Nou ja, voor dit soort volk doet Wilders het dus. Wat boeit hen de waarheid nou ? Als ie maar zegt wat het volk denkt.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:36 schreef nuget het volgende:
al zou het 1 miljard zijn dat is nog teveel, weg bezuinigen en snel
Ik denk dat totaal niet goed te berekenen is wat de immigratie kost.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:37 schreef Zilverdolk het volgende:
Nou ja, 't maakt ook niet zo heel veel uit. Zo wordt er misschien fatsoenlijk onderzoek naar gedaan.
Al ben ik wel bang dat dat toch door links genegeerd wordt, of misschien dat ze er zelfs mee laten sjoemelen. (Niet dat rechts veel beter is hoor, maar ik denk toch echt wel dat die immigratie ons meer kost dan publiekelijk bekend is)
Bronquote:Den Haag, 7 maart. PVV-leider Wilders heeft incomplete cijfers over de kosten van niet-westerse allochtonen naar buiten gebracht. Dat zegt directeur Leo van der Geest van onderzoeksinstituut Nyfer
In opdracht van de PVV doet Nyfer een onderzoek dat over een maand gereed is. Hij zegt het „jammer” te vinden dat Wilders, via De Telegraaf, een schatting bekend heeft gemaakt. „Zo werkt dat kennelijk”.
Ik weet 't niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik denk dat totaal niet goed te berekenen is wat de immigratie kost.
Uhmm.... Nee.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:41 schreef Wokkel het volgende:
Ook raar, Leo van der Geest zei eerst dit.
[..]
Bron
Die laatste opmerking geeft toch te denken dat de schatting afkomstig is van Nijfer.
Immigranten doen boodschappen, gaan op vakantie, betalen wegenbelasting, geven aan goede doelen etc. etc. etc.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:43 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Ik weet 't niet.
Er zou toch al wel voldoende data moeten zijn voor een aardig model.
Rekening houden met percentage werklozen onder immigranten (eerste generatie, tweede, derde etc) & fluctuaties daarin, toename immigratie (gaat behoorlijk snel!) etc.
Kosten per uitkering trekker, winst van werkenden.Het is niet simpel, maar niet ondoenlijk denk ik.
In het bericht van de Telegraaf staat het anders hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Uhmm.... Nee.
Wilders geeft in de eerste berichtgeving zelf al aan dat die een schatting heeft gemaakt.
I guess, Wilders heeft een A4-tje gekregen met wat nummers en dacht what the heck, ik betaal dat buro dus ik kan met die data doen wat ik wil. Bij Nyfer zijn ze dat niet zo gewend.quote:Dat blijkt uit de voorlopige resultaten van een onderzoek van wetenschappelijk bureau Nyfer, in opdracht van de PVV
Ja joh, wat maakt de waarheid nou uit he.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:36 schreef nuget het volgende:
al zou het 1 miljard zijn dat is nog teveel, weg bezuinigen en snel
Ah, dus Nyfer is inderdaad bezig aan een onderzoek ernaar. Geert heeft alleen een schatting gebaseerd op de voorlopige resultaten gegeven. Is natuurlijk niet verstandig maar zodra het onderzoek klaar is zullen we wel zien wat eruit komt. Wie weet zit zijn schatting erg dicht in de buurt.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:41 schreef Wokkel het volgende:
Ook raar, Leo van der Geest zei eerst dit.
[..]
Bron
Die laatste opmerking geeft toch te denken dat de schatting afkomstig is van Nyfer, waarom zou hij anders iets jammer vinden en wat is er dan van wie bekend gemaakt ?
Precies, zo werkt dat. En dan morgen op pagina 6 in de Telegraaf een rectificatie.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:46 schreef Re het volgende:
och het is nu toch al gepubliceerd dus waar...
quote:Ook bijvoorbeeld het feit dat allochtonen relatief minder gebruik maken van studiefinanciering zou in het onderzoek verdisconteerd zijn.
of gewoon nog niet finaal... gewoon zoals een onderzoeker hoort te doenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:48 schreef twoarmedman het volgende:
Maar ze publiceren uiteraard niet de juiste info om zijn ongelijk te bewijzen omdat dit alsnog te negatief uit zou pakken.
Ik denk dat Wilders ongeduldig werd en zomaar wat is gaan rekenen op een bierviltje.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:46 schreef Wokkel het volgende:
[..]
In het bericht van de Telegraaf staat het anders hoor.
[..]
I guess, Wilders heeft een A4-tje gekregen met wat nummers en dacht what the heck, ik betaal dat buro dus ik kan met die data doen wat ik wil. Bij Nyfer zijn ze dat niet zo gewend.
Ze publiceren het nog niet omdat ze nog niet klaar zijn met het onderzoek.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:48 schreef twoarmedman het volgende:
Maar ze publiceren uiteraard niet de juiste info om zijn ongelijk te bewijzen omdat dit alsnog te negatief uit zou pakken.
quote:Nou , ik ben ervan overtuigd dat hij gelijk heb, het is te gek voor woorden wat die asielzoekers allemaal krijgen en Nederland naar de verdommenis geholpen wordt met het aai en graai cultuur van de PVDA. Ze komen hier doen verschillende rechtzaken, die ze niet hoeven te betalen mogen blijven van PVDAminister en de kosten? nou die ,ogen wij betalen en als het schip(nederland) aan t zinken is gaan ze er van door en maar zeiken over Wilders, nou ik geloof hem en hij heeft mijn stem. Rn met mij velen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |