Static is langs geweest, maar ik heb je OP overgenomen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Same, Kies jij maar jij hebt de blauw power
bronquote:GTST: Maxime Sander blijft nog jaartje in Meerdijk
Marjolein Keuning blijft nog zeker een jaar in Goede Tijden Slechte Tijden spelen, zo meldt RTL Boulevard. Het karakter Maxime Sanders is nog zeker tot in 2011 te zien in Meerdijk.
Toen Keuning in 2008 de serie inkwam, was dat aanvankelijk voor een tijdelijke verhaallijn. Maar de kijkers zijn dol op ‘de Alexis met humor’, die met haar manipulatieve karakter geregeld heel Meerdijk ontregeld.
De laatste maanden had Maxime een dikke vinger in de pap bij de vete tussen Ludo en de familie Huygens. Die verhaallijn is nu afgerond en ook lijkt een strijd tussen Ludo en Maxime afgewend. De laatste weken laat Maxime haar oog vallen op allerlei mannelijk schoon in Meerdijk. Wie weet krijgt ze binnenkort een vaste relatie? Of hebben de schrijvers een andere verhaallijn in gedachten voor Maxime?
Leuk dat ze blijft, steengoeie actrice en interessant karakter.
Ja inderdaad, Valentijn lijkt helemaal vergeten. Over Sil hoor je trouwens ook niks meerquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef alors het volgende:
Charlie zo: Ik heb een zoon!
Ik dacht meteen: En waar issie dan?? Niet bij Rik, niet bij haar, heeft ze die weer bij dr moeder gedumpt?Volgens mij heeft Morris em ook nog niet gezien
En waarom vertelt ze het Jack niet gewoon van Amy en dat het geheim moet blijven, alsof hij moeilijk gaat doen en het Ludo gaat vertellenFAIL!!!
Rikki was hiervoor ook een hele tijd niet te zien. Ze worden weer te voorschijn getoverd als ze weer van pas komen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Valentijn lijkt helemaal vergeten. Over Sil hoor je trouwens ook niks meer
Dat dacht ik ook ja, Jack haat Ludo tochquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef alors het volgende:
Charlie zo: Ik heb een zoon!
Ik dacht meteen: En waar issie dan?? Niet bij Rik, niet bij haar, heeft ze die weer bij dr moeder gedumpt?Volgens mij heeft Morris em ook nog niet gezien
En waarom vertelt ze het Jack niet gewoon van Amy en dat het geheim moet blijven, alsof hij moeilijk gaat doen en het Ludo gaat vertellenFAIL!!!
last post, soort van ongeschreven regel dat als je een topic sluit je dan ook even een nieuwe opentquote:
Hij spreekt een reclame in voor Peugotquote:
Oh, het lijkt me ook zeker niet makkelijk om in een soap te spelen. Geloof dat het indd. beetje zoals bovenstaande gaat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:12 schreef alors het volgende:
Volgens mij is GTST sowieso haastwerk voor acteurs. Scenes kunnen echt niet eindeloos over. Volgens mij hebben ze echt strakke schema's enzo. Moet je ook maar willen. Maarja je hebt wel vast werk, dat kunnen bepaald niet alle acteurs zeggen.
Die valt me juist erg tegen. Daar hadden ze wel een mooiere verhaallijn voor kunnen verzinnen.quote:
Je kijkt ook nog eens GTST?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die valt me juist erg tegen. Daar hadden ze wel een mooiere verhaallijn voor kunnen verzinnen.
De familie Huygens ga ik niet missen, daar hebben ze de plank ook mee misgeslagen.
Moeten ze er wel iets beters mee doen dan nu.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef soapie het volgende:
Leuk dat Maxime voorlopig nog blijft...
Inderdaad want zo dol ben ik niet op haar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Moeten ze er wel iets beters mee doen dan nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik zou het heerlijk vinden, die heeft nog een heel zuur appeltje met haar te schillen. Ik hoop dat ze hem die gunst bewijzen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
RTL gemist doet weer eens vaag, dus heb gister en vandaag nog niet gekeken, maar Maxime mocht van mij wel opduvelen. Nou maar hopen dat Nick haar de serie uit komt werken volgend jaar
Niet helemaal werkloos, ze is druk bezig Nina op te stoken tegen Ludo. En met succes.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:14 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik was blij dat Ludo eindelijk eens antwoord gaf op het arrogante gedrag van zijn 'prinsesje'. Wat een zeikwijf. Waar haalt ze het recht vandaan om zich overal mee te bemoeien?
Bovendien vind ik Maxime hooguit irritant. Er is zoveel meer te doen met dat personage, maar ze stookt alleen als een kind van vijf. Net nu de strijd met Ludo leek te beginnen, vond ik haar boeiend worden, maar nu zweeft ze weer als een werkloos spook door het Sanders huis rond, zich wat te bemoeien met Nina, Janine en Ludo.
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlie heeft blijkbaar wel al die tijd hetzelfde nummer gehad anders kon ze nu ook niet bellen, die heeft ze dus niet gebeld, maar Yasmin toevallig wel, maar die nam niet op, ik bedoel:
Isabella heeft Charlie's telefoonnummer omdat ze even op "charliexxxxxILU.hyves.nl" had gekeken..quote:Op woensdag 7 april 2010 11:58 schreef vencodark het volgende:
Nu je het zegt.Totaal niet bij stilgestaan.
Het is ook gewoon zo onlogisch dat die 2 elkaar al 10 jaar niet hebben gezien (of waarschijnlijk gesproken). Ze hebben nogal wat bij te praten.
Hell no!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:54 schreef Perico het volgende:
[..]
Isabella heeft Charlie's telefoonnummer omdat ze even op "charliexxxxxILU.hyves.nl" had gekeken..
Het is ook vreemd dat Janine nog geen scene met Amy heeft gehad, omdat ze in haar huis logeert.
Verder ben ik blij dat Maxime blijft, maar geef haar dan wel meer macht en laat haar langzaamaan de gelijke van Ludo worden, en niet alleen in familiezaken.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef Liquidist het volgende:
want?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef Frey het volgende:
[..]Daar zal ik ook geen traan om laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst rond de 4000e aflevering hebben ze bij Boulevard beelden laten zien van de 6 huwelijke van Janine. Dus dan is dit ook de 6e scheidingsakte.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef Renesite het volgende:
Haar HOEVEELSTE echtscheidingsakte is dit al![]()
Ehm.... 3x Ludo, 1x Stefano, 1x Jack.... wie mis ikquote:Op woensdag 7 april 2010 20:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Laatst rond de 4000e aflevering hebben ze bij Boulevard beelden laten zien van de 6 huwelijke van Janine. Dus dan is dit ook de 6e scheidingsakte.
dat duurt toch ook wel een paar weken ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:51 schreef Inca het volgende:
En Martijn loopt nog steeds met zijn gipsen hand rond.
Maar ze is toch ook een keer bijna met iemand anders getrouwd? Die psycholoog toch? Die voor het altaar keihard 'nee' zei omdat Ludo binnen kwam lopen?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ehm.... 3x Ludo, 1x Stefano, 1x Jack.... wie mis ik?
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:45 schreef Frey het volgende:
Rafaël Prins.![]()
Ludo zat er gewoon al. Toen Janine haar jawoord moest geven, keek ze eerst Ludo aan en zei toen ja. Vervolgens verliet Ludo de zaal en Rafaël zei nee omdat hij zag van wie Janine werkelijk hield.
Heldquote:Op woensdag 7 april 2010 23:45 schreef Frey het volgende:
Rafaël Prins.![]()
Ludo zat er gewoon al. Toen Janine haar jawoord moest geven, keek ze eerst Ludo aan en zei toen ja. Vervolgens verliet Ludo de zaal en Rafaël zei nee omdat hij zag van wie Janine werkelijk hield.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ineens werken de uitzendingen wel. Zo apart ook he, Isabella weet niks van Valentijn, Charlie heeft blijkbaar wel al die tijd hetzelfde nummer gehad anders kon ze nu ook niet bellen, die heeft ze dus niet gebeld, maar Yasmin toevallig wel, maar die nam niet op, ik bedoel:
Eigenlijk hebben die 2 achteraf maar heel kort iets met elkaar gehad en daarnaast was het ook nog eens een knipperlicht relatie.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:40 schreef J-net het volgende:
Simon!!!!
Ze waren eigenlijk ook geen vriendinnen, pas na de comeback van Anita waren ze ineens vriendinnen. Daarvoor waren ze zelfs van verschillende generaties, Charlie was toen een 17-jarige en behoorde duidelijk nog tot het type 'Kim-Hedwig-Florien-Vicky' en Anita was duidelijk eind 20 en was al met hele andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 03:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan me echt niet heugen dat Charlie en Anita vriendinnen zijn geweestEn waarom negeert Amy iedereen maar is ze al gelijk all over Ludo,
.
Dat begrijp ik ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:17 schreef alors het volgende:
Dat gedoe met Amy die ze zomaar laten gaan en haar moeder die haar niet mag zien omdat zij dat niet wil
Alleen in Meerdijk
Ik vond Silvia eigenlijk beter bij Jef passen, maarja die is helaas dood en die moeten ze ook zeker niet terug laten komen in een of andere slecht uitgedachte tweelingzussenverhaallijn ala Frits en Hans. Karin kan op zich wel terugkomen, Jef is in de loop van de tijd zo erg veranderd dat de reden waarom ze hem verliet niet meer speeltquote:Op donderdag 8 april 2010 00:03 schreef Frey het volgende:
Niet eens zo'n slecht idee van iemand trouwens: zou Henriëtte Tol niet terug willen keren als Karin?![]()
Geweldige actrice en eindelijk weer eens een mooie verhaallijn voor Jef.
Maarja, die schrijvers van nu weten vast niet eens wie Karin was.
Tranen had ik bij dat stuk. Henriëtte is zo sterk in dit soort scènes.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Martijn is nog steeds erg potentquote:Op donderdag 8 april 2010 00:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen had de familie Huygens nog potentie
Ooh dat stoorde mij ook zo erg. Ik had echt zoiets van: kunnen ze nu eens nooit normaal reageren?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Perico het volgende:
[..]
Martijn is nog steeds erg potent
Ronja deed weer eens Meerdijk-hysterisch. Als je een trauma hebt, ben je meteen helemaal kierewiet, denkt ze, dus steek maar je kop in het zand. Net zoals Meerdijk steevast de politie niet vertrouwt en eigen rechter speelt.
Ja, enquote:Op donderdag 8 april 2010 00:17 schreef alors het volgende:
Dat gedoe met Amy die ze zomaar laten gaan en haar moeder die haar niet mag zien omdat zij dat niet wil
Alleen in Meerdijk
Wat een verschrikkelijk irritante rol, met die jankbek constantquote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Perico het volgende:
[..]
Martijn is nog steeds erg potent
Ronja deed weer eens Meerdijk-hysterisch.
Nyenrode? Ze heeft Nyenrode afgemaakt en werkt nu als kapster? Hoe geloofwaardigquote:Op donderdag 8 april 2010 00:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen had de familie Huygens nog potentie
Indd. zullen dr ouders blij mee zijn, die hebben haar dure studie betaald.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nyenrode? Ze heeft Nyenrode afgemaakt en werkt nu als kapster? Hoe geloofwaardig
Inderdaad, maar ik kan het me niet voorstellen, ze koos er op haar 16e voor om haar VWO af te maken en een redelijk stevige studie te doen in Neyenrode om uiteindelijk toch maar een baantje te gaan nemen die een 16-jarige ex-vmbo'er (waar niks mis mee is) ook kan...lijkt me al met al toch een beetje zonde van je tijd en je geldquote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. zullen dr ouders blij mee zijn, die hebben haar dure studie betaald.
Neequote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef Phreakingout het volgende:
Kut Nina, wat een lelijkerd, en kan dat kind nooit eens normaal doen?
Ja, ik vond Bing inderdaad erg snel daarmee op de proppen komen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Markeerstift het volgende:
ja maar Bing kan ook normaal doen, met zijn: 'Ga WEGGGG' Sjors is geen mongooltje. Als ik Sjors was ging ik voor Danny
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben eigenlijk tegen Bing, maar tegelijkertijd nog veel meer tegen Danny en daarom dus eigenlijk toch voor Bing
Ieder z'n smaak zou ik zeggenquote:
Niet zoveel denk ik, straks ik ie bang dat ze weer een pand dat gesloopt gaat worden binnenstaptquote:Arme Nina trouwens.. Wist niet eens dat Isabella dat gedaan heeft.![]()
Ben benieuwd wat Ludo hieraan gaat doen
Dan flip je hem toch gewoon door.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens wel opvallend Morris liep laatst met Nina samen Ludo zijn huis binnen alsof er niets gebeurd was.
En Wanneer Nina eens word geconfronteerd met slechte mensen uit haar verleden flipt ze hem door.
Hoezo hypocriet ? Ludo moet wel slikken dat jij Morris mee brengt maar wanneer je zelf Isabella tegenkomt flip je hem door.
Indd. Die Bar wordt echt teveel geadoreerd enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hou op Jef, je was gelukkiger met Silvia
Slaat inderdaad nergens op. Met Barbara heeft hij bijna alleen maar ellende gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Die Bar wordt echt teveel geadoreerd enzo.![]()
"Boehoehoe mijn gelukkigste tijd was die met jou".
Daar wordt ook geheel aan voorbij gegaan. Wat een baggerscene was het zeg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Slaat inderdaad nergens op. Met Barbara heeft hij bijna alleen maar ellende gehad.
Jef en Sylvia.
Het was HUN huis.![]()
Die werd wel even genoemd, daarvan zei Jef dat het met Bar veel langer heeft mogen duren ofzo. Dus ik begrijp dat het op die manier werd bekeken. Maar Doortje is recent voor de kijkers...en Sylvia...daar hebben de jongere kijkers mogelijk minder weet van, dus die wordt voor het gemak maar geheel vergeten.quote:
Ja, dat zei hij, dat weet ik. Maar kwantiteit gaat boven kwaliteit of zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die werd wel even genoemd, daarvan zei Jef dat het met Bar veel langer heeft mogen duren ofzo. Dus ik begrijp dat het op die manier werd bekeken.
Die zal wel een kliniek in gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef GSMboy het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)afscheid-van-ac.html
Ronja gaat eruit.![]()
![]()
Iemand enig idee hoe? Hartaanval?
dat was toch al bekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef GSMboy het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)afscheid-van-ac.html
Ronja gaat eruit.![]()
![]()
![]()
Ja.quote:
Haha, als je het zo stelt...Ik ben het overigens ook totaal niet met Jef eens hoor, daar niet van. Maar op het moment van de scene kon ik zijn redenering m.b.t. Doortje wel begrijpen. Maar bij nader inzien doet hij, door zijn geslijm, zijn tijd met Doortje een beetje omlaag halen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij, dat weet ik. Maar kwantiteit gaat boven kwaliteit of zo![]()
'Het is nou niet alsof het allemaal zo gezellig was, maar het heeft jaaaaaaren geduurd omdat jij niet dood ging aan kanker of werd vermoord door een idioot, dus ben jij mijn grote liefde'![]()
Het is natuurlijk ook een beetje slap geouwehoer van Jeff.... Vond het wel grappig dat ze vroeg of hij dat zei om haar in Meerdijk te houden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij, dat weet ik. Maar kwantiteit gaat boven kwaliteit of zo![]()
'Het is nou niet alsof het allemaal zo gezellig was, maar het heeft jaaaaaaren geduurd omdat jij niet dood ging aan kanker of werd vermoord door een idioot, dus ben jij mijn grote liefde'![]()
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef ViolaFold het volgende:
Haha die aflevering met Jef/Barbara is met recht de slechtste en meest misplaatste aflevering van de afgelopen jaren.
Nee, ik kwam net ook even kijken of het anderen was opgevallenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef James1988 het volgende:
Ben ik de enige die het opviel dat Amy's naam verkeerd stond in het paspoort? "Amy Kortenear" i.p.v. Kortenaer.
die was toch al veel ouder een aantal jaren terug???? laatst is hier nog een fragment met Wiet gepost meende ik...quote:
ja en dies hier toch al veel ouder dan die Wiethuppelkut die we net zagen in GTST??quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dít is Wiet. Niet zo'n nep huppelkutje
Deze was teminste tof had ook iets geks geloof ik.,quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dít is Wiet. Niet zo'n nep huppelkutje
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef Frey het volgende:
Maar wat een slechte cliff weer.![]()
Daar gaat dus vast nog niks gebeuren, anders hadden ze hem haar al laten herkennen.
Ik vind d'r ook goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef James1988 het volgende:
RoseAmy is cute. En Charlie doet wel erg overdreven
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook goedEn van opzij lijkt ze zoo op Isabella
Zou zo haar echte dochter geweest kunnen zijn.
Psychiatrisch patient Hannie.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wie de hell is wiet?
En nog een betere vraag, wie de hell noemt z'n kind wiet.
Ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wiet was toch ook een Limburgse en had in de serie ook Limburgs accent?
Het zou vreselijk zijn als het kind van Danny was. Ik vind dat toch al zo´n enge vent en hij wordt er ook niet leuker opquote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben eigenlijk tegen Bing, maar tegelijkertijd nog veel meer tegen Danny en daarom dus eigenlijk toch voor Bing
Een kind dat ook kijkt alsof het moet poepen is beter?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:17 schreef Countess het volgende:
[..]
Die nare gezichtstrekken van Danny
Laten we hopen dat het op Sjors lijkt en niet op een van de herenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een kind dat ook kijkt alsof het moet poepen is beter?
Ja maar in Meerdijk mag je behalve een gigantische gooise wwrrrr geen accent hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wiet ja... Echt slecht als dat nu een jonger huppelkutje is met lang haar
Ik ken Wiedewiedewiet nog, al was het alleen maar door de naam.quote:Op zondag 11 april 2010 19:44 schreef verleiding het volgende:
De nieuwe Wiet. Wat een onzin. Ze dachten, laten we het eerste de beste pubermeisje van de straat plukken en haar tot de nieuwe Wiet bombarderen, niemand kent de oude Wiet nog!
NOU, WIJ WEL.
Die Wiet is toch ook niet zolang geleden? *zoekt*quote:Op zondag 11 april 2010 19:44 schreef verleiding het volgende:
De nieuwe Wiet. Wat een onzin. Ze dachten, laten we het eerste de beste pubermeisje van de straat plukken en haar tot de nieuwe Wiet bombarderen, niemand kent de oude Wiet nog!
NOU, WIJ WEL.
Leuker om naar te kijken naar die andere Wiet, die was gewoon eng en vreemd, juist daarom werd ze grappig gevonden door enkelen, maar niet door mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wiet ja... Echt slecht als dat nu een jonger huppelkutje is met lang haar
En waar was gerda toen Dorothea overleed danquote:Op maandag 12 april 2010 02:15 schreef Rosalyne het volgende:
Ik hoorde van iemand dat Gerda Havertong in GTST komt, ik kan er alleen niets over vinden.
Heeft iemand hier iets over gelezen?
Mocht het zijn dat het waar is dan denk dat Bing de vader is van de baby van Sjors, daar Bing er 3 maanden uit moet ivm de flexwet komt zijn tante Sjors helpen met de verzorging van de baby.
Is geen spoiler maar mijn eigen spinsel.
Huhuhuhuhuh ey Sjefke!quote:Op maandag 12 april 2010 09:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En waar was gerda toen Dorothea overleed dan![]()
Beter halen ze Stanleyweer eens van stal
Daarom juist, mooie vent is dat, het schijnt nog zijn echte te lach te zijn ookquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nee niet Stanley, die lach van hem brrrrr
ik ook niet. Maar nu kunnen ze het niet meer terugdraaien lijkt me.quote:Op maandag 12 april 2010 10:06 schreef Marrije het volgende:
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat die baby van Sjors echt zou komen
Och een miskraam, een helse bevalling of een kind dat na de geboorte overlijdt (Lotje Alberts), daar draaien ze hun hand niet voor om in een soap.quote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar nu kunnen ze het niet meer terugdraaien lijkt me.
quote:
Was zij niet op de begrafenis, staat me toch vaag iets bij. Of ik moet met iets anders in de war zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 09:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En waar was gerda toen Dorothea overleed dan![]()
Beter halen ze Stanleyweer eens van stal
die komt er vanavond voor t eerst in. Vrijdag was ze te zien in de preview van vandaagquote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef Niowskie het volgende:
Ik heb 'Wiet' Vrijdag gemist.
Weet iemand welke minuut ongeveer?
Ja ik ga er nog steeds vanuit dat er wel iets moet gebeuren dat voorkomt dat het kind er echt komt.quote:Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och een miskraam, een helse bevalling of een kind dat na de geboorte overlijdt (Lotje Alberts), daar draaien ze hun hand niet voor om in een soap.
Of Bing neemt het 3 maanden mee zodat het daarna als nieuw potentieel vriendje/vriendinnetje voor Amy, Wiet en Ricky terug kan kerenquote:Op maandag 12 april 2010 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik ga er nog steeds vanuit dat er wel iets moet gebeuren dat voorkomt dat het kind er echt komt.
Vast wel.quote:
Irritant ja.quote:
Van zeg een jaar of 20quote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Volgens mij is Wiet de enige die Achteruit gaat inleeftijd, ipv fast forward...
quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Van zeg een jaar of 20
[ afbeelding ]
Naar een jaar of 16/17
[ afbeelding ]
mwah. Vind isabella maar een dom mokkelquote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Door de komst van Isabella is het voor het eerst in tijden weer een beetje spannend
Best kansloos ja.quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Van zeg een jaar of 20
[ afbeelding ]
Naar een jaar of 16/17
[ afbeelding ]
Isabella zelf heb ik nooit bijzonder leuk gevonden, maar door haar is er plotsklaps weer een link naar een spannender verleden.quote:Op maandag 12 april 2010 20:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mwah. Vind isabella maar een dom mokkel
Is er eigenlijk ooit weleens een tiener-nieuwkomer direct in goede aarde gevallen hier?quote:
Mijn geheugen kan me bedriegen, maar ik meen me te herinneren dat ik Kim, Julian en zelfs Hedwig vanaf het begin leuk vondquote:Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit weleens een tiener-nieuwkomer direct in goede aarde gevallen hier?
quote:Op maandag 12 april 2010 20:24 schreef Maartel het volgende:
Hoe lang zal t duren voor Noud een keer tegen iemand zegt dat ie zin heeft in wiet, en Wiet dat verkeerd opvat?
te oud??? Hoezo , te oud??? Is laura dan zo jong? En jef?? Ludo en janine zijn evenoud - al dan niet ouder!! Moet 't dan een tienerserie worden ofzo?quote:Op maandag 12 april 2010 21:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ooooh ja, ze gaan dat gezin Huijgens eruit schrijven omdat ze 'te oud' waren.
Ik begrijp opeens waarom ze Wiet dan ook jonger hebben gemaakt ipv ouder...![]()
Dat is al bekendquote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)huygens_uit_GTST.xml
Maar het gaat ook zo hard tegenwoordig, voor je het weet zijn ze groot, dus waarom zou je je aan ze hechtenquote:Op maandag 12 april 2010 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat undercovergedoe van Isabella echt lachwekkend.
Ze acteert ook niet goed vind ik. Ze acteert niet zodanid dat ik denk dat haar kind hem gepeerd heeft, en dat de ook nog bang is dat Ludo haar afpakt. natuurlijk kun je een stoicijns type zijn, maar bij Isabella voel ik helemaal geen angst om haar kind te verliezen. Ze heeft het veel te druk met het spelen van Charly's Angels.
Dat doen ze ook.quote:Op maandag 12 april 2010 20:53 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/20_jaar_gtst/
Misschien dat die fragmenten je wat opvrolijken.
i know, dat was mijn reactie op de post erboven. quote vergessen.quote:
Dat kan ik me zelfs nog enigszins vaag herinneren. Al vond ik GTST toen maar een rare stomme serie. Mar toen was ik een stuk jongerquote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Veel spannender en mooier dan nu. Met volwassenen of oudere 'tieners', zoals Kim en Julian. Niet zo'n zeikerds allemaal, maar wat meer pit. Dit is mijn serie zoals ie moet zijn. Met de geweldigste scene ooit, waar Frits in bad wordt geëlektrocuteerd.
Klopt idd weer geen fluit van,, Ach ja Heeft Noud tenminste wat te doenquote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Van zeg een jaar of 20
[ afbeelding ]
Naar een jaar of 16/17
[ afbeelding ]
Zoals er stond heb ik het er niet specifiek over wat jij vond, maar hoe er in deze reeks op ze gereageerd werd, ten tijde van Kim/Julian/Hedwig bestond er nog geen fok en was internet nog niet bepaald doorgedrongen tot de huiskamers. Op Fos en Florien (en Fay) werd hier ook bijzonder negatief gereageerd tijdens hun entree.quote:Op maandag 12 april 2010 20:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mijn geheugen kan me bedriegen, maar ik meen me te herinneren dat ik Kim, Julian en zelfs Hedwig vanaf het begin leuk vond![]()
Fos en Florien vond ik ook wel oké, de hele generatie Sylvester/Terra/Gladys etc kon me gestolen worden.
Ja zo goed als toen wordt het nooit meer, dat is wel duidelijk, maar ik vind het nu al een stuk beter toen die Ludo-Maxime vs Martijn lijn in volle gang was.quote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat doen ze ook.![]()
Veel spannender en mooier dan nu. Met volwassenen of oudere 'tieners', zoals Kim en Julian. Niet zo'n zeikerds allemaal, maar wat meer pit. Dit is mijn serie zoals ie moet zijn. Met de geweldigste scene ooit, waar Frits in bad wordt geëlektrocuteerd.
Inderdaad. Ik heb in die maanden gewoon afleveringen overgeslagen en slechts de shorties bekeken. Nu kijk ik gelukkig weer met plezier naar Ludo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zo goed als toen wordt het nooit meer, dat is wel duidelijk, maar ik vind het nu al een stuk beter toen die Ludo-Maxime vs Martijn lijn in volle gang was.
Ja, dat klopt ook weer lekker. Wiet is het kind van Hannie en Frits, die dus echt al laaaaang voor bij.v Nina geboren was, en nu veel jonger dan Nina isquote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Volgens mij is Wiet de enige die Achteruit gaat inleeftijd, ipv fast forward...
Vrijdag, dacht ik..quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:40 schreef vencodark het volgende:
Zo te horen is het weer tijd om te stoppen met kijken. Hoewel...wanneer gaat Bar eindelijk weg?
Jammer, ik begon Maitre-Paul net leuk te vinden. Werd ook steeds beter qua acteren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:01 schreef Wittekonijn het volgende:
Trouwens Maitre-Paul is er (blijkbaar) uit geschreven!
Ja ik ook! Hij was net toevallig bij RTL Boulevard. Hij vertelde dat hij het "warme bad" GTST erg zal missen, maar zijn hart ligt toch echt bij het theater. Volgens Albert Verlinde heeft hij echter een aanbod uit Hollywood gekregen wat hij niet kon afslaan... wordt vervolgd dus!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jammer, ik begon Maitre-Paul net leuk te vinden. Werd ook steeds beter qua acteren.
Gaat dit nog steeds over die klote cakejes ofzo?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jammer, ik begon Maitre-Paul net leuk te vinden. Werd ook steeds beter qua acteren.
Ja, als 'Kate Kapinski' ofzo. Heerlijk...zo'n naam die verzonnen is door het 7 jarige dochtertje van de schrijver.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:03 schreef June. het volgende:
Eeeuh, zag ik nu net in flits tijdens het zappen Victoria Koblenko weer terug in gtst?
Ik ook niet, wat een irritant kutkind. Ik begin Lucas nog leuk te vinden.quote:
Nouja, Nina is een irritant monster, maar als er iemand door een stel mocro's gepaald moet worden, dan geef ik de voorkeur aan Lucas.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef mikerw het volgende:
wanneer wordt nina gepaald door een groep loverboys? Dat hebben we nog niet gehad, kan Dex weer lekker toekijken en Ludo daarna die mocro's pakken. Maar deze realiteit zullen de schrijvers wel niet aandurven.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, als 'Kate Kapinski' ofzo. Heerlijk...zo'n naam die verzonnen is door het 7 jarige dochtertje van de schrijver."Het rijmt zo leuk!"
Een paar maanden terug nog wel, dus vast wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:51 schreef Markeerstift het volgende:
rijdt Rik eigenlijk nog motor ?
Vrees niet, ze zijn weg blijkbaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over die klote cakejes ofzo?
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:33 schreef Frey het volgende:
Zin in vrijdag.
En er is iemand hier die zich vast kapot gaat zitten ergeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Maar ik ben het nietquote:Op woensdag 14 april 2010 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En er is iemand hier die zich vast kapot gaat zitten ergeren.
Whehe, nee, ik bedoel hier thuis, ik bedoel mezelf.quote:
Haha okee, dacht dat je op iemand van hier doelde, een of andere Barbara supporterquote:Op woensdag 14 april 2010 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehe, nee, ik bedoel hier thuis, ik bedoel mezelf.
Yep, dan is dat gezeur van haar ook afgelopen. Halleluja. Ik vond het even lullig voor haar dat ze met een zelfmoodscene het toneel zou verlaten, maar nu vind ik het ook wel mooi geweest onderhand.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha okee, dacht dat je op iemand van hier doelde, een of andere Barbara supporter![]()
Ik vier vrijdagavond feest (deels omdat het weekend is) en volgende week wordt een feestweek, de eerste week zonder Barbara in gtst sinds 1999
Zin in vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in vrijdag.
Damn, kunnen ze het nog iets spannender omschrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die twee gaan interfacenquote:Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef Apotheose het volgende:
ok. Ik zie in mn glazen bol dat Noud straks bouwt met Wietvermoed ik..
Que? En wie zijn jullie?quote:Op woensdag 14 april 2010 01:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och wieweet draait die Wiet nog wel bij in jullie ogen
Dat is toch al een x gebeurd... ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef mikerw het volgende:
wanneer wordt nina gepaald door een groep loverboys? Dat hebben we nog niet gehad, kan Dex weer lekker toekijken en Ludo daarna die mocro's pakken. Maar deze realiteit zullen de schrijvers wel niet aandurven.
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En er is iemand hier die zich vast kapot gaat zitten ergeren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door GlowMouse op 14-04-2010 20:52:41 ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef GSMboy het volgende:
Tsjong...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...
Met jullie bedoel ik degenen die momenteel niet over Wiet te spreken zijn, lijkt me vrij duidelijk. Met brijdraaien bedoel ik dat de rol misschien wel zodanig veranderd dat ze ook in jullie ogen positiever overkomt.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef GSMboy het volgende:What gave it awaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Ik snap bij haar inderdaad niet waar dit nu weer ineens allemaal vandaan komt, misschien is dit inderdaad wel een van haar issues, maar daarom is ze echt niet gaan hyperventilerenquote:
Waar ik vandaan kom is het niet erg normaal om flessen drank in een kroeg te kopen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
'Mama, mama'.... ik had d'r laten stikken
'Je zit me teveel op de huid'Ga dan verdulleme op jezelf wonen, zoals elke normale volwassene.
edit: Nina is toch vorig jaar 21 geworden? Waarom moet ze dan smeken om een fles drank, die kan ze toch gewoon kopen?
ik had meelij...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:49 schreef J-net het volgende:
Irene jankt echt verschrikkelijk pffffff.
Verder echt een tussendoor aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |