TS looptquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:02 schreef delano.888 het volgende:
Net dus 12km moeten lopen omdat alle bussen nog wel TERUG rijden naar Arnhem centraal maar vanaf daar nergens meer heen gaan, kutzooi![]()
Erg verbaast dat ik de 1e ben die hier over klaagtde rest loopt vast wat langzamer
Die rijdt ook niet meer wegens de sneeuw, lul.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat is inderdaad wel vervele..... wat, Arnhem?In dat geval:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
The who gives a fuck-truck rijdt altijd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die rijdt ook niet meer wegens de sneeuw, lul.
Wat moet je dan als er geen andere optie is... Wou toch echt thuis komen vandaag..quote:
Een taxi bellen. Lopen is voor Afrikanen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat moet je dan als er geen andere optie is... Wou toch echt thuis komen vandaag..
Misschien heeft TS niet zo veel doekoe?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een taxi bellen. Lopen is voor Afrikanen.
[ afbeelding ]
Op arnhem centraal kwamen wat connection waggies langs om te zeggen dat de bussen niet meer reden, en de taxi's ook niet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een taxi bellen. Lopen is voor Afrikanen.
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, TS is toch geen buitenlander?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:07 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Misschien heeft TS niet zo veel doekoe?
Neehoor, er is ook een bus station, en op de bussen staat regelmatig "arnhem centraal"quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:09 schreef o.us het volgende:
Sinds wanneer heeft Arnhem een centraal station? Het is vooralsnog een treinstation hoor.
Busmaatschappijen gelovenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor, er is ook een bus station, en op de bussen staat regelmatig "arnhem centraal"
dat weet je nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:09 schreef WieWapWop het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, TS is toch geen buitenlander?
Sinds Arnhem 4 treinstations heeft, en één daarvan ligt centraal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:09 schreef o.us het volgende:
Sinds wanneer heeft Arnhem een centraal station? Het is vooralsnog een treinstation hoor.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Busmaatschappijen gelovenZe brengen je alleen van A naar B, meer niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraal_station
Wanneer het nieuwe station klaar is heet het pas Arnhem CS.![]()
Dat er maar vijf stations benoemd zijn als "centraal" kan mij aan mijn reet roesten.quote:Een centraal station is (in zijn oorspronkelijke betekenis) een spoorwegstation dat door meerdere spoorwegmaatschappijen bediend wordt en daarmee het belangrijkste station van een stad is. Sinds de verschillende particuliere spoorwegmaatschappijen begin 20e eeuw zijn opgegaan in een nationale spoorwegmaatschappij is de betekenis in het dagelijks taalgebruik verschoven naar het grootste spoorwegstation van een stad.
Mwuah, het was mij bekend dat Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Leiden een CS hadden. Eindhoven CS bestaat bijvoorbeeld niet en Almere CS is gedegradeerd tot Almere Centrum omdat het niets voorstelt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Sinds Arnhem 4 treinstations heeft, en één daarvan ligt centraal.
En dat lees jij zojuist op wikipedia.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Mwuah, het was mij bekend dat Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Leiden een CS hadden. Eindhoven CS bestaat bijvoorbeeld niet en Almere CS is gedegradeerd tot Almere Centrum omdat het niets voorstelt.
Van Almere wel, ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En dat lees jij zojuist op wikipedia.
Hoezo zou Eindhoven CS niet bestaan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Mwuah, het was mij bekend dat Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Leiden een CS hadden. Eindhoven CS bestaat bijvoorbeeld niet en Almere CS is gedegradeerd tot Almere Centrum omdat het niets voorstelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |