"Jan-Peter Balkenende heeft gistermiddag een pilbrief ontvangen."quote:Op donderdag 8 april 2010 23:28 schreef fratsman het volgende:
Ja kerel.De pil van Drion in de koffie is de nieuwe Anthraxbrief.
Daar is-ie al.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef Arcee het volgende:
Altijd sympathiek van die Christenen, dat ze mensen net als Jezus zo lang mogelijk willen laten lijden.
Helemaal eensquote:Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd er niet van dat hij beslist over andermans lot op basis van z'n eigen geloof.
Owja. Dat dus voor hemquote:Op donderdag 8 april 2010 23:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Neen. Hij moet zeer, zeer lang uitzichtloos lijden
Eens. Superfilm.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:38 schreef AryaMehr het volgende:
Christelijk moralistisch gelul van de ergste orde. Een aanrader is de film Mar Adentro die over een Spanjaard gaat die door een ongeluk volkomen verlamd is geraakt en euthanasie wilt plegen. Waargebeurd verhaal. Echt een aanradertje.
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:38 schreef AryaMehr het volgende:
Christelijk moralistisch gelul van de ergste orde. Een aanrader is de film Mar Adentro die over een Spanjaard gaat die door een ongeluk volkomen verlamd is geraakt en euthanasie wilt plegen. Waargebeurd verhaal. Echt een aanradertje.
Erg goede acteur.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Javier Bardem.Ook bekend van:
[ afbeelding ]
Omdat ie te sexy voor de EO is. Wát een manquote:Op donderdag 8 april 2010 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Waarom moest Arie Boomsma ook alweer weg daar?
Leukste van de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:01 schreef Veerboot het volgende:
Eindelijk weer eens een P&W-uitzending helemaal uitgezeten
Pauw is een goede interviewer, maar ik vind dat hij nu te veel rollen moet vervullen. Soms vuurt hij een lading cynische vragen af, soms doet 'ie alleen maar grappig, soms is 'ie juist erg mild. Als je met z'n tweeën zit kan je de stijl hanteren die je mede-interviewer op dat moment juist niet hanteert. Dat is precies de mix die ze als duo zo goed maakt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het programma zo veel beter zonder Witteman! Nu zie je de goede interviewer die Pauw eigenlijk is weer terug! Voorstel: Witteman blijft gewoon weg
Primaquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:43 schreef TNA het volgende:
- Edith Schippers, verkiezingsprogramma VVD.
- Yoram Stein schreef boek Stoppen met blowen.
- André Rouvoet over vernieuwing jeugdzorg.
- Vlaams cabaretier Jeroen Leenders.
Volgens een bericht van eind vorig jaar niet (upscaled SD), maar wellicht is het veranderd. Ik vroeg me deze week hetzelfde af.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef pberends het volgende:
btw; wordt P&W nu in HD opgenomen?
Dat wordt dus SEAT's mooiste goals.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:43 schreef TNA het volgende:
- Edith Schippers, verkiezingsprogramma VVD.
- Yoram Stein schreef boek Stoppen met blowen.
- André Rouvoet over vernieuwing jeugdzorg.
- Vlaams cabaretier Jeroen Leenders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |