Is je camera er nu al??quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal
* PdeHoog stuitert door de SC
ah, op die manierquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Als flauw grapje bedoelt. Of je dus van een lekkere doorslapend rustige baby bent veranderd in een nachtmerrie .. zoiets
Nee. Nog 3 uur en 2 minutenquote:
Nieuw speelgoed over 3 uur en 2 minutenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat weet je zeker? dat hij precies zo laat binnenkomt?
Owwww .. maar maar dan kan je er niet gelijk mee spelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan begint mijn lunchpauze en rij ik naar Kamera Express om hem op te halen
Moet je oplettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Owwww .. maar maar dan kan je er niet gelijk mee spelen
HvH?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je oplettenStap 1 is het op kantoor uitpakken van dat ding en de batterij in de oplader stoppen
Stap 2 is het wachten tot-ie is opgeladen. Stap 3 is om 17:00 uur het kantoor uitrennen met cam en andere fotospullen die ik dus ook meegesleept heb
En dan ff naar HvH om dat fullframe eens goed aan de tand te voelen
* PdeHoog is een beetje irritant blij en zo
Sorry. Da's Hoek van Hollandquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net naar de Albert Hein geweest. Dat is voor mij fitnissen.
LOL !quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
In het kader van de bezuinigingen heb ik net op de fiets grote boodschappen gedaan. Werkt prima: ik heb bewust (veel) dingen laten staan omdat ik het allemaal niet mee kon slepen, en nu heb ik dus voor de verandering eens niet een keer te veel gekocht!
wij gaan morgen naar de markt in rotterdam, en daar ga ik me dus helemaal scheel kopen aan groenten en fruitquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
In het kader van de bezuinigingen heb ik net op de fiets grote boodschappen gedaan. Werkt prima: ik heb bewust (veel) dingen laten staan omdat ik het allemaal niet mee kon slepen, en nu heb ik dus voor de verandering eens niet een keer te veel gekocht!
Ik was gister ook op de markt, maar vind het altijd zo jammer dat mijn boodschappentas zo snel vol is (en zwaar...). De buit: groene asperges, courgette, rode uien, sugar snaps, aardbeien, een blok emmenthaler en drie doosjes tapas van de turk! Jummie jummie jummie.......quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij gaan morgen naar de markt in rotterdam, en daar ga ik me dus helemaal scheel kopen aan groenten en fruitEn ik laat vriendlief alle zware dingen sjouwen
![]()
En als we dan weer thuis zijn ga ik de sapcentrifuge afstoffen en allemaal lekkere sapjes maken
en daarna gaan we samen koken
Vanavond eten we dus diepvriespizza
Ja kratje bier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |