Meer bij de NSDAP in jou bekrompen wereldbeeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:48 schreef maartena het volgende:
[..]
En zelfs de PVV is gematigder dan DAM. De PVV wil allen "ernstige criminelen" denaturaliseren, zoals moordenaars en verkrachters.
DAM wil mensen die een auto in de fik steken al meteen denaturaliseren en deporteren. Dat hoort volgens mij meer bij de NVU thuis.
Jammer genoeg de VVD nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:50 schreef maartena het volgende:
[..]
De PVV is voor denaturalisatie van ERNSTIGE criminelen, zoals moord en verkrachting.
Welke partij behartigd precies jouw "auto in de fik steken = denaturalisatie & deportatie" belangen?
Jij denkt dat 76 procent van de kiezers allochtonen wil denaturaliseren om het minste of geringste?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als politici hun kiezers respecteren wel
51% is voldoendequote:Op dinsdag 6 april 2010 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat 76 procent van de kiezers allochtonen wil denaturaliseren om het minste of geringste?
Een misdaad benoemen als het minste of geringste zegt me ook weer genoeg over jouquote:
Oeps, zat in zetels te denkenquote:
Een auto in de brand steken wordt beschouwd als vandalisme. Om die reden iemand verbannen gaat mij te ver. Sowieso gaat het uitzetten van allochtonen die hier zijn geboren mij te ver.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een misdaad benoemen als het minste of geringste zegt me ook weer genoeg over jou
De groeten he
Jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeps, zat in zetels te denkenMaar jij denkt dat 51 procent van de kiezer dat wil?
Het is een misdaad en misdadigers moet je terugsturen mits mogelijk. Daar heeft Nederland helemaal niks aanquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een auto in de brand steken wordt beschouwd als vandalisme. Om die reden iemand verbannen gaat mij te ver. Sowieso gaat het uitzetten van allochtonen die hier zijn geboren mij te ver.
Terugsturen is geen juiste term. De 'criminelen' die jij wilt aanpakken zijn hier namelijk geboren. Natuurlijk zijn criminele invloed onwenselijk in een maatschappij. Daarom zijn gevangenissen in het leven geroepen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is een misdaad en misdadigers moet je terugsturen mits mogelijk. Daar heeft Nederland helemaal niks aan
Valt tegen denk ik. Kijk bijvoorbeeld naar de positie van de PVV in de peilingen. Mensen zijn die uitzet-lulkoek zat aan het worden.quote:
Terugsturen naar het land waar ze de nationaliteit van hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terugsturen is geen juiste term. De 'criminelen' die jij wilt aanpakken zijn hier namelijk geboren. Natuurlijk zijn criminele invloed onwenselijk in een maatschappij. Daarom zijn gevangenissen in het leven geroepen.
Beetje gek, nietwaar? Ze bezitten immers ook de Nederlandse nationaliteit en zijn hier ook nog eens geboren. Logisch is het dus niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Terugsturen naar het land waar ze de nationaliteit van hebben
Op het moment dat ze veroordeeld worden zijn ze geen Nederlander meerquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje gek, nietwaar? Ze bezitten immers ook de Nederlandse nationaliteit en zijn hier ook nog eens geboren. Logisch is het dus niet.
Niet makkelijk om in te verwerken in een wetsvoorstel. Komt nog eens bij dat zo'n maatregel niet goed valt bij de internationale gemeenschap. Nou ja, gelukkig wordt het voorstel nooit werkelijkheid.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op het moment dat ze veroordeeld worden zijn ze geen Nederlander meer
Hartstikke logisch dus om ze uit te zetten
Tzijn in mijn ogen in de eerste plaats mensen met een NL nationaliteit. En ik hoop dat onze overheid nooit Nederlanders op haar eigen initiatief gaat deneuteraliseren. Zou te gek voor woorden zijn. Toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een auto in de brand steken wordt beschouwd als vandalisme. Om die reden iemand verbannen gaat mij te ver. Sowieso gaat het uitzetten van allochtonen die hier zijn geboren mij te ver.
En waar stemt die 51% dan op?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja
Lekker boeiend wat de internationale gemeenschap denktquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet makkelijk om in te verwerken in een wetsvoorstel. Komt nog eens bij dat zo'n maatregel niet goed valt bij de internationale gemeenschap. Nou ja, gelukkig wordt het voorstel nooit werkelijkheid.
Das niet het probleem van de Nederlandse samenlevingquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:14 schreef capricia het volgende:
Tis vaak ook maar de vraag of die 2e nationaliteit al dan niet opgedrongen is door deze of gene buitenlandse overheid.
Dat is het wel als je mensen met een dubbele nationaliteit ook als volwaardig Nederlander ziet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das niet het probleem van de Nederlandse samenleving
Dat zijn ze zolang ze geen misdaad begaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is het wel als je mensen met een dubbele nationaliteit ook als volwaardig Nederlander ziet.
Dus ze zijn niet in alle opzichten volwaardig?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zijn ze zolang ze geen misdaad begaan
Ja, want het is geen enkel probleem om een paria van de internationale gemeenschap te worden, en geboycot te worden door iedereen. Dat zou echt heel goed zijn voor de Nederlandse economie natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lekker boeiend wat de internationale gemeenschap denkt
Jawel, maar op het moment dat ze een misdaad plegen zijn ze geen Nederlander meer en worden ze uitgezetquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus ze zijn niet in alle opzichten volwaardig?
Ah dan opeens niet meer...dus ze zijn niet helemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jawel, maar op het moment dat ze een misdaad plegen zijn ze geen Nederlander meer en worden ze uitgezet
Zo moeilijk is het echt niet om te begrijpen, daarvoor hoef je niet 10 keer het zelfde te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |