Op Zuidquote:Op donderdag 8 april 2010 00:15 schreef littledrummergirl het volgende:
heydas hier een straat verderop!
Jullie wonen allemaal goed daar in Rotjedam, want jullie hebben geen last van Brabanders.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:17 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Op ZuidDaar woon ik ook. In het goede gedeelte dan he
![]()
Eeuwige roem voor AryaMehrquote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Geenstijl linkt inmiddels naar bovenstaande post met de scan erin...
of je leest alle berichten door!!!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:20 schreef VeX- het volgende:
Laat ze maar verhuizen als ze er niet tegen kunnen. Dit is Nederland.
Waarom zou ik een heel topic moeten doorlezen? Ik reageer toch op het bericht in de OP.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
of je leest alle berichten door!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je het al gehoord ?? Er zijn 2 vliegtuigen het WTC binnen gevlogen !!!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:20 schreef VeX- het volgende:
Laat ze maar verhuizen als ze er niet tegen kunnen. Dit is Nederland.
Die jongen is goed bezig idd.quote:
en dus...is de telegraaf hierdoor ook in de mogelijkheid om ook de andere kant van het gelijk te laten zien?quote:[b]
Geenstijl is in handen van de Telegraaf, maar hebben nog altijd een eigen redactie enz.
Klacht indienen bij de Raad voor de Journalistiek. Men moet dan overigens wel belanghebbende zijn. Ik denk dat een inwoner van de 'moslimwijk' Hillesluis wel een dergelijke klacht kan indienen.quote:Op donderdag 8 april 2010 02:48 schreef Aloulou het volgende:
Ik vraag mij af: kan je eigenlijk nog stappen ondernemen tegen de Telegraaf? Of kan dat alleen door bijv. meerdere inwoners van die wijk die zich verenigen en stappen willen ondernemen tegen deze stemmingmakende krant? Iemand enig idee (serieuze vraag)
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 8 april 2010 03:46 schreef Vulcano68 het volgende:
BDSM onbekend? En al die fanatieke extremisten (sommige daarvan zijn echt overtuigend en bedreven moslim) die hun vrouw op echt gruwelijke wijze mishandelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |