abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 20:39:05 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80058071
En nu nog even deze beantwoorden?
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef golfer het volgende:
En als aanvullende vraag.
Wat bedoelt deze club met 100 % Nederlands of 100% Vlaams?
Wanneer ben je dat?
Na hoeveel generaties?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_80058135
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Dus moslims mogen lid worden van jou.
Hoe rijm je dat met de verkoop van stickers met de tekst: stop de Islamisering?
Hey, je vroeg me niet hoe ik ze zou moeten inzetten.

Maar door het nemen van een lidmaatschap in een organisatie bevestig je alleen maar de interesse die je in haar standpunten hebt, en als een moslim of jood deze identiteit toejuicht, worden we er toch allemaal beter op dan dat deze wordt afgewezen?, ik zou een biertje gaan drinken met zo'n persoon

[ Bericht 0% gewijzigd door ellevehC86 op 07-04-2010 20:46:36 ]
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_80058176
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:40 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Hey, je vroeg me hoe is ze zou moeten inzetten.

Maar door het nemen van een lidmaatschap in een organisatie bevestig je alleen maar de interesse die je in haar standpunten hebt, en als een moslim of jood deze identiteit toejuicht, worden we er toch allemaal beter op dan dat deze wordt afgewezen?, ik zou een biertje gaan drinken met zo'n persoon
Zullen we het over Voorpost hebben en niet over jou ?
pi_80058382
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
En nu nog even deze beantwoorden?
[..]

Refereer je naar de T-shirts die ze verkopen?

Een uiting van trots

Wanneer je 100% van een bepaalde identiteit bent?

Wanneer je ouders Nederlands zijn en jij een interesse hebt voor haar cultuur en identiteit vind ik persoonlijk al genoeg, geen flauw idee of Voorpost dit punt uberhaupt beschreven heeft
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_80058407
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Zullen we het over Voorpost hebben en niet over jou ?
Voorpost mag deze mensen niet afwijzen.

Daar heb je je antwoord.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:46:54 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80058461
Er is in Nederland een groeiende groep van mensen die wel met 'extreem-rechts' geassocieerd wordt. Merken jullie ook groei in jullie vereniging of blijft dat ongeveer gelijk?
The End Times are wild
pi_80058514
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus moslims mogen lid worden maar moeten wel het land uit? Beetje vreemd, nietwaar?
Als Moslims lid worden dan betekent dat dat zij de ideologie onderschrijven, neem ik aan. Volgens mij is dat net zoiets als een samenwerkingsverband tussen white and black supremacists in de Verenigde Staten, waarbij beiden streven naar segregatie. Of een samenwerkingsverband tussen Noord Italiaanse en Zuid Italiaanse separatisten.
pi_80058657
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef Picchia het volgende:

[..]

Als Moslims lid worden dan betekent dat dat zij de ideologie onderschrijven, neem ik aan. Volgens mij is dat net zoiets als een samenwerkingsverband tussen white and black supremacists in de Verenigde Staten, waarbij beiden streven naar segregatie. Of een samenwerkingsverband tussen Noord Italiaanse en Zuid Italiaanse separatisten.
Dat zou denk ik het meest praktische voorbeeld zijn ja
pi_80058688
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:45 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Refereer je naar de T-shirts die ze verkopen?

Een uiting van trots

Wanneer je 100% van een bepaalde identiteit bent?

Wanneer je ouders Nederlands zijn en jij een interesse hebt voor haar cultuur en identiteit vind ik persoonlijk al genoeg, geen flauw idee of Voorpost dit punt uberhaupt beschreven heeft
Ja, hij vraagt dus: wanneer zijn je ouders dan Nederlands?

En wat is die Nederlandse cultuur? De Bijbel? De Grondwet? De mening van Willem van Oranje? De mening van Anton Mussert? De mening van Joop Den Uyl? Van André Rouvoet? Van Imca Marina? Ruud Gullit? Ik? Jij?
pi_80058738
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Voorpost mag deze mensen niet afwijzen.

Daar heb je je antwoord.
Dat staat in de statuten ofzo ?
pi_80058798
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:49 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dat zou denk ik het meest praktische voorbeeld zijn ja
Dus jullie vallen te vergelijken met die clubs? Niet bepaald iets om trots op te zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80058942
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef LXIV het volgende:
Er is in Nederland een groeiende groep van mensen die wel met 'extreem-rechts' geassocieerd wordt. Merken jullie ook groei in jullie vereniging of blijft dat ongeveer gelijk?
Gegevens over leden en haar aantal word niet bekend gemaakt.

Ikzelf merk niet veel van een groei aan leden binnen Voorpost, maar wel een groei van een aantal nieuwe organisaties die nieuwe mensen binnenbrengen, hierbij moet ik dan ook de politieke partij PVV noemen, die steevast wordt vergeleken met de CD van Hans Janmaat, alleen was het taboe een deccennium terug een stuk groter om ervoor uit te komen.
pi_80058965
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat staat in de statuten ofzo ?
Dat is de wet.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:54:32 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80058978
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:50 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, hij vraagt dus: wanneer zijn je ouders dan Nederlands?

En wat is die Nederlandse cultuur? De Bijbel? De Grondwet? De mening van Willem van Oranje? De mening van Anton Mussert? De mening van Joop Den Uyl? Van André Rouvoet? Van Imca Marina? Ruud Gullit? Ik? Jij?
Er is natuurlijk een Nederlandse cultuur, alhoewel die niet helemaal scherp te definieren valt. Dat ontkennen is gewoon onzin.
Op wikipedia wordt deze definitie gegeven (in het Engels, maar wel de duidelijkste):
"Culture or Civilization, taken in its wide ethnographic sense, is that complex whole which includes knowledge, belief, art, morals, law, custom, and any other capabilities and habits acquired by man as a member of society."
Die maatschappij (society) is dan de Nederlandse.
The End Times are wild
pi_80059050
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus jullie vallen te vergelijken met die clubs? Niet bepaald iets om trots op te zijn.
Een CDA en een die met het CU samenspant tegen de PvdA om Afghanistan is dan wat genuanceerder ja.
pi_80059194
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een Nederlandse cultuur, alhoewel die niet helemaal scherp te definieren valt. Dat ontkennen is gewoon onzin.
Op wikipedia wordt deze definitie gegeven (in het Engels, maar wel de duidelijkste):
"Culture or Civilization, taken in its wide ethnographic sense, is that complex whole which includes knowledge, belief, art, morals, law, custom, and any other capabilities and habits acquired by man as a member of society."
Die maatschappij (society) is dan de Nederlandse.
Ja, maar iedereen heeft wel een ander beeld van die Nederlandse cultuur. Iedereen heeft wel een andere mening over welke zaken verouderd, welke kwesties belangrijk en welke dingen "vreemd" zijn in onze cultuur.

Het is subjectief en verschilt dus per individu.
pi_80059244
Is Voorpost net als het nazisme, haar ideologische inspiratiebron, tégen de democratie en vóór een dictatuur ?
pi_80059264
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Een CDA en een die met het CU samenspant tegen de PvdA om Afghanistan is dan wat genuanceerder ja.
Wat?
pi_80059285
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Hoe kijkt Voorpost tegen christenen?
  woensdag 7 april 2010 @ 21:01:11 #120
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80059347
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, maar iedereen heeft wel een ander beeld van die Nederlandse cultuur. Iedereen heeft wel een andere mening over welke zaken verouderd, welke kwesties belangrijk en welke dingen "vreemd" zijn in onze cultuur.

Het is subjectief en verschilt dus per individu.
Ja. De grote gemene deler is heel breed.
The End Times are wild
pi_80059427
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja. De grote gemene deler is heel breed.
Ik zei ook nergens dat de Nederlandse cultuur niet bestaat, maar niemand weet precies hoe hij er uit ziet.
pi_80059432
De wetten van een samenleving reflecteren natuurlijk haar waardenstelsel. Als je de Nederlandse cultuur aanhangt dan moet je de fundamenten van de Nederlandse wet natuurlijk geweldig vinden.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:03:02 #123
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_80059449
Wat is er mis met drugs? En in hoeverre durven jullie dit uit te dragen?
pi_80059550
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Bluesdude het volgende:
Is Voorpost net als het nazisme, haar ideologische inspiratiebron, tégen de democratie en vóór een dictatuur ?

Doe even normaal wil je
pi_80059615
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Hoe kijkt Voorpost tegen christenen?
Het Christelijke geloof is iets dat nog steeds is vertegenwoordigd in de Nederlandse identiteit en haar cultuur.

Niks op tegen dus.
pi_80059623
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Doe even normaal wil je
Zo gek is dat niet voor een organisatie die vroeger in de weer was voor SS-soldaten.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:13:43 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80060067
Zijn die ex-CP86 en Stormfront Nederland leden nog steeds de huidige voormannen van deze club?
Je weet wel, die ene, die vooral landelijke bekendheid kreeg nadat hij in april 2001 de joodse begraafplaats bij Oosterhout vernielde en bekladde met leuzen als "Juden raus".
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_80060070
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:05 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Zo gek is dat niet voor een organisatie die vroeger in de weer was voor SS-soldaten.
En Holocaust ontkenners. Nog steeds trouwens. Persoonlijk denk ik dat Joden niet welkom zijn bij Voorpost, maar wie ben ik. De TS zal het wel weten.
pi_80060097
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef fs180 het volgende:
Wat is er mis met drugs? En in hoeverre durven jullie dit uit te dragen?
Er is een actieve actievoering tegen drugs, de laatste was een Demo in maastricht.
pi_80060121
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Doe even normaal wil je
Ik stel een normale vraag..
Waarom ontwijk je het ?
Dan maar anders stellen
a Is Voorpost tégen de democratie en vóór een dictatuur ?
b is nazisme een inspiratiebron voor Voorpost ?
pi_80060206
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Er is een actieve actievoering tegen drugs, de laatste was een Demo in maastricht.
Drink je wel Hollandia ?
pi_80060288
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op zijn vraag. Wat is er mis met drugs?
pi_80060313
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:13 schreef golfer het volgende:
Zijn die ex-CP86 en Stormfront Nederland leden nog steeds de huidige voormannen van deze club?
Je weet wel, die ene, die vooral landelijke bekendheid kreeg nadat hij in april 2001 de joodse begraafplaats bij Oosterhout vernielde en bekladde met leuzen als "Juden raus".
Ik heb P. al zeker 3 jaar niet meer gezien.

De overigen al veel langer, O. en B. zijn bij bijna alle leden ongewenst verklaard.
pi_80060418
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:18 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

De overigen al veel langer, O. en B. zijn bij bijna alle leden ongewenst verklaard.
En door het verdwijnen van die figuren is Voorpost plots een liefdevolle club geworden die liefde predikt?
pi_80060571
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op zijn vraag. Wat is er mis met drugs?
Het werkt verkeerd gebruik in de hand.
pi_80060612
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En door het verdwijnen van die figuren is Voorpost plots een liefdevolle club geworden die liefde predikt?
Ja, met complete nationalistische orgies, we verwachten volgende maand de eerste DVD uit te hebben.
pi_80060627
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:23 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Het werkt verkeerd gebruik in de hand.
Dat doet alcohol ook.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:26:17 #138
104871 remlof
Europees federalist
pi_80060726
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Drink je wel Hollandia ?
pi_80060740
Vinden jullie dat de blanke Afrikanen in Zuid Afrika zouden moeten blijven of dat ze beter naar Europa kunnen verhuizen? Of vinden jullie dat de blanke Afrikanen een eigen land in Zuid-Afrika moeten krijgen?
pi_80060792
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik stel een normale vraag..
Waarom ontwijk je het ?
Dan maar anders stellen
a Is Voorpost tégen de democratie en vóór een dictatuur ?
b is nazisme een inspiratiebron voor Voorpost ?
Je

Voorpost is voor een Democratie.
Nazisme is GEEN inspiratiebron voor Voorpost.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:28:55 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80060885
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:18 schreef ellevehC86 het volgende:

Hij was 2 jaar geleden met die aktie tegen Duiyendak anders nog wel prominent aanwezig als jullie leider en woordvoerder.
Poef.....gone! ©golfer
pi_80060966
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:26 schreef polderturk het volgende:
Vinden jullie dat de blanke Afrikanen in Zuid Afrika zouden moeten blijven of dat ze beter naar Europa kunnen verhuizen? Of vinden jullie dat de blanke Afrikanen een eigen land in Zuid-Afrika moeten krijgen?
Voorpost vind dat de Afrikaners daar een stuk land verdienen, ik ben het daar in zijn geheel niet mee eens en vind dat het land toebehoort aan haar oorspronkelijke bewoners, op dit punt ageer ik dus heel sterk.
pi_80061011
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:27 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Je

Voorpost is voor een Democratie.
Nazisme is GEEN inspiratiebron voor Voorpost.

a Nazisme was vroeger wel een inspiratiebron voor Voorpost, toch ?
b Sinds wanneer distiantieert Voorpost zich van het nazisme ?
pi_80061049
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:30 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Voorpost vind dat de Afrikaners daar een stuk land verdienen, ik ben het daar in zijn geheel niet mee eens en vind dat het land toebehoort aan haar oorspronkelijke bewoners, op dit punt ageer ik dus heel sterk.
Wat vind je van het Midden-Oosten?
  woensdag 7 april 2010 @ 21:32:20 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80061086
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:30 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Je bent wel slecht ingelicht. De oorspronkelijke bewoners daar zijn hottentotten en bosjesmannen. Dat is nu nog slechts een heel klein deel van de bevolking. De blanken zijn daar net zo lang als de meeste zwarten.
The End Times are wild
pi_80061204
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij was 2 jaar geleden met die aktie tegen Duiyendak anders nog wel prominent aanwezig als jullie leider en woordvoerder.
Klopt, ik zal eens navraag doen.

Morgen kan ik je meer vertellen, ik ben zelf ook wel nieuwsgierig hoe het met hem afgelopen is.
pi_80061316
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:31 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wat vind je van het Midden-Oosten?
Zand en olie.

NEXT!
pi_80061408
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:35 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Zand en olie.

NEXT!
Ik bedoel natuurlijk: wie hebben recht op Israel/Palestina volgens Voorpost
pi_80061429
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je bent wel slecht ingelicht. De oorspronkelijke bewoners daar zijn hottentotten en bosjesmannen. Dat is nu nog slechts een heel klein deel van de bevolking. De blanken zijn daar net zo lang als de meeste zwarten.
Nou ja, slecht ingelicht....

De meeste zwarten hebben zich daar inderdaad aangepast naar modernere maatstaven of komen uit de noordelijk gelegen gebieden, in mijn ogen zijn de blanken daar gewoon kolonialisten.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:39:47 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80061542
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:37 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Nou ja, slecht ingelicht....

De meeste zwarten hebben zich daar inderdaad aangepast naar modernere maatstaven of komen uit de noordelijk gelegen gebieden, in mijn ogen zijn de blanken daar gewoon kolonialisten.
Die er al 400 jaar wonen en een vrijwel leeg land aantroffen toen ze er voor het eerst voet zetten.

Vanuit dat perspectief kun je alle Nederlanders ook kolonialisten noemen. Of iets recenter: de Amerikanen, Australiërs, Nieuw-Zeelanders, Canadezen, heel Zuid-Amerika en ga zo maar door.

Zuid Afrika is juist een van de weinige gebieden buiten Europa die blanken "gekoloniseerd" hebben zonder dat er een oorspronkelijke bevolking uit de weg geruimd werd.

Of wil jij dat ook allemaal terugdraaien?
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')