Static is langs geweest, maar ik heb je OP overgenomen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Same, Kies jij maar jij hebt de blauw power
bronquote:GTST: Maxime Sander blijft nog jaartje in Meerdijk
Marjolein Keuning blijft nog zeker een jaar in Goede Tijden Slechte Tijden spelen, zo meldt RTL Boulevard. Het karakter Maxime Sanders is nog zeker tot in 2011 te zien in Meerdijk.
Toen Keuning in 2008 de serie inkwam, was dat aanvankelijk voor een tijdelijke verhaallijn. Maar de kijkers zijn dol op ‘de Alexis met humor’, die met haar manipulatieve karakter geregeld heel Meerdijk ontregeld.
De laatste maanden had Maxime een dikke vinger in de pap bij de vete tussen Ludo en de familie Huygens. Die verhaallijn is nu afgerond en ook lijkt een strijd tussen Ludo en Maxime afgewend. De laatste weken laat Maxime haar oog vallen op allerlei mannelijk schoon in Meerdijk. Wie weet krijgt ze binnenkort een vaste relatie? Of hebben de schrijvers een andere verhaallijn in gedachten voor Maxime?
Leuk dat ze blijft, steengoeie actrice en interessant karakter.
Ja inderdaad, Valentijn lijkt helemaal vergeten. Over Sil hoor je trouwens ook niks meerquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef alors het volgende:
Charlie zo: Ik heb een zoon!
Ik dacht meteen: En waar issie dan?? Niet bij Rik, niet bij haar, heeft ze die weer bij dr moeder gedumpt?Volgens mij heeft Morris em ook nog niet gezien
En waarom vertelt ze het Jack niet gewoon van Amy en dat het geheim moet blijven, alsof hij moeilijk gaat doen en het Ludo gaat vertellenFAIL!!!
Rikki was hiervoor ook een hele tijd niet te zien. Ze worden weer te voorschijn getoverd als ze weer van pas komen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Valentijn lijkt helemaal vergeten. Over Sil hoor je trouwens ook niks meer
Dat dacht ik ook ja, Jack haat Ludo tochquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef alors het volgende:
Charlie zo: Ik heb een zoon!
Ik dacht meteen: En waar issie dan?? Niet bij Rik, niet bij haar, heeft ze die weer bij dr moeder gedumpt?Volgens mij heeft Morris em ook nog niet gezien
En waarom vertelt ze het Jack niet gewoon van Amy en dat het geheim moet blijven, alsof hij moeilijk gaat doen en het Ludo gaat vertellenFAIL!!!
last post, soort van ongeschreven regel dat als je een topic sluit je dan ook even een nieuwe opentquote:
Hij spreekt een reclame in voor Peugotquote:
Oh, het lijkt me ook zeker niet makkelijk om in een soap te spelen. Geloof dat het indd. beetje zoals bovenstaande gaat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:12 schreef alors het volgende:
Volgens mij is GTST sowieso haastwerk voor acteurs. Scenes kunnen echt niet eindeloos over. Volgens mij hebben ze echt strakke schema's enzo. Moet je ook maar willen. Maarja je hebt wel vast werk, dat kunnen bepaald niet alle acteurs zeggen.
Die valt me juist erg tegen. Daar hadden ze wel een mooiere verhaallijn voor kunnen verzinnen.quote:
Je kijkt ook nog eens GTST?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die valt me juist erg tegen. Daar hadden ze wel een mooiere verhaallijn voor kunnen verzinnen.
De familie Huygens ga ik niet missen, daar hebben ze de plank ook mee misgeslagen.
Moeten ze er wel iets beters mee doen dan nu.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef soapie het volgende:
Leuk dat Maxime voorlopig nog blijft...
Inderdaad want zo dol ben ik niet op haar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Moeten ze er wel iets beters mee doen dan nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik zou het heerlijk vinden, die heeft nog een heel zuur appeltje met haar te schillen. Ik hoop dat ze hem die gunst bewijzen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
RTL gemist doet weer eens vaag, dus heb gister en vandaag nog niet gekeken, maar Maxime mocht van mij wel opduvelen. Nou maar hopen dat Nick haar de serie uit komt werken volgend jaar
Niet helemaal werkloos, ze is druk bezig Nina op te stoken tegen Ludo. En met succes.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:14 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik was blij dat Ludo eindelijk eens antwoord gaf op het arrogante gedrag van zijn 'prinsesje'. Wat een zeikwijf. Waar haalt ze het recht vandaan om zich overal mee te bemoeien?
Bovendien vind ik Maxime hooguit irritant. Er is zoveel meer te doen met dat personage, maar ze stookt alleen als een kind van vijf. Net nu de strijd met Ludo leek te beginnen, vond ik haar boeiend worden, maar nu zweeft ze weer als een werkloos spook door het Sanders huis rond, zich wat te bemoeien met Nina, Janine en Ludo.
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlie heeft blijkbaar wel al die tijd hetzelfde nummer gehad anders kon ze nu ook niet bellen, die heeft ze dus niet gebeld, maar Yasmin toevallig wel, maar die nam niet op, ik bedoel:
Isabella heeft Charlie's telefoonnummer omdat ze even op "charliexxxxxILU.hyves.nl" had gekeken..quote:Op woensdag 7 april 2010 11:58 schreef vencodark het volgende:
Nu je het zegt.Totaal niet bij stilgestaan.
Het is ook gewoon zo onlogisch dat die 2 elkaar al 10 jaar niet hebben gezien (of waarschijnlijk gesproken). Ze hebben nogal wat bij te praten.
Hell no!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:54 schreef Perico het volgende:
[..]
Isabella heeft Charlie's telefoonnummer omdat ze even op "charliexxxxxILU.hyves.nl" had gekeken..
Het is ook vreemd dat Janine nog geen scene met Amy heeft gehad, omdat ze in haar huis logeert.
Verder ben ik blij dat Maxime blijft, maar geef haar dan wel meer macht en laat haar langzaamaan de gelijke van Ludo worden, en niet alleen in familiezaken.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef Liquidist het volgende:
want?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef Frey het volgende:
[..]Daar zal ik ook geen traan om laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst rond de 4000e aflevering hebben ze bij Boulevard beelden laten zien van de 6 huwelijke van Janine. Dus dan is dit ook de 6e scheidingsakte.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef Renesite het volgende:
Haar HOEVEELSTE echtscheidingsakte is dit al![]()
Ehm.... 3x Ludo, 1x Stefano, 1x Jack.... wie mis ikquote:Op woensdag 7 april 2010 20:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Laatst rond de 4000e aflevering hebben ze bij Boulevard beelden laten zien van de 6 huwelijke van Janine. Dus dan is dit ook de 6e scheidingsakte.
dat duurt toch ook wel een paar weken ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:51 schreef Inca het volgende:
En Martijn loopt nog steeds met zijn gipsen hand rond.
Maar ze is toch ook een keer bijna met iemand anders getrouwd? Die psycholoog toch? Die voor het altaar keihard 'nee' zei omdat Ludo binnen kwam lopen?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ehm.... 3x Ludo, 1x Stefano, 1x Jack.... wie mis ik?
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:45 schreef Frey het volgende:
Rafaël Prins.![]()
Ludo zat er gewoon al. Toen Janine haar jawoord moest geven, keek ze eerst Ludo aan en zei toen ja. Vervolgens verliet Ludo de zaal en Rafaël zei nee omdat hij zag van wie Janine werkelijk hield.
Heldquote:Op woensdag 7 april 2010 23:45 schreef Frey het volgende:
Rafaël Prins.![]()
Ludo zat er gewoon al. Toen Janine haar jawoord moest geven, keek ze eerst Ludo aan en zei toen ja. Vervolgens verliet Ludo de zaal en Rafaël zei nee omdat hij zag van wie Janine werkelijk hield.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ineens werken de uitzendingen wel. Zo apart ook he, Isabella weet niks van Valentijn, Charlie heeft blijkbaar wel al die tijd hetzelfde nummer gehad anders kon ze nu ook niet bellen, die heeft ze dus niet gebeld, maar Yasmin toevallig wel, maar die nam niet op, ik bedoel:
Eigenlijk hebben die 2 achteraf maar heel kort iets met elkaar gehad en daarnaast was het ook nog eens een knipperlicht relatie.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:40 schreef J-net het volgende:
Simon!!!!
Ze waren eigenlijk ook geen vriendinnen, pas na de comeback van Anita waren ze ineens vriendinnen. Daarvoor waren ze zelfs van verschillende generaties, Charlie was toen een 17-jarige en behoorde duidelijk nog tot het type 'Kim-Hedwig-Florien-Vicky' en Anita was duidelijk eind 20 en was al met hele andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 03:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan me echt niet heugen dat Charlie en Anita vriendinnen zijn geweestEn waarom negeert Amy iedereen maar is ze al gelijk all over Ludo,
.
Dat begrijp ik ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:17 schreef alors het volgende:
Dat gedoe met Amy die ze zomaar laten gaan en haar moeder die haar niet mag zien omdat zij dat niet wil
Alleen in Meerdijk
Ik vond Silvia eigenlijk beter bij Jef passen, maarja die is helaas dood en die moeten ze ook zeker niet terug laten komen in een of andere slecht uitgedachte tweelingzussenverhaallijn ala Frits en Hans. Karin kan op zich wel terugkomen, Jef is in de loop van de tijd zo erg veranderd dat de reden waarom ze hem verliet niet meer speeltquote:Op donderdag 8 april 2010 00:03 schreef Frey het volgende:
Niet eens zo'n slecht idee van iemand trouwens: zou Henriëtte Tol niet terug willen keren als Karin?![]()
Geweldige actrice en eindelijk weer eens een mooie verhaallijn voor Jef.
Maarja, die schrijvers van nu weten vast niet eens wie Karin was.
Tranen had ik bij dat stuk. Henriëtte is zo sterk in dit soort scènes.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Martijn is nog steeds erg potentquote:Op donderdag 8 april 2010 00:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen had de familie Huygens nog potentie
Ooh dat stoorde mij ook zo erg. Ik had echt zoiets van: kunnen ze nu eens nooit normaal reageren?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Perico het volgende:
[..]
Martijn is nog steeds erg potent
Ronja deed weer eens Meerdijk-hysterisch. Als je een trauma hebt, ben je meteen helemaal kierewiet, denkt ze, dus steek maar je kop in het zand. Net zoals Meerdijk steevast de politie niet vertrouwt en eigen rechter speelt.
Ja, enquote:Op donderdag 8 april 2010 00:17 schreef alors het volgende:
Dat gedoe met Amy die ze zomaar laten gaan en haar moeder die haar niet mag zien omdat zij dat niet wil
Alleen in Meerdijk
Wat een verschrikkelijk irritante rol, met die jankbek constantquote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Perico het volgende:
[..]
Martijn is nog steeds erg potent
Ronja deed weer eens Meerdijk-hysterisch.
Nyenrode? Ze heeft Nyenrode afgemaakt en werkt nu als kapster? Hoe geloofwaardigquote:Op donderdag 8 april 2010 00:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen had de familie Huygens nog potentie
Indd. zullen dr ouders blij mee zijn, die hebben haar dure studie betaald.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nyenrode? Ze heeft Nyenrode afgemaakt en werkt nu als kapster? Hoe geloofwaardig
Inderdaad, maar ik kan het me niet voorstellen, ze koos er op haar 16e voor om haar VWO af te maken en een redelijk stevige studie te doen in Neyenrode om uiteindelijk toch maar een baantje te gaan nemen die een 16-jarige ex-vmbo'er (waar niks mis mee is) ook kan...lijkt me al met al toch een beetje zonde van je tijd en je geldquote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. zullen dr ouders blij mee zijn, die hebben haar dure studie betaald.
Neequote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef Phreakingout het volgende:
Kut Nina, wat een lelijkerd, en kan dat kind nooit eens normaal doen?
Ja, ik vond Bing inderdaad erg snel daarmee op de proppen komen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Markeerstift het volgende:
ja maar Bing kan ook normaal doen, met zijn: 'Ga WEGGGG' Sjors is geen mongooltje. Als ik Sjors was ging ik voor Danny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |