hallon en welkom trugquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:23 schreef Shirley92 het volgende:
Het is nu al weer een tijdje geleden dat ik op Fok! gepost heb. Wel heb ik natuurlijk de hele tijd meegelezen. Ik werd blij toen ik zag hoe de hype rondt mij minder werd. Maar ik keek gister weer op Fok! en toen heb ik weer meerderenmalen mijn naam rond zien komen. Als het positief was, vind ik het niet erg. Nu wel, want het is namelijk alleen maar negatief… Maar ja, nu ik zo negatief wordt belicht heb ik besloten weer te gaan posten om mijn negatieve image weg te werken en te zorgen dat alle gebruikers op Fok! mij mogen.... Ik ga dus nu leuk reageren op onderwerpen en laten zien dat ik een best aardige gebruiker ben.
Het is ook een kloon.quote:
Nu vinden de users je 2 maal aardigerquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:26 schreef Trannellius het volgende:
Maar Shirley, ik ben het met je eens hoor
Ik heb ook een tijd gehad dat users hier mij vervelend vonden, en dus ook niet meer normaal reageerden op mij![]()
Nee hoor, helemaal nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:25 schreef Shirley92 het volgende:
Ik heb ook een nieuwe MSN gemaakt. En users die lief doen ga ik toevoegen. Deze kunnen me dan ook meteen op Hyves toevoegen.
Ah! Vandaar!quote:
Jij wil een travestiet zien??quote:
Ik wil weten waarover het gaat.quote:
Nee weet je, laat jij met je kutkloon ons maar met rust. Dat vind ik een beter plan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:27 schreef Shirley92 het volgende:
@Netsplitter: Dat ben ik niet. Als je mij niet mag laat me dan met rust.
Er zat er vanmorgen één naast mij in de trein, met zo'n opgemaakte hoekige kop en een knoest van een adamsappel eronder, en dan doen of er niks aan de hand is. Ik geef het je te doen.quote:
Hiermee lol'de ik hard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er zat er vanmorgen één naast mij in de trein, met zo'n opgemaakte hoekige kop en een knoest van een adamsappel eronder, en dan doen of er niks aan de hand is. Ik geef het je te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |