Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef Nothingwoman het volgende:
Joepie! Heb m'n P toch nog gehaald dit jaarMet een 7 voor Inleiding Recht
BAMquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef Nothingwoman het volgende:
datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:41 schreef Thomas B. het volgende:
Gefeliciteerd! Vraag 'm wel echt aan anders gaan ze moeilijk doen bij het inschrijven voor je master straks. Althans bij de bureaucratische hel die Universiteit van Amsterdam heet.
Zie je wel, ik zei het tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef Nothingwoman het volgende:
Dat kan nu niet meer, de deadline was 1 augustus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:16 schreef Nothingwoman het volgende:
Bedankt iedereen!! En ik ga m'n P dan maar snel aanvragen
Mimimimimiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat kan nu niet meer, de deadline was 1 augustus.
Grapjuh
Ik ga Internationale Betrekkingen doen @Leiden, enorm gezeik met dat USIS ja. Als je nu KMT had dan ben je helemaal de lul.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef Yakamoz het volgende:
Direct wel het eerste probleem: te laat met inschrijven voor een aantal werkcolleges. Vorige maand een brief ontvangen dat je je in kan schrijven tot 2 september, is dat inmiddels veranderd
Nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef Zolcon het volgende:
Goede tip dat aanvragen van je P. moest ik ook nog doen. Is nu geregeld!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Mishu het volgende:
Morgen is de introductie voor de eerstejaars in Amsterdam. Heb er zin in
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Yakamoz het volgende:
Ik meld mij ook maar hier. Vanaf maandag ga ik beginnen aan politicologie in Leiden.
Leuk zeg. Ik ook (tenminste, IBO)!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Yakamoz het volgende:
Ik meld mij ook maar hier. Vanaf maandag ga ik beginnen aan politicologie in Leiden.
Dat hoorcollege Politiek + Politieke Wetenschap vorige weekquote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef Hewigh het volgende:
[..]
Leuk zeg. Ik ook (tenminste, IBO)!
Morgen lekker introductie, zin in!
Wasquote:Op dinsdag 27 september 2011 02:02 schreef Mishu het volgende:
Eerste tentamen PEG gehadZenuwslopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |