Trevviequote:
quote:
Vertel!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trevvieik heb mijn gelijk gehaald bij de examencommisie
Mijn meligheid, wat doe jequote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef justmattie het volgende:
LUNA TOPIC HIER MOET IK IN GEPOST HEBBEN![]()
![]()
:D:D:D:
![]()
![]()
Ik heb ze gewoon de waarheid verteld over wat er is gebeurd, en nu gaat de vakdocent de 2 proefwerken vergelijken. Ik heb er vertrouwen inquote:
Wat is er dan gebeurt?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon de waarheid verteld over wat er is gebeurd, en nu gaat de vakdocent de 2 proefwerken vergelijken. Ik heb er vertrouwen in
Trevvie mag me wel Trolletje noemenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent toch Trollface. Geen trolletje
Trollfacequote:Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trevvie mag me wel Trolletje noemen
Tevens hooi DeLuna![]()
Zie paar SC's terug, ik en een vriend waren geNSB'd bij de examencommissie omdat we afgekeken zouden hebben, wat ik iig niet had gedaan.quote:
nog wel... moetj e wel snel wezenquote:
Similasan slaapstoornissen...dat werkte bij mij 100 keer beter dan melatoninequote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nog wel... moetj e wel snel wezen
heb ook niet die 0,2 mg dingen... heb de 3 mg dingen.... maar zal proberen niet te vergetenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Similasan slaapstoornissen...dat werkte bij mij 100 keer beter dan melatonine
damn...en die helpen wel goed?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ook niet die 0,2 mg dingen... heb de 3 mg dingen.... maar zal proberen niet te vergeten
NOG MELIGER MAKEN EINSS!!11ZWEI2@@@22quote:
wel als ik geen adhd aanval hebquote:Op woensdag 7 april 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
damn...en die helpen wel goed?
toch is het een aanrader, mocht je nog een keer willen weten hoe het heet kan je me altijd pm'en
slaap lekker dan, hopelijk!quote:
Hoi Mr. Houdoequote:Op woensdag 7 april 2010 23:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
hallo ussers dit topik zie ik best faak voorbij komen bij aktive topics ik vraag me een ding af en dat is:
ben ik hier ook welkom of eigelijk niet? oke ik kom straks terug om jullie antwoorden te lezen
groetjes
ja hallo ik kan zelf ook wel kijken wat ik getypt heb!!!!!!!!!quote:
waarom zou je niet welkom zijn?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
hallo ussers dit topik zie ik best faak voorbij komen bij aktive topics ik vraag me een ding af en dat is:
ben ik hier ook welkom of eigelijk niet? oke ik kom straks terug om jullie antwoorden te lezen
groetjes
gewoon, zoals je het typtquote:Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
ja hallo ik kan zelf ook wel kijken wat ik getypt heb!!!!!!!!!
wat bedoel je er dan mee?
en ik heb nog een vraag:
hoe spreek je udowu uit?
groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |