quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:49 schreef msnk het volgende:
Ik heb wel mooi de foute nummering. Moet 412 zijn, ipv 411.
Nee, Kairiquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef msnk het volgende:
Hey maar ehhh.. Jouw User Icon hè. Is dat nou Asuka of lijkt het er gewoon op
Maar jij hebt de verkeerde OPquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef msnk het volgende:
Dat mag de mod bepalen. Jouw OP en TT is trouwens wel
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:08 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult er maar als bijstander langslopen...
Oh, van dat filmpjequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:12 schreef msnk het volgende:
Dat filmpje dat gisteren uitlekte.
Film over VS-actie in Irak uitgelekt #2
Film over VS-actie in Irak uitgelekt #2
Poesje mauw. Kom eens gauw. Ik heb lekkere melk voor jou. En voor mij. Rijstebrie O, wat heerlijk smullen wij.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Poesje mauw. Kom eens gauw. Ik heb lekkere melk voor jou. En voor mij. Rijstebrie O, wat heerlijk smullen wij.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Woah, goed van je Wik!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Een 8,5 gehaald voor een tentamen.
Maar ik heb wel op mijn verjaardag notabene een herkansing van een stom vak.
Ik moet nog steeds uitslag krijgen van een hertentamen, terwijl afgelopen vrijdag de deadline wasquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Een 8,5 gehaald voor een tentamen.
Maar ik heb wel op mijn verjaardag notabene een herkansing van een stom vak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:19 schreef 0013379 het volgende:
waarom hebben turken een speedboot?Whehehe. Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je bent een hardequote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef Ayca het volgende:
De ijscomanik heb mijn broertje gestuurd om wat te halen
Tot uw dienst.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaha. Zooo, ik moest echt hard lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
echt..quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:40 schreef Rookert het volgende:
Of moet ik zeggen: een ijskouwe?![]()
![]()
!11!
![]()
![]()
!!1111!1
!1!
11!
!11!1
![]()
!!11
Voel je je al ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, het is echt 10x zo druk buiten nu de zon schijnt.
Rotterdam met mooi weer.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:20 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hmm was het niet iets van doing your mom?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had trouwens een TT ter ere van jou bedacht, maar moddert doet moeilijk
Nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:20 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hmm was het niet iets van doing your mom?
Ja of nog erger:quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben nog net geen 19 en word al meneer genoemd.
eigenlijk vind ik het helemaal niet erg, het herinnert mij eraan dat mensen nog een beetje normen en waarden bijgebracht krijgen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja of nog erger:
Ouders tegen hun kinderen: laat die meneer even langs!
Op grijze haren, of bij de psycholoog?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK zelfs ik heb al grijze haren, laat jezelf nakijken...
Toen was jij nog maar 10/11. whehehequote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
(knaak)
Je eigen creaties van de basisschool.
Dat is de lichtval, hij is gewoon zilverkleurig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Maarreh, heb jij nooit het verschil tussen verguld en zilver geleerd?
What's up?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef maartjeh het volgende:
kan iemand me vertellen wat 'hayrola' betekent?
Ik dacht dat er maartjeh stondquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Maarreh, heb jij nooit het verschil tussen verguld en zilver geleerd?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke dief heeft jouw 10-cent-muntjes gejat?
Bilmiyorem heeft geen manieren geleerd, zo praat je als minderjarige niet tegen een volwassene.quote:
Ik doe me anders voor...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bilmiyorem heeft geen manieren geleerd, zo praat je als minderjarige niet tegen een volwassene.
Straks komt de 'jongere generatie' ons vervangen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vraag me af he
wanneer jullie allemaal gaan stoppen met dit forum/topic
straks zitten we hier nog als we 30 zijn.
Zodra ik een leven heb gevonden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vraag me af he
Tot we een geschikte jongere generatie hebben gevonden aan wie we de taken kunnen overdragen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vraag me af he
Ja, maar dan ben je ook echt hééééél sneuquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vraag me af he
Is dat een probleem dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vraag me af he
Ik ga dit tegen Min-e en Clio zeggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ook echt hééééél sneu![]()
![]()
![]()
Dat dit zomaar kan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moeten ze wel hun gehoorapparaat in hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |