quote:Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef golfer het volgende:
En als aanvullende vraag.
Wat bedoelt deze club met 100 % Nederlands of 100% Vlaams?
Wanneer ben je dat?
Na hoeveel generaties?
Hey, je vroeg me niet hoe ik ze zou moeten inzetten.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus moslims mogen lid worden van jou.
Hoe rijm je dat met de verkoop van stickers met de tekst: stop de Islamisering?
Zullen we het over Voorpost hebben en niet over jou ?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hey, je vroeg me hoe is ze zou moeten inzetten.
Maar door het nemen van een lidmaatschap in een organisatie bevestig je alleen maar de interesse die je in haar standpunten hebt, en als een moslim of jood deze identiteit toejuicht, worden we er toch allemaal beter op dan dat deze wordt afgewezen?, ik zou een biertje gaan drinken met zo'n persoon
Refereer je naar de T-shirts die ze verkopen?quote:
Voorpost mag deze mensen niet afwijzen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Zullen we het over Voorpost hebben en niet over jou ?
Als Moslims lid worden dan betekent dat dat zij de ideologie onderschrijven, neem ik aan. Volgens mij is dat net zoiets als een samenwerkingsverband tussen white and black supremacists in de Verenigde Staten, waarbij beiden streven naar segregatie. Of een samenwerkingsverband tussen Noord Italiaanse en Zuid Italiaanse separatisten.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus moslims mogen lid worden maar moeten wel het land uit? Beetje vreemd, nietwaar?
Dat zou denk ik het meest praktische voorbeeld zijn jaquote:Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als Moslims lid worden dan betekent dat dat zij de ideologie onderschrijven, neem ik aan. Volgens mij is dat net zoiets als een samenwerkingsverband tussen white and black supremacists in de Verenigde Staten, waarbij beiden streven naar segregatie. Of een samenwerkingsverband tussen Noord Italiaanse en Zuid Italiaanse separatisten.
Ja, hij vraagt dus: wanneer zijn je ouders dan Nederlands?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Refereer je naar de T-shirts die ze verkopen?
Een uiting van trots
Wanneer je 100% van een bepaalde identiteit bent?
Wanneer je ouders Nederlands zijn en jij een interesse hebt voor haar cultuur en identiteit vind ik persoonlijk al genoeg, geen flauw idee of Voorpost dit punt uberhaupt beschreven heeft
Dat staat in de statuten ofzo ?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Voorpost mag deze mensen niet afwijzen.
Daar heb je je antwoord.
Dus jullie vallen te vergelijken met die clubs? Niet bepaald iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dat zou denk ik het meest praktische voorbeeld zijn ja
Gegevens over leden en haar aantal word niet bekend gemaakt.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef LXIV het volgende:
Er is in Nederland een groeiende groep van mensen die wel met 'extreem-rechts' geassocieerd wordt. Merken jullie ook groei in jullie vereniging of blijft dat ongeveer gelijk?
Dat is de wet.quote:
Er is natuurlijk een Nederlandse cultuur, alhoewel die niet helemaal scherp te definieren valt. Dat ontkennen is gewoon onzin.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, hij vraagt dus: wanneer zijn je ouders dan Nederlands?
En wat is die Nederlandse cultuur? De Bijbel? De Grondwet? De mening van Willem van Oranje? De mening van Anton Mussert? De mening van Joop Den Uyl? Van André Rouvoet? Van Imca Marina? Ruud Gullit? Ik? Jij?
Een CDA en een die met het CU samenspant tegen de PvdA om Afghanistan is dan wat genuanceerder ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jullie vallen te vergelijken met die clubs? Niet bepaald iets om trots op te zijn.
Ja, maar iedereen heeft wel een ander beeld van die Nederlandse cultuur. Iedereen heeft wel een andere mening over welke zaken verouderd, welke kwesties belangrijk en welke dingen "vreemd" zijn in onze cultuur.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een Nederlandse cultuur, alhoewel die niet helemaal scherp te definieren valt. Dat ontkennen is gewoon onzin.
Op wikipedia wordt deze definitie gegeven (in het Engels, maar wel de duidelijkste):
"Culture or Civilization, taken in its wide ethnographic sense, is that complex whole which includes knowledge, belief, art, morals, law, custom, and any other capabilities and habits acquired by man as a member of society."
Die maatschappij (society) is dan de Nederlandse.
Wat?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Een CDA en een die met het CU samenspant tegen de PvdA om Afghanistan is dan wat genuanceerder ja.
Hoe kijkt Voorpost tegen christenen?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Een CDA en een die met het CU samenspant tegen de PvdA om Afghanistan is dan wat genuanceerder ja.
Ja. De grote gemene deler is heel breed.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen heeft wel een ander beeld van die Nederlandse cultuur. Iedereen heeft wel een andere mening over welke zaken verouderd, welke kwesties belangrijk en welke dingen "vreemd" zijn in onze cultuur.
Het is subjectief en verschilt dus per individu.
Ik zei ook nergens dat de Nederlandse cultuur niet bestaat, maar niemand weet precies hoe hij er uit ziet.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. De grote gemene deler is heel breed.
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Bluesdude het volgende:
Is Voorpost net als het nazisme, haar ideologische inspiratiebron, tégen de democratie en vóór een dictatuur ?
Het Christelijke geloof is iets dat nog steeds is vertegenwoordigd in de Nederlandse identiteit en haar cultuur.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hoe kijkt Voorpost tegen christenen?
En Holocaust ontkenners. Nog steeds trouwens. Persoonlijk denk ik dat Joden niet welkom zijn bij Voorpost, maar wie ben ik. De TS zal het wel weten.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet voor een organisatie die vroeger in de weer was voor SS-soldaten.
Er is een actieve actievoering tegen drugs, de laatste was een Demo in maastricht.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef fs180 het volgende:
Wat is er mis met drugs? En in hoeverre durven jullie dit uit te dragen?
Ik stel een normale vraag..quote:
Drink je wel Hollandia ?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Er is een actieve actievoering tegen drugs, de laatste was een Demo in maastricht.
Je geeft geen antwoord op zijn vraag. Wat is er mis met drugs?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Er is een actieve actievoering tegen drugs, de laatste was een Demo in maastricht.
Ik heb P. al zeker 3 jaar niet meer gezien.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:13 schreef golfer het volgende:
Zijn die ex-CP86 en Stormfront Nederland leden nog steeds de huidige voormannen van deze club?
Je weet wel, die ene, die vooral landelijke bekendheid kreeg nadat hij in april 2001 de joodse begraafplaats bij Oosterhout vernielde en bekladde met leuzen als "Juden raus".
En door het verdwijnen van die figuren is Voorpost plots een liefdevolle club geworden die liefde predikt?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:18 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb P. al zeker 3 jaar niet meer gezien.
De overigen al veel langer, O. en B. zijn bij bijna alle leden ongewenst verklaard.
Het werkt verkeerd gebruik in de hand.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op zijn vraag. Wat is er mis met drugs?
Ja, met complete nationalistische orgies, we verwachten volgende maand de eerste DVD uit te hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En door het verdwijnen van die figuren is Voorpost plots een liefdevolle club geworden die liefde predikt?
Dat doet alcohol ook.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het werkt verkeerd gebruik in de hand.
Jequote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik stel een normale vraag..
Waarom ontwijk je het ?
Dan maar anders stellen
a Is Voorpost tégen de democratie en vóór een dictatuur ?
b is nazisme een inspiratiebron voor Voorpost ?
Hij was 2 jaar geleden met die aktie tegen Duiyendak anders nog wel prominent aanwezig als jullie leider en woordvoerder.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:18 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik heb P. al zeker 3 jaar niet meer gezien.
Voorpost vind dat de Afrikaners daar een stuk land verdienen, ik ben het daar in zijn geheel niet mee eens en vind dat het land toebehoort aan haar oorspronkelijke bewoners, op dit punt ageer ik dus heel sterk.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:26 schreef polderturk het volgende:
Vinden jullie dat de blanke Afrikanen in Zuid Afrika zouden moeten blijven of dat ze beter naar Europa kunnen verhuizen? Of vinden jullie dat de blanke Afrikanen een eigen land in Zuid-Afrika moeten krijgen?
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:27 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je
Voorpost is voor een Democratie.
Nazisme is GEEN inspiratiebron voor Voorpost.
Wat vind je van het Midden-Oosten?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Voorpost vind dat de Afrikaners daar een stuk land verdienen, ik ben het daar in zijn geheel niet mee eens en vind dat het land toebehoort aan haar oorspronkelijke bewoners, op dit punt ageer ik dus heel sterk.
Je bent wel slecht ingelicht. De oorspronkelijke bewoners daar zijn hottentotten en bosjesmannen. Dat is nu nog slechts een heel klein deel van de bevolking. De blanken zijn daar net zo lang als de meeste zwarten.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Voorpost vind dat de Afrikaners daar een stuk land verdienen, ik ben het daar in zijn geheel niet mee eens en vind dat het land toebehoort aan haar oorspronkelijke bewoners, op dit punt ageer ik dus heel sterk.
Klopt, ik zal eens navraag doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was 2 jaar geleden met die aktie tegen Duiyendak anders nog wel prominent aanwezig als jullie leider en woordvoerder.
Zand en olie.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat vind je van het Midden-Oosten?
Nou ja, slecht ingelicht....quote:Op woensdag 7 april 2010 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent wel slecht ingelicht. De oorspronkelijke bewoners daar zijn hottentotten en bosjesmannen. Dat is nu nog slechts een heel klein deel van de bevolking. De blanken zijn daar net zo lang als de meeste zwarten.
Die er al 400 jaar wonen en een vrijwel leeg land aantroffen toen ze er voor het eerst voet zetten.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nou ja, slecht ingelicht....
De meeste zwarten hebben zich daar inderdaad aangepast naar modernere maatstaven of komen uit de noordelijk gelegen gebieden, in mijn ogen zijn de blanken daar gewoon kolonialisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |