Nee, ik moet een iets moois ontvangen voor me computerquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:22 schreef donroyco het volgende:
Moet je weer een drugspakketje laten bezorgen?
Of als je een keer om 12 uur thuis komt 's middags, dan is hij ineens al wel geweestquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef StephanL het volgende:
Wacht ook een pakketje hier thuis. Vermoed ook dat die pas komt na 15:30, als ik weg ben.
Jij woont naast t sorteercentrum?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
Als er bij mij "chauffeur onderweg" staat gaat de bel altijd binnen 10 min.
Te slecht idd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Bij mij stond dat hij nog steeds in sorteercentrum Zwolle was. Ik denk o, kan ik wel naar de winkel toe, van Zwolle naar Groningen is toch wel even rijden. Kom ik na 15 minuten terug ligt er een briefje op de deur dat TNT was langs geweest en er niemand thuis was.FFFUUUU
Op 1 hele dag staat de melding dat jij onderweg is, rijd hij niet vaker heen en weer ofzo? Kan me niet voorstellen dat je in een gebied van 5km een hele dag kan doen over 1 rit..quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:32 schreef Repeat het volgende:
Wat dacht je dan, dat ze realtime met gps z'n locatie gaan updaten?
Jij ook al? Zit hier ook te wachten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, ik moet een iets moois ontvangen voor me computer![]()
Maar moet ook nog boodschappen doen
quote:
Gaat niet met handtekening.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:40 schreef Lefevre het volgende:
Je kunt het pakketje de volgende keer ook bij je buren af laten leveren. Kun je het 's avonds even ophalen.
ik las om 5 uur vanmiddag om komt....vraag me niet waaromquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:20 schreef delano.888 het volgende:
Sinds 9 uur vanochtend "chauffeur is onderweg" en het zou me niks verbazen als hij om 5 uur vanmiddag aan komt, waarom worden daar niet duidelijke intervallen bij gevoegd (bijvoorbeeld aangeven als hij binnen een uur aan gaat komen)
Waarom zou iemand dat willen vragen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef diereneiland het volgende:
[..]
ik las om 5 uur vanmiddag om komt....vraag me niet waarom
gaat best lukken hoor, meestal hebben ze zeg maar meer dan 1 pakje bij zichquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Op 1 hele dag staat de melding dat jij onderweg is, rijd hij niet vaker heen en weer ofzo? Kan me niet voorstellen dat je in een gebied van 5km een hele dag kan doen over 1 rit..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |