abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80051042
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:49 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders ongeduldig werd en zomaar wat is gaan rekenen op een bierviltje.
Om dan bij de echte cijfers te kunnen zeggen dat die gelijk heeft of dat de cijfers zijn aangepast door anderen.

Een win win situate creeeren. Want de fervente PVV'ers zien toch alleen maar wat Wilders ze voorhoud.
Nouja, Nyfer heeft dus wel voorlopige resultaten verstrekt aan Wilders (die ze vervolgens op zijn bierviltje heeft uitgelegd aan de pers).

Anders zou Leo van der Geest niet gepikeerd zijn en zeggen 'zo werkt dat kennelijk'.
  woensdag 7 april 2010 @ 17:52:46 #27
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_80051079
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:51 schreef gelly het volgende:

[..]
En de hardwerkende Nederlander is ook weer gesignaleerd.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_80051132
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:51 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Nouja, Nyfer heeft dus wel voorlopige resultaten verstrekt aan Wilders
Dat is enkel wat jij beweert, ik lees het als "Wilders heeft wat bedacht en dat gepubliceerd", anders zouden ze hem ook geen fantast noemen gok ik zo, dan heb je het niet over een tiende van een procent die verkeerd is.
pi_80051151
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:51 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Nouja, Nyfer heeft dus wel voorlopige resultaten verstrekt aan Wilders (die ze vervolgens op zijn bierviltje heeft uitgelegd aan de pers).

Anders zou Leo van der Geest niet gepikeerd zijn en zeggen 'zo werkt dat kennelijk'.
quote:
"Hij heeft geen gegevens gekregen uit Nyfer-kringen en heeft er zelf een schatting op los gelaten," stelt Van der Geest.
Leaf
pi_80051184
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:54 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

[..]
Oeps, OP niet goed gelezen

Nou dat wordt lachen, wie heeft er gelogen...
pi_80051211
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is enkel wat jij beweert, ik lees het als "Wilders heeft wat bedacht en dat gepubliceerd", anders zouden ze hem ook geen fantast noemen gok ik zo, dan heb je het niet over een tiende van een procent die verkeerd is.

Inderdaad. Iemand als van Wijnbergen gaat zijn naam niet te grabbel gooien door zoiets als onderstaande te roepen om vervolgens na 1 week ongelijk te krijgen. In tegenstelling tot de grote witte kleine blonde leider heeft zo iemand wel hersenen die werken.

Maar de onderzoekers garanderen desgevraagd meerdermalen dat er geen enkel contact is geweest met Wilders over mogelijke cijfers en uitkomsten van het onderzoek. "Er is pertinent geen contact met hem geweest of cijfers gecommuniceerd en dit zijn Wilders' eigen schattingen," herhaalt Van der Geest.

Wetenschappelijk adviseur Van Wijnbergen zegt zijn handen in het vuur te steken voor de Nyfer-directeur: "Als Van der Geest het zegt, vertrouw ik hem blindelings. Wilders is een grote fantast. Hij liegt de boel bij elkaar
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_80051215
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is wat in het originele bericht van de Telegraaf staat.
pi_80051280
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:55 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat is wat in het originele bericht van de Telegraaf staat.
Ik zie het probleem al in je zin staan.
pi_80051327
quote:

[..]

Ik denk dat ik het wel weet.
Het zal niet de eerste keer zijn dat Wilders dingen roept die die niet waar kan maken.
Leaf
pi_80051330
quote:

[..]

Zoals altijd liegt Wilders nooit en is het altijd de ander.

http://www.depers.nl/binn(...)l-kabinet-liegt.html
pi_80051363
OPEN JE OGEN MENSEN!!!! Links heeft Nyfer onder druk gezet om ze te laten zeggen dat Wilders liegt!@!!!!eonz
Kom je hier vaker, of loop je stage?
  woensdag 7 april 2010 @ 18:00:17 #37
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_80051410
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:55 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Inderdaad. Iemand als van Wijnbergen gaat zijn naam niet te grabbel gooien door zoiets als onderstaande te roepen om vervolgens na 1 week ongelijk te krijgen. In tegenstelling tot de grote witte kleine blonde leider heeft zo iemand wel hersenen die werken.

Maar de onderzoekers garanderen desgevraagd meerdermalen dat er geen enkel contact is geweest met Wilders over mogelijke cijfers en uitkomsten van het onderzoek. "Er is pertinent geen contact met hem geweest of cijfers gecommuniceerd en dit zijn Wilders' eigen schattingen," herhaalt Van der Geest.

Wetenschappelijk adviseur Van Wijnbergen zegt zijn handen in het vuur te steken voor de Nyfer-directeur: "Als Van der Geest het zegt, vertrouw ik hem blindelings. Wilders is een grote fantast. Hij liegt de boel bij elkaar
van Wijnbergen heeft teveel om te verliezen om een dergelijke uitglijder te maken, dus ik ga er ook vanuit dat hij wel weet waar hij het over heeft.

De achterban van Wilders maakt het geen fuck uit of iets wel of niet correct wetenschappelijk is onderbouwd, maar Wilders zelf zou toch wel moeten weten dat het binnen 'zijn kringen' not done is om zo onzorgvuldig om te gaan met zijn eigen gegevens?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_80051461
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:50 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ze publiceren het nog niet omdat ze nog niet klaar zijn met het onderzoek.
Ben benieuwd!
  woensdag 7 april 2010 @ 18:04:37 #39
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_80051552
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:00 schreef Ryon het volgende:

[..]

van Wijnbergen heeft teveel om te verliezen om een dergelijke uitglijder te maken, dus ik ga er ook vanuit dat hij wel weet waar hij het over heeft.

De achterban van Wilders maakt het geen fuck uit of iets wel of niet correct wetenschappelijk is onderbouwd, maar Wilders zelf zou toch wel moeten weten dat het binnen 'zijn kringen' not done is om zo onzorgvuldig om te gaan met zijn eigen gegevens?
Daar heeft hij natuurlijk schijt aan. Zolang hij maar in de oppositie kan blijven blèren en zijn zakken kan vullen met geld uit de VS en Israël.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2010 @ 18:07:44 #40
137949 Disana
pi_80051682
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:00 schreef Ryon het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat ze daar niet om malen. Het gaat erom dat je iets roept wat hele hordes mensen zullen geloven. Je wilt immers een immigratiestop en daarvoor heb je stemmen nodig.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:09:22 #41
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80051755
Ik wacht de officiële onderzoeksresultaten wel af.
Het lijkt me niet dat vanwege deze wending men ineens in de plus zit.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_80051927
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:09 schreef damian5700 het volgende:

De gemiddelde Wilders stemmer kost ook geld, wat boeit het ?
  woensdag 7 april 2010 @ 18:19:49 #43
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_80052194
quote:
Natuurlijk kost de immigratie geld
Maar hoe gaat de PVV om met andere sociale groepen(gehandicapten bv) die economisch niet direct rendabel zijn?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_80052259
quote:

[..]

Moet je dat nog vragen? Van Wijnbergen natuurlijk. Hij is onderdeel van het linkse complot dat Wilders kapot wil maken.

Wat een faalhaas die Geert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80052305
quote:
Psssst damian. De maatschappij kost geld. Opheffen dan maar?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 7 april 2010 @ 18:30:35 #46
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80052538
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Maar hoe gaat de PVV om met andere sociale groepen(gehandicapten bv) die economisch niet direct rendabel zijn?
Dit ligt ook verscholen in deze onderzoeksopdracht? Hoe denkt de PvdA hierover, bijvoorbeeld?
  woensdag 7 april 2010 @ 18:35:01 #47
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80052707
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  woensdag 7 april 2010 @ 18:35:03 #48
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80052708
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef -Techno- het volgende:

[..]

quote:
De PVV is een zuinige partij. Wij willen schrappen in de overheidsuitgaven, met name die voor de ‘linkse hobby’s’. De overheid moet op dieet, en de belastingen moeten omlaag. We hebben een Tegenbegroting, door het CPB doorgerekend, waarmee dit lukt. Maar in de zorg moet er geld bij, en ook dit is op onze alternatieve begroting gelukt.

Eén miljard zou er, als wij het dit jaar voor het zeggen hadden, meer uitgegeven moeten worden voor zorg. Voor meer handen aan het bed, meer hulpmiddelen en meer programma’s tegen doorliggen, ondervoeding en uitdroging. We hebben meer zorgprofessionals nodig, en ze moeten beter beloond worden, met name voor overwerk. Bron
Dit had je ook zelf kunnen opzoeken.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:36:28 #49
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_80052764
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:30 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit ligt ook verscholen in deze onderzoeksopdracht?
Nee, maar zie je de relevantie dan niet?
quote:
Hoe denkt de PvdA hierover, bijvoorbeeld?
Een vraag beantwoorden met een wedervraag
Nogmaals hoe gaat de PVV om met sociale groepen (immigranten/gehandicapten) die niet direct economisch rendabel zijn?
  woensdag 7 april 2010 @ 18:37:30 #50
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80052806
Trouwens, hebben zoveel mensen last van geheugenverlies? Dit is allang een keer berekend:
http://www.dagelijksestan(...)ratie-de-cpb-studie/
Jaarlijks 2 miljard. Berekend door het CPB.

Dat wijkt wel erg veel af van de 6 tot 10 miljard.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')