In juli 2008.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet van die van 2009, dat omdat hij voor april is ingestuurd, ik voor juli bericht krijg. Maar deze van 2008, als ik die vandaag in stuur, wanneer kan ik dat dan terug verwachten?
En dan te bedenken dat ik m nog gejat heb ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:01 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb vijf volle minuten volledig geobsedeerd naar je UI zitten staren.
[ afbeelding ]
Terechte klacht.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef Hardrebel het volgende:
Mensen die alleen maar anitklachten posten in klaagbaak
Wat lul je nou:quote:Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef Hardrebel het volgende:
Mensen die alleen maar anitklachten posten in klaagbaak
Hij bedoelt dat je moet opKANKEREN met je antiklachten. Stomme kip,quote:Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat lul je nou:
Track & trace die veeeel te globaal word weergeven...
Over-statische schok gekregen van badjas.
De bussen rijden niet
Pasnummer invoeren bij rabo internetbankieren...
Mafkeesquote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je moet opKANKEREN met je antiklachten. Stomme kip,
Als je naar die site gaat die op de brief staat, kan je electronisch aangifte doen, je moet wel een digi-d hebben (anders eerst ff aanvragen) en dan kan je automatisch je gegevens ophalen, dus hoef je de afrekening niet meer te hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Krijg ik ook net binnen. Ik heb alleen de eindejaars-afrekening niet meer van mijn baan destijds. En ik heb ook nog nooit belastingaangifte gedaan.
Ben nu 2008 aan het doen. Maar er wordt gevraagd of ik samen woon. Ik woon in een studentenhuis met drie anderen, wat moet ik daar invullen. Ze hebben het over een kind van 27+ of een vriend(in) ?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je naar die site gaat die op de brief staat, kan je electronisch aangifte doen, je moet wel een digi-d hebben (anders eerst ff aanvragen) en dan kan je automatisch je gegevens ophalen, dus hoef je de afrekening niet meer te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |