Trevviequote:
quote:
Vertel!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trevvieik heb mijn gelijk gehaald bij de examencommisie
Mijn meligheid, wat doe jequote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef justmattie het volgende:
LUNA TOPIC HIER MOET IK IN GEPOST HEBBEN![]()
![]()
:D:D:D:
![]()
![]()
Ik heb ze gewoon de waarheid verteld over wat er is gebeurd, en nu gaat de vakdocent de 2 proefwerken vergelijken. Ik heb er vertrouwen inquote:
Wat is er dan gebeurt?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon de waarheid verteld over wat er is gebeurd, en nu gaat de vakdocent de 2 proefwerken vergelijken. Ik heb er vertrouwen in
Trevvie mag me wel Trolletje noemenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent toch Trollface. Geen trolletje
Trollfacequote:Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trevvie mag me wel Trolletje noemen
Tevens hooi DeLuna![]()
Zie paar SC's terug, ik en een vriend waren geNSB'd bij de examencommissie omdat we afgekeken zouden hebben, wat ik iig niet had gedaan.quote:
nog wel... moetj e wel snel wezenquote:
Similasan slaapstoornissen...dat werkte bij mij 100 keer beter dan melatoninequote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nog wel... moetj e wel snel wezen
heb ook niet die 0,2 mg dingen... heb de 3 mg dingen.... maar zal proberen niet te vergetenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Similasan slaapstoornissen...dat werkte bij mij 100 keer beter dan melatonine
damn...en die helpen wel goed?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ook niet die 0,2 mg dingen... heb de 3 mg dingen.... maar zal proberen niet te vergeten
NOG MELIGER MAKEN EINSS!!11ZWEI2@@@22quote:
wel als ik geen adhd aanval hebquote:Op woensdag 7 april 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
damn...en die helpen wel goed?
toch is het een aanrader, mocht je nog een keer willen weten hoe het heet kan je me altijd pm'en
slaap lekker dan, hopelijk!quote:
Hoi Mr. Houdoequote:Op woensdag 7 april 2010 23:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
hallo ussers dit topik zie ik best faak voorbij komen bij aktive topics ik vraag me een ding af en dat is:
ben ik hier ook welkom of eigelijk niet? oke ik kom straks terug om jullie antwoorden te lezen
groetjes
ja hallo ik kan zelf ook wel kijken wat ik getypt heb!!!!!!!!!quote:
waarom zou je niet welkom zijn?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
hallo ussers dit topik zie ik best faak voorbij komen bij aktive topics ik vraag me een ding af en dat is:
ben ik hier ook welkom of eigelijk niet? oke ik kom straks terug om jullie antwoorden te lezen
groetjes
gewoon, zoals je het typtquote:Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
ja hallo ik kan zelf ook wel kijken wat ik getypt heb!!!!!!!!!
wat bedoel je er dan mee?
en ik heb nog een vraag:
hoe spreek je udowu uit?
groetjes
ik weet niet zeker of ik overal uitgekotst wordt mevrouwquote:Op woensdag 7 april 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zou je niet welkom zijn?![]()
ik weet wel zeker dat ik niet overal wordt uitgekotst en ik ben hier ook welkom, want iedereen is welkom, dus daarom...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:49 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of ik overal uitgekotst wordt mevrouw![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
wie is fransssssss
edit: ik had per ongeluk een r gezien, sorry
Ligt er aan wat je onder bagger verstaatquote:Op woensdag 7 april 2010 23:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Oke, jongens. Ik deed me voor als een onwetende user.
Jullie zijn bij deze geslaagd voor de test en jullie verdienen de tolerantie-award, je mag hem zelf bestellen etc.
Mag hier ook gebaggerd worden?
omdat ik zwaar populair benquote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef ToT het volgende:
Niet elke ejaculatie verdient een naam, en niet elk stuk nageboorte verdient een naamtopic, dus vanwaar dit topic?
Vraag maar aan Maantje, alleen ze is er nu niet. Ik denk dat het wat te maken had met de lapo van de vorige topicquote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef ToT het volgende:
Niet elke ejaculatie verdient een naam, en niet elk stuk nageboorte verdient een naamtopic, dus vanwaar dit topic?
Ja en ze is stiekem op mijquote:Op woensdag 7 april 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vraag maar aan Maantje, alleen ze is er nu niet. Ik denk dat het wat te maken had met de lapo van de vorige topic
Ik loop hier al wel wat langer rond dus weet wel beterquote:Op woensdag 7 april 2010 23:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij niet dan, haha jij bent echt dom jonge!!!!!!
PAUL!!! Ik krijg een nieuwe vloer van je! Ik heb de mijne hier zojuist ondergekotst!!!!quote:
Ik zal 1 van mijn medewerkers naar je toe sturen die regelen het verderquote:Op woensdag 7 april 2010 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
PAUL!!! Ik krijg een nieuwe vloer van je! Ik heb de mijne hier zojuist ondergekotst!!!!
Omdat DeLuna gek isquote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ken DeLuna van het dagcijfertopic
Ze heeft een dwangneurose hè
Als je ruim een maand geleden dat had gevolgd dan kende je mij ookquote:Op donderdag 8 april 2010 00:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ken DeLuna van het dagcijfertopic
Ze heeft een dwangneurose hè
Seks, met mij, elke dag, 5 keer. Help me.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Een dwangneurose?
Ik niet hoor, wat is de jouwe?
Je kwam me vaag bekend voorquote:Op donderdag 8 april 2010 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je ruim een maand geleden dat had gevolgd dan kende je mij ook
Regelmatig iets te veel gepostquote:Op donderdag 8 april 2010 00:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je kwam me vaag bekend voor
Jij hebt een aantal dagen achter elkaar op #1 gestaan toch?
Ik ben al blij als ik ook maar ergens in de stats opduikquote:Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Regelmatig iets te veel gepost![]()
heb er nu al bijna net zo veel als heel vorig jaar
Dat!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks, met mij, elke dag, 5 keer. Help me.
[klaagbaakmodus] Jawel hoor, ik erger me elke dag weer helemaal kapot als het weer een half topic over een rond aantal posts gaat, hoeveel ze er nog zal of moet doen en hoeveel het er dan in totaal zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En wisten jullie eigenlijk wel van DeLuna's dwangneurose om altijd een rond aantal berichten te posten?
Zo te horen niet
Ah, wist niet dat ze het er hier ook altijd over heeftquote:Op donderdag 8 april 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[klaagbaakmodus] Jawel hoor, ik erger me elke dag weer helemaal kapot als het weer een half topic over een rond aantal posts gaat, hoeveel ze er nog zal of moet doen en hoeveel het er dan in totaal zijn.
En o wee als het mis gaat, dat ligt altijd aan fok en nooit aan haar[/klaagbaakmodus]
Omg..in de dagcijfers dus ook? Damn...quote:Op donderdag 8 april 2010 00:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat ze het er hier ook altijd over heeft
Eerlijk gejat van:quote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef ToT het volgende:
Niet elke ejaculatie verdient een naam
Je had het over timmmmm he?quote:
Wat was het ook alweer beter goed gejat dan slecht bedachtquote:
Nee joh, dan zouden wij er toch niet posten?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]Gaat dit topi over hem dan?
Oh, en die quote is op 6:00 in dit stukkie.
Een stukje maar?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Heey taartkeDaar wil ik wel een stukje van
Ik had het over Paul!!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dan zouden wij er toch niet posten?
je hebt gelijk ik neem het stuk gewoonquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik neem het stuk gewoon
*toeval is dat ik nog taart heb gehad in dezelfde kleur*
jazeker ToTje, boef dat je bent. Alles kids achter de rits!quote:Op donderdag 8 april 2010 01:05 schreef ToT het volgende:
Dewardo, ouwe rukker!!!!!!Alles fijn, kerel????
nou ja, ik ben zo'n internetheld, je kent het wel! maar je vermaakt je goed, merk ik?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:14 schreef ToT het volgende:
Geen idee wie je bent trouwensmaar hier issie wel aardig hoor. Paar Jägermeistertjes achter de kiezen en ik ben nu een bak Haribo leeg aan het kanen!
zit jij ook op roulette nu?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:18 schreef Dewardo het volgende:
[..]
nou ja, ik ben zo'n internetheld, je kent het wel! maar je vermaakt je goed, merk ik?
Ach met de hoeveelheid ethanol die nu in mijn cardiovasculair systeem rondstroomt, zou iedereen wel lol hebben, denk ik!quote:Op donderdag 8 april 2010 01:18 schreef Dewardo het volgende:
[..]
nou ja, ik ben zo'n internetheld, je kent het wel! maar je vermaakt je goed, merk ik?
nee, mn cam is stuk.. maar anders nog niet, btwquote:
Nu welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |