Haal ik ook wel denk ik. Ik kijk ook films en series op de computer dus dat telt ook nog eens mee..quote:
Hoe bestuur je de computer dan..? Kan je zo goed blind typen dat je het beeldscherm zelf niet meer hoeft te zien?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Oh zo![]()
Nee ik zit niet graag op m'n pc. Wel achter m'n pc. Gemiddeld haal ik 10u per dag wel denk ik
Wel eens gedaan... laptopquote:
Ik neem 'm mee op vakantie. In fact, zonder pc is die vakantie lichtelijk waardeloosquote:
Omdat je met een pc actiever bezig bent dan met een televisie, is de regel dat je achter een pc zit en voor een tv. Je faalt als taalnazi Bootjequote:Op woensdag 7 april 2010 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe bestuur je de computer dan..? Kan je zo goed blind typen dat je het beeldscherm zelf niet meer hoeft te zien?
Of bedoel je dat je vóor je computer zit?
Nee mijn vakantie is een outdoor lan partyquote:Op woensdag 7 april 2010 11:19 schreef jna het volgende:
Jij neemt je computer mee op vakantie? Hoe moet ik me dat voorstellen? Dat je in, bijvoorbeeld Griekenland, op je hotelkamer zit te computeren?
Sterker nog, in 2008 in Athene heb ik nog zitten msnen/Fok!kenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:19 schreef jna het volgende:
Jij neemt je computer mee op vakantie? Hoe moet ik me dat voorstellen? Dat je in, bijvoorbeeld Griekenland, op je hotelkamer zit te computeren?
Dat doet ie wel vakerquote:Op woensdag 7 april 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik neem 'm mee op vakantie. In fact, zonder pc is die vakantie lichtelijk waardeloos
[..]
Omdat je met een pc actiever bezig bent dan met een televisie, is de regel dat je achter een pc zit en voor een tv. Je faalt als taalnazi Bootje
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik neem 'm mee op vakantie. In fact, zonder pc is die vakantie lichtelijk waardeloos
[..]
Omdat je met een pc actiever bezig bent dan met een televisie, is de regel dat je achter een pc zit en voor een tv. Je faalt als taalnazi Bootje
Gast..quote:Op woensdag 7 april 2010 11:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sterker nog, in 2008 in Athene heb ik nog zitten msnen/Fok!ken![]()
Jaaaaaaaa, maar dat lag wat andersquote:
IN d'r hotelkamer..quote:Op woensdag 7 april 2010 11:19 schreef jna het volgende:
Wat dacht je van Guatemala 2008/2009, toen zat ik op het balkon in Belize met laptopquote:Op woensdag 7 april 2010 11:19 schreef jna het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Plaatje wordt gefilterd hierquote:
Nou.. Campzone is misschien leuk, maar onder vakantie versta ik toch echt iets met de zon, vrouwen in (te) weinig kleding, warme zee en veel alcohol.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee mijn vakantie is een outdoor lan partyCampzone
quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat dacht je van Guatemala 2008/2009, toen zat ik op het balkon in Belize met laptop
In dat geval:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal straks uit Berlijn en Barcelona ook wel weer zitten te internettenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:25 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat gaat in november/december weer gebeuren
Uiteraard. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/82/quote:
Ik ga naar Campzone om 2 hele gezellige weken te hebben met vrienden, om lekker te ontspannen en om heel veel lol te beleven. En als de voorspellingen waar zijn, gaan we genoeg zon hebbenquote:Nou.. Campzone is misschien leuk, maar onder vakantie versta ik toch echt iets met de zon, vrouwen in (te) weinig kleding, warme zee en veel alcohol.
Dat gaat in Campzone (gedeeltelijk) niet lukken..
Do it!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:27 schreef jna het volgende:
Misschien moet ik dan ook maar m'n laptop gaan meenemen want blijkbaar ben ik een uitzondering
Holy shit, duurt dat gedoe 2 weken?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Uiteraard. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/82/
En verder De Schrijfwijzer van Renkema (die ook in dat artikel staat en die ik schuin voor me heb liggen)
[..]
Ik ga naar Campzone om 2 hele gezellige weken te hebben met vrienden, om lekker te ontspannen en om heel veel lol te beleven. En als de voorspellingen waar zijn, gaan we genoeg zon hebben
Officieel 11 dagen, maar wij helpen mee met opbouw en afbouw, dus ik rond even af naar bovenquote:
Welnee. Gewoon thuis laten. Op vakantie kan ik als het goed is hetgeen wat op m'n beeldscherm staat toch niet lezen omdat de zon erop staat.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:27 schreef jna het volgende:
Misschien moet ik dan ook maar m'n laptop gaan meenemen want blijkbaar ben ik een uitzondering
2 weken gamenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Officieel 11 dagen, maar wij helpen mee met opbouw en afbouw, dus ik rond even af naar boven
Als ik in die 2 weken 3 uur game is dat veel hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
2 weken gamenik zou dat niet kunnen. Sowieso heb ik na 3 dagen wel weer behoefte aan wat luxe.
Ik ben geen uitzondering meerquote:Op woensdag 7 april 2010 11:33 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon thuis laten. Op vakantie kan ik als het goed is hetgeen wat op m'n beeldscherm staat toch niet lezen omdat de zon erop staat.
Op het strand of in het zwembad liggen met een biertje erbij, voetjes omhoog... Heerlijk! En 's avonds stappen.
overigens wordt het dit jaar een cheape vakantie voor mij. Dus dan wordt het een weekje zeilen in Friesland. Wederom zonder laptop.
JEEJ!quote:
Ik koop meestal wel een krant in het buitenland. Helaas hebben ze vaak alleen de Telegraafquote:Op woensdag 7 april 2010 11:37 schreef MvdZ het volgende:
[..]
JEEJ!
Het is trouwens best leuk om 1-2 weken geen nieuws mee te krijgen en compleet afgezonderd te zijn van de buitenwereld
Wees welkomquote:Op woensdag 7 april 2010 11:33 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon thuis laten. Op vakantie kan ik als het goed is hetgeen wat op m'n beeldscherm staat toch niet lezen omdat de zon erop staat.
Op het strand of in het zwembad liggen met een biertje erbij, voetjes omhoog... Heerlijk! En 's avonds stappen.
overigens wordt het dit jaar een cheape vakantie voor mij. Dus dan wordt het een weekje zeilen in Friesland. Wederom zonder laptop.
Koop dan the Times ofzoquote:Op woensdag 7 april 2010 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ik koop meestal wel een krant in het buitenland. Helaas hebben ze vaak alleen de Telegraafmaar anders had ik nu nog niet geweten dat Bernie Mac en Isaac Hayes zijn overleden
Mjaquote:
Ik kan me voorstellen dat als je 'm hebt, dat je 'm dan ook gebruikt. Zou ik waarschijnlijk ook doen met m'n eifoon als ik wifi heb.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaIk had laptop mee naar Athene en dat was toch wel erg handig om voor dingen de openingstijden enzo op te zoeken, zeker als je van die dagen als 1 mei heb, dat alle dingen op andere tijden open zijn
En gelijk foto's kunnen bewerken enzo
Ik had gewoon de wifi in dat appartement gehackt, zodat ik er altijd op kon, ipv alleen op bepaalde tijden
![]()
No shitquote:
Ik wilde al gaan vragen wat we onder 'gehackt' verstaanquote:Op woensdag 7 april 2010 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
No shitGelukkig was het wachtwoord niet lastig te raden en was de router amper beveiligd verder
Juh zoiets had ik ookquote:Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ik wilde al gaan vragen wat we onder 'gehackt' verstaan
Ik had een tijd terug in een hotel echt kut wifi. Internet viel tekens uit e.d. Toen heb ik ook de router 'gehackt' (oftewel: Inloggen met standaard password van dat routermerk) en internet goed ingesteld
Mac en Hayes zijn geen Nederlanders andersquote:Op woensdag 7 april 2010 11:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja als the times een kader had met Nederlands nieuws had ik dat gedaan ja.
Rofl. You evil!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh zoiets had ik ookEr was een timeslot ingesteld en dat heb ik even uitgeschakelijk voor een week en gelijk het ww veranderd zodat alleen ik er die week nog in kon
Meestal als Nederland in The Times staat, dan is hier iets goeds misquote:Op woensdag 7 april 2010 11:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja als the times een kader had met Nederlands nieuws had ik dat gedaan ja.
Nou, toen ik in het vliegtuig terug zat, twijfelde ik dus ff of ik dat wel gedaan hadquote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl. You evil!
En dan aan het einde van die week vergeten het wachtwoord terug te zetten
Ach, die router resetten is zo gebeurt...quote:Op woensdag 7 april 2010 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, toen ik in het vliegtuig terug zat, twijfelde ik dus ff of ik dat wel gedaan hadMaar niks meer van gehoord, dus het zal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |