Jouw aquarium is ook te groot. Vervelende is dat er niet zo erg veel bekend is over ze en ze vaak verdrinken of door aanwezigheid van snelle vissen gewoon verhongeren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:44 schreef versteegrob het volgende:
Vet ! Zag ze laatst ook nog maar kon me net in houden, kan niet alles kopen wat ik wil. Morgen avond de discussen kopen.
een Co2 setje..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is dit precies? Dan zoek ik met je mee.
jaren geleden veel op aquaforum rondgehangen samen met een aantal andere buitenlandse fora (plantedtank.net, aquahobby.org, etc) maar uiteindelijk er maar mee gestopt (ik wist alles al wat er gepost werd in die tijdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel iets bij voorstellen natuurlijk. Maar verder wel wat jij en ook Faith zegt. Beetje water bij de wijn mag ik ook wel doen.
Wrs. hang ik ook teveel op die visfora rond en soms krijg ik zo de kriebels van die belerende ik doe iets goed verhalen. Jemig, neem dan een aquarium van vijf kilometer lang en breed, denk ik dan.
Wat is er gebeurdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:14 schreef Guppyfriend het volgende:
In mijn aquarium zit nog maar één vis
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef versteegrob het volgende:
Omdat ik niet al te veel liters heb, rond de 350L doe ik weer gratis vissen weg. School kardinaal tetra's dit keer
Nee, ze leeft nog. Het is een Ancistrus vrouwtje.quote:
Welke neem je? Ik vind zelf Marlboro reds erg mooiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef versteegrob het volgende:
Anders ik wel, heb pas om 21 uur afgesproken dus moet ik nog even wachten. Omdat ik niet al te veel liters heb, rond de 350L doe ik weer gratis vissen weg. School kardinaal tetra's dit keer
Hoe kleiner hoe goedkoper en het begint van rond de 18 euro en een beetje mooie van rond de 8 a 10 cm betaal je 30 euro.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
Leopard spotted eruption is mooi
Hoeveel kosten de vissen bij hem?
Robquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef versteegrob het volgende:
Anders ik wel, heb pas om 21 uur afgesproken dus moet ik nog even wachten. Omdat ik niet al te veel liters heb, rond de 350L doe ik weer gratis vissen weg. School kardinaal tetra's dit keer
Je begint met dit:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef versteegrob het volgende:
JortK
Reageer gewoon normaal of stop met die kansloze smiles die niks toevoegen aub
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef versteegrob het volgende:
Zeker, begin het vak te leren, eindelijk. Veel rust en verversen en het komt allemaal goed.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat zeg je steeds nadat je er weer nieuwe vissen in hebt gegooit
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:36 schreef versteegrob het volgende:
Valt wel mee toch, naja voor me gevoel gaat het beter en verlies geen vissen maar ga weer levend voer halen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:44 schreef versteegrob het volgende:
Vet ! Zag ze laatst ook nog maar kon me net in houden, kan niet alles kopen wat ik wil. Morgen avond de discussen kopen.
Waarom koop jij niet gewoon een groter aquarium van laten we zeggen 2.00x70x60, lijkt mij een ideale maat voor jouquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:20 schreef versteegrob het volgende:
Even bij het beginnen beginnen
Rust in de bak = Ja
Vaker verversen = Ja
Discussen zouden er altijd al in komen = Ja
Visbestand afstellen op de discussen = Ja
Jezelf in houden in de viswinkel = Ja
Niet alles kopen wat je wilt kopen = Ja
Vooruit gang = Jazeker !
Maar waardeer je medeleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |