Trevviequote:
quote:
Vertel!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trevvieik heb mijn gelijk gehaald bij de examencommisie
Mijn meligheid, wat doe jequote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef justmattie het volgende:
LUNA TOPIC HIER MOET IK IN GEPOST HEBBEN![]()
![]()
:D:D:D:
![]()
![]()
Ik heb ze gewoon de waarheid verteld over wat er is gebeurd, en nu gaat de vakdocent de 2 proefwerken vergelijken. Ik heb er vertrouwen inquote:
Wat is er dan gebeurt?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon de waarheid verteld over wat er is gebeurd, en nu gaat de vakdocent de 2 proefwerken vergelijken. Ik heb er vertrouwen in
Trevvie mag me wel Trolletje noemenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent toch Trollface. Geen trolletje
Trollfacequote:Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trevvie mag me wel Trolletje noemen
Tevens hooi DeLuna![]()
Zie paar SC's terug, ik en een vriend waren geNSB'd bij de examencommissie omdat we afgekeken zouden hebben, wat ik iig niet had gedaan.quote:
nog wel... moetj e wel snel wezenquote:
Similasan slaapstoornissen...dat werkte bij mij 100 keer beter dan melatoninequote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nog wel... moetj e wel snel wezen
heb ook niet die 0,2 mg dingen... heb de 3 mg dingen.... maar zal proberen niet te vergetenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Similasan slaapstoornissen...dat werkte bij mij 100 keer beter dan melatonine
damn...en die helpen wel goed?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ook niet die 0,2 mg dingen... heb de 3 mg dingen.... maar zal proberen niet te vergeten
NOG MELIGER MAKEN EINSS!!11ZWEI2@@@22quote:
wel als ik geen adhd aanval hebquote:Op woensdag 7 april 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
damn...en die helpen wel goed?
toch is het een aanrader, mocht je nog een keer willen weten hoe het heet kan je me altijd pm'en
slaap lekker dan, hopelijk!quote:
Hoi Mr. Houdoequote:Op woensdag 7 april 2010 23:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
hallo ussers dit topik zie ik best faak voorbij komen bij aktive topics ik vraag me een ding af en dat is:
ben ik hier ook welkom of eigelijk niet? oke ik kom straks terug om jullie antwoorden te lezen
groetjes
ja hallo ik kan zelf ook wel kijken wat ik getypt heb!!!!!!!!!quote:
waarom zou je niet welkom zijn?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
hallo ussers dit topik zie ik best faak voorbij komen bij aktive topics ik vraag me een ding af en dat is:
ben ik hier ook welkom of eigelijk niet? oke ik kom straks terug om jullie antwoorden te lezen
groetjes
gewoon, zoals je het typtquote:Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
ja hallo ik kan zelf ook wel kijken wat ik getypt heb!!!!!!!!!
wat bedoel je er dan mee?
en ik heb nog een vraag:
hoe spreek je udowu uit?
groetjes
ik weet niet zeker of ik overal uitgekotst wordt mevrouwquote:Op woensdag 7 april 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zou je niet welkom zijn?![]()
ik weet wel zeker dat ik niet overal wordt uitgekotst en ik ben hier ook welkom, want iedereen is welkom, dus daarom...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:49 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of ik overal uitgekotst wordt mevrouw![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
wie is fransssssss
edit: ik had per ongeluk een r gezien, sorry
Ligt er aan wat je onder bagger verstaatquote:Op woensdag 7 april 2010 23:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Oke, jongens. Ik deed me voor als een onwetende user.
Jullie zijn bij deze geslaagd voor de test en jullie verdienen de tolerantie-award, je mag hem zelf bestellen etc.
Mag hier ook gebaggerd worden?
omdat ik zwaar populair benquote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef ToT het volgende:
Niet elke ejaculatie verdient een naam, en niet elk stuk nageboorte verdient een naamtopic, dus vanwaar dit topic?
Vraag maar aan Maantje, alleen ze is er nu niet. Ik denk dat het wat te maken had met de lapo van de vorige topicquote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef ToT het volgende:
Niet elke ejaculatie verdient een naam, en niet elk stuk nageboorte verdient een naamtopic, dus vanwaar dit topic?
Ja en ze is stiekem op mijquote:Op woensdag 7 april 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vraag maar aan Maantje, alleen ze is er nu niet. Ik denk dat het wat te maken had met de lapo van de vorige topic
Ik loop hier al wel wat langer rond dus weet wel beterquote:Op woensdag 7 april 2010 23:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij niet dan, haha jij bent echt dom jonge!!!!!!
PAUL!!! Ik krijg een nieuwe vloer van je! Ik heb de mijne hier zojuist ondergekotst!!!!quote:
Ik zal 1 van mijn medewerkers naar je toe sturen die regelen het verderquote:Op woensdag 7 april 2010 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
PAUL!!! Ik krijg een nieuwe vloer van je! Ik heb de mijne hier zojuist ondergekotst!!!!
Omdat DeLuna gek isquote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ken DeLuna van het dagcijfertopic
Ze heeft een dwangneurose hè
Als je ruim een maand geleden dat had gevolgd dan kende je mij ookquote:Op donderdag 8 april 2010 00:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ken DeLuna van het dagcijfertopic
Ze heeft een dwangneurose hè
Seks, met mij, elke dag, 5 keer. Help me.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Een dwangneurose?
Ik niet hoor, wat is de jouwe?
Je kwam me vaag bekend voorquote:Op donderdag 8 april 2010 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je ruim een maand geleden dat had gevolgd dan kende je mij ook
Regelmatig iets te veel gepostquote:Op donderdag 8 april 2010 00:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je kwam me vaag bekend voor
Jij hebt een aantal dagen achter elkaar op #1 gestaan toch?
Ik ben al blij als ik ook maar ergens in de stats opduikquote:Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Regelmatig iets te veel gepost![]()
heb er nu al bijna net zo veel als heel vorig jaar
Dat!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks, met mij, elke dag, 5 keer. Help me.
[klaagbaakmodus] Jawel hoor, ik erger me elke dag weer helemaal kapot als het weer een half topic over een rond aantal posts gaat, hoeveel ze er nog zal of moet doen en hoeveel het er dan in totaal zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En wisten jullie eigenlijk wel van DeLuna's dwangneurose om altijd een rond aantal berichten te posten?
Zo te horen niet
Ah, wist niet dat ze het er hier ook altijd over heeftquote:Op donderdag 8 april 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[klaagbaakmodus] Jawel hoor, ik erger me elke dag weer helemaal kapot als het weer een half topic over een rond aantal posts gaat, hoeveel ze er nog zal of moet doen en hoeveel het er dan in totaal zijn.
En o wee als het mis gaat, dat ligt altijd aan fok en nooit aan haar[/klaagbaakmodus]
Omg..in de dagcijfers dus ook? Damn...quote:Op donderdag 8 april 2010 00:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat ze het er hier ook altijd over heeft
Eerlijk gejat van:quote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef ToT het volgende:
Niet elke ejaculatie verdient een naam
Je had het over timmmmm he?quote:
Wat was het ook alweer beter goed gejat dan slecht bedachtquote:
Nee joh, dan zouden wij er toch niet posten?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]Gaat dit topi over hem dan?
Oh, en die quote is op 6:00 in dit stukkie.
Een stukje maar?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Heey taartkeDaar wil ik wel een stukje van
Ik had het over Paul!!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dan zouden wij er toch niet posten?
je hebt gelijk ik neem het stuk gewoonquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik neem het stuk gewoon
*toeval is dat ik nog taart heb gehad in dezelfde kleur*
jazeker ToTje, boef dat je bent. Alles kids achter de rits!quote:Op donderdag 8 april 2010 01:05 schreef ToT het volgende:
Dewardo, ouwe rukker!!!!!!Alles fijn, kerel????
nou ja, ik ben zo'n internetheld, je kent het wel! maar je vermaakt je goed, merk ik?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:14 schreef ToT het volgende:
Geen idee wie je bent trouwensmaar hier issie wel aardig hoor. Paar Jägermeistertjes achter de kiezen en ik ben nu een bak Haribo leeg aan het kanen!
zit jij ook op roulette nu?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:18 schreef Dewardo het volgende:
[..]
nou ja, ik ben zo'n internetheld, je kent het wel! maar je vermaakt je goed, merk ik?
Ach met de hoeveelheid ethanol die nu in mijn cardiovasculair systeem rondstroomt, zou iedereen wel lol hebben, denk ik!quote:Op donderdag 8 april 2010 01:18 schreef Dewardo het volgende:
[..]
nou ja, ik ben zo'n internetheld, je kent het wel! maar je vermaakt je goed, merk ik?
nee, mn cam is stuk.. maar anders nog niet, btwquote:
Nu welquote:
Sweetypiequote:
Uhmquote:Op donderdag 8 april 2010 07:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een nieuwe UI nodig, nu GM die van mij gejat heeft.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Maar wel liefquote:
Welke van die wij niet kunnen zien?quote:Op donderdag 8 april 2010 07:44 schreef timmmmm het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik weet het nog niet alle plaatjes lijken zo op elkaarquote:Op donderdag 8 april 2010 07:44 schreef timmmmm het volgende:
Wat vinden jullie?
nopequote:Op donderdag 8 april 2010 07:50 schreef timmmmm het volgende:
zo irritant
http://gdpit.com/avatars_(...)com_96762789_111.gif
http://gdpit.com/avatars_(...)com_96762789_174.gif
http://gdpit.com/avatars_(...)com_96762789_274.gif
Als ik ze achter linkjes doe wel?
quote:Op donderdag 8 april 2010 07:50 schreef timmmmm het volgende:
zo irritant
Helaasquote:Op donderdag 8 april 2010 07:50 schreef timmmmm het volgende:
zo irritant
Ik herkende je nietquote:Op donderdag 8 april 2010 07:55 schreef timmmmm het volgende:
Zien jullie in ieder geval wel mijn nieuwe UI?
jaquote:Op donderdag 8 april 2010 07:55 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar waarom een tijgerquote:Op donderdag 8 april 2010 07:55 schreef timmmmm het volgende:
Tijger? ik zie geen tijger in Timmmmm's UIquote:
Yup nu welquote:Op donderdag 8 april 2010 07:55 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tijger? ik zie geen tijger in Timmmmm's UI
Eensch met stoep:quote:Op donderdag 8 april 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tijger? ik zie geen tijger in Timmmmm's UI
ja zeg ik ben af en toe blonT hoorquote:
Ik voel mij nu beledigdquote:
ja maar wil iemand mij dan uitleggen wie dat poppetje isquote:
SORRY HUPPELquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar wil iemand mij dan uitleggen wie dat poppetje is
Ja nu weet ik het wel ik ben DOMquote:
Die in timmmmm zn UI? Dat is Tigger van Winnie the poohquote:Op donderdag 8 april 2010 08:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar wil iemand mij dan uitleggen wie dat poppetje is
PAUL!!!quote:
Aha dank je welquote:Op donderdag 8 april 2010 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die in timmmmm zn UI? Dat is Tigger van Winnie the pooh
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Succesquote:Op donderdag 8 april 2010 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet zo werken![]()
Sterker nog, ik moet nu weg
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoorje kunt ook niet alles weten.
Paulquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:21 schreef Paul het volgende:
[..]
NeeWhut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Waarom doe je dat dan ook?quote:
inderdaadquote:
We kunnen vanaf vandaag weer gezellig msnen hoorquote:
daar ook alquote:
Lol ik ben hemelsbreed 100 meter verderopquote:
jaquote:
zo dichtbij nogquote:Op donderdag 8 april 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik ben hemelsbreed 100 meter verderop
Droog overquote:
Heul nietquote:Op donderdag 8 april 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik ben hemelsbreed 100 meter verderop
Maar omdat het regent hoef je niet sjagrijnig te zijnquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar omdat het regent hoef je niet sjagrijnig te zijnWANT:
Begin de dag met een lach
Wees een zonnetje elke dag
Begin de dag met een goed humeur
Dus kijk maar blij en wees geen zeur
Alohaquote:
Ik heb het niet meer gelezen want ik was al vrolijkquote:
ja dat is zo dus als je een beetje sjagrijnig bent kun je aan die tekst denken dat er altijd mensen zijn die slechter af zijn zodat ze moeten huilen.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer gelezen want ik was al vrolijktoch die paar zinnen die ik las (onderaan) kwam redelijk vaak het woord huilen in voor.
oh zoquote:Op donderdag 8 april 2010 09:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is zo dus als je een beetje sjagrijnig bent kun je aan die tekst denken dat er altijd mensen zijn die slechter af zijn zodat ze moeten huilen.
Ja want stel je nou voor dat je meisje je een brief stuurt met een bomquote:Op donderdag 8 april 2010 09:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh zoOok niet echt een leuke gedachte. Jaa ik heb het dan klote maar gelukkig zijn er nog mensen die het slechter hebben.
Moet ik wel zeggen dat ik het tweede NET even ietsje minder erg vindquote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja want stel je nou voor dat je meisje je een brief stuurt met een bom
Of dat je goudvis verdrinkt in zijn kom
Dat is toch erg
Natuurlijk niet want jij bent lief toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat ik het tweede NET even ietsje minder erg vindMaar het eerste is wel lullig. Zou die van mij nooooit doen. Hopelijk
meestal wel jaquote:Op donderdag 8 april 2010 09:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want jij bent lief toch?
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:45 schreef Panda72 het volgende:
Tijd voor een limerick
Er was eens een goudvis met memmem
Die had nooit geleerd om te zwemmen
Vandaar dat ze verdronk
Naar de bodem zonk
In een vijver in het mooie Emmen
Lalalalalalala lalalalalalala
ja he vind ik ook mijn collega en ik proberen elkaar altijd te overtreffen met zelfgemaakte limericks(onder andere over elkaar).quote:Op donderdag 8 april 2010 09:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
meestal wel ja![]()
[..]
![]()
Altijd grappig die limericksen grappig om een beetje aangeschoten mee te zingen.
even denken hoorquote:
Ik zie m'n fail pas nu ik jou quote leesquote:
Colegaquote:Op donderdag 8 april 2010 10:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zie m'n fail pas nu ik jou quote lees
Niet het beste wat ik ooit bedacht heb maar goed het rijmtquote:
hehe ik vind hem wel grappigquote:Op donderdag 8 april 2010 10:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet het beste wat ik ooit bedacht heb maar goed het rijmt
Een vrolijke secretaresse
Vind oesters een delicatesse
Ook eet zij graag kaas
Of een pak speculaas
Kroketten wekken ook haar intresse
sneren doen wij alleen onder elkaarquote:Op donderdag 8 april 2010 10:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe ik vind hem wel grappigAlleen jammer dat die laatste zin geen echte sneer bevat.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 april 2010 10:18 schreef Desunoto het volgende:
Hoi
Mijn dag kan al niet meer stuk
Er komt een nieuw album van X Japan aan![]()
!
joehoe, joepie de poepie wat een geweldig nieuws. Ik ben blij reuzeblijquote:Op donderdag 8 april 2010 10:18 schreef Desunoto het volgende:
Hoi
Mijn dag kan al niet meer stuk
Er komt een nieuw album van X Japan aan![]()
!
Maar maarquote:Op donderdag 8 april 2010 10:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Moet
Hebben
Die komt sowieso in m'n collectie
lang leve Google!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
joehoe, joepie de poepie wat een geweldig nieuws. Ik ben blij reuzeblij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie zijn dat eigenlik X Japan
johquote:
Denk het welquote:Op donderdag 8 april 2010 10:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar maarkoop je die dan op internet?
Ik zie eigenlijk nooit J-Rock in de winkels liggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Denk het wel
Tenzij 'ie ook in de winkel gaat liggen hier, anders via internet
Poetin?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:27 schreef Desunoto het volgende:
Nooohhh de fuck m'n vader staat op de frontpage als verdachte
Oké, niet, maar het lijkt wel zo. Eerste naam + eerste letter achternaam kloppen
Ik heb wel eens Dir en grey en MUCC zien liggen maar dat is het.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit J-Rock in de winkels liggen.
hihihi moest hardop lachenquote:
Vandaarquote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb wel eens Dir en grey en MUCC zien liggen maar dat is het.
Koop het meeste toch via internet
Ja, wat een apen.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:34 schreef Desunoto het volgende:
En dat alleen in de Fame in Amsterdam
Andere winkels als de FRS en Music Store hebben Europese releases ook altijd wel maar ze leggen het nooit in de winkel, stelletje sukkels![]()
alleen via internet te kopen
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef Panda72 het volgende:
TNS nipo belt namens de kpn over een een klantevredenheidsonderzoek. Nu hebben ze al 2 keer gebeld. De eerste keer heb ik de vragen netjes beantwoord, de 2e keer heb ik tegen ze gezegd dat ik de vragen al heb beantwoord en vandaag heb ik tegen ze gezegd dat ik niet tevreden ben omdat ze voor de derde keer bellen en omdat ze dat kennelijk niet in hun systeem hebben vermeld. Het was een zeer kort gesprekje
Boeienquote:Op donderdag 8 april 2010 11:06 schreef naatje_1 het volgende:
Luna, het is ok dat je paul aardig vind, maar een topic over hem openen dat kan echt niet hoor, dan wordt zijn ego alleen maar meer opgekrikt
Kan ik er wat aan doen dat Paul de dorpsmongool is van FOK! Hij had het zelfs in zijn sig staan, ooit...quote:
En hij is altijd jarig.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat Paul de dorpsmongool is van FOK! Hij had het zelfs in zijn sig staan, ooit...
Wat moet ik dan doehoen ?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:10 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zou ik zeer waarderen trouwens, maar of dat dit kan opheffen, dat weet ik niet
Een broodje halen voor mijquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef ToT het volgende:
Buk maar evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk mis ik dat weer omdat ik zo nodig 150 posts moest hebben.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Buk maar even
En dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nou en ik niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef naatje_1 het volgende:
ToT is met me en zo zullen alle mods een grote afkeer tegen Paul hebben
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan?
Dan krijg je een lollie van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan krijg je een lollie van me
Moet ik blijven bukken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Jawel, dat wil ik wel, maar ik denk dat ik daarvoor nog wat te kort op FOK! zitquote:Op donderdag 8 april 2010 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij wilt ook geen mod worden, nog niet
Basisregel nummer 1 van het handboek van de mods: Haat Paul, stevenmac en al zijn zonen, exclusief Stoeprandquote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel, dat wil ik wel, maar ik denk dat ik daarvoor nog wat te kort op FOK! zit
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet ik blijven bukken?
Ja, want straks komt de vulling van mijn lollie eruit, dan mag je stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is wel jou doelstelling?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij wilt ook geen mod worden, nog niet
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Basisregel nummer 1 van het handboek van de mods: Haat Paul, stevenmac en al zijn zonen, exclusief Stoeprand
Dat moet jij weten
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Basisregel nummer 1 van het handboek van de mods: Haat Paul, stevenmac en al zijn zonen, exclusief inclusief Stoeprand
Dat moet jij weten
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, want straks komt de vulling van mijn lollie eruit, dan mag je stoppenIk wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wacht.
Oeh, zo, dat was lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt echt niks uit.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel, dat wil ik wel, maar ik denk dat ik daarvoor nog wat te kort op FOK! zit
Pfff, moest dat nou 2 uur duren?quote:
Ik nietquote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik mag iedereen op FOK! eigenlijk...
Verder geen reactie op gehad?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al gesolliciteerd, echter bleef murp
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff, moest dat nou 2 uur duren?
Ja, meid, maar dat snap jij toch nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah zoquote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat ze geen nieuwe ONZ mod nodig hadden, maar meer niet
Raad eens.quote:
Maar er is maar 1 geschikte kandidaatquote:Op donderdag 8 april 2010 11:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zoNou alvast succes, volgens mij wil half ONZ wel mod worden.
IK!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar er is maar 1 geschikte kandidaat
True murpquote:Op donderdag 8 april 2010 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar er is maar 1 geschikte kandidaat
Nee eigenlijk mag ik tegenwoordig iedereen, zelfs Paul.quote:
Uhm..quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, meid, maar dat snap jij toch nog niet
Ik dus he, jij niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik inderdaad in een spoiler zetten
Ik denk dat de FA's daar anders over denkenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet wel zeker dat iedereen weet dat ik het beste mod kan worden.
Overal SC;en, baggeren, nooit meer slotjes, behalve op topics van Ez, gewoon om hem te pesten.
Ja schat, vastquote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Overal SC;en, baggeren, nooit meer slotjes, behalve op topics van Ez, gewoon om hem te pesten.
Ik denk dat Yvonne daar anders over denkt. Zij beslist, niet de FA;s.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat de FA's daar anders over denken
Ik irriteer me ook vaak genoeg aan mensen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
Ik irriteer me regelmatig aan mensen op Fok!. Vaak genoeg ook mensen waar ik net zo makkelijk een half minuut later een gezellig gesprek voer. En als het niet bevalt ben ik ook zo weer weg.
Oke.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne daar anders over denkt. Zij beslist, niet de FA;s.
quote:
Hebben!quote:
Ben jij een kloon van SWJquote:Op donderdag 8 april 2010 11:38 schreef eNGine10 het volgende:
Als mod zou ik als eerst deze SC afschaffen, vieze incrowd club![]()
Nee dat ook weer niet nee. Daar ken ik ze ook niet goed genoeg voor. Bij de meeste ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook vaak genoeg aan mensen.Maar ze echtn iet mogen.. Nee.
Dat klopt. Maar zoveel inspraak hebben ze er niet over, geloof ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke.
Maar daarom kunnen ze er nog wel anders over denken
Tsskquote:Op donderdag 8 april 2010 11:38 schreef eNGine10 het volgende:
Als mod zou ik als eerst deze SC afschaffen, vieze incrowd club![]()
Nee maar dat is mijn nieuwe mening nu ik ook mod wil worden.quote:
Daar hoef ik ze niet voor te kennenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet nee. Daar ken ik ze ook niet goed genoeg voor. Bij de meeste ook geen behoefte aan.
Ik wil ;t een x proberenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hem niet, ik zag hem op de reclame
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja dat klopt. De eerste post die je leest vormt meteen het beeld. Wel grappig dat je er met dat beeld vaak kilometers naast zit.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar hoef ik ze niet voor te kennenMeestal trekt ;t later wel weer bij
Mods die mij willen: ToT en Alexxxxxquote:Op donderdag 8 april 2010 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
Mods die mij aardig vinden: ToT, timmmmm, nijnja, Renren-, swarmahoer, misschien wel SWJ en murp
mods die mij aardig vinden: Danny, Yvonne, Remlof....quote:Op donderdag 8 april 2010 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
Mods die mij aardig vinden: ToT, timmmmm, nijnja, Renren-, swarmahoer, misschien wel SWJ en murp
Alex is geen mod meerquote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mods die mij willen: ToT en Alexxxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |