Je hebt een zwaar negatief karma. Wat heb je allemaal op te biechten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:51 schreef delano.888 het volgende:
Mijn badjas is heel erg statisch en knettert altijd als ik hem neerleg bijv ergens waar hij staal aan raakt. Maar net deed ik dat dus, en had ik hem dus nog half aan, kreeg ik ineens een aardige schok va dat ding in me been, veeel heftiger dan een normale statische schok..
Kutding.
Hoe kom ik dr vanaf?
Daar wastie veels te duur voor, deze hou ik!quote:
Deze was kei duur maar is idd 100% polyester.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:56 schreef Basp1 het volgende:
Koop een duurdere variant die van 100% katoen is.
En dat is de reden dat deze statisch isquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Deze was kei duur maar is idd 100% polyester.
Jamaar hij is zo zacht en ik wil m zo graag houdenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dat is de reden dat deze statisch is
Als ik van beneden naar boven of andersom loop en er loopt net een postbode langs dan ziet hij mij, vandaarrrquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef JSerry het volgende:
Echte kerels dragen geen Badjas, alleen de naam al. Badmuts.
weet hij meteen waar hij zijn post in moet gooienquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ik van beneden naar boven of andersom loop en er loopt net een postbode langs dan ziet hij mij, vandaarrr
Lekker belangrijk. En dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ik van beneden naar boven of andersom loop en er loopt net een postbode langs dan ziet hij mij, vandaarrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |