idee of en waar hij is, dus laat hem maar fijn denken dat hij nog iets deelt met mij, sowieso zat er een cover up overheen en straks is het weer gewoon witte huid zonder dat hij het weet
pi_82294163
ik heb 6 laserbehandelingen gehad, maar zette totaall geen zoden aan de dijk.. tattoo was ook veel te diep gezet..
ik heb hem dus laten coveren en ben er superblij mee nu
pi_82294279
cool, pics?
pi_82500648
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:59 schreef Samson het volgende:

Waarom camoufleer je het dan niet af en toe? Toen mn litteken nog wat aanweziger was heb ik ook Derma Color gebruikt, is in veel tinten dus altijd de juiste erbij. Ik kon ermee sporten, ook zwemmen, en het blijft altijd goed zitten. Kan me voorstellen dat je ook wel ns t idee wil hebben dat je er al vanaf bent Ik kan het iig aanraden.
Waar haal je Derma Color vandaan? Ik heb vd zomer een bruiloft van n lieve vriendin, maar haar fam en alles (overig erg gezellige mensen) zijn niet zo gecharmeerd van tattoos... op zich geen probleem, maar als ik m kan wegwerken is dat misschien wel zo netjes...
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:45 schreef Raantje het volgende:
Spannend Cath!!! Ik zou me er maar niet te druk om maken, het is echt zo gepiept!
Misschien een voor/na foto..? Ben heel benieuwd namelijk...
Morgen is de behandeling. Ik heb al n foto gemaakt, die zal ik er dan ook meteen bijzetten... Eerst ff uitvogelen hoe dat moet op n forum en dan komt t wel goed. Bestelling komt eraan!

@WRH
wow, das n verhaal zeg. Heb je zoiets unieks en n ontwerp wat helemaal bij jou ligt, komt dat eroverheen... Het spijt me voor je en ik kan me heel goed voorstellen dat je m weg wil halen...

Anyway, morgen dus de eerste behandeling. Ben erg benieuwd. Heb nog geen demla creme besteld, wil eerst ff kijken hoe het zonder gaat. Denk wel dat ik van tevoren ff paracetamol + ibuprofen inneem, das n paardemiddel wat bij mij altijd wel werkt.

En waarom ik m weg laat halen? Ach ja, jeugdige onbezonnenheid. Al heb ik er op zich geen spijt van. Het zijn kattenpootjes op mn lies, maar mn vriend vindt ze echt niet mooi.... en je wilt natuurlijk wel n mooie lies hebben voor je vriend En ja, dit is een blijvende vriend, dus spijt van het weghalen zal ik niet krijgen doe t graag voor m

Maargoed, overmorgen een update over hoe het gegaan is
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:13:52 #36
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82504336
Zijn er eigenlijk ook foto's van verwijderde tattoo's?
Ik ben namelijk wel benieuwd hoe goed het tegenwoordig kan, ik ken namelijk maar een iemand die het heeft gedaan en daar is dat niet mooier op geworden. Maar dat was al mss 10-15 jaar geleden gedaan.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82505986
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:09 schreef Cath007 het volgende:

[..]

Waar haal je Derma Color vandaan? Ik heb vd zomer een bruiloft van n lieve vriendin, maar haar fam en alles (overig erg gezellige mensen) zijn niet zo gecharmeerd van tattoos... op zich geen probleem, maar als ik m kan wegwerken is dat misschien wel zo netjes...
[..]
Je kunt het gewoon op internet bestellen, maar dan moet je wel de juiste kleur al weten. Ik ben bij een huidtherapeute langsgeweest voor een advies en zij heeft het toen ook voor mij besteld.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_82506182
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef ikke043 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook foto's van verwijderde tattoo's?
Ik ben namelijk wel benieuwd hoe goed het tegenwoordig kan, ik ken namelijk maar een iemand die het heeft gedaan en daar is dat niet mooier op geworden. Maar dat was al mss 10-15 jaar geleden gedaan.
Moeilijk te vinden. Op websites van verwijderaars vind je vaak gephotoshopte exemplaren maar af en toe ook wel iets echts. Ik ben bang dat de realiteit zo is dat je er nooit helemaal vanaf komt. Het laseren heeft altijd impact en in principe is je huid ooit ook al beschadigd door het zetten van de tatoeage. Je krijgt dus helaas nooit meer de huid daar terug die je voor het zetten van de tatoeage had. Vaak ik het dan ook nog zo dat niet elke tatoeage zich goed laat verwijderen. Die van mij ging na tig behandelingen gewoon niet echt weg dus ik heb hem uiteindelijk door een plastisch chirurg in een aantal keren laten verwijderen. Dat moet echter wel kunnen natuurlijk, niet elke plek op je lichaam leent zich daarvoor en dan is laseren wel de beste optie.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_82534640
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Je kunt het gewoon op internet bestellen, maar dan moet je wel de juiste kleur al weten. Ik ben bij een huidtherapeute langsgeweest voor een advies en zij heeft het toen ook voor mij besteld.
Ah ok, tis idd wel erg fijn de juiste kleur te hebben. Zal t vanavond bij de behandeling eens vragen, misschien kunnen zij me verder helpen....
pi_82601122
Zo, daar ben ik weer...
Ik heb nog geen foto's van na de behandeling gemaakt, eerst ff de huid wat laten herstellen.

Maar.... ik heb het dus overleefd Vond het eigenlijk best goed gaan. De eerste paar tikjes voel je wel, maar verder heb ik er geen problemen mee. Voor mij dus gelukkig geen gehannes met zalf (behalve de dagen erna natuurlijk)...

Wat wordt bij de rest trouwens aanbevolen als nabehandeling? Ik mag sowieso de eerste dag niet douchen en moet de tattoo twee dagen moddervet houden met n zalf, daarna die zalf als dag- en nachtcreme gebruiken om de huid soepel te houden en zo littekenvorming tegen te gaan. Oh, en twee liter water drinken per dag om te zorgen dat het lymfesysteem goed doorspoelt en de inktdeeltjes dus goed worden afgevoerd.

Anyway, ging dus best relaxt. Zoals ik eerder al zei, heb n vrij hoge pijngrens en dat komt hierbij wel goed uit. Heb gewoon mee zitten kijken en vind het er eigenlijk wel grappig uitzien Degene die de behandeling deed zei ook dat ze me erg ontspannen vond

Maar goed, zit dus nu op mn werk met een ingepakte lies, das wel wat lastiger, maar dat is maar voor even. Vandaag maar even geen kleermakerzit
Foto's komen snel!!

Gr's Cath
pi_82601228
nabehandeling krijg ik ook redelijk hetzelfde advies: eerste dag is het te gevoelig maar daarna masseer ik veel en dat gaat het makkelijkste met de zalf inwrijven, dus vooral de huid goed losmaken.
inderdaad proberen je lymfe aan het werk te zetten / te helpen, wat bv goed helpt is deze te masseren (zitten zeg maar half onder / achter je oren in je hals o.a. ) en veel water drinken.

douchen inderdaad ook niet de eerste dag, maar moet eerlijk zeggen dat ik dezelfde dag en nacht sowieso het verband uit de kliniek laat zitten, ze doen er na het koelen een flinke laag zalf op en die laat ik 24 uur goed intrekken, pas daarna haal ik het verband eraf en ga ik rustig aan douchen en 2 maal daags opnieuw insmeren.

blij dat het je meeviel, eerste behandeling is toch erg eng, vond het zelf vooral eng omdat ik echt geen idee had wat ik kon verwachten qua gevoel en die vergelijking met een elastiekje die je op meerdere sites leest vond ik echt totaal niet kloppen.
pi_82604634
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 07:51 schreef WRH het volgende:
douchen inderdaad ook niet de eerste dag, maar moet eerlijk zeggen dat ik dezelfde dag en nacht sowieso het verband uit de kliniek laat zitten, ze doen er na het koelen een flinke laag zalf op en die laat ik 24 uur goed intrekken, pas daarna haal ik het verband eraf en ga ik rustig aan douchen en 2 maal daags opnieuw insmeren.

blij dat het je meeviel, eerste behandeling is toch erg eng, vond het zelf vooral eng omdat ik echt geen idee had wat ik kon verwachten qua gevoel en die vergelijking met een elastiekje die je op meerdere sites leest vond ik echt totaal niet kloppen.
Bij mij doen ze er ook een zalf op, maar die moet er na ong n uur weer af, en daarna een andere zalf. De eerste is n antibiotica zalf en de tweede een verzorgende, helende zalf. Ik kan het verband dus niet laten zitten, maar het lukt me aardig om mezelf in te pakken Tis alleen lastig dat ik graag op mn buik slaap, dat is niet echt handig als je lies ingepakt zit. Heb vannacht dus heel 'voorzichtig' geslapen. Op mn zij en op mn rug....

De vergelijking met n elastiekje, tja, als t zo'n klein elastiekje is als bij n slotjesbeugel, dan misschien wel... Geen postelastiek iig En tja, denk dat iedereen t weer anders ervaart inderdaad. Maar dat maakt de eerste afspraak idd spannend, niemand kan je echt wat vertellen, dan alleen eigen ervaringen delen... Maar goed, viel dus gelukkig mee... Ben nu gewoon razend nieuwsgierig hoe ie de komende dagen eruit gaat zien en heb dan al wel weer zin in de volgende behandeling.... geduld..........
pi_82867695
Zo, eindelijk dan foto's van mijn kant!

Voor de behandeling...

1 dag na de behandeling

5 dagen na de behandeling. Hij ziet wat gelig, maar dat komt door de zalf die ik er elke dag opsmeer...

Het is op de middelste foto niet zo goed te zien, maar de lijntjes waren eerst een beetje opgezet. Iemand enig idee waarom precies de lijntjes zijn opgezet en de rest niet, ook al is alles met de laser bewerkt?

Ik zal straks nog ff wat andere foto's posten, die moet ik eerst ff weer uploaden....
pi_82867919
Ik heb nog twee andere tattoos die ik ook meteen weg laat halen. De eerste is n hele kleine, maar misschien wel leuk om hier ook bij te houden omdat er verschillende kleuren in zitten: blauw (waarvan wordt gezegd dat het snel gaat) en rood (wat juist langzaam gaat)

Hij wil de afbeeldingen niet loaden :S Zal ze andere keer ff posten, want moet nu echt aan t werk...
Het blauwe gedeelte bloedde trouwens behoorlijk. Heeft iemand daar ook ervaring mee?

Ik heb het meest getwijfeld over mijn derde tattoo, of ik die wel weg wilde halen. De afbeelding betekent namelijk erg veel voor me, maar ik wilde niet zomaar nee zeggen. Mijn vriend vraagt het niet van me, houdt van me zoals ik ben, met of zonder tattoos, maar ik merk dat hij wel moeite doet om zichzelf daarin voorbij te gaan, omdat hij het eigenlijk liever wel heeft dat ze weg zijn. En daardoor wil ik ze juist voor m weghalen, juist omdat ie het niet van me vraagt. Maar goed, deze tattoo is me heel wat waard, al gaat het meer om de afbeelding dan het feit dat het n tatoo is. Ik ben dus op t idee gekomen n vriendin te vragen m na te tekenen. Ze heeft al s een hele gave leeuwenkop nagetekend die in mijn huiskamer hangt. Denk dat ze dat met mijn tattoo ook mooi kan doen. Dus uiteindelijk besloten die ook weg te halen en het voelt goed

Voor de behandeling

1 dag na de behandeling

3 dagen na de behandeling. Op deze kleine weergave is het misschien niet zo goed te zien, maar als je erop klikt en naar de grote weergave gaat, zie je dat de lijntjes echt opgezet zijn... Het was niet de huid die opgezet was, maar een soort blaasjes, want er zat vocht onder... Het was redelijk dik, kan je vooral goed zien bij de neus van t lammetje en de letters... vond dat wel eng, want moest daardoor goed uitkijken met mn enkel, dat die blaasjes niet open gingen zeg maar.... Gelukkig zijn ze nu weer geslonken

Zo dat was het weer.... Enjoy your day today!
Cath

[ Bericht 0% gewijzigd door Cath007 op 16-06-2010 08:28:08 (verkeerd woordje getypt...) ]
pi_82869482
Hey Cath, bedankt voor je uitgebreide verslag en foto-reportage!!
Vooral op je leeuwentattoo is het verschil al duidelijk te zien zeg...
En mijn ervaring is dat je huid het heftigste reageert op de plekken waar veel inkt zit. Daarom zijn juist die donkere lijnen zo opgezwollen. Als de blaasjes gaan uitdrogen (niet pulken..!) heb je misschien wel gekleurde velletjes, had ik ook.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:39:26 #46
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82869706
Zo dat maakt toch al behoorlijk wat verschil. Mooie rapportage btw.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82875397
Dit is best cool!
Ik vond zelf namelijk dat je helemaal niet zoveel ziet, maar nu jullie zeggen dat je t vooral bij t leeuwtje goed ziet, ben ik nog s gaan kijken en idd, je ziet eigenlijk best wel wat
Altijd leuk om feedback van anderen te krijgen, tof dit forum

Hieronder nog de missende plaatjes van mn tweede tattoo

voor de behandeling, beetje wazige foto

dezelfde avond van de behandeling, voornamelijk het blauwe deel gaf veel bloed af. Het gutste er niet uit hoor maar het viel me gewoon op...

een dag na de behandeling, het blauwe deel was nog steeds donker

en nog een dag later, het blauw is weer zichtbaar...
Deze tattoo is trouwens een beetje aan het vellen. Ik blijf er helemaal van af, maar met insmeren merkte ik het. Zitten ook wat korstjes op, nu bij mn leeuwtje en de pootjes ook trouwens. Moet zeggen dat de jeuk me erg meevalt, wel wat last van gehad, maar niet vreselijk... Misschien heeft het ermee te maken dat ik laatst een allergische reactie op mn huid heb gehad en toen helemaal onder de jeuk zat. Veel erger dan toen kon niet, dus valt alles mee

Ben iemand die vrij makkelijk aan korstjes krabbelt, maar ik kan trots meedelen daar nu nog geen last van gehad te hebben, en dat ga ik volhouden!

Vind het trouwens lastig om goeie foto's te maken. Soms zijn de foto's zelf al lichter, wat een vertekend beeld geeft. Of je ziet de flits er heel erg op.... Heeft iemand hier tips voor?
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:24:37 #48
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_82943237
Ik wil na de zomer een tattoeage van circa vijf cm laten verwijderen , ben nu aan het zoeken hoe en waar . In de tussentijd kan ik mooi hier meelezen.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_82950251
Welkom tuintegel! Heb je de vorige topics ook gelezen? Staan ook best veel foto's in.
Succes!!
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:51:52 #50
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_82952886
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Raantje het volgende:
Welkom tuintegel! Heb je de vorige topics ook gelezen? Staan ook best veel foto's in.
Succes!!
Moet ik inderdaad wel gaan doen , ik weet namelijk totaal nog niet hoelang het duurt voordat het weg is , hoeveel het kost.

Ik zie nu ook coverderm voorbij komen , dat ga ik voor de zomer maar uitproberen .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')