Vervelend dat het je niet lukt!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff het wil maar niet lukken met Atkins
Hoi,quote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff het wil maar niet lukken met Atkins
Hee, succes!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:15 schreef JX het volgende:
Ik meld mij ook maar weer eensNa ruim een half jaar vast te hebben gezeten tussen 91-94 kilo, ben ik nu weer bezig mijn eetpatroon aan te passen en zit ik nu eindelijk net onder de 90, mijn laagste gewicht in 10 jaar
Hopelijk kan ik het nu weer een beetje volhouden en komt die 75 snel in zicht ..
Plan is om zoveel mogelijk suikers en vette troep te schrappen. Mag 1x per week eten wat ik wil (mezelf kennende, een vette hap), en voor de rest zal ik voornamelijk aan de fruit, groenten, granen en yoghurt gaan. Heb het laatste half jaar veel te fout gegeten. Niet te veel, daarom ben ik ook niet echt aangekomen. Maar wel slecht, gemakkelijk en weinig gezonds, waardoor mijn gewicht bleef hangen.
Ik ga niet extra sporten, want ik ken mezelf: dat hou ik niet vol en fitnesscentra zijn mij te duur. Maar ik zal wel mijn best doen om meer te gaan wandelen en nu het mooier weer is, te beginnen met hillwalking in de Schotse heuvels.
Beloning vastgesteld voor als ik de 80 haal: een tattoeageAltijd gewild, maar nooit gedurfd vanwege mijn omvang.
Ik heb denk ik het geluk dat ik veel in mijn gezicht ben afgevallenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee, succes!![]()
Ik meen me te herinneren wel eens een foto van jou gezien te hebben in US, en daarvan zou ik niet afgeleid hebben dat je rond de 90 kilo weegt! Dus je hoofd is iig al mooi slank![]()
Klinkt als een goed plan! Oh wat helpt bij mij als ik zin heb ik iets vets (a la snackbar): dan denk ik dan die uitspraak 'een vette bek halen' en prompt heb ik er geen zin meer inIk zie dan allemaal beelden van mensen met een mond vol boter / frituurvet / etc. Gatver!
![]()
Tevens is flink wandelen ook sport vind ik, dus whoop!Mwoh als ik hier Schotse heuvels zou hebben zou ik het ook wel weten
Pizza's en marsrepen in frituurvet?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef JX het volgende:
[..]
Ik heb denk ik het geluk dat ik veel in mijn gezicht ben afgevallenNu moeten armen en benen nog volgen, dat zijn mijn probleemzones. En bedankt voor de "vette bek" tip, die ga ik zeker gebruiken! Is sowieso niet moeilijk om hier te walgen van de snackbar, ze gooien hier zelfs pizza's en marsrepen in het frituurvet
Als ik die zie liggen druipen draait mijn maag zich sowieso al om. *ril*
![]()
Ik zal mijn lijstje ook maar posten:
O: 2x Actimel
T: een paar overgebleven jelly fruits die mij vanuit mijn bureaula lagen te verleiden![]()
L: Bakje yoghurt met fruit van WeighWatchers en een meuslireep
T: Twee tomaatjes
D: Griekse low fat yoghurt met nootjes en honing
Een beetje teveel zuivel, maar tis wat ik in huis had..
Is het trouwens niet ook handig om erbij te vermelden wat je erbij drinkt? Ik probeer het voornamelijk bij water en af en toe thee of pure vruchtensap te houden. Tenzij ik in het weekend aan de zuip benVandaag: 3/4L water, 1 kop thee en zit nu aan een glas whiskey & cola
Da's natuurlijk ook weinig he, al hangt dat af van de hoeveelheid whiskyquote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:![]()
Vandaag was vaag....
O Yoghurt met muesli
T Tongenworst
L Hutten Case
T Komkommer en Tomaat
D Tartaar met uien
E veel whisky gedronken
* Een salade gemaakt maar niet gegeten zal het wel morgen eten op het werk ..
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook weinig he, al hangt dat af van de hoeveelheid whisky</captain Obvious>
Ik vind Hüttenkase altijd klinken naar the Swedish Chef"Huuudeduuuh, duudeduu, bork bork bork"
Nee ik was echt net begonnen. Maar het probleem met zulke recepten is dat je er vaak een tijd voor in de keuken moet staan. Goed, ik kom om 6 uur uit m`n werk. Heb dan nog weinig zin om een compleet gerecht op tafel te toveren. Daarnaast heb ik ook niet echt de middelen (erg kleine keukenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Vervelend dat het je niet lukt!
Ik heb even gezocht omdat ik zelf niet zo bekend ben met Atkins.. Maar kwam een site tegen met verschillende recepten misschien kun je dan meer variatie aanbrengen en dat je het dan wat makkelijker volhoudt? Ben je al lang bezig?
Zit net ff de calorieen te tellen en het was idd een beetje weinig gisterquote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mag ik streng zijn?Je lijkt nu wel erg karig te eten!! Je moet wel genoeg binnen krijgen he! En je D is eerder een T, zeg maar. Probeer niet onder je BMR (voor veel vrouwen rond 1500-1700 kcal geloof ik) te zitten qua inname; je lichaam heeft genoeg te doen op een dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |