Je hebt de naamachine op Golfer gezetquote:
Ging jij daar niet net naar toe?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:20 schreef cybermans het volgende:
volgens mij is die wat ouder:
[ afbeelding ]
Die is de komende drie dagen golfen kijken volgens mijquote:Op donderdag 8 april 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Golfer is golfen kijken, die heb ik net verteld dat ik heb zitte naaie
Nee zit helemaal goed, duur blijft een eigen huis altijdquote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Je betaalt hopelijk niet erg te veel toch Hob nu?
Thanksiequote:Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Hobbs dat huis is leuheuk, welke wijk?
En ik ben trots.
Heb mijn 100 jaar oude vendomatic, 100 ton wegende naaimachine weer aan de praat gekregen en 2 jurkjes/overgooierdingen ingestikt. Nu past het weer![]()
Voordorp, ik aas egte utregter ken daoro helemaol niksquote:Op donderdag 8 april 2010 23:22 schreef MissHobje het volgende:
Thanksieenne in voordorp
Enne wat leuk dat naaien( haha die woordspeling) stoer is dat dan he als zoiets lukt!!!
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:21 schreef borisz het volgende:
Die is de komende drie dagen golfen kijken volgens mij
Ik begin golf eigenlijk sinds de playoffs van vorig jaar wat beter te volgen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dat zit er wel in.
Dit toernooi kijken in1986 was ooit de reden dat ik een jaar later zelf ben begonnen met golfen.
en nu heb ik al 4 jaar niet meer serieus een baan gelopen, de clubs staan in de garage te verpieteren
Mijn geboortejaarquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dat zit er wel in.
Dit toernooi kijken in1986 was ooit de reden dat ik een jaar later zelf ben begonnen met golfen.
en nu heb ik al 4 jaar niet meer serieus een baan gelopen, de clubs staan in de garage te verpieteren
Je bent dus 4 jaar jonger dan mijn zoontje.quote:
Lol!! ik ook nog niet zo veel, ja dat het heerlijk rustig is en dat we van die tiefus herrie en drama weggebruikers en wegen hier af zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voordorp, ik aas egte utregter ken daoro helemaol niks
Ja ik heb naaicursussen gehad, dit is gewoon een kwestie van een paar cm aan elke kant instikken
"voetje van de kant" hoorde ik ergens in mijn achterhoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt gewoon net ff allemaal een tikkie fijner zo èn nog sneller op de fiets in de stad!
Hmm ik wil ook weer een naaimachien in de toekomst, ik ga een spaarpot vragen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Ik vind golfen ook best leuk om te doen. Caddy'en en 19e hole is ook leukquote:Op donderdag 8 april 2010 23:28 schreef borisz het volgende:
En heb drie keer op Spaarnwoude een balletje geslagen tijdens zes VWO. Waarvan de laatste keer negen holes gelopen en daarbij een + heel veel gescoord..
Voorlopig kan jij niets sparen. Hypotheek betalen zal je! .quote:Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef MissHobje het volgende:
Hmm ik wil ook weer een naaimachien in de toekomst, ik ga een spaarpot vragen
Heb je een foto van hem?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dus 4 jaar jonger dan mijn zoontje.
Ja dat wel idd.. en idd ik kan niet echt meer sparenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig kan jij niets sparen. Hypotheek betalen zal je! .
Hij is bezet.quote:
Aah 1tje die snel kinderen wou, neh, dan wou ik hem toch nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is bezet.![]()
En ook al een dochter (mijn kleinkind) van bijna 5 jaar.
Hoe weet jij dat nouquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
Dat vroege naar bed gaan wil maar niet lukken he
ik nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:06 schreef Laydina het volgende:
goedemorgen ik ben voor de verandering maar eens vroeg op gaan staan
Wowquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:17 schreef freecell het volgende:
[..]
ik nietdoorslaapbaby! toy bijna 7 uur
Mogguh!quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:52 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, ziet er goed uit hobje
zo, op naar het ziekenhuis, bloedprikken en straks controle.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:52 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, ziet er goed uit hobje
zo, op naar het ziekenhuis, bloedprikken en straks controle.
nr 2 inderdaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:35 schreef Laydina het volgende:
Dit is nummer twee?
En als je naar jezelf kijkt, blijf je stil of wordt het vanaf nu alleen maar erger?
quote:
Vanwaar de stuiter?quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal
* PdeHoog stuitert door de SC
Is je camera er nu al??quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal
* PdeHoog stuitert door de SC
ah, op die manierquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Als flauw grapje bedoelt. Of je dus van een lekkere doorslapend rustige baby bent veranderd in een nachtmerrie .. zoiets
Nee. Nog 3 uur en 2 minutenquote:
Nieuw speelgoed over 3 uur en 2 minutenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat weet je zeker? dat hij precies zo laat binnenkomt?
Owwww .. maar maar dan kan je er niet gelijk mee spelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan begint mijn lunchpauze en rij ik naar Kamera Express om hem op te halen
Moet je oplettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Owwww .. maar maar dan kan je er niet gelijk mee spelen
HvH?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je oplettenStap 1 is het op kantoor uitpakken van dat ding en de batterij in de oplader stoppen
Stap 2 is het wachten tot-ie is opgeladen. Stap 3 is om 17:00 uur het kantoor uitrennen met cam en andere fotospullen die ik dus ook meegesleept heb
En dan ff naar HvH om dat fullframe eens goed aan de tand te voelen
* PdeHoog is een beetje irritant blij en zo
Sorry. Da's Hoek van Hollandquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net naar de Albert Hein geweest. Dat is voor mij fitnissen.
LOL !quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
In het kader van de bezuinigingen heb ik net op de fiets grote boodschappen gedaan. Werkt prima: ik heb bewust (veel) dingen laten staan omdat ik het allemaal niet mee kon slepen, en nu heb ik dus voor de verandering eens niet een keer te veel gekocht!
wij gaan morgen naar de markt in rotterdam, en daar ga ik me dus helemaal scheel kopen aan groenten en fruitquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
In het kader van de bezuinigingen heb ik net op de fiets grote boodschappen gedaan. Werkt prima: ik heb bewust (veel) dingen laten staan omdat ik het allemaal niet mee kon slepen, en nu heb ik dus voor de verandering eens niet een keer te veel gekocht!
Ik was gister ook op de markt, maar vind het altijd zo jammer dat mijn boodschappentas zo snel vol is (en zwaar...). De buit: groene asperges, courgette, rode uien, sugar snaps, aardbeien, een blok emmenthaler en drie doosjes tapas van de turk! Jummie jummie jummie.......quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij gaan morgen naar de markt in rotterdam, en daar ga ik me dus helemaal scheel kopen aan groenten en fruitEn ik laat vriendlief alle zware dingen sjouwen
![]()
En als we dan weer thuis zijn ga ik de sapcentrifuge afstoffen en allemaal lekkere sapjes maken
en daarna gaan we samen koken
Vanavond eten we dus diepvriespizza
Ja kratje bier.quote:
Heee heee heeeee die Tong, zal ik eens een emmertje satésaus over jou heengooien?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Heee heee heeeee die Tong, zal ik eens een emmertje satésaus over jou heengooien?
de markt hier ben je nog meer kwijt voor g&f dan bij de supermarktquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik was gister ook op de markt, maar vind het altijd zo jammer dat mijn boodschappentas zo snel vol is (en zwaar...). De buit: groene asperges, courgette, rode uien, sugar snaps, aardbeien, een blok emmenthaler en drie doosjes tapas van de turk! Jummie jummie jummie.......
Is je lenzen arsenaal volledig FF ready P. ? Of benoem ik hier de volgende investeringquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je oplettenStap 1 is het op kantoor uitpakken van dat ding en de batterij in de oplader stoppen
Stap 2 is het wachten tot-ie is opgeladen. Stap 3 is om 17:00 uur het kantoor uitrennen met cam en andere fotospullen die ik dus ook meegesleept heb
En dan ff naar HvH om dat fullframe eens goed aan de tand te voelen
* PdeHoog is een beetje irritant blij en zo
lenzen =quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is je lenzen arsenaal volledig FF ready P. ? Of benoem ik hier de volgende investering
Daag hem nou niet uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is je lenzen arsenaal volledig FF ready P. ? Of benoem ik hier de volgende investering
Dat is nou de precies de reden waarom ik in het verleden alle non-Canon objectieven de deur heb gewezen en alleen maar de L-lijn heb aangeschaft. Dat is allemaal FF-readyquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En een sterke man!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn boodschappenlijstje voor morgen, weet niet of alles te krijgen is: frambozen, aardbeien, asperges, sjalotten, rode uien, gewone uien, courgette, aubergine, bleekselderij, appels, meloen, mango, avocado, paprika's, papaya, granaatappels, sperziebonen, sinaasappels, mandarijnen, komkommers, tomaten, venkel, champignons, pompoen, pine berry's en druivenzal mijn rugzak maar meenemen
Joh? Niets van gemerktquote:
* cybermans heeft medelijden met de vriend/pakezelquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn boodschappenlijstje voor morgen, weet niet of alles te krijgen is: frambozen, aardbeien, asperges, sjalotten, rode uien, gewone uien, courgette, aubergine, bleekselderij, appels, meloen, mango, avocado, paprika's, papaya, granaatappels, sperziebonen, sinaasappels, mandarijnen, komkommers, tomaten, venkel, champignons, pompoen, pine berry's en druivenzal mijn rugzak maar meenemen
Hoe doen jullie dat? Als ik dat allemaal meeneem dan is het niet goed meer voor dat ik het allemaal kan opeten!quote:
dan ga ik jou gewoon een lastige vraag stellen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is nou de precies de reden waarom ik in het verleden alle non-Canon objectieven de deur heb gewezen en alleen maar de L-lijn heb aangeschaft. Dat is allemaal FF-ready
De enige mega-investering die er nog aan zit te komen is drie nieuwe accu's (a 75 EUR per stukwant kloontjes werken niet meer
), een extra oplader en een zooi nieuwe graduele filters. Weer een paar 100 euro weg
en dan mag ik hopen dat het een beetje werkt met mijn CF-kaartjes. Ik heb 4x2 GB en 4x4 GB maar 21 megapixel slurpt nogal geloof ik
![]()
tjekquote:
wil ook allemaal sapjes maken met de sapcentrifuge en ik heb 2 koelkastenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat? Als ik dat allemaal meeneem dan is het niet goed meer voor dat ik het allemaal kan opeten!
Grappigquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tjekdie komt vanavond
Oh en hij neemt eitjes mee, alle 4 de kipkes zijn aan de leg
Elke dag 2-3 eitjes rapen tussen de lavendel of van het dak van het kippenhok
Ik weet niet wat jij verstaat onder de duurdere lenzen, maar als je deze bekijkt, dan heb je een hele aardig objectief voor niet al te veel geld (in mijn ogen, maar ik ben gewend aan prijzen die 3-5x zo hoog zijn) en die ook nog eens best aardig uit de reviews komt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
dan ga ik jou gewoon een lastige vraag stellen.
Zelf wil ik ook deze zomer een leuke spiegel reflex halen maar van canon weet ik dat de image stableliser in de lens zit en niet in de body, waardoor je dus leuk de duurdere lenzen blijft kopen. Bij Sony zit dat dus in de body verwerkt. Is dat genoeg reden om voor een sony te gaan of is de rest van de camera van sony zoveel minder om toch de canon te nemen.
Ik begrijp dat ik volgende week dus langs moet komen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wil ook allemaal sapjes maken met de sapcentrifuge en ik heb 2 koelkastenen ik wil gewoon heel erg lekker koken aankomende week
Inderdaad, dat onderschatten veel mensen gruwelijk. Een camera moet gewoon goed in de hand liggen en dat is heel persoonlijk. En even kijken naar beschikbare lenzen is ook een dikke aanrader. Nikon is ook nog een te overwegen optie, die voelen ook weer anders aan en ook die hebben veel objectieven en de kwaliteit van de Nikkor objectieven is, zeker ook in het bovensegment, echt heel erg goed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het beste wat je kunt doen is beide camera's eens beet gaan houden en kijken hoe het allemaal in de hand ligt en of je niet een leuke aanbieding kan vinden ergens.
Nou, hier worden echt veel groenten gegeten,. Vanavond eten we een salade met beenham en daar gaan bij: groene asperges, kastanje champs, paprika, courgette en sugarsnaps! Dan heb ik al weer heel wat leeg uit mijn groente lade!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat? Als ik dat allemaal meeneem dan is het niet goed meer voor dat ik het allemaal kan opeten!
Maak me gek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, hier worden echt veel groenten gegeten,. Vanavond eten we een salade met beenham en daar gaan bij: groene asperges, kastanje champs, paprika, courgette en sugarsnaps! Dan heb ik al weer heel wat leeg uit mijn groente lade!
Ja oké, maar toch, met z'n tweeën krijgen we nooit zoveel op volgens mij. En mijn koelkast is niet megaquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, hier worden echt veel groenten gegeten,. Vanavond eten we een salade met beenham en daar gaan bij: groene asperges, kastanje champs, paprika, courgette en sugarsnaps! Dan heb ik al weer heel wat leeg uit mijn groente lade!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |