Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, want dit is idd geen bestuurskunde topic en ik studeer het ook niet. Heb wel vakken gevolgd in die richting, maar dat gaat toch vooral over openbaar bestuur. Bedrijfskunde is wel iets heel anders.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef ElleboogVanMij het volgende:
Bestuurskunde kan hier ook bij neem ik aan?
Is er veel carričre-verschil tussen Bedrijfskunde en Bestuurskunde? Ik denk dat je met Bedrijfskunde ook alles kan doen met Bestuurskunde, dus heb ik die gekozen
Zit een groot verschil tussen. Het een is over bedrijven en het ander over openbaar bestuur (duh), en allebei hebben ze een andere invalshoek: winst vs. algemeen belang...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef ElleboogVanMij het volgende:
Bestuurskunde kan hier ook bij neem ik aan?
Is er veel carričre-verschil tussen Bedrijfskunde en Bestuurskunde? Ik denk dat je met Bedrijfskunde ook alles kan doen met Bestuurskunde, dus heb ik die gekozen
PM verstuurd! Thanx!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik wil best met je meedenken voor je paper, dan moet je even PM'en..
goed dat he me etme nog even aan herinnert. Heb je pm op vakantie vluchtig gelezen en ben het daarna helemaal vergeten. Als je maandag avond nog geen antwoord hevt, pm je dan nog een keer? Sorry hiervoor!quote:
is okquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
goed dat he me etme nog even aan herinnert. Heb je pm op vakantie vluchtig gelezen en ben het daarna helemaal vergeten. Als je maandag avond nog geen antwoord hevt, pm je dan nog een keer? Sorry hiervoor!
Ga je niet naar de Intree?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:43 schreef Mishu het volgende:
Zijn er hier mensen die het leuk vinden om met wat (aankomende) politicologen af te spreken in het Vondelpark bijv. als ware een soort meeting?
Ik doe daar normaal nooit aan maar ik ben net in Amsterdam komen wonen en ik zoek gelijkgestemde mensen. Niet per se om vrienden mee te worden maar het lijkt me wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen op een ontspannen en vrijblijvende manier.
Je kan er een soort thema aan verbinden.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef Nothingwoman het volgende:
Joepie! Heb m'n P toch nog gehaald dit jaarMet een 7 voor Inleiding Recht
BAMquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef Nothingwoman het volgende:
datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:41 schreef Thomas B. het volgende:
Gefeliciteerd! Vraag 'm wel echt aan anders gaan ze moeilijk doen bij het inschrijven voor je master straks. Althans bij de bureaucratische hel die Universiteit van Amsterdam heet.
Zie je wel, ik zei het tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef Nothingwoman het volgende:
Dat kan nu niet meer, de deadline was 1 augustus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:16 schreef Nothingwoman het volgende:
Bedankt iedereen!! En ik ga m'n P dan maar snel aanvragen
Mimimimimiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat kan nu niet meer, de deadline was 1 augustus.
Grapjuh
Ik ga Internationale Betrekkingen doen @Leiden, enorm gezeik met dat USIS ja. Als je nu KMT had dan ben je helemaal de lul.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef Yakamoz het volgende:
Direct wel het eerste probleem: te laat met inschrijven voor een aantal werkcolleges. Vorige maand een brief ontvangen dat je je in kan schrijven tot 2 september, is dat inmiddels veranderd
Nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef Zolcon het volgende:
Goede tip dat aanvragen van je P. moest ik ook nog doen. Is nu geregeld!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Mishu het volgende:
Morgen is de introductie voor de eerstejaars in Amsterdam. Heb er zin in
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Yakamoz het volgende:
Ik meld mij ook maar hier. Vanaf maandag ga ik beginnen aan politicologie in Leiden.
Leuk zeg. Ik ook (tenminste, IBO)!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Yakamoz het volgende:
Ik meld mij ook maar hier. Vanaf maandag ga ik beginnen aan politicologie in Leiden.
Dat hoorcollege Politiek + Politieke Wetenschap vorige weekquote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef Hewigh het volgende:
[..]
Leuk zeg. Ik ook (tenminste, IBO)!
Morgen lekker introductie, zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |