Trevviequote:
quote:
Vertel!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trevvieik heb mijn gelijk gehaald bij de examencommisie
Mijn meligheid, wat doe jequote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef justmattie het volgende:
LUNA TOPIC HIER MOET IK IN GEPOST HEBBEN![]()
![]()
:D:D:D:
![]()
![]()
Ik heb ze gewoon de waarheid verteld over wat er is gebeurd, en nu gaat de vakdocent de 2 proefwerken vergelijken. Ik heb er vertrouwen inquote:
Wat is er dan gebeurt?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon de waarheid verteld over wat er is gebeurd, en nu gaat de vakdocent de 2 proefwerken vergelijken. Ik heb er vertrouwen in
Trevvie mag me wel Trolletje noemenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent toch Trollface. Geen trolletje
Trollfacequote:Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trevvie mag me wel Trolletje noemen
Tevens hooi DeLuna![]()
Zie paar SC's terug, ik en een vriend waren geNSB'd bij de examencommissie omdat we afgekeken zouden hebben, wat ik iig niet had gedaan.quote:
nog wel... moetj e wel snel wezenquote:
Similasan slaapstoornissen...dat werkte bij mij 100 keer beter dan melatoninequote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nog wel... moetj e wel snel wezen
heb ook niet die 0,2 mg dingen... heb de 3 mg dingen.... maar zal proberen niet te vergetenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Similasan slaapstoornissen...dat werkte bij mij 100 keer beter dan melatonine
damn...en die helpen wel goed?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ook niet die 0,2 mg dingen... heb de 3 mg dingen.... maar zal proberen niet te vergeten
NOG MELIGER MAKEN EINSS!!11ZWEI2@@@22quote:
wel als ik geen adhd aanval hebquote:Op woensdag 7 april 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
damn...en die helpen wel goed?
toch is het een aanrader, mocht je nog een keer willen weten hoe het heet kan je me altijd pm'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |