abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80022812
Het zijn buitenlanders
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 22:13:48 #102
236264 crew  capricia
pi_80022850
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zijn buitenlanders
Het zijn Nederlanders...ze hebben de NL-nationaliteit! Snap dat nou eens...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:14:36 #103
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80022893
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zijn buitenlanders
Nee. Het zijn Nederlanders van buitenlandse afkomst.

Een essentieel verschil.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80022918
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Het zijn Nederlanders...ze hebben de NL-nationaliteit! Snap dat nou eens...
Niet op het moment dat ze uitgezet worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80022938
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:14 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee. Het zijn Nederlanders van buitenlandse afkomst.

Een essentieel verschil.
Ben jij van butienlandse afkomst?
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:16:41 #106
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80022994
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben jij van butienlandse afkomst?
Niet in Nederland.

Maar in de Verenigde Staten ben ik een Amerikaan van buitenlandse afkomst.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 22:16:56 #107
236264 crew  capricia
pi_80023008
quote:

[..]

Dan moet je eerst onze wet (en nog een paar dingetjes) veranderen...voorlopig zijn het gewoon NLers.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80023051
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan moet je eerst onze wet (en nog een paar dingetjes) veranderen...voorlopig zijn het gewoon NLers.
Jammer genoeg wel ja, maar ik heb er goede hoop op dat de wet wordt aangepast

Als je respect hebt voor je kiezer zou je sws de wet aanpassen
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:19:12 #109
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80023123
quote:
Ze zijn pas geen Nederlander meer zodra ze geen Nederlandse nationaliteit meer hebben. En een wetsaanpassing zoals men 70 jaar geleden bij de Oosterburen eens geprobeerd hebben..... gaat in het Nederland van anno 2010 dus echt NIET gebeuren.

Leg je er dus maar bij neer. Iemand die de Nederlandse nationaliteit heeft en relatief gezien kleine criminaliteit pleegt, zoals het in de fik steken van een auto op oudejaarsnacht, wordt in Nederland gestraft, en in Nederland weer vrij gelaten - Net als alle andere Nederlanders.
-
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 22:20:21 #110
236264 crew  capricia
pi_80023178
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet eens..want die mensen zijn ook kiezers..
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:22:05 #111
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80023258
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijf hopen. Maar zonder een complete machtsovername van de PVV met 76 zetels in de Tweede Kamer, en 50 zetels in de Eerste kamer, gaat een dergelijke wetswijziging echt niet gebeuren.

Het toevoegen van "moord" aan de lijst van redenen voor denaturalisatie was al eens voorgesteld door Rita Verdonk, maar die werd destijds zelfs door haar eigen partij voor gek verklaard, wat toen nog de VVD was.

Pas als we een PVV-alleenheersmaatschappij hebben zal de wet veranderen zoals jij het wil, en dan nog is de PVV gematigder dan jij.....
quote:
Hoeveel procent van de kiezers staat echt achter zo'n maatregel? Zelfs de PVV heeft het alleen over ernstige misdaden, niet het in de fik steken van een auto zoals jij wil.
-
pi_80023345
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Niet eens..want die mensen zijn ook kiezers..
Ik denk dat er meer mensen die niet veroordeeld worden voor een misdaad dan mensen die wel veroordeeld worden voor een misdaad. Ook denk ik dat er meer mensen zijn met slechts de Nederlandse nationaliteit dan mensen met een 2e nationaliteit

Als je respect hebt voor je kiezers laat je buitenlanders gewoon oprotten als ze een misdaad begaan
pi_80023362
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:22 schreef maartena het volgende:

[..]

Blijf hopen. Maar zonder een complete machtsovername van de PVV met 76 zetels in de Tweede Kamer, en 50 zetels in de Eerste kamer, gaat een dergelijke wetswijziging echt niet gebeuren.

Het toevoegen van "moord" aan de lijst van redenen voor denaturalisatie was al eens voorgesteld door Rita Verdonk, maar die werd destijds zelfs door haar eigen partij voor gek verklaard, wat toen nog de VVD was.

Pas als we een PVV-alleenheersmaatschappij hebben zal de wet veranderen zoals jij het wil, en dan nog is de PVV gematigder dan jij.....
[..]

Hoeveel procent van de kiezers staat echt achter zo'n maatregel? Zelfs de PVV heeft het alleen over ernstige misdaden, niet het in de fik steken van een auto zoals jij wil.

Bron or it didnt happen
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 22:28:58 #114
236264 crew  capricia
pi_80023545
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer mensen die niet veroordeeld worden voor een misdaad dan mensen die wel veroordeeld worden voor een misdaad. Ook denk ik dat er meer mensen zijn met slechts de Nederlandse nationaliteit dan mensen met een 2e nationaliteit

Als je respect hebt voor je kiezers laat je buitenlanders gewoon oprotten als ze een misdaad begaan
Ik ben nooit veroordeeld en toch denk ik niet zo.
Zie die mensen ook niets als buitenlanders, eigenlijk. Zijn voor mij gewoon Nederlanders.

Hoe zie jij mensen zoals ik dan? Als naief of dom of wat dan ook??
Ben echt benieuwd!!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80023763
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bron or it didnt happen
Jij wil mensen het land uitflikkeren die een auto in de fik steken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80023767
Het zijn Nederlanders met een ander paspoort.

Als je niet uitgezet wil worden is daar een hele makkelijke manier voor om dat te voorkomen
pi_80023802
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij wil mensen het land uitflikkeren die een auto in de fik steken?
Als ze een dubbele nationaliteit hebben en veroordeeld worden wel ja

Opgeruimd staat netjes
pi_80024183
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als ze een dubbele nationaliteit hebben en veroordeeld worden wel ja

Opgeruimd staat netjes
Tsja, jammer voor je dat zo'n wet er nooit gaat komen.
pi_80024253
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, jammer voor je dat zo'n wet er nooit gaat komen.
Tuurlijk wel
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 22:44:12 #120
236264 crew  capricia
pi_80024288
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tuurlijk wel
Denk je serieus dat er een meerderheid voor is?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80024342
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tuurlijk wel
De enige partij die zo'n voorstel er doorheen wil duwen, is de PVV. Maar gezien de meest recente peilingen maak ik mij niet zo druk meer om dat gekkenkorps.
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:46:46 #122
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80024408
Dit topic gaat echt nergens meer over.

DAM is er al jaren van overtuigd dat we echt een wet gaan invoeren die op zo'n schandalige wijze met haar burgers om zal gaan..... Nou ja, hij mag dat blijven geloven. Gelukkig zal het nooit zo ver komen.
-
pi_80024463
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Denk je serieus dat er een meerderheid voor is?
Als politici hun kiezers respecteren wel
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:48:19 #124
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80024483
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
De enige partij die zo'n voorstel er doorheen wil duwen, is de PVV. Maar gezien de meest recente peilingen maak ik mij niet zo druk meer om dat gekkenkorps.
En zelfs de PVV is gematigder dan DAM. De PVV wil allen "ernstige criminelen" denaturaliseren, zoals moordenaars en verkrachters.

DAM wil mensen die een auto in de fik steken al meteen denaturaliseren en deporteren. Dat hoort volgens mij meer bij de NVU thuis.
-
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:50:47 #125
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80024590
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als politici hun kiezers respecteren wel
De PVV is voor denaturalisatie van ERNSTIGE criminelen, zoals moord en verkrachting.

Welke partij behartigd precies jouw "auto in de fik steken = denaturalisatie & deportatie" belangen?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')