quote:Op woensdag 7 april 2010 12:55 schreef Ceased2Be het volgende:
even wat fotootjes erbij voor de sfeer:
Omdat er verdeelde meningen waren en ik niet van plan ben zelf de knoop door te hakkenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar waarom heet het nu weer 's-Hertogenbosch?
Omdat dat gewoon de echte naam van ons mooie stadje isquote:Op woensdag 7 april 2010 12:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar waarom heet het nu weer 's-Hertogenbosch?
Ja sorry, de sarcasm-tags ontbraken weerquote:Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon de echte naam van ons mooie stadje is
Ik vind het goed, maar wanneer?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Btw wordt het met dit terras-weer niet eens tijd voor een Bosch-terras-meet?
Strak plan, komen we ook nog eens van die overtollige flessen wijn afquote:Op woensdag 7 april 2010 13:12 schreef mjan het volgende:
Ik stel een park-picknick voor, maar goed, dat is dan weer de hippie in mij.
* Puala zuchtquote:Op woensdag 7 april 2010 13:15 schreef bijdehand het volgende:
Een Den Bosch meet... iedereen uit Rosmalen wordt buitengesloten
Nee dank je, teveel familie daar *ril*quote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef Gridlok het volgende:
Doe mij maar Schijndel !
Euhm, ik ben normaal meer van het urbex-en (zie sitequote:Op woensdag 7 april 2010 13:38 schreef mjan het volgende:
Wat voor foto's wil je maken en naar wat voor plekken ben je op zoek?
shit happensquote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dank je, teveel familie daar *ril*
in omgeving van het centrum, of door heel den bosch?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, ik ben normaal meer van het urbex-en (zie site) maar ik wil gewoon wat random foto's schieten van Den Bosch. Dus foto's waarbij je gelijk denkt "Hé, dat is in Den Bosch" en dingen die ook iets nieuws laten zien voor mensen die de serie bekijken..
Door heel DBquote:Op woensdag 7 april 2010 13:47 schreef babipangang het volgende:
[..]
in omgeving van het centrum, of door heel den bosch?
Verkadefabriek, Theater a/d Parade en verder nog wel eens uit eten.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef Gridlok het volgende:
Waar gaan jullie uit in DB?
Er missen er 2.quote:
D'n Dieze, Sint-Jan, markt, parade, Bossche broek?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, ik ben normaal meer van het urbex-en (zie site) maar ik wil gewoon wat random foto's schieten van Den Bosch. Dus foto's waarbij je gelijk denkt "Hé, dat is in Den Bosch" en dingen die ook iets nieuws laten zien voor mensen die de serie bekijken..
quote:DEN BOSCH - Al ruim anderhalfjaar mag er niet meer gerookt worden in de horeca, maar op steeds meer plekken wordt het rookverbod niet nageleefd. Het Brabants Dagblad wil graag weten waar in Den Bosch en omgeving er nog vrolijk gepaft wordt. Wat zijn u ervaringen in de Bossche horeca?? Laat het ons weten via stadsredactie@brabantsdagblad.nl
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand nog zin om de NSB-er uit te hangen?
[..]
Wat een graflelijke dingen zijn dat zeg.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:58 schreef bijdehand het volgende:
Die bolwoningen in de Maaspoort.
Nogalquote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een graflelijke dingen zijn dat zeg.
WTFquote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel 1.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens al een NSB-project lopen.
Nouja zonder er al te uitgebreid over te doen, ik heb van een instantie de opdracht gekregen hier in de flat iets in de gaten te houden.quote:
Oh, valt mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja zonder er al te uitgebreid over te doen, ik heb van een instantie de opdracht gekregen hier in de flat iets in de gaten te houden.
Hoezo?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, valt mee.
* Puala heeft het idee dat jij echt op steenworp afstand van mij moet wonen
quote:
Nou dat heb ik anders nooit dat ik bij iets niet weet waarom.quote:
Whut?quote:
Mooi, lachen is gezondquote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef FedExpress het volgende:
haha, moest lachen om jullie gesprekje
Ok.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef FedExpress het volgende:
haha, moest lachen om jullie gesprekje
Wel goed lezen Gridlokquote:Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef roooosje het volgende:
[..]
Plein, Chez Nous, Verkadefabriek, Kabberdoes
Met al die alto's? Neequote:Op donderdag 8 april 2010 14:09 schreef Gridlok het volgende:
Ben mezelf aan het voorbereiden voor uitgaans leven in DB omdat goede vriend er over 2 weken gaat wonen. ( Party Hard en daar slapen)
Maar gaat er hier nooit niemand naar Plein?
quote:DEN BOSCH- De bibliotheken in de Biechten (Hintham) en de Schans) Maastpoort sluiten nog in juli dit jaar.
De bieb in de Rompert gaat in oktober dicht. Ergens in 2011 sluit de Helftheuvel.
Dat heeft directeur Hans Derks donderdagmiddag bekendgemaakt.
In plaats van deze vestigingen krijgen alle basisscholen in Den Bosch uiterlijk in 2013 een schoolbieb. Ook komen in de zeven BRede Bossche Scholen buurtbibliotheken. De stadsbibiothek aan de Hinthamerstraat blijft, net als de bieb in Perron-3 in Rosmalen.
Lees vrijdag meer in het Brabants Dagblad.
Ik kom echt nóóit in de bibliotheek, maar het lijkt me juist een goede zaak om in de stad 1 of 2 kwalitatief goede bibliotheken te hebben in plaats van een aantal matige die over de stad verspreid zitten.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:09 schreef Gridlok het volgende:
Maar gaat er hier nooit niemand naar Plein?
Alto's? Laatste keer dat ik daar was was er een of andere bubble-party aan de gang.quote:
Morgen! Ik ga ook maar eens een kop Wiener Melange zetten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:09 schreef Ceased2Be het volgende:
En goedemorgen allemaal!
* Ceased2Be slurpt aan zijn Wiener Melange
Inmiddels zijn we er alweer 3 verder...quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Morgen! Ik ga ook maar eens een kop Wiener Melange zetten.
Vakantiequote:
Tilburg, hmm, no thanks. Van mijn leven niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
VakantieWat hou ik toch van Tilburg
Nee idd, daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Tilburg, hmm, no thanks. Van mijn leven niet.
Je bent toch geen stoute dingen van planquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:44 schreef Puala het volgende:
Weten jullie heel toevallig in Den Bosch of omgeving nog verlaten/vervallen gebouwen? Dus dingen die leegstaan en waar je in kan komen?
Waar denk je aan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent toch geen stoute dingen van plan
Misschien op de Herven.. de heinis?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:44 schreef Puala het volgende:
Weten jullie heel toevallig in Den Bosch of omgeving nog verlaten/vervallen gebouwen? Dus dingen die leegstaan en waar je in kan komen?
Netjes, de Greenwheels heeft al een autootje op stroom staan op het stationspleinquote:DEN BOSCH De invoering van elektrisch vervoer in Den Bosch gaat in kleine stappen.
Dat blijkt ruim een jaar nadat de gemeente Den Bosch met de provincie, energiebedrijf Essent en andere partners ambitieuze plannen presenteerde voor elektrisch vervoer. Volgens wethouder Bart Eigeman (GroenLinks, verkeer) wordt de doelstelling bereikt dat vóór juli 2010 vijftig elektrische voertuigen binnen de gemeentegrenzen rijden. Het Koning Willem I College wil een opleiding beginnen voor monteurs van elektrische auto's.
da's toch al een tijdje zo, zag er laatst namelijk een draad aanhangen geloof ik, moest even 2 keer kijken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
brabants dagblad:
[..]
Netjes, de Greenwheels heeft al een autootje op stroom staan op het stationsplein
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Tilburg, hmm, no thanks. Van mijn leven niet.
Eens en eens. Het is gewoon een lelijke Sovjet-stad zonder sfeer enzo. Maar de uni is er goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee idd, daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |