Dat laatste, vind ik, dit is niet de eerste keer dat ze de boel proberen op te naaien.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze zouden serieus waar een rectificatie moeten plaatsen of wellicht gewoon een klacht bij de Raad voor de Journalistiek.
Wellicht dat GeenStijl ook Hillesluis een bezoekje bracht om het verhaal nadrukkelijker op de voorgrond te trekken, maar er achter kwam dat er eigenlijk helemaal niets van blijkt te kloppen. Ik denk niet dat GeenStijl van te voren wist dat het verhaal gewoon lulkoek is.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Geenstijl is in handen van de Telegraaf, maar hebben nog altijd een eigen redactie enz.
Het zal mij niet verbazen als er geen recti wordt geplaatst. En op een RvJ-zaak hoef je al helemaal niet te rekenen.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze zouden serieus waar een rectificatie moeten plaatsen of wellicht gewoon een klacht bij de Raad voor de Journalistiek.
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht dat GeenStijl ook Hillesluis een bezoekje bracht om het verhaal nadrukkelijker op de voorgrond te trekken, maar er achter kwam dat er eigenlijk helemaal niets van blijkt te kloppen. Ik denk niet dat GeenStijl van te voren wist dat het verhaal gewoon lulkoek is.
Het is misselijkmakend. Als collega-journalist schaam ik mij diep voor de Telegraaf. Het is suggestieve sensatiejournalistiek. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is dat het in dit geval zo overduidelijk is, maar dit is meestal de manier waarop de Telegraaf journalistiek bedrijft. Er worden echter hele topics over volgeluld.
Dat laatst vind ik ook inderdaad. Maar ik lees dat men een belanghebbende moet zijn wil het een klacht indienen tegen een publicatie. Dat zou dus een inwoner van de 'moslimwijk' kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste, vind ik, dit is niet de eerste keer dat ze de boel proberen op te naaien.
Dat is overduidelijk.quote:
De Telehaat doet dit zonder ophouden en aantoonbaar.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef n3z het volgende:
Is dit niet een vorm van haatzaaien door de Telegraaf? En hoe vaak doen ze dit?
Ik vind dit toch heel ernstig moet ik zeggen.
Spuit 11quote:Op woensdag 7 april 2010 23:56 schreef hamzter9 het volgende:
Telegraaf schrijft weer bullshit over moslims..![]()
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html
Volgens mij waren alle geinterviewden ook Turken , zijn over het algemeen heel erg tolerant zoals ik ze ken.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Hellas2009 het volgende:
Laten we niet alleen Koolhoven bashen, maar ook "FOTO: ROEL DIJKSTRA"... die een foto maakt van de ALDI wat niet relevant is voor het verhaal.
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html (03:00 over de foto)
Telegraaf wordt gelezen door paupers die hun zin beginnen met Vroegah was het..quote:Op woensdag 7 april 2010 23:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Spuit 11
Eigenlijk zou Telegraaf gestraft moeten worden
Het is een van de beter betaalde journalisten bij De Telegraaf. Schrijft veel over misdaad en het aktiewezen. Een van de oogappels van de huidige hoofdredacteur. Heeft een vaardige pen, maar net zo veel respect voor journalistieke ethiek als een appelflap. Zou kunnen gaan inwonen bij de tandeloze tijger Raad voor de Journalistiek.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een schande voor de journalistiek, die Koolhoven.
Het geeft het verhaal natuurlijk een extra tintje. De Aldi en de vrouwen die met hoofddoeken het straatbeeld vertegenwoordigen. De wijk zal ongetwijfeld een redelijke 'moslimpopulatie' kennen, maar ik vraag me af of de desbetreffende fotograaf bewust gewacht heeft tot een paar vrouwen met hoofddoeken langsliepen:quote:Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Hellas2009 het volgende:
Laten we niet alleen Koolhoven bashen, maar ook "FOTO: ROEL DIJKSTRA"... die een foto maakt van de ALDI wat niet relevant is voor het verhaal.
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html (03:00 over de foto)
Ja, klopt ik was ook wel verrast, moet ik toegeven.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:04 schreef Vasilevski het volgende:
Wel verrassende reactie van GS. Je zou verwachten dat ze het gewoon overnemen met nog wat "scherp" commentaar in de trant van "Dat dit kan in Nederland!" en het daarbij laten.
De fotograaf had gewoon in Leidrecht moeten blijven.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het geeft het verhaal natuurlijk een extra tintje. De Aldi en de vrouwen die met hoofddoeken het straatbeeld vertegenwoordigen. De wijk zal ongetwijfeld een redelijke 'moslimpopulatie' kennen, maar ik vraag me af of de desbetreffende fotograaf bewust gewacht heeft tot een paar vrouwen met hoofddoeken langsliepen:
[ afbeelding ]
Hij heeft er dus wel veel moeite voor gedaan, voor dat stigmatiseren. Een archieffoto van een schotel op een flat of hitlergroetende Hezbollahstrijders zou een hoop werk bespaard hebben om het gewenste effect te bereiken.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het geeft het verhaal natuurlijk een extra tintje. De Aldi en de vrouwen die met hoofddoeken het straatbeeld vertegenwoordigen. De wijk zal ongetwijfeld een redelijke 'moslimpopulatie' kennen, maar ik vraag me af of de desbetreffende fotograaf bewust gewacht heeft tot een paar vrouwen met hoofddoeken langsliepen:
[ afbeelding ]
Inderdaad een beetje een vooroordeel. Al dacht ik dat GS wel eens dit soort dingen gewoon ongecorrigeerd overneemt. Maar kan me niet meer zo gauw een specifiek geval herinneren.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt ik was ook wel verrast, moet ik toegeven.
Mijn vooroordeel dan, denk ik.
De hand die je voedt bijten is nooit het gemakkelijkst.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. GS wil gewoon scoren en doet waar dit het gemakkelijkst is.
Op Zuidquote:Op donderdag 8 april 2010 00:15 schreef littledrummergirl het volgende:
heydas hier een straat verderop!
Jullie wonen allemaal goed daar in Rotjedam, want jullie hebben geen last van Brabanders.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:17 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Op ZuidDaar woon ik ook. In het goede gedeelte dan he
![]()
Eeuwige roem voor AryaMehrquote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Geenstijl linkt inmiddels naar bovenstaande post met de scan erin...
of je leest alle berichten door!!!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:20 schreef VeX- het volgende:
Laat ze maar verhuizen als ze er niet tegen kunnen. Dit is Nederland.
Waarom zou ik een heel topic moeten doorlezen? Ik reageer toch op het bericht in de OP.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
of je leest alle berichten door!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je het al gehoord ?? Er zijn 2 vliegtuigen het WTC binnen gevlogen !!!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:20 schreef VeX- het volgende:
Laat ze maar verhuizen als ze er niet tegen kunnen. Dit is Nederland.
Die jongen is goed bezig idd.quote:
en dus...is de telegraaf hierdoor ook in de mogelijkheid om ook de andere kant van het gelijk te laten zien?quote:[b]
Geenstijl is in handen van de Telegraaf, maar hebben nog altijd een eigen redactie enz.
Klacht indienen bij de Raad voor de Journalistiek. Men moet dan overigens wel belanghebbende zijn. Ik denk dat een inwoner van de 'moslimwijk' Hillesluis wel een dergelijke klacht kan indienen.quote:Op donderdag 8 april 2010 02:48 schreef Aloulou het volgende:
Ik vraag mij af: kan je eigenlijk nog stappen ondernemen tegen de Telegraaf? Of kan dat alleen door bijv. meerdere inwoners van die wijk die zich verenigen en stappen willen ondernemen tegen deze stemmingmakende krant? Iemand enig idee (serieuze vraag)
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 8 april 2010 03:46 schreef Vulcano68 het volgende:
BDSM onbekend? En al die fanatieke extremisten (sommige daarvan zijn echt overtuigend en bedreven moslim) die hun vrouw op echt gruwelijke wijze mishandelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |