Ik steun Drinky. 2-2, man.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:38 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Daarnaast supporteren we ook nog eens dezelfde club.
Derhalve 2 tegen 1 dag drinky
Jawel, maar op deze manier niet. Komt hersenscheet-achtig over.quote:Op maandag 12 april 2010 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Is klagen over een tv-programma niet gewenst?
Kasthomo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
SinadO, topicdiarree. Mailen mag. Hoeft niet.
dus?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef RichCalibier het volgende:
Energiedrank
Asjeblieft, weer een 'Soberzo' gesignaleerd
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dus?
boeiend.![]()
Je hoeft echt niet elke scheet te melden.
Waarom staat deze er nog¿quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:52 schreef wise het volgende:
Ik kom terug
deze kan wel naar onz of dicht. Allemaal bagger richting TS die overduidelijk een kloon is van AP.
Tis toch grappig? Er zijn haske veel users die de grootste lol hebben. Als je het niet leuk vind dan klik je het toch niet aan?quote:
dus kan het makkelijk naar ONZquote:Op woensdag 14 april 2010 09:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Tis toch grappig? Er zijn haske veel users die de grootste lol hebben. Als je het niet leuk vind dan klik je het toch niet aan?
En dan moeten alle "ik wordt"s en andere taalfouten keihard aangepakt worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dus?
boeiend.![]()
Je hoeft echt niet elke scheet te melden.
Dat is niet een kloon van mij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:52 schreef wise het volgende:
Ik kom terug
deze kan wel naar onz of dicht. Allemaal bagger richting TS die overduidelijk een kloon is van AP.
Dit dus. Tegenwoordig steeds vaker antiklachten, belachelijk fenomeen. Het is toch niet voor niets klb.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef L.no het volgende:
Positief topic in KLB (anti klacht) ik krijg mee geld dan ik dacht
opgeruimdquote:Op donderdag 15 april 2010 00:31 schreef luckass het volgende:
Commentatoren met spraakgebrek
Goede klacht, maar het topic heeft meteen geen kans meer door de eerste paar reacties.
Omdat je mij vergeten was, duh.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:30 schreef AdvancedPower het volgende:
De bazen van de KLB..
Waarom dicht?
Omdat jij geen baas bent?
Ik heb een topic toegestaan over dit soort vage hobbies (KLB baas verkiezingenquote:Op donderdag 15 april 2010 08:30 schreef AdvancedPower het volgende:
De bazen van de KLB..
Waarom dicht?
Omdat jij geen baas bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |