same here, had een afspraak staan deze week vrijdag, maar helaas, ook afgezegd, wordt het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:14 schreef antje23 het volgende:
heb de afspraak helaas moeten verzetten, vanwege het weer,
nu wordt het pas half januari!
Ik weet dan niet met wat voor apparatuur jij behandeld wordt, maar met een normale laser (waar hier dus steeds over gepraat wordt) wordt de inkt in je lichaam afgevoerd en niet buitenlangs. Dus dan kunnen er echt niet ineens stukjes inkt loskomen bij het afdrogen na douchenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef lady_nogaga het volgende:
Ow ja en ik wil om de 8 weken omdat hoe raar het ook klinkt de 1 ste 2 weken zie ik tog de meeste verandering daarna wordt het steeds minder. En wil snel vanaf ik vind het echt niet mooi. Ik heb het nooit mooi gevonden was gewoon a very big mistake!
Ik weet ook dat vaker behandelen geen zin heeft maar vind 4 x tog te wijnig omdat ik denk dat me lichaam sneller is:-p ben nog jong haha..maar vaker dan dat zou ik ook niet gaan. En bij mij geneest me huid al binnen 1 week dan is het weer helemaal normaal soms blijft het nog een beetje dik maar dat neemt dan gelijdelijk af
Trouwens ong. Na 2 weken na het douchen als ik me afdroog zie ik ook deeltjes inkt loskomen van de oppervlakte gewoon de kleur van de tattoo..
Nou ok, helemaal goed dan toch, veel succes dan met het vervolg van je behandelingen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:11 schreef lady_nogaga het volgende:
Ik wordt behandelt met een gecombineerde yag en rubinlaser. Ik heb begrepen dat de laser verschillende kleuren kan behandelen. Bij mij doet hij de zwart met de yag en de blauw met de rubin.
Over de inktdeeltes, ik denk dat je nu een heel overdreven beeld hebt gevormd van mijn uitleg. het zijn niet hele grote delen inkt maar hele kleine puntjes en niet heel veel ofzo maar het valt wel op af en toe zie ik dan weer paar kleine puntjes...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:36 schreef lady_nogaga het volgende:
Wie zegt dat ik me aangesproken voel ik zeg gewoon me mening. Maar vind het tog een beetje vreemd dat elke x aks ik een reactie plaats jij weer zoeits zegt dan vind je het raar als ik me aangesproken zou voelen. Je hebt veel vooroordelen.. Niet iedereen reageert hier zo fanatiek als jij heb daar ook niet veel tijd of zin in...
Interessante link, aan een kant zonde van een erg mooie tattoo, op zich zag het eruit als een profesioneel mooi gezette tekening. Maar ja, als je ervan af wil. Denk alleen dat als je zo'n grote oppervlakte wil doen het resultaat minder wordt. Je krijgt het nooit helemaal weg natuurlijk. Bij een kleine tattoo niet zo'n probleem, maar als hij zo groot is wordt het lastiger. Dat blijf je altijd zien, en je huid is na herhaaldelijk laseren nooit meer hetzelfde natuurlijk. Ben benieuwd hoe haar excisie uiteindelijk eruit gaat zien. Ik zie nog hechtdraden zitten en het ziet er heel anders uit dan toen dit bij mij gebeurde. Daar moesten in het begin ook pleisters overheen waar ik dan wel weer mee kon douchen. Waar ik bang voor ben is dat ze uiteindelijk een vage afspiegeling van de oude tatoeage over gaat houden met een paar littekens ertussen in.....quote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef lady_nogaga het volgende:
http://www.tinkerbell1.homepage.eu/
Dit is een homepage van iemand uit duitsland die ook haar tattoo verwijdert met laser en chirurgisch... heel interessant om te zien. Ze maakt regelmatig fotos. Die fotos kunnen jullie bekijken door te klikken op fotodokumentation...
Ik zal binnenkort ff een fotootje voor je makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef antje23 het volgende:
@ samson: heb je mss nog een foto van jouw verwijderde tattoo?
ik had wat tijd over de laatste dagen en zat nog eens terug te bladeren in de forums.. zag dat jij hem operatief weg had laten halen? dat is inmiddels al even geleden en vroeg me af hoe het er nu uit zag?
voor mij is dat zowiezo geen optie denk ik.. al zat ik wel even met het idee te spelen, wat heerlijk als die tattoo nou ineens in een keer weg zou zijn!
Dat is dezelfde kliniek, antje. De verschillende websites zijn inderdaad wel een beetje verwarrend.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef antje23 het volgende:
http://www.aestheticclinics.com/
http://www.kliniekveldhoven.nl/
ook kom ik net uit bij 2 totaal verschillende websites van kliniek in veldhoven.
is het nou dezelfde? het adres is hetzelfde maar staat een verschillend telefoon nummer bij.
hopelijk toch niet eentje die meelift op het succes van n ander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |