Je hebt de naamachine op Golfer gezetquote:
Ging jij daar niet net naar toe?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:20 schreef cybermans het volgende:
volgens mij is die wat ouder:
[ afbeelding ]
Die is de komende drie dagen golfen kijken volgens mijquote:Op donderdag 8 april 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Golfer is golfen kijken, die heb ik net verteld dat ik heb zitte naaie
Nee zit helemaal goed, duur blijft een eigen huis altijdquote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Je betaalt hopelijk niet erg te veel toch Hob nu?
Thanksiequote:Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Hobbs dat huis is leuheuk, welke wijk?
En ik ben trots.
Heb mijn 100 jaar oude vendomatic, 100 ton wegende naaimachine weer aan de praat gekregen en 2 jurkjes/overgooierdingen ingestikt. Nu past het weer![]()
Voordorp, ik aas egte utregter ken daoro helemaol niksquote:Op donderdag 8 april 2010 23:22 schreef MissHobje het volgende:
Thanksieenne in voordorp
Enne wat leuk dat naaien( haha die woordspeling) stoer is dat dan he als zoiets lukt!!!
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:21 schreef borisz het volgende:
Die is de komende drie dagen golfen kijken volgens mij
Ik begin golf eigenlijk sinds de playoffs van vorig jaar wat beter te volgen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dat zit er wel in.
Dit toernooi kijken in1986 was ooit de reden dat ik een jaar later zelf ben begonnen met golfen.
en nu heb ik al 4 jaar niet meer serieus een baan gelopen, de clubs staan in de garage te verpieteren
Mijn geboortejaarquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dat zit er wel in.
Dit toernooi kijken in1986 was ooit de reden dat ik een jaar later zelf ben begonnen met golfen.
en nu heb ik al 4 jaar niet meer serieus een baan gelopen, de clubs staan in de garage te verpieteren
Je bent dus 4 jaar jonger dan mijn zoontje.quote:
Lol!! ik ook nog niet zo veel, ja dat het heerlijk rustig is en dat we van die tiefus herrie en drama weggebruikers en wegen hier af zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voordorp, ik aas egte utregter ken daoro helemaol niks
Ja ik heb naaicursussen gehad, dit is gewoon een kwestie van een paar cm aan elke kant instikken
"voetje van de kant" hoorde ik ergens in mijn achterhoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt gewoon net ff allemaal een tikkie fijner zo èn nog sneller op de fiets in de stad!
Hmm ik wil ook weer een naaimachien in de toekomst, ik ga een spaarpot vragen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Ik vind golfen ook best leuk om te doen. Caddy'en en 19e hole is ook leukquote:Op donderdag 8 april 2010 23:28 schreef borisz het volgende:
En heb drie keer op Spaarnwoude een balletje geslagen tijdens zes VWO. Waarvan de laatste keer negen holes gelopen en daarbij een + heel veel gescoord..
Voorlopig kan jij niets sparen. Hypotheek betalen zal je! .quote:Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef MissHobje het volgende:
Hmm ik wil ook weer een naaimachien in de toekomst, ik ga een spaarpot vragen
Heb je een foto van hem?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dus 4 jaar jonger dan mijn zoontje.
Ja dat wel idd.. en idd ik kan niet echt meer sparenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig kan jij niets sparen. Hypotheek betalen zal je! .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |