natuurlijk, maar had er niet echt veel over te zeggen, niet voor niets een ex.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor jullie verhalen! Heeel kut van je ex WRH, maar heb je op het moment dat hij die liet zetten niet gezegd van 'ho eens even!?'?
Pijnlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef WRH het volgende:
[..]
natuurlijk, maar had er niet echt veel over te zeggen, niet voor niets een ex.
Waar haal je Derma Color vandaan? Ik heb vd zomer een bruiloft van n lieve vriendin, maar haar fam en alles (overig erg gezellige mensen) zijn niet zo gecharmeerd van tattoos... op zich geen probleem, maar als ik m kan wegwerken is dat misschien wel zo netjes...quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:59 schreef Samson het volgende:
Waarom camoufleer je het dan niet af en toe? Toen mn litteken nog wat aanweziger was heb ik ook Derma Color gebruikt, is in veel tinten dus altijd de juiste erbij. Ik kon ermee sporten, ook zwemmen, en het blijft altijd goed zitten. Kan me voorstellen dat je ook wel ns t idee wil hebben dat je er al vanaf bentIk kan het iig aanraden.
Morgen is de behandeling. Ik heb al n foto gemaakt, die zal ik er dan ook meteen bijzetten... Eerst ff uitvogelen hoe dat moet op n forum en dan komt t wel goed. Bestelling komt eraan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:45 schreef Raantje het volgende:
Spannend Cath!!! Ik zou me er maar niet te druk om maken, het is echt zo gepiept!
Misschien een voor/na foto..? Ben heel benieuwd namelijk...
Je kunt het gewoon op internet bestellen, maar dan moet je wel de juiste kleur al weten. Ik ben bij een huidtherapeute langsgeweest voor een advies en zij heeft het toen ook voor mij besteld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:09 schreef Cath007 het volgende:
[..]
Waar haal je Derma Color vandaan? Ik heb vd zomer een bruiloft van n lieve vriendin, maar haar fam en alles (overig erg gezellige mensen) zijn niet zo gecharmeerd van tattoos... op zich geen probleem, maar als ik m kan wegwerken is dat misschien wel zo netjes...
[..]
Moeilijk te vinden. Op websites van verwijderaars vind je vaak gephotoshopte exemplaren maar af en toe ook wel iets echts. Ik ben bang dat de realiteit zo is dat je er nooit helemaal vanaf komt. Het laseren heeft altijd impact en in principe is je huid ooit ook al beschadigd door het zetten van de tatoeage. Je krijgt dus helaas nooit meer de huid daar terug die je voor het zetten van de tatoeage had. Vaak ik het dan ook nog zo dat niet elke tatoeage zich goed laat verwijderen. Die van mij ging na tig behandelingen gewoon niet echt weg dus ik heb hem uiteindelijk door een plastisch chirurg in een aantal keren laten verwijderen. Dat moet echter wel kunnen natuurlijk, niet elke plek op je lichaam leent zich daarvoor en dan is laseren wel de beste optie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef ikke043 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook foto's van verwijderde tattoo's?
Ik ben namelijk wel benieuwd hoe goed het tegenwoordig kan, ik ken namelijk maar een iemand die het heeft gedaan en daar is dat niet mooier op geworden. Maar dat was al mss 10-15 jaar geleden gedaan.
Ah ok, tis idd wel erg fijn de juiste kleur te hebben. Zal t vanavond bij de behandeling eens vragen, misschien kunnen zij me verder helpen....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon op internet bestellen, maar dan moet je wel de juiste kleur al weten. Ik ben bij een huidtherapeute langsgeweest voor een advies en zij heeft het toen ook voor mij besteld.
Bij mij doen ze er ook een zalf op, maar die moet er na ong n uur weer af, en daarna een andere zalf. De eerste is n antibiotica zalf en de tweede een verzorgende, helende zalf. Ik kan het verband dus niet laten zitten, maar het lukt me aardig om mezelf in te pakkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:51 schreef WRH het volgende:
douchen inderdaad ook niet de eerste dag, maar moet eerlijk zeggen dat ik dezelfde dag en nacht sowieso het verband uit de kliniek laat zitten, ze doen er na het koelen een flinke laag zalf op en die laat ik 24 uur goed intrekken, pas daarna haal ik het verband eraf en ga ik rustig aan douchen en 2 maal daags opnieuw insmeren.
blij dat het je meeviel, eerste behandeling is toch erg eng, vond het zelf vooral eng omdat ik echt geen idee had wat ik kon verwachten qua gevoel en die vergelijking met een elastiekje die je op meerdere sites leest vond ik echt totaal niet kloppen.
Moet ik inderdaad wel gaan doen , ik weet namelijk totaal nog niet hoelang het duurt voordat het weg is , hoeveel het kost.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Raantje het volgende:
Welkom tuintegel! Heb je de vorige topics ook gelezen? Staan ook best veel foto's in.
Succes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |