abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80067869
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:39 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ze zouden serieus waar een rectificatie moeten plaatsen of wellicht gewoon een klacht bij de Raad voor de Journalistiek.
Dat laatste, vind ik, dit is niet de eerste keer dat ze de boel proberen op te naaien.
I´m back.
pi_80067877
Ja maar WAT als Geenstijl dit niet had gedaan. Dan had 90% dit voor WAAR aangenomen. De vraag is: Hoeveel meer berichten zijn er die van geen kant kloppen. Altijd maar weer "Moslims in rep en roer". Thuis bij mij is het anders nooit in rep en roer geweest door iets van de politiek.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:45:15 #153
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80067947
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:41 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Geenstijl is in handen van de Telegraaf, maar hebben nog altijd een eigen redactie enz.
Wellicht dat GeenStijl ook Hillesluis een bezoekje bracht om het verhaal nadrukkelijker op de voorgrond te trekken, maar er achter kwam dat er eigenlijk helemaal niets van blijkt te kloppen. Ik denk niet dat GeenStijl van te voren wist dat het verhaal gewoon lulkoek is.
pi_80067948
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:39 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ze zouden serieus waar een rectificatie moeten plaatsen of wellicht gewoon een klacht bij de Raad voor de Journalistiek.
Het zal mij niet verbazen als er geen recti wordt geplaatst. En op een RvJ-zaak hoef je al helemaal niet te rekenen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80067996
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:45 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wellicht dat GeenStijl ook Hillesluis een bezoekje bracht om het verhaal nadrukkelijker op de voorgrond te trekken, maar er achter kwam dat er eigenlijk helemaal niets van blijkt te kloppen. Ik denk niet dat GeenStijl van te voren wist dat het verhaal gewoon lulkoek is.

Ze waren natuurlijk gewoon sensatie aan het zoeken.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_80067997
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:39 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is dat het in dit geval zo overduidelijk is, maar dit is meestal de manier waarop de Telegraaf journalistiek bedrijft. Er worden echter hele topics over volgeluld.
Het is misselijkmakend. Als collega-journalist schaam ik mij diep voor de Telegraaf. Het is suggestieve sensatiejournalistiek. Niets meer en niets minder.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:46:57 #157
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80067998
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat laatste, vind ik, dit is niet de eerste keer dat ze de boel proberen op te naaien.
Dat laatst vind ik ook inderdaad. Maar ik lees dat men een belanghebbende moet zijn wil het een klacht indienen tegen een publicatie. Dat zou dus een inwoner van de 'moslimwijk' kunnen zijn.
pi_80068028
Laten we niet alleen Koolhoven bashen, maar ook "FOTO: ROEL DIJKSTRA"... die een foto maakt van de ALDI wat niet relevant is voor het verhaal.

http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html (03:00 over de foto)
pi_80068070
En de Perzen. Het is ook hun schuld.
pi_80068107
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:49 schreef Burakius het volgende:
En de Perzen. Het is ook hun schuld.
Dat is overduidelijk.
pi_80068170
Is dit niet een vorm van haatzaaien door de Telegraaf? En hoe vaak doen ze dit?

Ik vind dit toch heel ernstig moet ik zeggen.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:54:24 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80068266
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef n3z het volgende:
Is dit niet een vorm van haatzaaien door de Telegraaf? En hoe vaak doen ze dit?

Ik vind dit toch heel ernstig moet ik zeggen.
De Telehaat doet dit zonder ophouden en aantoonbaar.

Cryptopropaganda in de Telegraaf.
The End Times are wild
pi_80068322
Telegraaf schrijft weer bullshit over moslims..
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html
pi_80068432
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:56 schreef hamzter9 het volgende:
Telegraaf schrijft weer bullshit over moslims..
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html
Spuit 11

Eigenlijk zou Telegraaf gestraft moeten worden
  donderdag 8 april 2010 @ 00:00:33 #165
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_80068478
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Hellas2009 het volgende:
Laten we niet alleen Koolhoven bashen, maar ook "FOTO: ROEL DIJKSTRA"... die een foto maakt van de ALDI wat niet relevant is voor het verhaal.

Volgens mij waren alle geinterviewden ook Turken , zijn over het algemeen heel erg tolerant zoals ik ze ken.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_80068535
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:59 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Spuit 11

Eigenlijk zou Telegraaf gestraft moeten worden
Telegraaf wordt gelezen door paupers die hun zin beginnen met Vroegah was het..
  donderdag 8 april 2010 @ 00:03:49 #167
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_80068583
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een schande voor de journalistiek, die Koolhoven.
Het is een van de beter betaalde journalisten bij De Telegraaf. Schrijft veel over misdaad en het aktiewezen. Een van de oogappels van de huidige hoofdredacteur. Heeft een vaardige pen, maar net zo veel respect voor journalistieke ethiek als een appelflap. Zou kunnen gaan inwonen bij de tandeloze tijger Raad voor de Journalistiek.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_80068612

Wel verrassende reactie van GS. Je zou verwachten dat ze het gewoon overnemen met nog wat "scherp" commentaar in de trant van "Dat dit kan in Nederland!" en het daarbij laten.
pi_80068626
Dit vond ik echt van de Telegraaf.
Anonieme schrijver kent moordenaar Vaatstra
I´m back.
  donderdag 8 april 2010 @ 00:06:07 #170
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80068656
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Hellas2009 het volgende:

Het geeft het verhaal natuurlijk een extra tintje. De Aldi en de vrouwen die met hoofddoeken het straatbeeld vertegenwoordigen. De wijk zal ongetwijfeld een redelijke 'moslimpopulatie' kennen, maar ik vraag me af of de desbetreffende fotograaf bewust gewacht heeft tot een paar vrouwen met hoofddoeken langsliepen:

pi_80068676
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:04 schreef Vasilevski het volgende:

Wel verrassende reactie van GS. Je zou verwachten dat ze het gewoon overnemen met nog wat "scherp" commentaar in de trant van "Dat dit kan in Nederland!" en het daarbij laten.
Ja, klopt ik was ook wel verrast, moet ik toegeven.
Mijn vooroordeel dan, denk ik.
I´m back.
  donderdag 8 april 2010 @ 00:08:54 #172
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_80068746
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het geeft het verhaal natuurlijk een extra tintje. De Aldi en de vrouwen die met hoofddoeken het straatbeeld vertegenwoordigen. De wijk zal ongetwijfeld een redelijke 'moslimpopulatie' kennen, maar ik vraag me af of de desbetreffende fotograaf bewust gewacht heeft tot een paar vrouwen met hoofddoeken langsliepen:

[ afbeelding ]
De fotograaf had gewoon in Leidrecht moeten blijven.

Dijkstra is overigens een redelijk groot fotobureau.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_80068786
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij heeft er dus wel veel moeite voor gedaan, voor dat stigmatiseren. Een archieffoto van een schotel op een flat of hitlergroetende Hezbollahstrijders zou een hoop werk bespaard hebben om het gewenste effect te bereiken.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt ik was ook wel verrast, moet ik toegeven.
Mijn vooroordeel dan, denk ik.
Inderdaad een beetje een vooroordeel. Al dacht ik dat GS wel eens dit soort dingen gewoon ongecorrigeerd overneemt. Maar kan me niet meer zo gauw een specifiek geval herinneren.
  donderdag 8 april 2010 @ 00:12:47 #174
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_80068848
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. GS wil gewoon scoren en doet waar dit het gemakkelijkst is.
De hand die je voedt bijten is nooit het gemakkelijkst.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_80068878
Sterke reportage van GS 'Mekka aan de Maas' blijkt gewoon een gezellige volksbuurt te zijn
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')