opgeruimdquote:Op donderdag 15 april 2010 00:31 schreef luckass het volgende:
Commentatoren met spraakgebrek
Goede klacht, maar het topic heeft meteen geen kans meer door de eerste paar reacties.
Omdat je mij vergeten was, duh.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:30 schreef AdvancedPower het volgende:
De bazen van de KLB..
Waarom dicht?
Omdat jij geen baas bent?
Ik heb een topic toegestaan over dit soort vage hobbies (KLB baas verkiezingenquote:Op donderdag 15 april 2010 08:30 schreef AdvancedPower het volgende:
De bazen van de KLB..
Waarom dicht?
Omdat jij geen baas bent?
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef L.no het volgende:
Positief topic in KLB (anti klacht) ik krijg mee geld dan ik dacht
Ik heb geen mening.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hoe staan de mods hier tegenover? Wellicht iets minder radicaal dan ik zelf voorstelde
ade deed het voor jequote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Runselpink het volgende:
Kan een modje mn topic naar ONZ verplaatsen?
Nou en?quote:Op vrijdag 16 april 2010 03:15 schreef Szura het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/299665
Kloon?
Schoonmakers die tafels niet willen opruimenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:28 schreef wesp40 het volgende:
[..]
jouw kankerhersenen snappen blijkbaar niet dat ik dan geen homo zou zijn. En jij hebt de incestuele fantasiën niet ik, dus hang je zelf op want aan meisjes kom je niet
misschien omdat die user niet aan het baggeren is. Normaal doen tegen mods scheelt een hoop, AP. Getuige ook je laatste zinquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef AdvancedPower het volgende:
KLB Bazen (v2)
Adelante:
Ik open hem en dan is het niet goed, iemand anders opent hem en zet jou naam erbij en hij mag open. Wat is dit nou voor omkoperij. Als ik jou een keer pijp, blijven dan al mijn topics ook over. Jezus hee.
Rustig tegen Ade, dat is nog een van de weinige toffe modders.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef AdvancedPower het volgende:
KLB Bazen (v2)
Adelante:
Ik open hem en dan is het niet goed, iemand anders opent hem en zet jou naam erbij en hij mag open. Wat is dit nou voor omkoperij. Als ik jou een keer pijp, blijven dan al mijn topics ook open. Jezus hee.
* Trollface. eens isquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:36 schreef Adelante het volgende:
Ga weg AdvancedPower!
hier wordt niet naar gekeken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schoonmakers die tafels niet willen opruimen
doodsverwensing
*poef*quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:11 schreef henrydg het volgende:
Hoe kan ik iTunes-muziek op mp3-speler dragen?
spammer. vertaald met vertaalmachine.
Dat is een topic van Danny, dan geldt dat niet!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey, ik heb al een paar keer gehad dat ik een topic open met onderaan het topic "Klacht:.." of soms zelfs "subklacht: ..".
Dat wordt altijd verwijderd door een modje.
Daarnaast worden er ook vaak slotjes gezet op topics die slechts uit één zin bestaan.
Vandaar dat ik jullie even op dit topic wil wijzen.
BREIN promotie op Disney XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |