Het zijn Nederlanders...ze hebben de NL-nationaliteit! Snap dat nou eens...quote:
Nee. Het zijn Nederlanders van buitenlandse afkomst.quote:
Niet op het moment dat ze uitgezet wordenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zijn Nederlanders...ze hebben de NL-nationaliteit! Snap dat nou eens...
Ben jij van butienlandse afkomst?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee. Het zijn Nederlanders van buitenlandse afkomst.
Een essentieel verschil.
Niet in Nederland.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben jij van butienlandse afkomst?
Dan moet je eerst onze wet (en nog een paar dingetjes) veranderen...voorlopig zijn het gewoon NLers.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet op het moment dat ze uitgezet worden
Jammer genoeg wel ja, maar ik heb er goede hoop op dat de wet wordt aangepastquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan moet je eerst onze wet (en nog een paar dingetjes) veranderen...voorlopig zijn het gewoon NLers.
Ze zijn pas geen Nederlander meer zodra ze geen Nederlandse nationaliteit meer hebben. En een wetsaanpassing zoals men 70 jaar geleden bij de Oosterburen eens geprobeerd hebben..... gaat in het Nederland van anno 2010 dus echt NIET gebeuren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet op het moment dat ze uitgezet worden
Niet eens..want die mensen zijn ook kiezers..quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja, maar ik heb er goede hoop op dat de wet wordt aangepast
Als je respect hebt voor je kiezer zou je sws de wet aanpassen
Blijf hopen. Maar zonder een complete machtsovername van de PVV met 76 zetels in de Tweede Kamer, en 50 zetels in de Eerste kamer, gaat een dergelijke wetswijziging echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer genoeg wel ja, maar ik heb er goede hoop op dat de wet wordt aangepast
Hoeveel procent van de kiezers staat echt achter zo'n maatregel? Zelfs de PVV heeft het alleen over ernstige misdaden, niet het in de fik steken van een auto zoals jij wil.quote:Als je respect hebt voor je kiezer zou je sws de wet aanpassen
Ik denk dat er meer mensen die niet veroordeeld worden voor een misdaad dan mensen die wel veroordeeld worden voor een misdaad. Ook denk ik dat er meer mensen zijn met slechts de Nederlandse nationaliteit dan mensen met een 2e nationaliteitquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet eens..want die mensen zijn ook kiezers..
Bron or it didnt happenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Blijf hopen. Maar zonder een complete machtsovername van de PVV met 76 zetels in de Tweede Kamer, en 50 zetels in de Eerste kamer, gaat een dergelijke wetswijziging echt niet gebeuren.
Het toevoegen van "moord" aan de lijst van redenen voor denaturalisatie was al eens voorgesteld door Rita Verdonk, maar die werd destijds zelfs door haar eigen partij voor gek verklaard, wat toen nog de VVD was.
Pas als we een PVV-alleenheersmaatschappij hebben zal de wet veranderen zoals jij het wil, en dan nog is de PVV gematigder dan jij.....
[..]
Hoeveel procent van de kiezers staat echt achter zo'n maatregel? Zelfs de PVV heeft het alleen over ernstige misdaden, niet het in de fik steken van een auto zoals jij wil.
Ik ben nooit veroordeeld en toch denk ik niet zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen die niet veroordeeld worden voor een misdaad dan mensen die wel veroordeeld worden voor een misdaad. Ook denk ik dat er meer mensen zijn met slechts de Nederlandse nationaliteit dan mensen met een 2e nationaliteit
Als je respect hebt voor je kiezers laat je buitenlanders gewoon oprotten als ze een misdaad begaan
Jij wil mensen het land uitflikkeren die een auto in de fik steken?quote:
Als ze een dubbele nationaliteit hebben en veroordeeld worden wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wil mensen het land uitflikkeren die een auto in de fik steken?
Tsja, jammer voor je dat zo'n wet er nooit gaat komen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ze een dubbele nationaliteit hebben en veroordeeld worden wel ja
Opgeruimd staat netjes
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, jammer voor je dat zo'n wet er nooit gaat komen.
Denk je serieus dat er een meerderheid voor is?quote:
De enige partij die zo'n voorstel er doorheen wil duwen, is de PVV. Maar gezien de meest recente peilingen maak ik mij niet zo druk meer om dat gekkenkorps.quote:
Als politici hun kiezers respecteren welquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je serieus dat er een meerderheid voor is?
En zelfs de PVV is gematigder dan DAM. De PVV wil allen "ernstige criminelen" denaturaliseren, zoals moordenaars en verkrachters.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
De enige partij die zo'n voorstel er doorheen wil duwen, is de PVV. Maar gezien de meest recente peilingen maak ik mij niet zo druk meer om dat gekkenkorps.
De PVV is voor denaturalisatie van ERNSTIGE criminelen, zoals moord en verkrachting.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als politici hun kiezers respecteren wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |